Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Oh wat fijn te lezen EB!!!! Gelukkig!!

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    is toch super nieuws Eb en zou me niet al te druk maken over een eventuele vroeggeboorte het kan maar hoeft niet. Kan ook bij eenling zwangerschap gebeuren. Gewoon positief blijven beter voor je kids

@Rianne hoe gaat het

@Daantje lekker aan het shoppen geweest.

@Vaneke hoe is het daar nog steeds in Belgie?

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Wherona, over twee dagen mag je thuis bevallen als je wilt! Toch een hele mijlpaal de 37 weken. Ja ben lekker aan het shoppen haha.

@ eb, ik zou me ook proberen niet te druk te maken. Het is minder ernstig dan verwacht en ja het risico van vroeggeboorte is misschien groter, maar voor hetzelfde geldt blijven ze zitten tot de 38 weken.

4. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    #4264 karine, 9 aug 2013
    Laatst bewerkt: 9 aug 2013
    Goedemorgen!!!
    Het was hier best vroeg door Micah. Hij was om 6.50 uur al wakker...

@ EB: Ik zou me inderdaad ook niet zo druk maken over een eventuele vroeggeboorte. Een vriendin van mij heeft haar tweeling uitgedragen tot 37+6 ;)

@ Wherona: Morgen 37 weken!!! Jihaaaa.... ;) :)

@ Daantje: Hoe is het nu met je nu het weer een paar dagen koeler is geweest??

@ mum: Al bijna klaar voor je bruiloft?? Is bijna he?!? Spannend!!

@ VanEke: Alles goed in België??

@ Rica: Was weer vroeg vanmorgen he?!? Nog even en dan lekker verlof ;)

Hier vandaag gezellig met z'n viertjes thuis, Martijn is lekker een dagje vrij.
    Straks boodschappen doen en dan nog iets leuks verzinnen. Vanavond ga ik uit eten met vriendinnen, heerlijk gezellig teuten ;) :D
    Fijne vrijdag allemaal!!

5. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ik maak me niet druk om vroeggeboorte, maar het is gewoon een feit dat bij wat wij hebben (selectieve groeirestrictie), de gemiddelde zwangerschapsduur 30-32 weken is, terwijl dit bij een "normale" tweeling 37 weken is. De kans op vroeggeboorte is dus een stuk groter.
    Hoe erg het bij ons is, weten we nu nog niet. De gyn dacht dat het niet heel erg was, vanwege de grootte en groei van de kleinste, maar de tijd zal dit uitwijzen.

Ik ga me zeker niet druk maken om iets waar ik geen invloed op heb, maar we gaan er wel rekening mee houden en eerder dan bij Timo de namen verzinnen, snel kamer klaarmaken als we in ons huis kunnen (zodat M zich daar dan niet ook nog druk om hoeft te maken), wagen kopen, etc... Gewoon praktische voorbereiding voor het geval dat.

6. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Eb kan me voorstellen alles wat klaar is is klaar!
    En mochten ze te vroeg komen je kunt er niks aan doen!! Je hebt altijd nog uitzonderingen!!

Daantje hoe gaat met je been ben je al wat mobieler?

Karine lekker een dag met zijn vieren lekker hoor wij ook nog 1 dag!!! Maandag moet Niels weer werken en ik woensdag!!

Wherona 37 weken!!!! Wat een mijlpaal bereik je nu hè!! Hopelijk komt ze snel want als je straks de 40 weken gepasseerd bent ben je er wel flauw van denk ik 😉

Hier nog een dag met zijn allen en vanweekend alweer volgepland met van alles :(( maar ja hoort er bij!!!
    Fijne dag allemaal

7. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Wheronaaaaaaa, 37 weken! Hoe voelt dat nou? :D
    Spannend hoor! Enne ik dacht ashley hahaha dus ook ik dacht met een y op t einde.
    Ben benieuwd naar jullie meisje!

Hier alles goed!

Vaneke hoe gaat t daar? Tijd vliegt he..

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hier de dag goed begonnen: op de weegschaal :). Ik ben euhm nog geen kilo aangekomen met m'n 24 weken! Revalideren kost meer energie dan je denkt kennelijk.

