Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Goedemorgen dames
    Mirthe werd 7 uur zelf wakker van de koorts. Toen nog even lekker bij ons op bed en toch nog geslapen tot half 9.

Ze heeft nog steeds koorts. Haar al een zetpil gegeven. Ze leeft nu weer een beetje op. Ze heeft zostraks wel redelijk gegeten gelukkig. En ook al goed gedronken.

Twijfel nog om haar naar de go te brengen morgen. Is maar een half dagje maar ze heeft wel 2 baby's.

@meeting, naar houten is het vor mij 1,5 uur rijden. Voor Rrianne wel 2 uur. Ik vind het geen punt om eindje te rijden.

Maar zal me klaar maken. Moet 12 uur werken en m'n moeder haalt mirthe zo op. Fijne dag en kom misschien vanavond wel weer gluren

2. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    zo... afspraak bij de sportschool is gemaakt... volgende week woensdag om 19.30u....... helllluuup ;) hahahaha

3. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Dolfijn, ze knapt maar niet op he??? tis zonde!!!
    Zag je foto vanmorgen op fb.... zielig he, als ze zo ziekjes zijn.

Wherona, wij hebben nooit echt wachtlijsten gehad, konden goed doorgroeien in het gebouw waar wij zitten (zitten in een oud schippersinternaat waarvan veel huizen leegstaan, die gebruikten we als kdv) we zijn van 4 groepen nu naar 2 gegaan in 1,5jr tijd... :(

Ik stap trouwens ook over naar de gastouder.... scheelt veel geld en voelt goed. Ze woont ook nog eens tegenover school en op route van mn werk naar huis... wat wil ik nog meer?
    Ze heeft een zoon van 9 en een dochtertje van 15mnd.... gezellig samen met Xavi!
    Voelt wel als 'verraad' naar mijn eigen werk toe, maar ja, daar ging xavi sowieso al niet meer naar toe.

4. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    Blegh voel me vervelend, waar blijft die ongi nou? T mag nu wel doorbreken…
    J is ook hangerig, combi prikken en kies die door is?

5. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag, even kort, moet nog even stofzuigen en dweilen hehe...

@ongeluk; R zat er gisteravond nog behoorlijk mee, hij zei wel; ik denk dat ik hem vannacht nog wel een paar keer de sloot in zie glijden... Maar gelukkig viel het mee en heeft ie goed geslapen. We hebben er nog een hele poos over gepraat gisteravond, dan was ie het in elk geval ff kwijt...

@meeting; Houten is voor mij eventueel ook wel te doen. R zijn neef woont in Maarssen (half uurtje verder), dus R zou mij eventueel weg kunnen brengen en dan door naar zijn neef. Zal het nog even overleggen maar ik denk dat dat wel goed zit :) Arnhem of Zutphen is voor mij nog dichterbij, maar ik denk dat dat voor de rest weer niet zo handig is...

@dolfijnjes wat sneu zo ziekjes... Het hangt ook onwijs in de lucht he! Hopelijk knapt ze snel op :(

@kleine baby's grote zorgen heb ik niet gekeken... Ik weet zeker dat ik anders de hele avond had zitten huilen. Ik ben zo'n emo muts geworden sinds ik Stijn heb hahaha. De dames die wel hebben gekeken; hoe was het?

Nu echt ff aan de slag voordat Stijn weer wakker is! Knuffel dames.

6. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    En als verraad naar mijn F! :p

Heb alles gelezen, maar nog even te druk om uitgebreid te reageren.

F heeft net haar prikken gehad, ze was heel stoer. Verder vonden ze haar woordenschat nogal groots, ze wist bijna alles te benoemen daar.
    Groei en gewicht precies op de middenlijn.

@ sahi, denk aan je. Wat een klote situatie zit jij nu in.

@ pookie, ik denk dat het ongeval uit zal draaien op gedeelde schuld. De een wisselt van baan, de ander wil invoegen. Gelukkig is het goed afgelopen, ik heb dat helaas al vaker fout af zien lopen.

@ mbtc, waarom doe je geen test eigenlijk?

7. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @daantje, heb vanmorgen getest, die was negatief. Je hebt er denk ik over heen gelezen. Wilde niet testen omdat ik de uitslag eigenlijk al wist en ik t zonde van t geld vind. En wilde graag samen testen dat hebben we gedaan vanmorgen om half 6 pff geen tijd vooe een test. Nu weten we zeker wat ik al zeker dacht te weten!

