Lucifer, jaaaaaa, super nieuws! Van harte gefeliciteerd. Ben benieuwd naar de rest van je verhaal en natuurlijk naar zijn naam! Nu lekker bijkomen en genieten. Gean, nee idd dat is wel fijn, ook met de kids. Mocht jij op het punt staan om te bevallen kan gerust iemand bij jullie in huis komen om op ze te passen. 1 augustus..
Lucifer, gefeliciteerd! Rrianne, ja ik he gelukkig een makkelijke zwschap, scheelt een hoop denk ik! En natuurlijk heb ik t ook wel eens warm en ben ik moe na een ag de hier op. Maar ik hou niet van klagen haha. Zwschap is gelukkig geen ziekte, in mijn geval iig niet. Gewoon doorgaan Geniet lekker van je weekend meid!!
Lucifer: gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de naam en je verhaal. Maar eerst genieten natuurlijk Nu lekker aan t ontspannen bij mn vrienden in elst gld
Lucifer, gefeliciteerd! BabyR, het wachten is nu op jou! Heerlijk dat je zo'n makkelijke zwangerschap hebt toch? Op naar 7 augustus haha.
@Lucifer van harte gefeliciteerd met jullie zoon @Rianne ja heb inderdaad mijn vakantie eraan geplakt, ik heb nu ook verlof tot begin januari. Nou sommige doen een zwangerschap echt voorkomen alsof het een ziekte is. En dan steeds maar weer de opmerking van vreemde ow wat zal jij het zwaar hebben met dit weer. Euhm nee eigenlijk niet ik vindt het heerlijk. Ik kan alleen niet meer ver of lang lopen dan krijg ik last van mijn bekken, maar meer ook niet.
Heyyyy!!! Ben er weer!!! Heerlijke vakantie gehad, op en top genoten!! Nog heerlijk een weekje met z'n vieren thuis leuke dingen doen enzo, maar ben er dus weer en kan weer mee kletsen @ Lucifer: gefeliciteerd met je zoontje!!! @ mama: Fijne vakantie!!!
pffft...is het weer sprongetjestijd...hier is heeft Elke al 2 dagen beetje kuren hoor, erg dramatisch doen als iets niet mag, en redelijk drammerig, alleen maar bij mij willen zijn, maar alles wat ik doe is dan ook weer niet goed. Of zouden de effecten van de veranderingen van Jelle nu pas merkbaar worden?? Of het warme weer, pfff...ze is met momenten echt lastig gisteren en vandaag... ach, misschien is mijn eigen lontje ook beetje kort laatste dagen... @wherona: mooi dat ge geen last hebt met dit weer, ik had ook paar echt warme dagen in mijn laatste weken en ging er wel van puffen hoor ik vond het verder ook pas vanaf week 36 lastig worden hoor, maar vooral de combi met Elke, niet het zwanger zijn op zichzelf verder... @karine: welcome back!! Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad...nu nog ff lekker genieten thuis! @lucifer: Gefeliciteerd!! Benieuwd om te horen hoe het ging!! zo hier net pizza besteld, ff lekker op de bank hangen en eten, verder lekker niks meer doen vanavond. Manlief had ff Elke overgenomen omdat we elkaar beetje aant aantsteken waren met drama leek wel...dus ff relaxen en dan is het weer stukken gezellig hier
@Gean, Wel fijn dat ze het goed voor je in de gaten houden en kun je je er ook op voorbereiden dat het een zh bevalling wordt. @vaneke, zijn het geen tanden of kiezen die door komen? Kunnen ze ook flink last van hebben. Dus hopelijk vannacht een betere nacht. @Rrianne, Maar lekker rustig aan dit weekend. Ja dat is dan wel ff pittig om extra te werken. Maar girl you can do it!!!! @LUCIFER, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON. Nu maar lekker genieten en ben net als de rest erg nieuwsgierig naar de naam en verhaal. @Wherona, O heerlijk en vakantie en dan nog zolang verlof. @Karine, oooo heerlijk. Nog maar lekker even genieten van je gezinnetje. @EB, hoe is het bij jullie. Flink aan het opruimen en schoonmaken? @Hier, Mirthe vrijdag de laatste ochtend gehad bij de go voor de vakantie. Was zeer geslaagd en kon en mocht haar wel weer eens bellen. Ideaal. De middags even lekker naar