Karine en mama, lief dat jullie het vragen. Ik ben weer helemaal in m'n hum met dit koelere weer! Dip is voorbij, gisteren voor het eerst met F in de wagen gewandeld. Lees: in totaal misschien een paar honderd meter, maar ik kom van ver dus ik was helemaal happy :).

Eb, sterkte met twee jongensnamen verzinnen :D. Hier heet hij nog steeds baby X.

Ga snel naar fysio nu. F is met papa in de speeltuin.

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Karine alvast veel plezier vanavond lekker effe Karine tijd

@Daantje elke stap is der 1 toch je kan steeds weer een beetje verder lopen.

Jaaaaaaaahhhhh morgen 37 weken wat een mijlpaal zeg ben der ook echt onwijs blij mee. Echt waar dit keer ga ik het presteren om overtijd te gaan hahahah en ja Mama05 dan hoor je me vaast klagen dat ik het zat ben hahaha. Maar echt heel bizar dat ik nu ook dingen voel die ik niet eerder heb gevoeld zoals voorweeen en indalingspijn. Ja dat doet echt zeer. nu kan ik mee lullen over de "laatste loodjes" en trots dat ik der op ben.

10. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Jaaaaaaa hier eindelijk vakantie. Vanmiddag even op kraamvisite. En dan wachten op morgen totdat m'n ouders thuis komen.

Vanochtend het aan de go verteld. Die vond het super. Ze heeft zelf nog 4 oudere dochters thuis wonen en die lagen nog toen wij kwamen. Dus ze had mirthe het t shirt de hele ochtend aangehad en ze zagen het allemaal later op de ochtend toen manlief bijna kwam om haar op te halen.

Voor de rest nog geen plannen. Ja lekker genieten :)

11. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames!!

Heerlijk relexed weekje gehad bij mijn ouders, mogen uitslapen, dus lekker wat kunnen inhalen ;) Scheelt weer een boel...nu lekker naar bed, reageer morgen weer ff uitgebreider, nu snel ff zwaai!!
    truste!!

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Vaneke, heerlijk even bij kunnen tanken!

Dolfijnjes, fijne vakantie.

Wherona, kan me heel goed voorstellen dat je er ape trots op bent, je bent nu al zover gekomen!

Daan, fijn dat je weer wat lekkerder in je vel zit.

Mama05, balen de vakantie alweer voorbij:(.

Karine, was je avond geslaagd? Lekker gegeten?

Hier gisteravond opeens een flink koortsig mannetje (na een geslaagde vermoeiende dag in een familiepark). Uiteindelijk tussen ons in geslapen en dit ging voor de eerste keer hartstikke goed, 4 uur achter elkaar geslapen. Stiekem best knus zo samen. Nu is hij weer lekker in zijn hummetje en de koorts verdwenen, wel nog steeds vreemde luiers.

13. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Daantje wat goed man en net wat je zegt je bent van ver gekomen!!!

Rianne wat fijn dat L beter is!! Niks aan als de kids
    Niet fit zijn!!

Karine hoe was je avond??

Wherona ja als je overrijd loopt mag je best klagen hoor!! Het is toch super om zo mee te maken!!! Vooral na davey!!!

Vaneke ohh fijn dat je even lekker kunt bijtanken bij je ouders

14. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Lucifer, hoe gaat het met jou kleine mannetje? Tevreden ventje?

VanEke, lekker ff bijtanken!

Rrianne, ohh wat gezellig! De reden wat minder gezellg, maar R wilt echt nooit tussen ons in slapen haha, saai hoor!

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hoi meiden!

Ik heb een heerlijke avond gehad!! We hebben tapas gegeten in Heerenveen. Het was onwijs laat, maar mogen uitslapen.
    Vanmiddag met z'n viertjes even naar Dronten geweest, daar hadden ze braderie en springkussens ;)
    Nu bankhangen. Vanavond nog even hardlopen en dan op tijd mijn bed in ;) :) 6 uur slaap is toch echt te weinig al was het super gezellig!

16. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Karine, je wordt oud :D. Wij hebben gisteravond ook een gezellige avond bij vrienden en lag er om 1 uur in. Vond het ook best laat :). Ja dan weet je dat e oud aan het worden bent.

