mama: ooh pittig hoor, met zulk weer op de camping! En Jairo zo ondeugend, Yanna de laatste dagen ook hoor! Ik ben helemaal verbaasd, want ze is zo'n braaf meisje normaal gesproken. karine: ja Yanna heeft nog heeeeeel vaak die stapelbekers in haar drinken laten plonzen, hahaha. En stiekem vindt ze het dan heel stoer dat ze iets stouts doet en dan kan ik alweer moeilijk boos worden. maar ze heeft een paar keer in de hoek gestaan en toen ging het weer daantje: leuk, hopelijk nog tijd om er wat leuks van te maken. Heb niet alles op de laptop staan nog... en heel veel staat bij papa op een schijf... vaneke: wat lekker joh, weekje Belgie. Zo klein dat ze zijn hebben ze daar meestal niet veel moeite mee lijkt me. ik ga volgende week op vakantie, maar daarna wil ik 'm wel een keer komen bewonderen hoor Wat super dat Piet de nacht deed zeg! Hoe gaat de bv nu? hier een afbeller op werk, dus ff rust. Sliep vannacht pas tegen 2u, dus even pauze is wel lekker.
@sahi: BV is uiteindelijk niet rechtstreeks gelukt...happen bleef niet lukken bij hem, dus weer gaan kolven...ben nu aant afbouwen, dus dan heeft ie ongeveer 1 maand bijna fulltime BV gehad en nog een halve maand 50/50...jammer, maar het is zoals het is he...voordeel is dat ik daardoor ook inderdaad Piet een nacht kan laten doen ben week van 12 aug. weer terug in NL, dus die week kunt ge wel bezoekje komen brengen hoor, gezellig!! @karine: ja, vond u nieuws wel leuk genoeg om het meteen op het lijstje te zetten @wherona: gij zijt nu de voglende he!! Spannend he dat het nu wel echt dichtbij komt...zit ge ook in de app, want wel weer leuk als we op de hoogte gehouden kunnen worden, of wie was uw buddy van vorige keer? hier lijkt nu het ritme wel echt beetje in te komen, of spreek ik nu een vloek uit door het uit te spreken...straks weer dag ritme de nach meestal 4 uur en dan weer 7, met beetje mazzel slaapt Elke dan nog door, knuffelen wij nog wat op ons bed met Jelle...
Vaneke, leuk die lijst! Op naar september. Rica, waar ben je trouwens? Tijd niet gezien dacht ik. Zit heerlijk te genieten van een topic over wel of niet op 40 minuten van huis kunnen zijn als je 37,5 week zwanger bent. Waarom maken mensen elkaar toch zo gek? Ik ga tot 40 weken gewoon overal heen hoor. Bij F ook gedaan en die is er onderweg ook niet uitgevallen (nou ja tot 39 weken dan, toen kwam ze er al uit natuurlijk ).
@daantje: ja leuk om te blijven volgen he die lijst...hier zat ik bij Elke op 38 weken ook nog in België hoor...deze keer hebben we daar wel meer rekening mee gehouden, maar dat was vooral omdat we ook met Elke zaten...tis lastig zomaar weg rijden naar een ZH als er niks in de buurt is om op Elke te passen...
Jammer dat het niet is gelukt vaneke, maar het zij zo Ik ben 19-8 weer terug, dus we appen dan wel om wat af te spreken. Daantje: ja joh, je kan toch niet in huis blijven zitten omdat je hoogzwanger bent? Mijn vriendin ging ook na 40 weken weg, ze voelde zich goed en je kan in nl overal bevallen toch... beetje overdreven om thuis te blijven hoor.
@vaneke je hebt het toch geprobeerd bv en dat is toch super. Lekker hoor dat je mocht uitslapen. Ik zit inderdaad op de app. Meikie is mijn buddy dus die zal jullue dan ook op de hoogte houden. vandaag weer bij de vk geweest alles is goed met de kleine meid mooie groei bij 40 weken wordt ze geschat op 4 kilo mooi gewicht omdat wij zelf ook niet zo klein zijn. Vannacht wel voorweeen gehad maar ja zegt niets he. We hobbelen gewoon verder.
Lucifer, leuk om je verhaal te lezen en wat ongelovelijk snel! En heerlijk dat zuslief lief voor dr broertje is! Lijkt me zo'n genot zo samen. Karine en Sahi, leuk zo'n minimeet! Mama05, hihih de boef! Babyr, ik vind jullie foto's zo heerlijk om te zien, zwijmel zwijmel! Vaneke, lekker zo'n bijtanknachtje en dat pap de boel van je overnam. Wherona, spannend. Jullie meisje moet nog even anderhalf week blijven zitten! Net bij de VK geweest (gek hoor dat we daar dik 2,5 jaar geleden voor L. kwamen). Hartje helaas nog niet kunnen vinden (was het ook nog een btje vroeg voor), maar mag over 2 week alweer komen. Bloeddruk was goed, alleen hb aan de lage kant, dus hup aan de appelstroop en spinazie hahaha.
Go EB, Go EB, you can do it girl. Straks het eerste deel van de verhuizing achter de rug. Dan even uitrusten in jullie tijdelijke huis en dan op naar het laatste deel. Denk goed om jezelf. Hier de werkochtend achter de rug. Straks naar de vk. Ben zo nieuwgierig. Maar ga er al een beetje vanuit dat het goed zit. Jullie horen snel van me.
Thanx Dolfijntjes. Zijn eigenlijk al klaar in het huis. Huis is leeg en schoon. Lang leve mijn moeder en schoonouders! En M natuurlijk, die hebben vreselijk hard gewerkt de afgelopen dagen en ik mocht niets doen. Succes zo bij de vk! We gaan zo naar het huisje, want hier is niets meer te doen. Morgen echo en afspraak bij de vk. Verder niets, wachten tot de overdracht donderdagochtend en dan komt Timo weer thuis! Hebben nog geen internet in het huisje, wordt nog aan gewerkt.
Klussers Voor een brusje!(Nodlijst) Karine Zwanger - uitgerekend op: - Wherona 02-09-2013 - Rica 17-09-2013 - MBTC 18-10-2013 - Daantje 01-12-2013 - EB 19-01-2014 - Rrianne 20-02-2014 - Gean85 25-02-2014 - Dolfijnjes 06-03-2014 Geboren!! VanEke - 21-06-2013 - Jelle BabyR - 27-07-2013 - T.im Afspraken: Jongen/Meisje Wherona - Meisje Rica - Jongen MBTC - ???? Daantje - Jongen EB - ???? & ???? Rrianne - ???? Gean85 - ???? Dolfijnjes - ???? Even datum aangepast...
@ Dolfijnjes: Jaaaa... Gefeliciteerd!!! @ EB: Zoooo... Eerste deel zit erop meid! Fijn dat iedereen jullie zo geholpen heeft!