Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Meldplicht ;)
    Begin nu toch wel heel erg nieuwsgierig naar ons mannetje te worden!! Ik hoop zo dat ie wel spontaan komt, en geen inleiding..

Daantje, haha ja heb de naam inmiddels mee gekregen.
    Is ze bang voor bumba> Vind t ook maar een rare clown..

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Whahahaha Daantje!!! Arm kind bang maken voor dinosaurussen... :D :D

@ BabyR: Ik snap zó goed dat je nu echt benieuwd naar jullie jochie bent!! Het zal niet héél lang meer duren!

@ EB: Ging je dit weekend nou richting vakantiehuisje/woning??

Hier gaat het lekker!! Enorm aan het genieten van de vakantie/vrije dagen!
    Gisteren heerlijk en gezellig met de kids en vrienden met hun kids naar Slagharen geweest. Was echt super!!
    Vanmorgen even naar het strandje geweest hier en nu lekker weinig.
    Op en top genieten dus ;)

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Karine, zag er heerlijk uit, die foto op fb! Morgenavond slapen we al in het huisje, omdat mijn schoonouders hier na het oppassen blijven slapen en liever in ons bed willen dan op een luchtbed. Kan me er iets bij voorstellen met hun 65 jaren...;) Dan zaterdag echt over, dinsdag verhuizers, donderdag overdracht. Blij als dat gedaan is!

BabyR, kan echt niet lang meer duren...

Daan, stoer naar de hertjes! Hoe ging het fietsen?

4. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Whaha NEEEEE mijn stoere halve jongen is dol op bumba en dinosaurussen (dus ja nu ik een jongen krijg ben ik dat al gewend). Ze weet niet hoe snel ze terug moet komen rennen om te kijken waar die dinosaurus dan zit :D.

@ babyR, wij zijn ook nieuwsgierig:D. Hoop voor je dat hij snel komt!

@ Karine, zag je foto van het heerlijke genieten!

@ eb, fietsen gaat goed. Het is meer het op gang komen :). Meestal zet m'n vriend me er op en geeft me dan een zetje. Net zoals je kleintjes leert fietsen zonder zijwieltjes (niet zeuren, hop gaan) :). Maar vandaag dus zelf in beweging kunnen komen En dat met F voorop. En dan als een slak fietsen, zelfs een oma van 80 plus haalde ons in...maar dat mag de pret van samen iets doen echt niet drukken na al die weken hoor! En na het fietsen snel even op de bank, ga dan stuk van de spierpijn. Nou ja spierpijn? Welke spieren? Is dus niets meer van over. Joh je moet er gewoon om blijven lachen!

5. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Wat een rust!!

R lekker uit logeren vanavond, kunnen wij nog even uitslapen hihi.

Hier nog steeds alles rustig.. wel wat minder gevoeld vandaag.. ja dat een reden tot bellen?

6. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Als je je ongerust maakt zou ik bellen, als je hem nog regelmatig voelt zou ik vandaag even aankijken! Maar beter te vroeg bellen dan te laat he!! Volg gewoon je gevoel hierin.

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ BabyR: Inderdaad wat Gean zegt; als je je zorgen maakt gewoon de VK even bellen... Heb je hem inmiddels al wel gevoeld??

@ Daantje: Aha... Ze kwam terug rennen om te zoeken!! Slim!!! ;)

Ow trouwens... Jij hebt wel hele rare voorspellingen gedaan de afgelopen periode... Mag jij eens gokken welke voorspelling er óók andersom gelezen moet worden (al had ik je toen héél hard uitgelachen ;))
    Het is wel een "nieuwtje" wat nog even stilgehouden moet worden hoor... Maar yep: wij gaan dus ook voor een derde kindje!!! :D :) :D

Verder hier geen ontwikkelingen of veranderingen verder ofzo... Hahaha

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Whoehaha, karine dat wist ik toch al lang! Maar super leuk hoor! Laat die derde zoon maar snel gemaakt worden.

9. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    #4049 VanEke, 26 jul 2013
    Laatst bewerkt: 26 jul 2013
    @karine: Superleuk!!! Hoe komt het dat jullie er nu toch voor gaan??

@babyR: bellen als ge u der niet gerust bij voelt hoor!!