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    meeting: wil ik best organiseren hoor, niet zo heel veel werk lijkt me en lekker iets doen buiten al t gedoe. Lekker iets voor mezelf :D

vaneke: fijn dat het beter ging vannacht!

pruts: papa en ik waren beide 15 maanden met lopen, dat is Yanna as. maandag.
    wat goed, een afspraak bij de sportschool!

dolfijnjes: sterkte nog met Mirthe. Gewoon vanavond of morgen beslissen over t brengen naar de GO

kleine baby's grote zorgen; ik kijk graag naar zulke programma's, maar nu even niet ;)

daantje: thnx voor je lieve woorden :)
    knap dat F al zo goed praat! Ze vonden Yanna al snel :p

yanna was heel de morgen papa aan het roepen. Had ook puppy (haar knuffel kunnen zijn), maar ik kon het niet zo goed hebben. niet dat papa er 's ochtends normaal wel is hoor...
    vind het lastig om me sterk te houden voor Yanna.
    ik laat hem even initiatief nemen, maar heb wel gezegd dat ik uiterlijk zondag avond wil praten. zowel over praktische afspraken als ons gevoel. ik wil het voor Yanna niet laten aanmodderen en dat kan ik zelf nu ook niet aan...

En ik wil een andere auto (kleiner en goedkoper). hij heeft echt veel verstand van auto's, dus hij wil dat volgende week met mij doen, maar ik wil eigenlijk zaterdag met mijn vriendin al gaan kijken. Dat lijkt hem geen slim plan :S ik weet niet zo goed wat ik daar nu mee moet doen... :(

naja, eerst maar weer werken, we eten vanavond weer bij ons vriendinnetje, ik wil niet alleen eten.

9. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Daantje, tis niet zo'n knapperd hoor, valt meer in de categorie 'liefje' ;) hahahahahahahaha

10. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Sahi, dikke knuf! en je mag best eens lekker ff brullen met Yanna op je schoot hoor.... zij voelt de spanning nu sowieso wel, dus wie weet lucht het heerlijk op!!!!

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Vaneke gelukkig voel je je vandaag weer beter ben benieuwd hoe Elke erop reageert om de aandacht weer te moeten delen

@Pruts jemig dat is wel heel erg heftig zeg bij jullie. Enne misschien een beetje verraad naar je werk toe maar anders is het verraad naar je portemonnee toch?

@MBTC ja nu je weet dat het niet raak is mag die ellende wel komen he heb je dat ook weer gehad.

@Poookie hij zal het ongeluk vast nog wel een paar keer voorbij zien komen heeft tijd nodig om het een plekje te geven. Arnhem is voor mij ook te doen.

@Kleine baby’s grote zorgen heb ik afgezet ik kon er echt niet naar kijken

@Sahi goed van je dat je wel een datum hebt vastgelegd om verder te praten, pfff sta niet graag in jouw schoenen momenteel. Weet je het zeker dat je het wilt organiseren? je hebt nogal wat aan je hoofd begrijp dat je het ziet als afleiding hoor. Zal ik je dan alle de mail lijst doorsturen dan kun je een datumprikker maken.

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Klussers Voor een brusje! (Nodlijst)
    mbtc - 08-01-2013
    Daantje - Maart

Zwanger:
    - VanEke
    - BabyR
    - Wherona
    - Rica

Uitgerekend:
    - VanEke 13-06-2013
    - BabyR 01-08-2013
    - Wherona 31-08-2013
    - Rica 20-09-2013

Afspraken:
    17-01-2013 BabyR12 wekenecho
    26-01-2012 VanEke 20 weken echo
    31-01-2013 Wherona 1e Echo
    13-02-2013 BabyR Geslachtbepaling
    18-02-2013 Wherona intake vk
    13-03-2013 BabyR 20WekenEcho

Jongen/Meisje
    VanEke - Verrassing
    BabyR - ???
    Wherona - ???
    Rica - Geslachtsbepaling

heb hem effe naar boven gehaald stond alweer een aantal pagina's verder (hoop niet dat ik iemand hier mee kwets)

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Pruts: Goed bezig! de sportschool is ver van mijn bed, maar ik wil ook wat afvallen
    dus hoop het met een dieet en wat meer beweging te redden!

@ Mbtc: hopelijk snel duidelijkheid voor je!
    sneu voor J.

@ Pookie: Schrikken zeg dat ongeluk.. hopelijk blijft R er niet te lang last van houden!

@ Daantje: Wat knap dat F. al zoveel praat zeg!

@ Sahi: Pfoe wat moeilijk allemaal zeg! goed dat je wel duidelijkheid wil voor jullie kleine meid!

@ Meeting: met de aug 2009 mama's en de jonge mama's heb ik al regelmatig meetings gehad in een ballorig en ik kan je vertellen dat het daar op zaterdag en zondag zo vreselijk druk is, de kids alle kanten op schieten en je dus amper de tijd hebt om lekker te kletsen.

14. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Kleine babys grote zorgen kijk ik niet.. Gaat dat over te vroeg geboren kindjes?

Nou de prikjes weer achter de rug.. Arm schaapje. Ondanks dat ze t zo vergeten is blijf ik het rottig vinden.

Pfff ben al de hele dag bezig met de voorbereidingen van de verhuizing, ben er klaaaaar mee. Straks komt dat mannetje weer die onsw huis gaat spuiten, daar word ik ook gek van haha. Hopelijk de laatste x,, vind t zo zonde van mn avond.

