Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ eb, hoe was je echo?

2. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Echo was goed, ze groeien mooi op schema. Volgende keer, over twee weken, kunnen we ze nog één keer samen in beeld krijgen, daarna zijn ze daarvoor te groot.

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Gean succes bij de vk hopelijk stiekem toch een echo

@Daantje ik hoop het echt

Hier ook bij 7 weken echo en daarna een praatje meer over de vorige bevalling enzo

@Rianne bij ons idem in Zandvoort geen echo apparatuur moet ik naar Heemstede, gelukkig kan ik wel voor de standaard controle in Zandvoort terecht wel zo makkelijk straks met verlof.

@EB wel leuk dat je zoveel echo’s krijgt

Vandaag mijn laatste werkdag van het jaar voelt echt heel erg vreemd ik ga lekker zoveel als mogelijk leuke dingen doen met Davey nu hij nog enig kind is hihih lekker effe extra verwennen en met dit weer komt het vast wel goed.

4. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wherona, met 34 + hoeveel is Davey geboren? Kan me voorstellen dat dit hele spannende dagen zijn voor jullie. Geniet van je verlof, ik denk dat deze beeb echt de 37 weken wel gaat halen, misschien de 40 zelfs wel!
    Ja, veel echo's is fijn, zelfs al is er een reden voor. Het is toch weer even een geruststelling om te zien dat ze het goed doen.

5. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Lucifers al nieuws?

Wherona, lekker verkof meid! Geniet ervan, doe ik ook hihi

Rrianne, fijn dat er verder geen bloed meer te zien was. Bijna 1 aug ;)

6. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @wherona. Ooooo lekker. Laatste werkdag. Maar lekker van genieten en dan saampjes nog heel veel leuke dingen doen voordat de kleine zich meld. Ik denk ook wel dat deze wat langer blijft zitten.

@eb Goed om te lezen dat alles goed gaat met de 2ling en dat ze goed groeien. Lijkt mij ook wel fijn om ze over 2 weken weer te zien. Merk je nu ook dat je veel sneller groeit in buik?

@hier, Pfff warm :) mirthe is al bij Beppe. Dus ik even goed door het huis. Wat ook echt wel nodig is. Zo eten en dan ook nog aan het werk :(.

Fijne dag iedereen. O heb het t shirt ook binnen. Zal hem ff op de foto zetten

7. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Dit is em

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,7 KB
      Weergaven:
      9
  8. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @EB Davey is met 34+3 geboren dus aanstaande woensdag zijn we der voorbij :)

Heb zelf ook wel een goed gevoel dat deze langer blijft zitten, zou me niets verbazen als ik nu overtijd zal gaan hahahah

@Dolfijnjes die is echt heel erg leuk

9. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Dolfijntje leuk shirt zeg!!!

Gean alles goed bij de vk??

Ik ben vanaf zaterdag twee weken op vakantie!!! Zal wel mee lezen tussen door als internet goed is

10. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Kwam ook even kijken of gean niet toch een echo had gehad vandaag!

@ dolfijn, leuk shirt!

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Eb, fijn en heerlijk telkens die geruststelling, om de twee week?

Wherona, heerlijk! Heb je je vakantie bij je verlof aangeplakt?

Dolfijnjes, hahaha grappig die tekst!

Mama05, hele fijne vakantie!

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo eindelijk weekend en weer veel te drukke dagen voor de boeg, pff... dus ben niet zoveel hier de laatste tijd ;)
    Yanna's papa gaat op vakantie, dus ik heb een pittige week alleen met haar voor de boeg... En gewoon werken natuurlijk, en dan ook nog mn scharrel die dan weeeeer naar mij toe moet komen (ipv ik naar hem), vanwege yanna... wordt er een beetje moe van de laatste tijd...

rrianne: ik heb na 5 dagen een curretage gehad, daarvoor begon het licht te vloeien, maar niet spannend. Wel enorm veel krampen/weeen. was een vreselijke week zeg!
    hoe is het nu bij jou?

daantje: fijn dat de GUO goed was!!!

rica: ik ga 3 augustus op vakantie

babyr: ik doe geen bevallingsvoorspellingen hoor!

wherona: geniet van je verlof!!
    ik ga ook voor 40+ bij jou deze keer ;)

gean: hoe was t bij de vk?

eb: fijn dat het goed gaat

dolfijnjes: hahahahhaa wat een cool shirt!! :D

mama: fijne vakantie :D

13. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    puf zeg!!
    wat ben ik blij dat ik al bevallen ben met dit weer!!
    BabyR, nog beetje vol te houden zo hoogzwanger??

14. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Lucifer heb je nieuws????
    Hier vanochtend en morgen werken. Dus nog geen weekend
    Zal vanavond weer ff reageren

15. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    VanEke, nee hoor hou t nog prima vol. Tuurlijk is het warm, maar iedereen heeft t warm denk ik zo?

Ik dobber zo nu en dan lekker met r in een zwembad. En anders met mn voeten in die van haar. Vermaak me prima met dit weer in mn verlof.

