Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sahi, *zwaai terug* veel plezier op vakantie!

2. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @sahi lekker genieten meid. Ik hoop dat je een beetje tot rust komt.

@hier bleeeegggghhhh. Ben al een aantal dagen wat misselijk. En sowieso al 2 slechte nachten gedraaid. Dus dacht vannacht mooi op tijd op bed is mirthe weer aan het klooien en een uur wakker. Dus zit er even een beetje met mezelf door heen maar dat zal deze dag wel weer goed komen.

Vanavond komen m'n zusje en haar vriend hier eten. Die gaan morgen op vakantie. Dus die gaan we het nieuws vertellen.

Iedereen een hele fijne dag. Hopelijk vandaag niet weer zo warm.

3. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Gejanne, top!

Sahi, fijne vakantie

Kraamjulp is weg.. toch beetje emo, je sluit toch weer wat af he..

4. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Sahi: Fijne vakantie!!!

@ Dolfijnjes: Balen zulke nachten! Zeker als je ze eigenlijk goed kunt gebruiken om bij te slapen... Veel plezier met het vertellen aan je zus!!!

@ babyR: Ja... Inderdaad weer een afsluitende periode... En emo mag je zeker zijn hoor!!!

Hier heerlijk geslapen! De boys waren logeren bij mijn broer en schoonzus. Martijn was uit eten en stappen met collega's. Ik ben naar de film geweest "Now you see me" (aanrader!!!!!) En heerlijk een keer kunnen uitslapen! Daarna boys opgehaald en Martijn vh station, toen boodschappen en nu even niks... Heerlijk genieten van het weekend ;)

@ Wherona: Je snapt wel dat jíj nu elke dag meldplicht hebt he?!?! ;)

Fijne zaterdag!!!!

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Help! Stress! Weer bloedverlies, maar nu een stuk meer icm lichte krampen:(

6. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Rrianne, oh nee toch? Hoe gaat t nu? Ik hoop dat t over is en er niks aan de hand is!!

7. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Tot nog toe blijft het bloeden lichtjes doorgaan.... Zal blij zijn als de nacht achter de rug is, wachten duurt zolang!

Ps. Wauuwww mooie banner!

8. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ja snap ik meid.. kan je dan terecht bij de vk morgen? Pff meid, ik duim!!
    Zie jij wel mn banner? Bij mij staat dat ie verlopen is?
    Hoop dat je een beetje Slaapt..

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Rianne hoe gaat het nu!? Ik zou de vk bellen en dan ook even zeggen dat je buikpijn.erbij hebt... Hoop dat je langs mag komen. :(

10. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Oooooo Rrianne. Ik hoop dat het nu mee valt maar zou voor de zekerheid nog bellen.

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Even een update; het bloeden is zo goed als gestopt, nu alleen bruin verlies. Nog steeds een zeurderig gevoel onder in mijn buik. Net de VK gebeld, mocht wel langs komen om te kijken of ze het hartje konden horen, maar gezien ze hem vorige week nog niet kon horen en het wrsch nog steeds op het randje zat van wel of niet horen. Hebben we besloten dat dat misschien ook niet het slimste idee is aangezien het miss alleen maar meer stress mee brengt als we hem niet vinden. Morgenochtend gaat ze bellen voor een echo. Voor nu dus afwachten...

12. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Oh Rrianne, wat een stress! Zie je berichtje nu pas.
    Het ergste is dat je niets anders kunt dan afwachten op een echo.
    Vergeet niet dat er toch ook echt succes verhalen zijn. Onze F werd gezond geboren na bloedverlies tot en met de 23 ste week :$.
    Persoonlijk zou ik wel nu langs gaan om het hartje te horen. Met 12 weken zouden ze die toch wel moeten kunnen vinden hoor. Je maakt jezelf evengoed helemaal gek nu.

@ sahi, fijne vakantie meis.

@ babyR, ik zie je banner ook gewoon.

@ eb, jij hebt zeker geen wifi momenteel? Rust terug na de eerste verhuizing?

13. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Rrianne: Ow jee meis... Ik zie het ook nu pas... En net als Daantje zou ik echt wel nu voor hartje luisteren gaan. Met 12 weken moeten ze echt wel wat gaan horen!! Houdt alleen haar opmerking wel in gedachten en eis alsnog de echo morgen!