@Daantje: phoehee, wel spannend zo hoor lijkt me om zo met haar weg te gaan...grappig dat ge wel goed doorhebt welke trucjes werken om ze bij u in de buurt te houden, volgens mij zou Elke zich hier maar ene keer laten vangen aan zoiets dus ik zou een massa trucjes nodig hebben!!

hier ff een "niks lukt dag" en alles zuigt echt energie...Elke ligt al van 13 uur op bed en slaapt nog gelukkig, die zou ik anders allang wakker zijn gaan maken maar vind het nu wel ff lekker, kijken straks wel hoe het gaat met slapen gaan...Jelle heeft nog niet echt een ritme qua drinken, dus ff lastig om alles op elkaar af te stemmen en dat kost me op dit soort dagen echt wel ff wat energie...
    Gaat gelukkig ook weer over ;)

rest reageer later weer ff op, ga stilaan toch maar eens kijken of boven bij Elke alles wel in orde is!!

10. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Joehoe Karine, super!!! :D;)!!!

11. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Karine, vind ik LEUK!!!
    Laat Daantje maar lukken, de 3e wordt een meid!

Nog steeds niet gevoeld.. ik ga toch straks maar eens bellen. Wacht het nog even af tot mn vriend er is..

12. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ BabyR: Alle "trucs" al geprobeerd?!? Duwen, springen, cola (frisdrank) drinken??

Ow en aangezien Daantje een jongen voorspeld, zal ze vast een meid bedoelen ;)

@ VanEke: Ik loop al langere tijd te twijfelen, maar manlief wilde niet. In de vakantie over gehad en we zien totaal geen nadelen, dus gewoon voor gaan ;)
    Kijk er erg naar uit!!

13. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Jaaa Karine, we gaan allebei voor een meid na twee jongens hoor :D! Volgens mij voorspelde er hier ook iemand een derde jongen voor ons!

O en BabyR, hoe lang voel je hem al niet? Hoe laat is je vriend er? Dan gewoon bellen hoor, hopelijk kunnen ze je dan weer gerust stellen!

14. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Heb hem voelen schuiven!

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ BabyR: Gelukkig!! Fijn!!

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Oh Karine, wat een ontzettend leuks nieuws. Ben blij voor je omdat je stiekem toch nog heel graag de wens voor de derde had (toch?!) Super tof!

Em babyr, fijn dat je hem uiteindelijk toch nog even gevoeld hebt!

17. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Hoi dames, ik geloof mijn ogen niet zeg! BabyR sta jij al op het punt te bevallen?! Jeetje wat vliegt dr tijd. Ben ik zoooooo lang niet geweest?! Hoop dat je hem nu weer goed voelt bewegen. Anders aan de bel trekken.

@Karine, wat super leuk voor jullie! Ben je al met anticonceptie gestopt?

@vaneke, hoe is het met de kleintjes bij jou? Al een tijdje niets meer voorbij zien komen op FB, ben wel nieuwsgierig naar de kleine J.elle

@hier, alles goed. Met mijn moeder gaat het ook goed, operatie is geslaagd en de aanvallen zijn al een tijdje niet meer geweest. Meerde boefjes ook alles goed. Ze zijn wel heel erg ondeugend hoor. Pff N. Begint nu met spullen te gooien als het hem niet zint, of schreeuwen of op de grond liggen etc. Wat moet dat geven met 2 jaar?!

Hier definitief geen derde, dus wel even een slik met het bericht van Karine ;)

18. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Dank je Rrianne!! Ja klopt! :D

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Karine wat een topnieuws!! Leuk joh :D

Supermom: zwaai, leuk je te lezen, fijn dat het goed gaat met je koeder.

Hier alles gelezen, maar kan niks onthouden. Drukke dag gehad,ben versleten. Bizar dat ik zo weinig kan hebben de laatste tijd. Waarschijnlijk meer spanningen dan ik zelf opmerk.
    Dus nu met mn boek op de bank :)

20. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Karine wat ontzettend gaaf!!! Je was altijd heel open hoe graag je nog een derde wilde!! Hoop dat je snel met de zwangeren mee mag kletsen hier!!

Deel Deze Pagina