Wherona, wat fijn om te horen dat je nog zo lekker aan het genieten bent. Kan me voorstellen dat het extra bijzonder is doordat je bij D. nog nooit zover bent gekomen. Karine, lekker zo'n vakantie met leuke dingen! En heerlijk even wat tijd voor jezelf door wat leuks te doen met een vriendin. Hahha heb mijn mond niet zo lang kunnen houden hoor. Daan, heb je de warmte een btje overleefd icm je been? Dolfijnjes, lekker je rust pakken hoor zodra het kan. Geef er nu ook veel meer aan toe dan destijds bij L. Lig er dus met regelmaat om 21.00 al in. Sahi, vervelend, hopelijk lost de situatie zich gauw op en kom je in wat rustiger vaarwater. Lucifer, wat fijn dat T. het zo goed op je bv doet. Geeft toch een goed gevoel. Rica, vervelend ook voor jou! Hopelijk lost de boel zicht op en komen jullie weer in wat rustiger vaarwater! Babyr, oh wat heerlijk! Klinkt echt als genieten. Wat goed dat je aan het kolven bent, hopelijk komt de boel gauw op gang. En je bevalling, wat fijn! Geen trauma's zoals bij R. Hier vanmiddag gewerkt, genoten van de airco en dus ook niet buiten geweest, prima te doen dus!
hallo allemaal, ik dacht ik kom maar weer es buurten voor de gene die me niet (meer) kennen ik ben mbtc sinds vandaag officieel werkeloos, zit beter in mn vel en heb (hopelijk) tijd om jullie weer bij te houden. Aan alle zwangeren, gefeliciteerd zijn er een aantal leuk hoor! word druk begin 2014... *spring nu weer in* x
Klussers Voor een brusje!(Nodlijst) Karine Zwanger - uitgerekend op: - Wherona 02-09-2013 - Rica 17-09-2013 - MBTC 12-10-2013 - Daantje 01-12-2013 - EB 19-01-2014 - Rrianne 20-02-2014 - Gean85 25-02-2014 - Dolfijnjes 06-03-2014 Geboren!! VanEke - 21-06-2013 - Jelle BabyR - 27-07-2013 - T.im Afspraken: Jongen/Meisje Wherona - Meisje Rica - Jongen MBTC - ???? Daantje - Jongen EB - ???? & ???? Rrianne - ???? Gean85 - ???? Dolfijnjes - ???? heb ff datum aangepast hoor...
Wat fijn weer wat van je te lezen MBTC!! Balen van je werkeloosheid, maar fijn dat je beter in je vel zit!! Hoe is je zwangerschap tot nu toe? En hoe is het met J? Hoe vindt zij het?? Hier nu lekker slapen. Welterusten allemaal!!
Ik is verliefd . De jongenskleren op nextdirect punt com. Te leuk! Heeft iemand daar wel eens besteld? Vraagje aan de zwangere of net bevallen meiden: F wil continu onder mijn t-shirt kijken en babybroertje voelen of babybroertje kus geven. We vertellen haar er wel eens over, maar niet heel vaak. Op deze leeftijd hebben ze toch nog geen idee van wat er staat te gebeuren? Waarom is ze er kennelijk dan toch mee bezig? Uit het niets komt ze voelen, alsof ze er opeens aan denkt. @ mbtc, hoi! Lekker genieten van je verlof nu en daarna maar verder kijken toch?
Daantje, daar heb ik ook veel besteld! Super leuk en tot nu toe ook super kwaliteit! Leuk weer die nachtvoedingen Mbtc, hoi! Zit op mobiel, volgende x uitgebreider. Truste dames!
