Even snel: @ Daantje: Als F wil mag ze natuurlijk weer wat drinken. Ik doe vaak water, aangezien dat direct te pakken is en ook zo weer weggegooid. Meestal hebben die kleintjes geen geduld... Als ze niks wil maakt een nacht niet zoveel uit hoor meis, maar kan me goed voorstellen dat je enorm geschrokken bent! Helaas heerst de griep enorm. Vooral doen met je meiske wat je moederhart je ingeeft @ Sahi: Superknap van je!!! Je geeft hem nu weer de bal en daardoor ook een stuk verantwoordelijkheid(sgevoel). Goed dat je broertje bij je komt slapen! Wat meeting betreft vind ik Houten ook prima en een speeltuin lijkt me geweldig, dan zijn ze allemaal zo ongeveer 1,5 jaar en kunnen ze al zoooooo veel!!! Kijk maar of je het ziet zitten om te organiseren, anders wil ik je wel helpen Ik ga nu snel slapen, morgen niet echt werken, maar wel mijn project (af)maken, anders heb ik een probleem bij de presentatie de 22e Trusten meiden!!
Thanx voor de adviezen meiden! En dolfijn, jullie ook sterkte. Hoop dat ze snel opknapt. F ligt nu al een uur te slapen, babyfoon naast mn oor. Gebruik dit deel eigenlijk nooit, alleen het muziekdeel in haar kamertje. Hopen op een spuugvrije nacht, vriend is morgen vrij dus ik kan gewoon werken. Hmm al blij ik liever thuis. Zieke kindjes zijn zielig....
OH ik denk idd buikgriep Daantje.... tis zonde! Hopelijk blijft het jou en je vriend wel bespaard.... Gewoon water aanbieden en een teiltje bij de hand houden en als ze morgen wel wil eten, gewoon rustig beginnen idd. Beterschap! Hier naar de bios geweest, Twilight. Was erg leuk!
@Dolfijnjes hoe is het gegaan gelukkig maar een halve dag kan je weer snel naar der toe @Daantje hoe is de nacht gegaan nog moeten spugen? hoop het niet. @Sahi goed zo meid! De bal bij hem neerleggen en afwachten wat ie ermee doet en als het te lang duurt dan vraag je hem eens hoe verder. Was het gezellig met je broertje? @MBTC heb je al eens duidelijkheid? @Rica hoe voel jij je momenteel? @BabyR gaat inderdaad over te vroeg geboren kindjes. Nog effe doorbijten en dan is het klaar en kunnen jullie verhuizen, wat een werk altijd he. Vandaag heb ik echt mega zere (.)(.) jemig wat kunnen die dingen branden hihi maar goed wel fijn dat ik zo nu en dan iets merk van een zwangerschap want soms twijfel ik der wel eens aan. Wel vindt ik dat mijn buik vrij snel groeit (darmen dan). Dadelijk naar so lunchen lekker de kou in brrrrr....
hahahahahah wherona, tja dat 'hoort' erbij Daantje, hoe is het nu daar????? hopelijk is het spugen voorbij!
Mogguh, @meeting misschien is ballorig dan niet zo'n goed idee als het daar stuiterdruk is. Je moet ook wel tijd hebben om te kunnen kletsen natuurlijk.... @sahi goed dat je de bal nu bij hem gelegd hebt. En zo lief van je broertje dat ie komt slapen! Vast fijn voor je, een beetje afleiding. @daantje wat vervelend zo ziek ineens! Heel veel beterschap, hopelijk gaat t snel beter. @wherona hihi tja die zere borsten horen er 'helaas' bij! Maar kan me voorstellen dat het enigszins ook wel fijn is dat je nu wat voelt Hier vannacht eindelijk weer eens doorgeslapen. Ben voordat ik naar bed ging ff bij Stijn gaan kijken, hij lag op zijn buik helemaal boven in bed, zoals ie vaak ligt. Dus even omgedraaid, weer naar beneden gelegd, toegedekt, speentje, muziekje aan. Vanochtend om 7 uur was ie ff wakker toen papa de deur uit ging (voordeur klemt), maar daarna toch nog verder geslapen. Misschien moet ik dit elke avond even doen, ik hoop dat t werkt! Zelf weer bagger geslapen, nu al 3 nachten op rij... Bah... Geen idee waardoor. Ach komt ook wel weer goed!
Daantje, hoe gaat het met F? Wherona, hihih ach hoort erbij! Groeien ze weer lekker? mijn vriend is alweer helemaal wild van die grote boobs van me hahaha Ohjee pookie is het nog steeds zo? Had wel gedacht dat het inmiddels wat beter zou zijn.. Prutsssssssssss je brengt me op een idee!!! Jaaaaa was t helemaal vergeten, ik heb hier part 1 nog lggen en die heb ik nog niet gezien,,, ik ga douchen afwassen en ik ga hem kijken Oh ik heb alleen geen chips in huis Karine, hoe gaat het met je project?