Nu ff boodschappen in huis halen, want van hst weekend vieren we onze verjaardagen :D

16. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ff kort, zit op mijn werk.
    Ben gisteren voor de intake bij de VK geweest. Was prima in principe.
    Wordt mogelijk wel een ziekenhuis bevalling en een zwangerschap met extra groeiecho's.
    Beide jongens hadden brede schouders (familiekwaaltje), bij Jarno ging het al moeilijk, en bij Dinand was het even echt stress op het laatste moment. Die bleef vastzitten, waardoor ik snel op mijn knieën de uiteindelijke bevalling moest doen. De nieuwe VK (van nu dus) kon niet uit de papieren vinden of het om een zogenaamde schouderdystocie ging, in dit geval moet je nl. in het ZH bevallen met een gynaecoloog op de gang voor noodgevallen. Maar tegenwoordig kiest een VK thuis 'vrij snel' voor het laten bevallen op de knieën, maar bij mij was het echt wel even stress, Dinand was ook een beetje paars, dus had echt flink vastgezeten. Ze gaat dus overleggen met de collega's wat het verstandigst is. Daarnaast waren de jongens ook vrij groot (4050 en 4420 gr.), dit maakt een bevalling er dan ook niet makkelijker op. Liep bij Jarno 11 dagen en bij Dinand 7 dagen over tijd, waardoor ze misschien ook wat forser waren dan normaal, dit willen ze dan dus in de gaten houden, en mogelijk eerder inleiden? 5 augustus hebben we de echo, duimen dus voor een kloppend hartje, daarna horen we vanzelf hoe verder.
    Manlief vind het wel prettig, ZH bevalling. Is alleen de vraag of ik dan bij de gyn onder controle kom, omdat ik ook snel beval, dus dan mogelijk sowieso ingeleid moet worden. We wachten het wel af!

Nou ja, nogal uitgebreid geworden volgens mij :)!

Tot later!! X

17. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

Hier heeft Elke afgelopen nacht toch erg veel last gehad van de warmte hoor, afgelopen dagen na haar middagslaapje al erg nat van het zweet en erg jammerig, gisterenavond lukte het slapen ook bijna niet. Uiteindelijk samen met mij in ons bed in slaap gevallen en toen liet ze zich wel naar haar eigen bed brengen, maar was toch al bijna 22 uur eer ze echt sliep. 's nachts ook weer een keertje overstuur wakker. Normaal word ze rond 7 wakker laatste tijd, deed ze vandaag ook maar ze liet zich zonder problemen terug leggen en heeft uiteindelijk tot 9.30 geslapen!! Net weer op bed gelegd en viel weer als een bloik in slaap, was ook erg hangerig en mopperig, om het minste ging ze huilen...hoop dat ze zo wat vrolijker is, wij blijven in elk geval wel binnen nu want ze snapt natuurlijk niet dat ze beter in de schaduw kan blijven!! Straks heeft ze nog ene zonnesteek!!

Jelle lijkt er minder last van te hebben, die wil wel vaker maar dan steeds kleine beetjes drinken...dus daar heb ik het wat drukker mee vandaag dan anders, maar als dat de enige last is wat ie heeft vind ik het prima :)

verder niks bijzonders, net kraambezoek gehad van collega's, zometeen komt er nog eentje en vanavond naar zus op bezoek, blijven we daar slapen, ben benieuwd hoe dat gaat met Jelle!

voor de rest snel ff een zwaai, ik ben er weer vandoor...

18. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Sahi, succes van de week en lekker genieten van je meisje!

Babyr, wat hou je je goed. Je bent echt nog op en top aan het genieten van je zwangerschap als ik het zo lees?

Gean, spannend! Maar wel een geruststelling denk ik? Wat extra controle?! Hihih grappig, zo'n flinkerd en als ik met name D. nu zie is het een kleine manneke. Jij deelt het los, ook zo lang wachten op de eerste echo... Vond de eerste weken snel gaan, maar vind het nu toch best lang duren!

Zo weeeeekeeend! Ben er blij mee. De laatste weken steeds 1 a 2 dagen extra werken ivm vakantieperiode, nog een week of 3 en dan weer gewoon mijn eigen roostertje van 3 daagjes. Merk dat ik dat echt niet meer gewend ben hoor, zeker niet icm het moederschap. Wat een geplan geregel en gevlieg.

19. Lucifer

Lucifer Lid

22 dec 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is er! Gezond prachtventje van 8 pond! Bizar snelle bevalling maar we maken het goed! Ik zal later iets uitgebreider vertellen!

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd Lucifer!!! Lekker van genieten, ben benieuwd naar je verhaal!!

Rrianne: ja ik vind het wel prettig, die extra controle! En manlief wilde vorige keren eigenlijk al liever naar het ZH, dus wat dat betreft geeft het ook niet ;)! Hihi ja, is nu een vrij klein mannetje in vergelijking met zijn leeftijdsgenootjes!
    Ja, duurt lang he, die echo, had liever vast rond de 8 weken al één gehad! Wanneer heb jij ook al weer? Spannend weer he?

Deel Deze Pagina