Even snel, had wat een pijnlijke krampen, om 12 uur vk gebeld en gezegd dat ik twijfelde.. 1 uur was ze er en had ik al 5cm. Kwart voor 2 ziekenhuis, 2 uur vliezen gebroken en kwart voor 3 is hij geboren! Thanks meiden en vaneke ook bedankt!
hahaha, ik heb niet veel werk gehad om door te geven, zo snel is dat gegaan!! Nu lekker genieten hoor
@vaneke, ja leuk! Wanneer in augustus precies? Doe maar rustig aan hoor, die foto's hebben geen haast. Ik zie ze wel verschijnen. Je hebt het nu druk met andere dingen he 😉.
Ik word gewoon een beetje emo van de foto's van babyR dr Facebook. Straks heb ik ook een ventje...ik weet niet wat er loos is met me, lijk wel zwanger . M'n hele lichaam doet sinds drie dagen ook zwanger. Klinkt logisch, maar heb me nog helemaal niet zwanger gevoeld (op de eerste kotsweken na dan ). Krijg echt een buik!
@ BabyR: Jaaaaaa... Hij is er!!! Gefeliciteerd met Tim!! Wat een prachtig mannetje en wat een razendsnelle bevalling!! Nu lekker thuis genieten met z'n viertjes!! @ Daantje: Achhhh.... Wat ben je ook een lekkere meid he?!?!! Jongens zijn ook zoooooo leuk!!! Maar ik snap dat je er emo van wordt!! Fijn dat je lichaam toch ook nog even zwanger mee doet @ Sahi: We zijn er morgen rond 11 uur... Zin in!!! Ga nu lekker slapen!! Trusten allemaal!!!
Daantje: ze heeft er ook wel prachtige foto's op staan! En je hebt natuurlijk wel een beetje een andere zwschap dan anders he Karine: ja leuk! Heb er ook zin in! Babyr: wat een verhaal meis! Zo snel! Hier begint het net weer te onweren, ik slaap altijd heel licht, dus dat is een beetje jammer... Verder een hangerige yanna, hopelijk is ze morgen wel leuk als karine er is
BabyR gefeliciteerd!! Ik zit n beetje in m'n eigen bubbel sinds T er is. Ik vind het toch wel behoorlijk druk hoor 2 van die kleintjes en het warme weer maakt dat hij de eerste week bijna constant wilde drinken (ik geef bv). Gelukkig is dat laatste nu ietsje minder maar ik was er behoorlijk druk mee haha en dus nog geen tijd gehad om hier te posten. Allereerst is het heerlijk om weer zon kleintje te hebben, echt genieten. F is sinds T er is ook zooo groot geworden lijkt wel. Gelukkig is ze erg lief voor hem en wil ze steeds aaien en kusjes geven. En de bevalling: tsja dat ging SNEL. Ik was die middag Vd 2e x gestript om 12.30u. Ik ben nog alleen nr t zkh gereden daarvoor. Toen ik thuis kwam ff geluncht en op de bank n boekje gelezen. Om half 4 voelde ik wat buikpijn. Ik heb vl geappt en hij gaf aan dat hij die dag wel op tijd thuis zou komen. 5 min later werd t erger en heb ik hem gebeld of hij nu maar wilde komen. Weer 5 minuten later (kw v 4) heb ik hem gebeld dat hij door moest rijden omdat ik veel pijn had. Ondertussen stond ik F uit bed te halen en aan te kleden. Geen idee meer hoe ik dat heb gedaan. Gelukkig was vl er snel en oppas v F en zijn we nr t zkh gesjeesd. Daar aangekomen dacht ik nog wel nr binnen te kunnen lopen maar ik kreeg zon wee dat er iemand kwam aangesneld met n rolstoel. Vl heeft me nr de verloskamer gerend, ik ben op n bed geklommen. De vk voelde inwendig: pats vliezen braken en ik bleek al 10cm te hebben. Na 2 weeen was ons kleine mannetje er. In totaal duurde t 50 min Vd eerste buikpijn tot de geboorte... Ik ben enorm geschrokken Vd snelheid en ben zo blij dat t allemaal goed is gegaan en we bv geen file hadden... Wat n verschil met de bevalling van F! Hoop dat t met jullie ook goed gaat. Ik reageer een andere x wel wat uitgebreider!
