@karine welkom terug fijn dat jullie zo genoten hebben @Rianne en kan je vandaag terecht? @vaneke leuke foto op fb @Daantje nou dat wordt dan een buik foto showen he wat een weertje wel lekker hoor alleen in de avond niet als je wilt slapen maar ja vandaag en morgen nog en dan is het weer voorbij. Davey heeft der gelukkig weinig last van.
Wauw Rrianne!!! Gefeliciteerd meis!!! Wat een goed nieuws! @ VanEke: Tof dat E zo goed op J reageert!! @ Daantje: Wat klink je goed positief!! Volhouden wijffie!! @ BabyR: Je snapt dat je elke dag meldplicht krijgt nu he?!?! @ Wherona: Spannende dagen voor jou nu. Ik denk ook dat deze beeb makkelijk de 37 weken haalt! Fijn dat D niet zoveel last heeft van de warmte! Hier de boys ook niet echt gelukkig. Vanmorgen even naar mijn oma geweest en boodschappen gedaan. Daarna lekker geluncht in de tuin en de boys in het zwembadje. Genieten!!!
Fijn Rrianne! Weet je nu je 'definitieve' datum? Karine, jullie vakantie zit er al weer op! Lekker genoten?! Daantje, toch leuk dat je buikje zichtbaar wordt toch?! Fijn dat t toch geslaagd was het weekend!! VanEke, J.elle ziet er goed uit zag ik op FB ! Heerlijk hoor! Ik heb ipv 5 augustus nu 2 augustus om 8.30 mijn eerste echo. We gaan nl. onverwachts nog op vakantie 2 augustus eins vd dag. Tenzij de echo tegenvalt uiteraard. Mijn so zijn vandaag met de vouwwagen naar Frankrijk vertrokken en hadden nog twee slaapplaatsen over. Wij kopen er een klein tentje bij en gaan dan lekker van 2 tot 13 augustus inc reizen naar de Dordogne! Zin in dus duimen voor een mooie echo!!
Gefeliciteerd rrianne met jullie goede echo!! Wat heerlijk!! Nu weer lekker op de roze / blauwe wolk!
@Rrianne: heerlijk Willen jullie nu ook weer weten wat het wordt straks?? @Gean: lekker zo net wat vroeger, hopen op een goede echo en dan lekker relaxt de vakantie in!! Ziet er niet verkeerd uit zo de plannen hahaha, keek ook nog ff naar de foto op FB, en hij ziet er wel erg spekkie uit op de foto ja @babyR: wel ff iedere dag melden nu ja...we zitten allemaal weer mee in spanning hier @Wherona: thanks, vond ze zelf ook erg leuk, vooral die van Elke superlief...hoewel ik wel dichtbij 10 foto's heb moeten maken eer dat bloemetje er goed opstond hier verder de rest vand e dag erg rustig gedaan, na de middag was het echt te warm, zijn ook binnen gebleven tot 17 uur, was veel te warm in de tuin...net nog snel ff ijs gehaald, dus al wat afgekoeld!!
Wherona, ja wordt het donderdag weer wat lekkerder? Dacht dat het de hele week zo bleef. Gean, aaah altijd fijn een paar daagjes eerder. Komt helemaal goed. Maar mocht het niet zo zijn, besluiten jullie om niet op vakantie te gaan? Overigens een heerlijk vooruitzicht nog even op vakantie! Vaneke, wat een prachtige foto's kwam ik op fb tegen. Mooi mannetje hoor J.elle! Daantje, lekker dat jullie zo genoten hebben en met name F! Zwaar dat revalideren als ik dat zo lees, nog even doorzetten en dan hopelijk weer helemaal op de been. Linda, waar zijn jullie heen geweest? Karine, gaat hier goed hoor. 's ochtends wat opstart probleempjes, maar tegen de middag voel ik me prima, uiteraard wel incl middagdutje. Dolfijnjes, hoe is het met M.? Sahi, echt? Wat heerlijk dat je van dit weer kan genieten. Mijn lichaam staakt met dit weer... hahaha
Rrianne, nee dan gaan we niet hoor, moet er niet aan denken. Maar wil ook noet aan dat scenario denken, moet vertrouwen hebben van manlief !
Rrianne super!! Zit tegenwoordig op mobiel op zp, laptop heeft kuren..dus uitgebreid resgerne. Zot er ff niet in. Hier alles nog rustig hoor! Vandaag vk geweest en weer goedgekeurd
rrianne: wat fijn, zon top echo!!! babyr: fijn dat je weer goed gekeurd bent karine: ik praat over K en T niet meer online, weet niet of ze meelezen. Zal je op de minimeet alles wel vertellen. Grey is hier gisteren weer geweest, mn broertje kwam toevallig aanwaaien en die hebben gezellig ge ouwe hoerd Echt leuk Wordt een beetje flieft geloof ik. daantje: fijn dat je eindelijk een buikje krijgt vaneke: zag je foto op fb, wat heerlijk joh D gean: wat goed dat je wat eerder terecht kan!! zo alles weer bij, ff wasje ophangen en dan lekker naar bed.
