Whow wherona!! Proficiat!!! En te gek toch dat het nu juist onverwachts komt!! Is jullie een volgende lang wachten mooi bespaard!! Hoever ben je inderdaad? Ga weer snel verder druk druk druk. Hier gisteren ook nog babynieuws mijn Zusje werd gisteren gebeld door haar beste vriendinnetje die net bevallen was een kerstkindje en een verrassing er stond namelijk al een keizernsee gepland voor vrijdag maar daar wilde de kleine niet meer op wachten haha
wherona....jaaa gefeliciteerd!! Wat een stiekemerds allemaal baby r en nu jij haha leuk!! ja hoever ben je?? Ik zit op het wachtbankje....wachten duurt laaaang! ik heb besloten om met wherona mee te doen...ik wil samen met iemand zwanger zijn!
Wherino van harte gefeliciteerd fijn dat je er niet zo lang op hebt hoeven wachten ( hadden wij met Jairo ook anisha 11 maanden mk 1 maand Kyana ook 11 maanden en Jairo ook 1 maand nou had ik ook nooit verwacht Hopen volgen er meer die het graag zou willen!! Rica hopelijk jij ook snel!! Eb dus als ik er goed begrijp proberen jullie nu even te wachten met zwanger worden? En per wanneer willen jullie je huis te koop zetten?? Ik zit nu heerlijk in zwembad meisjes zijn mooi aan zwemmen en ik heerlijk aan genieten van hun twee
@wherona, in t andere topic je al gefeliciteerd en nu lees ik hoe t gegaan is. Jeetje meis wat ben ik blij voor je. Fijn dat zulke wonderen bestaan. Ook al zit ik nu hier echt te janken. (Van blijdschap en verdriet) idd hoever ben je nu?
@wherona, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat super dat het spontaan is gelukt. Maar lekker genieten meid. @eb wel fijn dat je weer ongesteld bent. Weet je ook gelijk waar je aan toe bent. Spannend op zoek naar een ander huis. Ik snap je helemaal hoor. Nu gaat het nog wat makkelijker dan als je straks 2 ukjes los hebt lopen
@eb, spannend hoor je huis verkopen. Veel succes er me t is niet echt een makkelijke tijd om je huis te verkopen. @rica, ik hoop ook mee te kunnen doen deze ronde. Ben er een beetje klaar mee. @wherona, word dan toch een september kindje
@ EB: Jammer, maar je hebt inderdaad nu zekerheid... Al had je dat ook gehad met een positieve test En wat leuk, verhuizen! Is nu met één ukkie misschien wel makkelijker dan met twee ja... @ Wherona: Wauw!!! Gefeliciteerd!! Wanneer ben je uitgerekend?? @ Rica: Denk niet dat je BabyR bedoeld, aangezien die al zwanger is @ MBTC: Ik begrijp je frustratie!! Ik zal voor je duimen voor deze ronde... @ Rica: Ik duim met je mee!! Hier alles goed verder... Vanmiddag superleuk gehad met Ryano. We zijn naar Piet Piraat geweest in Utrecht. Was een héle leuke show!!
Wherona, gefeliciteerd! Beetje jaloers, maar het is je enorm gegund! Mama05, nee, we gaan gewoon door met zwanger worden (proberen dan...) maar de druk is wel een beetje van de ketel. Het is wel wat overzichtelijker als het nog even duurt maar een zwangerschap blijft welkom. Mbtc, nee, verkopen is nu niet makkelijk maar ons huis is goed onderhouden, gezellig en in een lage prijsklasse dus we zien wel. Gaan toch pas een nieuw huis kopen als dit huis verkocht is.
Vaneke & Wat top dat jullie meisjes nu ook de hele kamer door stappen! Pruts, je bent dus weer erg dicht in de buurt Jack in a box? Ga gelijk even googlen. Vaneke, hihih hilarisch op het verkeerde moment bij de VK. Wherona, hihih heb ik wat gemist? zijn de kriebels overgegaan in 'het er voor gaan?' Wat een top nieuws meid, geweldig. Van harte gefeliciteerd een mooie kerstcadeau kun je je niet wensen! Eb, spannend maar vooral ook een heel leuk vooruitzicht. Hopelijk mag de verkoop van jullie huis een btje vlotten. Had nog helemaal niet gereageerd op je negatieve test, blijft elke x weer een domper. Maar positief blijven hoor, het komt goed!
@ Wherona, jeeeeeh! Super gefeliciteerd! @ EB, hier in B staan ook leuke huizen hoor en je fietst zo naar H . Balen van je ongi btw, maar gelukkig eb je nu wel duidelijkheid. Hmm en voorspellen is duidelijk niet aan mij besteed. @ babyR, kappen met je foto's op FB in de sneeuw. Word er chagy van . Ik kom morgen even uitgebreid reageren, maar moest even op Wherona komen reageren. En Sjalala over drie maanden gaan wij er ook voor. Hoop dat ik me dan ook snel onder de zwangeren kan gaan scharen.
Hihi Daantje, Sorry, staat er net weer 1 op. Maar die is niet zo spectaculair hoor haha. Morgen van de kitzsteinhorn, dus komt er nog wel ff een fotootje op denk ik
Even wherona feliciteren hoor! wat gaaf dat het nu zo snel lukte! het is jullie hegund meid! mbtc: lekker toch, je pyama dag gisteren!! snap wel je frustraties met het zwanger worden. Helaas hebben we het niet voor he zeggen, maar samen met babyr en eb ben jij nu toch wel aan de beurt zeg! ik ben goed geslaagd in de kleding en lingerie encalleen maar complimenten gehad over mn figuur van verkoopsters enzo. ben ik zo niet gewend dat ik echt helemaal verbaasd was steeds! heerlijke dag dus nu lekker slapen, weltrusten!!
@sahi, idd rica, eb en ik mogen wel aan de beurt zijn. Vond ook dat je er goed uit zag! Slanker dan bij de meeting. Geeft een goed gevoek toch al die complimentjes!
War rica inderdaad nog vergeten bij mn lijstje! of was babyr niet bezig en haal ik ze door elkaar? heel erg bedankt voor je compliment doet me inderdaad goed die complimenten!
dank jullie wel allemaal voor de felicitaties. @mbtc begrijp meid soms is het ook niet eerlijk @rianne dit was ook voor ons een verassing we waren er nog niet echt ermee bezig we hadden zoiets van bij Davey duurde het even dus het zal vast niet meteen raak zijn. @rica ja doen we lijkt me gezellig samen zwanger zijn. @we moesten er wel even aan wennen hoor maar nu hebben we der weer ontzettend veel zin in. ik denk dat ik nu 4 weken zwanger ben. Dus inderdaad als deze wel gewoon 40 weken blijft zitten dan hebben we weer een september kindje volgens calculator is de datum 2 september. voor de rest voel ik me goed wat lichte krampjes zo nu en dan en mijn liezen die trekken had ik bij davey ook.
Sahi, ik ben niet bezig hoor ben t al Hoop idd ook dat t voor de andere meiden snel raak mag zijn. Niet iedereen is zo gezegend als dat wij zijn.. beide in de 1e ronde al. Nou ik ga ff skieen vanaf 3029 meter!
Van harte gefeliciteerd Wherona! Geniet ervan.. supermooi kerstcadeautje! krijg een dejavu naar ons kerstcadeautje 4 jaar terug.. ik testte op 20 dec positief en was 30 augustus uitgerekend, ons meisje bleef 2 weken langer zitten