Oh en R had geen flauw idee van dat er een baby in mijn buik zat.. kreeg wek kusjes erop maar dat kwam omdat ik dat vroeg en vervolgens kreeg mijn vriend ook een kus op zijn buik haha
@ Daantje: Ik denk niet dat ze het echt door heeft, maar als je het er wel vaak met haar erover hebt, dan is de intonatie van je verhaal voor haar genoeg om het lief te vinden... (Zoiets denk ik...) @ BabyR: Whahahaha... Dadelijk hier weer giga druk 's nachts vanwege de nachtvoedingen Kan je wel op je gemak bijlezen inderdaad Trouwens... Je banner staat nog op baby in de buik... Sterkte vandaag allemaal met die enorme hitte... Wij gaan lekker in het badje hangen
Daantje yanna doet dat bij mij ook. En ook wil ze in mn bh kijken en in mn onderbroek. T is gewoon t lichaam ontdekken en t lijf van mama is duidelijk anders dan dat van haarzelf. En dat leg ik haar ook uit. Ik denk vaak ook; hoe snapt ze dat allemaal?? Maar wij denken vanuit ons volwassen kader en hun vanuit hun peuterbreintje. Dus vaak denken wij dat ze heel snugger zijn, maar zij bekijken t anders. Snap je wat ik bedoel? Yanna is bijvoorbeeld heel verdrietig als ze weg gaat bij papa of mama en dan ben ik bang dat ze last van de situatie heeft. Maar ze moet ook huilen op t kdv of bij de andere oppas of bij oma al we weg gaan. Niet te veel erachter zoeken dus Gean ik ben benieuwd naar je echo!
Oké meiden, ze snapt er dus niks van haha. Hier ligt iedereen trouwens nog in diepe rust en ik werd om 7 uur wakker. @ babyR, goed te horen. M'n vriend wilde deze graag hebben dus vast besteld: Buy Headphone Navy Hat (0-18mths) online today at Next Direct Netherlands @ gean, is je echo vandaag?!
hallo dames, hier sinds gisterenmiddag in België, Elke heeft het prima naar de zin en Jelle vind het ook allemaal wel goed want die wordt nu lekker veel rondgedragen @daan: Elke wilde dat hier ook heel vaak eens mijn buik begon te groeien, maar hier vond ze vooral mijn navel interessant. Volgens mij snappen ze er deels wel wat van hoor want nu Jelle er is vraagt ze er nooit meer achter en ze zei ook wel eens "niet baby meer" terwijl ze naar mijn buik wees @mbtc: hallo weer, goed om te lezen dat het weer lekkerder gaat, hopen dat weer werk vinden ook vlot gaat @babyr: hahaha, lekker weer he, dat opstaan snachts!! hier gelukkig meestal maar 1 keer, nog altijd aan het kolven of lukt het live ondertss al?? ik hier kolven net afgebouwd dus net ermee klaar...gisteren maar meteen aan de wijn gegaan, hahaha @rica: knuf meid!! hoop dat het snel weer wat rustiger wordt @sahi: fijne vakantie!! rest ben ik ff kwijt...ga ff lekker met Elke spelen...fijne dag dames!!
Sorry ff ego, ben druk met inpakken. Zo ff tukkie doen, gaan vanavond naar Frankrijk. Vanmorgen ons ukkie voor het eerst gezien, ik ben weer verliefd Mijn banner klopte al niet, ben twee dagen vooruit gezet, dus ben nu 10+4. 24 februari uitgerekend.
@gean, wat fijn een mooie echo, en een hele fijne vakantie!! @daantje, hier wil ze ook vaak kijken naar mn buik, navel voelen dan bij zich zelf kijken zij heeft ook een baby in haar buik en pappa ook. Denk niet dat ze er heel erg veel van snapt @karine, leuk hoor voor een brusje! @vaneke, lekker hoor ff er uit hoe vind ze haar broertje? @hier, j vandaag teen gestoten nu ligt t nageltje er helemaal af zo zielig huilen ook natuurlijk.
Ik kom even zwaaien hoor, morgen op vakantie voor 2 weken, geen idee of ik daar wifi heb, dus weet niet of ik kom mee lezen. Kom na mn vakantie sowieso weer uitgebreid kletsen!