Hier staan de meubeltjes van de babykamer sinds vanmiddag. Over genomen van m'n zus. Kids van haar liggen nu in peuterbedjes dus kwam mooi uit zo. Volgende week komen de gordijnen binnen en dan is het nog leuk aankleden en klaar. Voordat ik 26 weken ben, is m'n kamertje gewoon klaar. Ik lijk wel voor te liggen op schema :D. Kunnen we ons gaan richten op een naam en geboortekaartjes en dan in september heerlijk op vakantie!

17. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Stttttt Daantje!!! ;)

Wat tof dat het kamertje al zo goed als klaar is voor jullie boef!!
    Ben hééllll benieuwd naar de uiteindelijke naam :D (en geboortekaartje)

Hoe is het met de rest??

18. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hier een klein meisje die blijkbaar wat slaap in te halen had...deze ochtend geeft Elke geslapen tot 11.15, vanmiddag weer van 2 tot 4 en vanavond om 8 uur weer naar bed gegaan!!!
    Jelle zit denk ik in een sprongetje, moppert geregeld en qua drinken vaak willen en dan de fles maar half leeg...hoewel er nog nooit ecgt ritme in gezeten heeft...vannacht wel voor het eerst 6 uur gehaald :)

19. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @daantje, Super hoor dat je langzaam aan weer wat probeert. Al zijn het eerst een paar meters. Maar die heb je maar weer. En je had de kinderwagen nog als steun. En nog geen kilo aangekomen. Neemt sowieso, scheelt straks weer na de zwangerschap. O leuk het kamertje al bijna klaar. Geeft ook weer wat rust vind ik zelf.

@Wherona, jaaaaaa 37 weken. Ik vind dat je vollop mag gaan klagen nu. Het is toch allemaal weer nieuw voor je. Succes en geniet van je laatste loodjes ;).

@Vaneke, heerlijk even bij slapen. Ik merk nu al dat ik alle slaap die ik kan krijgen wel kan gebruiken. Kom je lekker weer uitgerust thuis. O lekker al wat een langere nacht.

@Rrianne, zijn nog niet weg hoor. Blijven sowieso tot volgende week vrijdag thuis. Dan pas :D richting de camping. Och L ziekjes. Gelukkig vandaag al beter en nu hopen op vannacht weer een goede nacht. Ik vind het soms ook heerlijk als ze tussen ons in ligt. Slaap niet altijd even fijn, maar wel erg gezellig. Vind het dan wel lekker wakker worden. Mirthe aait/ kriebelt dan heel voorzichtig. Misschien een kies/ tand onderweg?

@Karine, O gezellig. Dicht bij me in de buurt dus :D. Welke zijn jullie geweest? Moet wel een goede zitten namelijk. En vanmiddag lekker op stap, gezellig. Vanavond maar vroeg naar bed dus.

@2e, Manlief heeft nu heel erg de hoop dat het een jongen wordt. Ik heb nog geen idee. Maar mocht het zo zijn dan wordt het hier ook nog erg lastig met een naam.

Vanmiddag zijn m’n ouders dan eindelijk thuis gekomen. Mirthe moest eerst ff wennen en kroop me erg aan (terwijl ze het t-shirt al aan had). In huis ff wat speelgoed gepakt en toen las m’n moeder het. Ze vond het een geweldig thuiskomst kado. M’n vader had weer de tranen in de ogen (net als de eerste keer). Even later kwamen ook m’n grootouders binnen. Het heeft bij hun even geduurd (M’n oma heeft al 2 tia’s gehad), dus het duurde even totdat ze het door had maar ze vond het geweldig.

20. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Babyr, heb er ook echt even van genoten. L. normaal ook nooit hoor, altijd ouwehoeren en mocht het een keer voorkomen als hij ziek is hij na een half uur weer wakker. Dacht zie het wel, had gwn de puf niet om constant heen te lopen om te troosten.

Karine & Daan, dan ben ik al jaren oud;), kan zo slecht tegen weinig slaap.

Daan, leuk ben benieuwd naar de meubeltjes, ook nog jullie smaak?

Vaneke, lekker soms zo'n periode van veel slaap, helemaal nu J. even wat extra aandacht nodig heeft.

Dolfijnjes, leuk al die leuke reacties! Nee, slaap ook niet echt fijn, hou hem constant in de gaten. Op één of andere manier vind ik het nog steeds wat engig en L. is echt een woeler.

Deel Deze Pagina