het strand geweest. s Avonds hebben hier mn ouders en so gegeten. Zijn vandaag vertrokken op vakantie. Dus hoefden ze niet te koken en konden we alvast afscheid nemen. Vanochtend heb ik nog moeten werken en vanmiddag lekker samen met mirthe op stap. Manlief is met collegas gaan varen richting een verjaardag. Dus heb echt genoten van de tijd samen met Mirthe. Voor morgen geen plannen. Ook wel lekker. @T-shirt, Bedankt voor de reacties. Wij zijn er ook wel blij mee. Nu nog even wachten tot we het gaan vertellen (na een goede echo, heeft m'n zusje de primeur, zij is dan nog thuis en vorige keer als laatst gehoord). Ga zo op bed. Trusten
Karine, gezellig! En genoten zo te horen, waar zijn jullie heen geweest? Vaneke, een sprong klinkt mij niet gek in de oren. Volgens mij is het dat hier ook geweest.. Genoten van jullie bankhangavond? Dolfijnjes, wat knap dat je het zo lang stil kan houden tegen familie. Gister toch even gebeld met de VK, het zat me allemaal toch niet zo lekker. Vrijdag in contact geweest met een jongentje met de vijfde ziekte en gelijk het bloedverlies besproken. Waarop ze al gauw vroeg of ik het fijn zou vinden om eerder een echo te krijgen. Daar hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken, morgen gaat ze bellen of er diezelfde dag nog plek is. Vind het zo fijn!
Ow Rrianne dat is wel fijn. Ben je even extra gerust gesteld na de echo. En alvast de kleine bewonderen. Mag ook wel bij bijna 10 weken
fijn rianne!!!!! dus misschien morgen even spieken warm he dames, gadverdamme! vind het echt niks hoor! heb ik zo een bbq hier met de hele familie...... zweet me nu al....
karine vakantieganger, uitgerust en wel? Nu kom je weer in de warmte haha lucifer gefeli, ben ook benieuwd naar de naam en je verhaal!
Heej karine, leuk dat je er weer bent Rrianne: fijn dat ze toch even voor je gaat bellen, hopelijk kan je gelijk terecht. Ik vind t warme weer heerlijk. Yanna zit alleen te mopperen... weet niet od t de kiwzen of de warmtw is...
Hier vanochtend een plons genomen bij m'n vriendin in haar grote zwembad. Vanmiddag lekker achterhuis gelegen en mirthe lekker met water gespeeld. Zonet de auto van m'n zusje bij haar neergezet. Helaas mirthe onderweg alles eruit gegooid de schat. Waarschijnlijk combi van warmte en airco. Nu lekker op de bank haar aan het vertroetelen. @mooie weer is mij ook te warm hoor. Ik zit het liefste in de schaduw. Gelukkig nog wel een briesje
@ Rrianne: We zijn in Luxemburg op een camping geweest, superleuk!! Wat fijn dat je zo snel al mag na je telefoontje!! Gaat het verder goed met je?? @ Rica: Kan me voorstellen dat je de warmte niks vindt!! Gaat ook alles goed met jou?? Je hoeft nog maar 9 weken!! :O @ Dolfijnjes: Zeker een leuke tekst op het T-shirt voor M!! @ Daantje: Hoe is het met jou meid?? Hoe vordert je herstel? Durf je al meer?? @ EB: Hoe is het met jou en de twins-buik?? @ Sahi: Wat een leuke waterfoto!! En ik vind je de bril leuk staan!! Werkt het?? Verder snap ik dat jij de warmte lekker vind Hoe is het met K en je vriendin?? En met Grey?? @ Lucifer: Ben wel benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar eigenlijk nog nieuwsgieriger naar zijn naam @ BabyR: Jeetje... Ben jij gewoon de volgende in de rij om te bevallen!!! Wat gaat dat snel!! Ik kom natuurlijk wel op kraambezoek he?!?! Dat snap je wel @ hier vandaag op kraambezoek geweest bij mijn vriendinnetje en haar babyboy van 6 weken... Zóooooo schattig!!! @ Gean: Met jou ook alles goed?? Fijn dat je waarschijnlijk bij de gyn terecht kan ivm brede schoudertjes!! @ VanEke: Wat goed te horen dat J het zo goed doet! Hoe vind E haar broertje?? Hebben jullie al een beetje een ritme kunnen vinden?? Ik geloof dat ik ben "bijgelezen". Sorry als ik iemand vergeten ben!!