@ BabyR: Ik zie je mooie banner ook gewoon hoor!!!

@ EB: Vroeg me inderdaad ook al af hoe het nu met je/jullie is in het vakantiehuisje...

@ Wherona: Joehoeeeeeeee!!!!......... Gaat het goed?!?!?!?

@ Dolfijnjes: Hoe reageerde je zus dat ze weer tante wordt?!?!

Hier straks gezellig iets leuks doen met z'n viertjes. Waarschijnlijk sprookjeswonderland Enkhuizen of naar het strand... Nog even bekijken ;)

14. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @rrianne ik zou ook voor het hartje luisteren gaan. Ik heb dinsdag echo gehad en een mooi hartje gehoord. Dus dan moet het nu sowieso wel lukke.

@karine, ja ze vond het super leuk. Ze had het gelijk door. Vrij snel na het eten mirthe het t-shirt aangedaan en toen we beneden kwamen wou ze de kamer niet inlopen. Dus hadden ze gelijk wel een idee. Mirthe kwam beetje huilend binnen, gelijk naar pappa gerend. Ze konden de tekst niet helemaal lezen. Maar super leuk. Nu vandaag aan sz vertellen.

@Hier, straks sz ophalen. Deze halen we vanmiddag op van Schiphol. Zouden eerst naar Artis. Maar dat wordt dan kort dag. Eerst nog een uur rijden en rond 3 uur weer op schiphol zijn. Dus doen we het niet. Dus ff naar Ikea en misschien even vliegtuigen bekijken.

15. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @rrianne dat is schrikken en wat een stress!!! Ja wie weet vind ze het hartje wel en ben je wel gerust gesteld. Denk dat je nu ook niet lekker zit ... Sterkte en dikke knuffel!

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Daan, even een vraag aan jou als (helaas) ervaringsdeskundige. Had jij soms ook bloedverlies icm kleine stolseltjes? Bij L. ook bloedverlies gehad, maar nooit icm kramp of stolseltjes. Ook was het bij L. nooit meer dan een paar druppels, nu druppelde het zelfs de eerste keer door tijdens het plassen. Hoe was dit bij jou?

Daan en Karine, jullie berichtje zet me wel aan het denken, we zijn bijna een week verder. Even gegoogled en de meeste doen het vanaf 12 week. Als ik niks hoor, zit ik nog steeds in dezelfde stress..

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Dolfijnjes, het hartje heb je neem ik aan via de echo gehoord, of heeft ze er echt met de doptone naar geluisterd?

18. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @rianne, jeetje wat heftig zeg! Hopeljk snel wat meer duidelijkheid!
    @karine, leuk naar sprookjeswonderland wij gaan daar morgen heen met mn so voor het oppassen.
    @babyr, mooie banner! Hoe is t met de kleine man? Al weer een week oud!! Gaat snel he!
    @hier, opruim drang haha heb alles gestoft en gezogen terwijl ik dat normaal nooit op zondag doe maar t vloog me aan…

19. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Rrianne dat was idd via de echo.

@hier, mirthe Total los in de auto. Ze slaapt nu vanaf een half uur. Echt heel flink geweest dus. Sta nu bij Schiphol te wachten totdat sz en zwager aankomen. Ze zijn al geland dus nu ff wachten totdat ze de koffers hebben. Zijn goed geslaagd bij de Ikea voor mirthe haar nieuwe kamer.

Ook kregen we belletje dat so eerder thuis komen. Dus vanavond 2 in 1 klap. Nu nog het langste wachte op m'n eigen ouders.

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Rianne jemig meid wat schrikken zeg bah wat een onzekerheid. Ik hoop dat je snel terecht kan voor een echo en het hartje mag horen kloppen.

@Karine sorry sorry zal vanaf nu mezelf iedere dag melden. Alles gaat nog goed met ons.

@Dolfijnjes hoe gaat het nu met je nog steeds misselijk

@Babyr wat een prachtige foto van R en T

@Vaneke bij jullie ook alles nog goed hoe gaat het voeden.

Deel Deze Pagina