Dank je wel meiden!! Nu inderdaad hopen dat het óók nog een beetje snel wil lukken... @ Supermom: Wat onwijs fijn dat het met je moeder goed gaat joh!! Zowat een felicitatie waard, toch?!? Jammer dat jullie niet voor een derde gaan, wil je man toch niet?? Ja inmiddels met de anticonceptie gestopt, dus ben benieuwd... @ Sahi: Heb enorm veel zin in onze mini-meet zondag!!! Zo benieuwd hoe Yanna en Micah op elkaar reageren
Goede avond Hier weekend. Zou vanmiddag van alles doen maar is maar van de helft wat gekomen. Waren meer dingen voor de vakantie. Dus kan nog wel even duren. Vanavond naar de ballonfeesten geweest met z'n drietjes. Is 5 dagen lang dat er elke avond rond de 35 ballonnen de lucht in gaan waaronder veel special shapes. Dit was super leuk. Moesten eerst ff wachten dus mirthe haar uitgeleefd op het springkussen. Toen het eenmaal zover was een plekje gezocht en de meeste ballonnen bekeken dat ze de lucht in gingen. Mirthe eerst helemaal onder de indruk maar vond het geweldig. Ze is super lief geweest en heeft heel goed geluisterd. Zaten rond half 10 in de auto. Toen naar huis, douche en de fles. Dus ze lag uiteindelijk 22.15. Dus hopelijk morgen ook hier uitslapen. Maar heb ontzetten genoten van onze avond. Ben blij dat we dit ff hebben gedaan. Heb al een paar foto's op fb gezet.
@karine wat een SUPER leuk nieuws. Gefeliciteerd meid. Nu duimen dat het voor jou ook snel raak mag zijn. @supermom, leuk om weer ff wat van je te horen. Goed om te lezen dat de operatie goed is geslaagd en je moeder herstellende is. Hopelijk is ze snel weer de oude. @babyr gelukkig de kleine toch nog gevoeld. Maar als je het niet vertrouwd altijd bellen. Maar de kleine krijgt nu ook minder ruimte. Ga nu echt op bed. Truste (Sorry dat ik niet op alles heb gereageerd maar lees en reageer nu via foon)
@karine, ja dat is het zeker! Dank je wel . Manlief wilt inderdaad niet helaas. Zelf ben ik wel ook al steeds meer (uiteraard ook door hem) aan het idee aan het wennen. Ow al gestopt, wat spannend!! Leuk hoor, ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn!!
@karine wat onwijs leuk voor je zou je graag een meid willen @supermom wat een goed nieuws van je moeder. jammer dat je man niet meer wilt lijkt me best moeilijk. @Dolfijnjes had de foto's gezien wat leuk zeg mooie ballonnen. voor de rest effe een zwaai ben het alweer kwijt. Hier gaat alles goed 35 weken zijn gehaald!
Jeetje, ik zit even uit te puffen op de bank met zp, BabyR aan het bevallen! Top meid, zet um op! Hopelijk is het bij jullie ook ets afgekoeld door de regen. Ik probeer later nog te kijken. En Karine, joehoe, wat leuk voor jullie! Kunnen we weer allemaal met je meeleven! Rest, dag allemaal maar ik ga weer verder met verhuizen!!!
pfff...ik zit mee zenuwachtig te wezen voor BabyR, zeker omdat het voor hier ook nog maar zo kort geleden was Spannend he, zodra ik weer wat hoor dan laat ik het hier ook weer weten... Hier verder relaxt dagje, best lekker geslapen, en voedingsmomentje deze nacht was ook snel dus viel me goed mee...Elke was supergezellig, leuk gespeeld samen en Jelle lijkt vandaag wat meer ritme te hebben...scheelt toch weer een boel Verder weinig tot niks op de planning voor dit weekend, gewoon hier wat rommelen en morgen nog kraamvisite...kunnen we ff lekker weekend bijkomen weer @EB: schiet het verhuizen wel beetje op?? @Wherona: heerlijk he die 35 weken!! Toch voor u ook echt weer een mijlpaal he...nu op naar de 37!! @supermom: hooooi!! hier gaat het gelukkig best OK, met hier en daar een dipdagje erbij Fijn dat de operatie van uw moeder zo geslaagd is!! Heb nog foto's van de speeltuin van onze minimeet, vergeet ze steeds te sturen!! Ben in augustus trouwens weer 2 keer een week in België, als ge het leuk vind nog een keer te meeten??
Whaaaaaa BabyR!!!! Gewoon vandaag nog jullie babyboy in handen!!! Zet 'm op wijffie!!!! X @ EB: Ik ben ook helemaal happy Voel me al bijna zwanger... Whahahaha... Sterkte met verhuizen!! Gelukkig een iets beter temperatuurtje... @ VanEke: Gewoon rustig doorgaan... Volgens mij als je het zo schrijft, gaat het allemaal erg op schema en rustig Klinkt goed en fijn. Win straks naar verjaardag, inclusief BBQ... Hoop dat het niet meer regent dan.. hihihi... Blijf wel ff spieken hoor...
Jaaaaaa, kom precies op het goede moment even op zp kijken! Babyr, wat geweldig daar is jullie T. Van harte gefeliciteerd meid. Is alles goed gegaan (weet nog dat je schreef dat je er behoorlijk tegen op zag)? Als ik Vaneke haar berichtjes lees is het behoorlijk snel gegaan.. Oh heerlijk meid, ben blij voor je! Nu bijkomen en genieten van je prachtige gezin!
Jaaaaaa babyr van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Tim. Vrij snel gegaan volgens mij. Nu maar lekker genieten.
BabyR, hoera!!! Gefeliciteerd met Tim. Inderdaad, best snel gegaan of niet? We zijn heeeeel benieuwd naar je verhaal. Geniet met z'n viertjes!
Jaaaa babyr gefeliciteerd meid! Echt supersnel gegaan he? Geniet van jullie mooie man, ben benieuwd naar je verhaal! Hoe vindt R het? Maar eerst genieten hoor