Lucifer gefeliciteerd! Karine welkom terug! Goede vakantie gehad? Rrianne wat fijn dat je nu sneller de echo hebt!! Verder zwaai naar de rest. Mini break was leuk maar vermoeiend haha we zijn aardig gesloopt haha reageer van de week wat uitgebreider
@ Karine, welkom terug! Jullie hebben zeker een super vakantie gehamer dit mooie weer? @ Rrianne, en mag je voor een echo straks? @ dolfijn, wanneer ga jij voor een echo? Hier het weekend weg geweest naar de Camping waar m'n zus staat. was voor mij allemaal nog een beetje hoog gegrepen, maar F heeft het heerlijk gehad! Gelukkig was m'n moeder mee. Samen met m'n moeder en F daar in de buurt een hotelletje gepakt en zondag ook p de camping geweest. Erg gezellig! M'n been gaat aardig, m'n bekken gaat het door het scheef lopen alleen wel steeds meer begeven. Maar we klagen niet, ben al helemaal blij dat het dit weer is! Verder nu de 21 weken voorbij en m'n buik begint dan eindelijk zichtbaar te worden jeuh...verder geen kwaaltjes, voel me top. Op een kapot been na .
hallo dames, hier de ochtend in het park doorgebracht, leek me de koelste plek in de omgeving, en was heerlijk. Elke kon er lekker rondlopen en doen zonder dat ze echt vol in de zon loopt...erna lekker gaan lunchen met z'n 3. Op het einde wel nog flink aan het poetsen geweest in de zaak daar want Elke had zich ondergepoept en haar luier had het niet gehouden, dus hele kinderstoeletje hing ook onder!! Achja, ik gaf er weinig om, hoort erbij zullen we maar zeggen... Elke is ondertussen al weer wat meer haar gezellige zelf, dus denk dat het toch een kies of de warmte was, gelukkig!! Jelle heeft hier verder al steeds meer wakkere momenten, hoor ik hem op zijn handjes sabbelen in de box, ligt ie naar zijn mobieltje te kijken, vind ie superleuk Gisteren was ie al 1 maand, wat gaat het hard zeg!! @babyR: geen kadootje gekomen op jullie verjaardagsfeestje gisteren?? @Rrianne: hebt ge nu vandaag al echo dan ja?? @Daantje: heerlijk zo op de camping Fijn dat ge u nu toch ook al wat meer zwanger kunt gaan voelen nu uw buik ook begint te groeien!! @karine: het gaat best goed hier, Elke reageert best goed op hem, ze wil hem regelmatig knuffelen en kusjes geven, en als ie huilt dan wilt ze hem echt troosten Tot nog toe weinig jaloerse reacties als ik met hem bezig ben...ze zegt wel eens als ze iets van mij wil dat ik hem dan in de box moet leggen, maar ze wordt niet boos als ik dat niet meteen doe... verder ben ik de rest weer ff kwijt...ik ga nog ff schaduwzitten buiten nu iedereen hier slapende is tot later dames!!