Hier ook geen bijzonders! Net zo schattig: ik nieste een paar x, Dinand bedenkt zich niks en rent naar de tissuebox en geeft er 1 aan mij. Vervolgens staat hij voor me: bah, bah haha. Toen ik klaar was moest hij hem hup in de prullebak gooien
We krijgen er twee jongetjes bij! Ze kon het al zien, dus superleuk!!! Moeten wel volgende week voor een extra echo, omdat ze een week in groei verschillen. Geen zorgen hoor, kan zijn dat de ene een groeispurt heeft gehad en de ander niet, maar ze houden ons goed in de gaten. Dolfijntjes, fijn, een mooie echo!
Babyr, ben ook benieuwd hoe het daar gaat? Eb, jaaa las het net op fb, wat leuk joh! En je voorgevoel klopte helemaal (toch?)! Gean, hihih lief! Hier ook alles goed, alles gaat lekker zijn gangetje. Wel sinds deze week een stuk meer last van de zwangerschapskwaaltjes (maar dat hoort ook een btje bij dit termijn toch?!).
Hee meiden! Gaat hier goed! We genieten echt van T en R. Wat een schatjes en wat doet R lief tegen haar broertje! De nachten zijn wel kort, maar goed dat wisten we van te voren . R wordt gelukkig tot nu toe *afkloppen* niet wakker in de nacht.. Bv lukt helaas niet live dus ben aan het kolven. Heb wel een stuk minder productie dan bij R. De bevalling was zo snel gegaan.. heb ook echt geen echte pijnlijke weeën gevoeld, alleen de persweeen wat een hel! Maar goed dat duurde ook maar 15 min, al met al dus een super makkelijke bevalling gehad, zo anders dan bij R! Leuk eb 2 jongens, of had je stiekem ook wel gehoopt op meisje(s)?
ben er wel daan ging alleen even wat minder deze 2 weken, niet met de zwangerschap hoor maar andere dingen. Moest echt even rust nemen. Er rust heel veel op mn schouders laten we het daar maar op houden. dolfijnjes fijn zeg!!! mooie echo! wat een verschil met hoe het hier is, maar raar om te beseffen dat die kleine in mijn buik er ook zo uitzag en dat ik nu al bijna bij de datum ben. eb wat leuk 2 boys! karine zag je op de brusjes lijst, ik heb dat stuk echt gemist~!! jullie gaan voor een derde dus? JEEEEEE spannend en wat leuk, echt veel kleintjes hier straks erbij....hoop dat het snel raak is verder weinig te melden, zit nu even achter mn pc maar gut heb dat ding bijna 2 weken niet aangeraakt, zelf niet voor hier!! ik ging ff sel spieken op mn telefoon, echt 2 min ofzo... dat is een wonder aangezien zp en ik 1 zijn hahaha
@Eb een echte jongensmama @Rica wat vervelend allemaal voor je meid hopelijk is het (wat der ook aan de hand is) snel voorbij en kom je weer in wat rustigere vaarwater. @Zwangere hoe gaat het met jullie? vanaf morgen weer een hittegolf he lekker rustig aan doen en ervan genieten . Hier verders alles nog steeds goed moet zo ontzettend om mezelf lachen hoe ik op de bank ga zitten en hoe ik mijn bed in moet kruipen hahaha voel me echt tonnetje rond hahaha
BabyR: gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is gegaan. Dolfijntjes: mooie echo! Eb: leuk nog 2 ventjes! Rrianne: heerlijk he die kwaaltjes Wherona: t komt dichtbij nu!! Karine: spannend dat jullie voor n derde gaan! Rest: zwaaaai!! Hier alles goed! T en F doen het super. T is 650 gram aangekomen in 11 dagen op de bv. is al dat drinken toch ergens goed voor haha! Kraamvisites starten we nu mee. Hebben de eerste 2 weken lekker rustig aan gedaan en met z'n vieren doorgebracht (en de directe familie).
ik kom even aanwaaien. gedoe met huis en bank, dus beetje down, gadver... ga er verder niet over uitwijden, want t is nogal ingewikkeld en dus ook niet handig online lucifer: fijn dat het zo goed gaat. wherona: t einde komt in zicht he rica: dikke knuffel meis, rustig aan joh!! babyr: lees dat je geniet, heerlijk Jammer van de bv, maar wie weet komt t nog!! eb: las t op fb, echt mannenhuishouden straks!! rrianne: ja tussen de 12 en 16 weken nemen de klachten langzaam aan af fijn toch gean: wat is dinand toch een schatje zo ben alweer bij ik ga lekker mn bed in met een boek...