Even weggeweest, het weekend zaten we in het huisje van mijn schoonouders aan de plas, daar was het goed uit te houden. Gister zat ik in het Nijntjebadje van Timo want bij ons in de tuin was het niet te harden. Volgend jaar groter bad! Ik trek het slecht, deze hitte. Blij dat ik vandaag 6 uur in de airco zit! Rrianne, ben superblij voor je! Top dat je toch bent gegaan, geeft rust of niet? Gean, bijna 2 augustus... Dolfijntjes, wanneer mag jij? Karine, welkom terug! Daan, hoe gaat je revalidatie? Kijkt de fysio ook naar je bekken? Hoe trekken jullie kids deze warmte? Timo zweet zich een ongeluk, maar lijkt nergens last van te hebben. Slaapt ook prima, al was het gisterenmiddag wat onrustig. Maar goed, het was dan ook 31 graden op zijn kamer. Hier nog een weekje werken, vrijdag krijgen we de sleutel van het huisje. M is vrij en gaat alvast spulletjes overbrengen. Nog een paar dagen in dit huis, ben normaal echt zo'n emo-doos, maar nu kijk ik er vooral heel erg naar uit. Heb gewoon geen ruimte in mijn hoofd om emotioneel te zijn over een huis. Het is zo druk dat ik vooral heel blij ben als we een week verder zijn en bezig zijn met verhuizen.
@Rianne wat een super nieuws nu kan je lekker genieten @Babyr nee volle maan heeft ons geen beeb gebracht dit keer @Vaneke hahaha na zoveel foto's toch uiteindelijk gelukt @Gean nog maar een paar dagen spannend he Wat is dit weer toch heerlijk lekker toch in het zwembad dobberen lekker rustig aan doen morgen is het weer voorbij
Lekker eb. Yanna en ik zweten ons ook een ongeluk, maar daardoor dus geen last van de warmte, want zweten is t beste afkoel-systeem vam je lijf. Wherona jij mag ook nog niet Ik ga zo op bezoek op kamp van scouting met yanna, gezellig
Wherona, nee, wacht jij maar op de volgende volle maan!!! Sahi, leuk naar kamp! "onze" zeeverkenners (ben al 12 jaar geen leiding meer, maar je blijft ze toch volgen...) zijn nu ook op kamp, wat een prachtig weer hebben ze! Ik ben zielsgelukkig! Het is hier lekker koel op mijn kamer!!! Airco aangenaam koel en de lamellen naar beneden om de zon buiten te houden. Heeeeerlijk! Jammer dat ik hier geen bedje neer kan zetten, anders wist ik het wel. Nee, er moet gewerkt worden!
Bij ons zijn ze met de echo echt heel strikt tussen de 10 - 12 weken, waarom weet ik niet?! Ik wilde mijn afspraak dus verzetten naar voor 5 augustus, maar ze maken alleen echo's op maandag en vrijdag, dus was dit echt de enige mogelijkheid. Weet niet wat ze doen als je echt bloed verliest bijv, dan zullen we het wel gelijk kunnen doen neem ik aan.
Hier nog geen baby nieuws hoor Lekker he wherona ik geniet ook! Worst het echt zoveel slechter na vandaag?
Eb ik zag inderdaad je like op fb voor de klimopgroep. Ken jij ook sebas en consorten? Ben ik via waterscouting.com nog een hele tijd mee om gegaan! Grappig. Gean: ja sommige gyns zijn heel strikt inderdaad. Beetje flauw vind ik t... Dolfijnjes: 30e is ook al vlot! Hier op t bootje, yanna vind t heerlijk en de temperatuur is uit te houden
Ik ga nog niet bevallen hoor was alleen wel heel erg toevallig datt ik nu net 34+3 ben en der afgelopen nacht volle maan was. Want dat was met Davey idem dito. Nee BabyR niet veel slechter wel wat koeler als de afgelopen dagen. Hier voorspellen ze voor morgenmiddag wel onweer een wat regen maar 24 graden en donderdag flinke onweer en regen EB ik zeg werken vanaf een strecher
Sahi, ja, Sebas ken ik wel! Die heb ik nog als klein verkennertje van 11 in de groep gehad. Zusje en broertje ook, trouwens. Zo leuk om te zien hoe de leukste verkenners zich vaak ook het meest actief voor de groep blijken te zijn als ze ouder zijn. Gean, dat doen ze om teleurstellingen te voorkomen. Als je eerder komt, is er een reeële kans dat je niets ziet, terwijl er niets aan de hand is. Daar kan je van schrikken. Dat geeft onze vk ten minste als verklaring. Daar mocht ik met aandringen toch in week 8 (achteraf bleek week 7) langskomen, maar als er niets aan de hand was geweest, had ik tot week 10 moeten wachten. Die stretcher zou welkom zijn, nog iets meer dan twee uurtjes, dan hou ik het weer voor gezien!