Kom morgenavond weer even reageren ben nu alweer alles vergeten :$

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Klussers Voor een brusje! (Nodlijst)
    mbtc - 08-01-2013
    Daantje - Maart

Zwanger:
    - VanEke
    - BabyR
    - Wherona
    - Rica

Uitgerekend:
    - VanEke 13-06-2013
    - BabyR 01-08-2013
    - Wherona 31-08-2013
    - Rica 17-09-2013

Afspraken:
    17-01-2013 BabyR12 wekenecho
    26-01-2012 VanEke 20 weken echo
    31-01-2013 Wherona 1e Echo
    13-02-2013 BabyR Geslachtbepaling
    18-02-2013 Wherona intake vk
    13-03-2013 BabyR 20WekenEcho

Jongen/Meisje
    VanEke - Verrassing
    BabyR - ???
    Wherona - ???
    Rica - Geslachtsbepaling

ff aangepast

16. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Even ego;
    Hier opeens een ziek kindje. Ze heeft in drie uur tijd 7 tot 8 keer overgegeven!! Drie keer over mij heen, 1x over m'n vriend en 5 keer zat ze zelf compleet onder. Ieder vertrek in het huis ook onder.

Durfde haar ook geen avondflesje te geven, maar ze heeft nu sinds vanmiddag niks gegeten. Heb ik daar goed aan gedaan vraag ik me af. Heb nog nooit een spugend kindje gehad. Ja de babymelk spuugjes, maar dit is echt anders. Zou het al door de prikken van vandaag kunnen komen?

@ mbtc, heb er idd over heen gelezen. Sorry.

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    daantje: ik zou morgen beginnen met slappe thee of water en eventueel een droog kaakje. Ze kan wel even zonder eten, al snap ik je bezorgheid natuurlijk wel.
    net als wij moet die buik even tot rust komen. je kan ze wel melk geven als ze vannacht trek heeft, maar t lijkt me zo zwaar op de maag...
    Beterschap!

De rest wel gelezen, maar even geen puf...
    mn broertje komt zo logeren, de lieverd. Hij voelde dat ik niet alleen moest zijn, lief toch?

mn vriend heeft me een knuffel gegeven vanavond en zei dat ik hem altijd mocht bellen als er wat was. Heb hem gezegd dat ik me even afzijdig hou, omdat hij om die ruimte heeft gevraagd. dat waardeerde hij. nu ligt het initiatief bij hem, niet mijn sterkste kant, pff

meeting kijk ik na het weekend wel weer naar.
    laten jullie maar even weten waar de voorkeur ligt wat betreft locatie en soort plek (gymzaal of speeltuin).
    Dan ga ik na het weekend wel even snuffelen.

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daantje: Wat sneu, ik zou kijken wat ze zelf aangeeft..
    heel veel beterschap!

@ Sahi: Wat lief van je broertje! Moeilijk maar sterk wat je gedaan hebt!

19. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey dames
    Weer ff een update vanuit hier. Morgen blijft ze lekker thuis. M'n sz past op. Geeft me wel een lekkerder gevoel. Ook al moet ik een halve dag werken.

Ze heeft nog wel koorts en hoest ook nog. Heb wel het idee dat het wat los komt. Ook het snot loopt uit d'r neus. Vanavond hebben we lekker warm gedoucht en tevens gestoomd.

@ Daantje jeetje wat zielig en lastige situatie. Probeer haar wel te laten drinken. Je kunt het altijd aan bieden. Hoeft ze het niet dan laat ze het wel merken denk ik. Dat zegt mijn gevoel. Vooral als ze maar drinken. Spugen zonder dat er wat komt is ook niet prettig.

@pookie, het ongeluk zal hem misschien nog wel even blijven volgen.

@kleine baby's, heb het opgenomen en terug gekeken. Ik vond het wel mooi om te zien. Maar ook ik ben emotioneler geworden na de bevalling, maar ik vond het wel te doen. Heb wel diep respect voor de ouders. Was een meisje met 24 weken geboren die lag te vechten voor haar leven. Maar ging steeds een stukje beter. Ik vond het bijzonder om het te mogen zien.

20. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @sahi nogmaals respect voor je. Rustig aan meid en je hebt een goede beslissing genomen om hem het initiatief te laten nemen. Hij vroeg om de ruimte en voor jezelf ook goed om in die tijd rustig met jezelf aan de slag te gaan. Lief dat je broertje bij je slaapt. Kan hij jou die aandacht en liefde geven die je nu misschien net nog even nodig hebt omdat vriendlief niet thuis is.

Qua auto, je kan altijd om je heen kijken. Kopen zou ik wel met hem doen. Mannen kunnen net wat makkelijker onderhandelen

Voor straks slaap lekker

Deel Deze Pagina