@Echo, Jaaaa zijn echt super blij. Wil het al van de daken af schreeuwen maar moet toch nog ff een weekje wachten totdat de familie thuis is. Die willen we het eerst vertellen, maar zijn nog of gaan op vakantie. @Gean, Jij mag ook bijna meid. Nog heeeel even wachten. @Rrianne, Moet jij morgen nou weer heen nu je al een echo hebt gehad? @BabyR, jammer dat de bv niet lekker gaat. Maar wel fijn om te horen dan jullie lekker genieten en dat het goed gaat. @EB, jeetje 2 jongens erbij. Helemaal super. Wel lekker dat je volgende week een extra echo krijgt voor de controle van de groei. Wordt dus goed in de gaten gehouden. @Rica, Denk goed om jezelf meid, wat het ook mag zijn. Neem goed je rust. Als je je verhaal kwijt wil mag je me altijd pben. @Lucifer, Heerlijk even. Even de tijd voor jezelf en je gezinnetje. Maar lekker genieten. Heb je trouwens ook FB. Ben wel benieuwd naar je mannetje. @sahi. Rustig aan meid. @hier, Bijna vakantie. Moet volgende week nog werken en dan lekker vrij. Ben er wel aan toe. Merk nu langzaam aan dat het al van me neemt. Zodra Mirthe op bed ligt ga ik languit op de bank. Helemaal kapot. Dus doe ook rustig aan en pak ook zeker de rust zodra het kan. Verder genieten we vollop van onze meid, van alle mooie momentjes en activiteiten die we doen. Dit weekend waarschijnlijk even naar Artis voordat we sz ophalen van schiphol.
@ babyR, wat fijn dat het zo lekker loopt bij jullie. Oeh ik wil ook een baby , vandaag nog precies vier maanden te gaan. @ Wherona en Rica, jullie kunnen vanaf vandaag ook zeggen dat jullie volgende maand gaan bevallen . @ dolfijn, lees dat je naar Artis gaat ivm doorreis naar Schiphol. Je zal dus niet langs Amersfoort komen, maar anders wilde ik die aanraden. Die is wat kleiner en Artis, maar te gek voor die kleintjes! Wij zijn met F in allebei geweest, maar F ziet de dieren in Amersfoort veel beter. @ sahi, hoop dat al het gedoe mee gaat vallen. Hier: ik zie een beetje op tegen de warmte, mn been trekt het helaas echt slecht. Maar we maken er weer het beste van. Verder super aan het genieten van het samen zijn met F. Kan zo genieten van alle tijd die we nu samen door mogen brengen! Ze gaat soms wel naar m'n zussen of moeder. Het is een super makkelijk kind en wil dat graag zo houden dus soms ook even wat zonder moeders doen, want ooit gaat deze moeder weer aan het werk.
@ BabyR: Wat fijn dat het allemaal zo lekker gaat! En ook hier nog even: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @ Sahi: Hoop dat de sh*t meevalt meis... Mocht je moeten spammen... Aanbod staat @ Dolfijnjes: Nog even en dan genieten van de vakantie Leuk Artis! Veel plezier! @ Gean: Whahahaha die D!!! Wat heerlijk!! @ Wherona: Wat heerlijk dat je nu kunt genieten van je dikke buik!! En er zelfs "last" van hebt met gaan zitten en liggen Hihihi @ Lucifer: Klinkt goed meis!! En dat genieten zit wel snor volgens mij!!! Veel plezier met je kraambezoek! @ Daantje: Ik vind je een kanjer!!! Mijn complimenten hoe je het allemaal oppakt, ook al kan je niet anders @ Rrianne: Nog even en de zwangerschap gaat weer zonder kwaaltjes Nog even en dan ga je het vertellen... Heb je een speciale manier bedacht?? @ Rica: Wat fijn om weer wat van je te lezen!! Hoop dat je het allemaal een beetje een plek kunt geven (wat er ook aan de hand is..) Mocht je willen spammen... Ook voor jou staat het aanbod open Hier ook hevig aan het genieten van de boys samen. Gisteren heerlijk wezen fietsen met z'n viertjes. En ik ben gisterenavond heerlijk uit eten geweest met mijn vriendin, héél gezellig!! Vandaag weinig, vanavond eten bij vrienden en Ryano mag blijven logeren Helemaal leuk! Fijne dag allemaal!!!
@lucifer dat klinkt heerlijk relaxt @Dolfijnjes leuk Artis vakantie in aantocht @Daantje vervelend dat je been der zo slecht op reageerd waarschijnlijk zal je dat dan altijd wel blijven houden. @Karine lekker genieten van je boys @Rianne nog ff volhouden en dan krijg je weer meer energie komt goed. Ja ja duurt voor mij niet lang meer ik geniet er ook zoveel van dat ik al zover ben gekomen. Tuurlijk is het soms ff wat zwaarder maar ja tis maar net hoe je der mee omgaat. En ik heb een super vriend die goed voor mij en Davey zorgt. Wordt weer een warme dag vandaag dus zwembad staat al klaar