Jeetje lucifer wat een super snelle bevalling. Ik hoop dat je nu lekker kunt genieten. Ook omdat het nu minder warm is. @hier vanochtend lekker wezen zwemmen. Nu net terug van een verjaardag en mirthe Total los. Ligt nu lekker op de bank te slapen. Straks even makkelijk eten en dan zien we wel wat de avond ons brengt.
Zo lucifer, dat is ook een snelle bevalling! Lekker hoor. Sahi en Karine, mini meet leuk geweest? Hier net met mijn ouders kaasfondue gegeten, zo gezellig. Zelfs F heeft er een beetje van meegegeten. Ze dacht dat het een tosti was zit nu heerlijk onder de douche, wordt dus weer een latertje.
Ja minimeet met karine was leuk! Heerlijk zo die kids bij elkaar. En die Ryano met zn praatjes, leuk hoor Bedacht me nog dat we helemaal geen foto's gemaakt hebben. Snel weer doen dus Lekker hoor daantje
Hey dames paar dagen niet op zp en 10 pagina weer gelezen!! Babyr. Ook op deze manier van harte gefeliciteerd en jeetje echt snel!!! Karine wat gaaf dat jullie samen de keus hebben gemaakt!! En slagharen was heeeel dicht bij mij 5 km We zitten heerlijk op de camping vannacht was noodweer mast overdag is prima te doen!! Helaas loopt Jairo alle kanten op en wil die niet goed luisteren na ons dus zit vaak in de kinderstoel (nieuwe regel) loopt die op een stuk waar die niet mag komen mag die 5 min in de kinderstoel en hij weet het precies hoor hij kijkt namelijk ons aan en zwaait en loopt weg grrr al paar keer hem kwijt te wezen hebben we deze regel bedacht Verder genieten we met volle teugen van de vakantie vrijdag gaan we alweer na huis
Ja mini-meet was écht superleuk!!! Yanna helemaal van haar apropos van mijn twee boys Binnen 5 minuten lag de salontafel vol met speelgoed Hahahaha... Zeker voor herhaling vatbaar!! En inderdaad... Geen foto's... Jammer! @ mama: Ow... Dat is zeker niet ver weg van jullie camping!! Wat een enorme boef die jongste zeg!!! Ohhhhh.... Hier een heerlijke dag gehad... Ga zo lekker slapen Trusten allemaal
hier een heerlijk dagje gehad, Piet deed deze nacht Jelle en de ochtend ook Elke, dus ik mocht doorslapen en uitslapen!! Lekker pas om 12 uur uit bed gekomen, heerlijk!! Piet had het de ochtend super gezellig gehad de ochtend met de kids, dus allemaal een prima dagje gehad hier Donderdag gaan we naar België, weekje naar mijn ouders, eerste vakantie voor ons kleine mannetje de eerste vakantie, ben benieuwd hoe hij het vind... @karine en Sahi: leuk een minimeet, de kids gaan nu echt ook leuk op elkaar reageren he... @daantje: das leuk dat kadootje, ga wel kijken om een albumpje te maken denk ik... @lucifer: wow, das snel...is het niet te snel gegaan om het te bevatten?? @babyR: bij u ook wel snel he, bevalling beter bevallen als bij R. want ge zag er wel wat tegenop he omdat het bij R. op einde wel lastig was toch?? wij gaen lekker naar bed...morgen weer ff verder reactie...truste dames!!
Klussers Voor een brusje!(Nodlijst) Karine Zwanger - uitgerekend op: - Wherona 02-09-2013 - Rica 17-09-2013 - MBTC 18-10-2013 - Daantje 01-12-2013 - EB 22-01-2014 - Rrianne 20-02-2014 - Gean85 25-02-2014 - Dolfijnjes 06-03-2014 Geboren!! VanEke - 21-06-2013 - Jelle BabyR - 27-07-2013 - T.im Afspraken: Jongen/Meisje Wherona - Meisje Rica - Jongen MBTC - ???? Daantje - Jongen EB - ???? & ???? Rrianne - ???? Gean85 - ???? Dolfijnjes - ????