Zo, ik spring vanaf hier weer in. Las dat F. van Daantje zo aan het spugen is, wat ontzettend sneu. Beterschap. Hoe ging het vannacht? Mbtc, knuffel voor jou! Sahi, wat ontzettend lief dat je broertje lekker bij je is gebleven, hebben jullie het gezellig gehad? Meeting, vanaf hier is het 2 uur. Denk dat ik weer pas, maar mocht ik me bedenken Dolfijnjes, dan ga ik graag op je aanbod in. Ballorig, denk overigens ook niet dat dat een succes is in het weekend. Hier al twee dagen een mega-draakje in huis. Hij is echt niet gezellig, ik weet niet wat er aan de hand is, vermoed nog steeds dat er toch echt iets doorkomt, maar dit denk ik al weken..
@wherona, nee nog steeds geen duidelijkheid. nog geen ongi te bekennen alleen wat roze verlies maar dat is echt minimaal. net via fb een pb gehad van een vriendinnetje van vroeger ze verwacht in de zomer haar 2e kindje. t is een dochter van vriendin van mijn moeder dus ik belde haar op. toen vroeg mn moeder ach meisje heb je het er zo moeilijk mee. dus ik heel gesprek gehad met mn moeder er over en die zei joh dommie waarom wacht je nou zo lang met naar de dokter gaan? je moet dit niet zelf blijven aanrommelen want het zit in je hoofd dat t misschien erger is geworden en zolang dat in je hoofd blijft zitten gebeurt er niets. gelukkig kent ze ook mijn frustraties en angsten wbt een 2e kindje. dus maandag gelijk ha bellen ongi of niet! @meeting, misschien is ballorig idd niet zon goed idee t is altijd erg druk en dan zijn we alleen maar aan t politie spelen en opletten. misschien kunnen we beter idd een gymzaaltje huren ofzo. @sahi, vind het ontzettend lief dat je het wilt organiseren maar neem niet te veel op je bordje he!! @karine, wat lief dat je sahi wilt helpen met organiseren! @hier, na gesprek met mn moeder waarin ik ook op mn donder heb gehad qua laksheid in t huishouden ga ik maar weer eens wat doen. vanavond goed gesprek met man want we moeten sowieso dingen structureel anders aan gaan pakken anders word het nooit wat hier. nog vrijwilligers die willen komen ruimen??
@mbtc ik hou er wel van om bij anderen het huis aan kant te maken, dus ik bied me aan haha. Doe jij dan mijn huis?
Spring ook weer even in!! Na een drukke week! Sahi jeetje meid heftig allemaal!! Hopelijk gaat hij weten wat hij mist!!! Maar hoe het ook zal gaan weet zeker dat je het red!!! Wherona ja dat hoort er ook bij maar alles voor het goede doel!! Mbtc fijn dat je zo'n gesprek hebt gehad met je moeder!! En opruimen wil ik best helpen maar ik woon iets te ver weg Wonder gebeurt Jairo heeft vannacht doorgeslapen zouden nu dan eindelijk deze medicijnen werkelijk helpen?? Laten we het hopen
Pff ff naar twente heen en weer voor jou huis? Ben je ook goed in interieur? Dan mag je zeker langskomen pookie!
Hey dames Vanochtend gewerkt en al weer even bij m'n meisje. Het is goed gegaan met sz. Ze heeft uitgeslapen tot 10 over 9. Niet veel gegeten maar zeer goed gedronken. Ze lag ook alweer snel op bed. Ook nog een hele dikke poepbroek gehad. Nu heeft ze net een uurtje geslapen en is lekker aan het spelen. Heb helaas geen tijd gehad om vanmorgen de ha te bellen voor de kuur. Dus nu vanmiddag alsnog naar een ha om te kijken of we nog wat krijgen. Het is alleen s ochtends dat ze koorts heeft en middags gaat het wel weer vanwege de zetpil. Dus moeten maar even horen hoe en wat. @wherona goed teken daar er toch wat gebeurt in je lichaam. @mama wat fijn dat hij goed heeft geslapen. Misschien is het een idee om helemaal bovenin te leggen. Heb ik bij mirthe ook (lag ook altijd boven in) gedaan. Die slaapt heerlijk. Ze ligt wel eens op het voeteneind maar dan op de dekens. Misschien dat hij wakker wordt door de kou. Verder weet ik het ff niet meer. Tot later
dlfijnjes ahh wel fijn dat ze goed heeft geslapen, zolang ze maar goed drinkt. hopen dat het snel beter gaat! sahi flink van je om toch de afstand te bewaren die hij nodig heeft, zou heel moeilijk zijn daarom vind ik het ook heel knap! Houten is trouwens wel te doen hier, Iets minder als 1,5 uur dus dat zou ik nog kunnen redden. wherona hier gaat het goed, weinig last behalve opkomende misselijkheid maar wordt wel wat minder...geen tietpijn in ieder geval haha..lekker he gister veeel patat en snacks gegeten, oops lekker broerd en krampen...dus begon mij gelijk zorgen weer te maken, die krampen vind ik maar niks maarja hoort erbij. mbtc jammer zeg ..... volgende ronde hopenlijk nou wel hoor!!! ik ga veel duimen... mama jaaaa heerlijk, je had het nu ook wel nodig he!! nog ff en ze konden je wegbrengen he!! verder ff weinig gelezen sorry hoor.. ben zo chaggerijnig!! vriend is ziek, nou dan weet je het wel he! steunen en kreunen..hadden we eingelijk een weekend samen is hij ziek en zit ik hier nog te koekeloeren want ja t grote kind moet wel vertroeteld worden he!! blegh niks aan zo haha
@mama wat heerlijk zeg hopen dat het door de medicijnen komt @meeting lijkt mij ook beter om naar een zaaltje dan weer te kijken kunnen we ook lekker kleppen met elkaar. @poookie wie weet helpt maar dan zou het ook fijn zijn dat jezelf ook goed slaapt @rica die angst zal nog wel ff blijven tot de 1e echo denk ik @dolfijnjes fijn dat het goed is gegasn tijdens oppas @rianne dat is jammer dat je weer moet passen maar 2 uur rijden vindt ik ook wel pittig.
@rica, die angst begrijp ik wel. Weet van een vriendin dat ze na haar mn weer zwanger was elk halfuur naar de wc ging om te kijken of ze niet bloedde.voor volg ronde weet ik t niet zo goed. Dan is t rond j haar verjaardag mocht het raak zijn. Weet niet of ik dat zo leuk vind. Ach ja ee zien wel eerst maar eens met ha rpaten
Nou net bij de ha geweest. Had niet m'n eigen maar ben nog nooit zo goed te woord gestaan en er is nog niet zo goed geluisterd. Hij heeft echt de tijd voor me genomen en alles goed uitgelegd. Zo als hij haar zag en m'n verhaal hoorde dacht hij dat ze al aan de betere hand was. Als ik haar vanmiddag zo observeer denk ik dat zelf ook. Dus ben weer gerustgesteld voor het weekend. We zitten nu heerlijk op de bank. Kleedje over ons heen en lekker voor Mickey mouse clubhuis. Dit vind ze helemaal geweldig
@ BabyR: Ja, nee, nou... deels... Mijn leesproject is het leesproces in beeld brengen van onze school, maar dan in zo'n mooi protocol dat de onderwijsinspectie er akkoord mee gaat Ik heb nu groep 3 en 4 af, maar moet nog een beetje bijgeschaafd worden, in ieder geval de bronvermelding en de theorie. Daarna kan ik verder met groep 5 t/m 8 Whahahaha.... Nog "even" bezig dus, al helpen bij groep 5 t/m 8 ook mijn collega's wel. @ Poookie: Ben jij zo'n poetsmiep?? Hoe jij het afgelopen nacht gedaan hebt met S, zo doen wij het altijd met Micah Werkt prima!!!! @ MBTC: Wees je niet te streng voor jezelf?? Kom op meis... Niet alles kan altijd tegelijk en perfect. Genieten moet je zeker doen, dat is veel belangrijker dan opgeruimd en schoon zijn en dat kan ook in een wat minder opgeruimd huis... @ Mama: Jeeeeejjjjjj!!! Mijn duimen draaien al voor vannacht!! @ Dolfijnjes: Wat goed dat je zo gehoord bent door de andere HA!! Ik kan me voorstellen dat je het nu onwijs fijn vond om je hele verhaal kwijt te kunnen! En ook fijn dat M weer aan het opknappen is! @ Wherona: Whahaha... Die borsten!! Ja.. Dat mis ik niet en zal ik ook echt niet gaan missen! Ach... Ik heb sowieso genoeg @ Rica: Ow jee... Je vent ziek... Gets!! Ik wens je alvast heel veel sterkte!! Nu nog het weekend doorkomen Hier een lange, drukke week gehad, maar wel een leuke. Nog een paar weekjes en dan weer gewoon mijn eigen dagen, zonder inval, want Martijn heeft te horen gekregen dat hij weer terug mag komen bij zijn werk (zoals de bedoeling was!!) Heerlijk zo het weekend in! Dus nu lekker met de benen op de bank en straks mijn bedje in (ook lekker ) Morgen verjaardag en zondag lekker niks Fijn weekend allemaal!!!!!