Ik wil me eigenlijk nergens in mengen en kies géén kant,want ik kan het met jullie allemaal vinden!! Maar Daantje; ik vind het niet kunnen dat je het bericht van Wherona grappig noemt... En verder niet echt reageert op haar bericht dat S geel ziet en in het ZH ligt.... Dat je de situatie als "grappig" ziet is jouw opvatting en meld ik niks over. Nogmaals ik kan het met iedereen hier op de oktober-ZP vinden.... Hoop eigenlijk dat het uiteindelijk allemaal meevalt en het hormonen tegen elkaar zijn... Nu ga ik gezellig met Martijn op de bank een filmpje kijken Fijn weekend allemaal!!!!
Jammer dat het zo moet. Ik ben bij vrienden en heb het de komende dagen ook druk, dus ga hier ook jiet op in. Maar bem wel verbaasd over sommige reacties.
Karine, het gaat over de sfeer mijn opmerking in de laatste alinea en niet over een kindje, dat lijkt me logisch. En verder heb ik er niets aan toe toevoegen. Je gunt iemand een prachtige tijd en je wordt afgeblaft met dat je geen begrip hebt om iets dat over de app gaat. @ poookie,ik heb het in m'n berichten helemaal niet meer over de app. Nogmaals, dat moet ieder voor zich weten. Ik probeerde de sfeer te schetsen nadat er een probleem was kennelijk met eb, maar het gaat inmiddels over hele andere zaken. Geen idee waarom ik blijf reageren, maar vind het gewoon heel vervelend. Inmiddels ben ik de gebeten hond, zoals ik al voorspelt had.
Nee, jij bent niet de gebeten hond, zo zie jij jezelf, dat is je eigen keuze. Ik hoop gewoon dat na al die jaren dit topic niet doodbloed omdat er dames zijn die zichzelf (en de dames met wie ze meer persoonlijk contact hebben belangrijker vinden) en zodoende amper nog op anderen reageren. Ik laat het hierbij voor vanavond. Fijne avond allemaal!
Daantje: Ik snap dat je natuurlijk de situatie van S niet als grappig bedoeld!! Maar zo komt je bericht wel over. Ik vind het tof van Wherona dat ze het zelf komt zeggen zo vlak na haar bevalling, zoals we 2 jaar geleden ook allemaal deden. (Dit is geen aanval van mij tegen jou Daan) En het blijft interpretatie, aangezien het geschreven is... Ook snap ik dát je voor iemand in de bres schiet, doe ik ook vaak Dat je je nu de gebeten hond voelt komt denk ik inderdaad omdat je blijft reageren en de anderen ook op jou. Het was tegen EB gericht, dus moet de rest het maar zo laten denk ik. @ all: Ik zou het toch écht zonde vinden als onze groep uit elkaar zou vallen. Ik deel de mening van Rica; ik heb niks tegen jullie,tegen niemand....
@ Karine, het had niet uitgemaakt tegen wie het was geweest. Ik vind het gewoon jammer als de sfeer zo omslaat. Ik had niet door dat mensen een probleem met eb hadden...en vraag me af waarom dit ook niet via PB uitgesproken kon worden. Nu wordt het steeds groter.
Het wordt groot door jou gemaakt Daantje. Ik zeg iets over eb, dat ik iets niet leuk van haar vind, maar jij reageert erop. Meteen afstand nemen enzo en over de sfeer. Ik vind dat ik dit gewoon tegen eb kon zeggen, had zij het uit kunnen leggen oid en was er wss niks meer aan de hand geweest.
Nou het is in ieder geval weer een trending topic geworden. Ik ben benieuwd of EBhier zelf nog op komt reageren. @ babyR, dat ik naar de sfeer refereer is omdat er laatst ook al iets was tegen iemand. Tja of ik ben echt zwangerschapsdement en was dit toen ook eb.
Oké... Mijn reactie was niet meer echt nodig Fijne avond allemaal en een knuffel voor wie hem nodig heeft
Oké dan is het nu klaar Iedereen weer lief doen. Ebt eb, misschien bedoel je het niet zo, maar komt vaak wel zo over omdat je weinig reageert op andere. En vooral t grote nieuws van Meikie vond ik raar dat je daar niet op reageerde. En dat schoot me even verkeerd, en nogmaals misschien bedoel.je het niet rot, enheb je het niet gelezen?
en Daantje ik blaf je nief af maar ik vertel hier iets naars en emotioneel en dan reageer je daar dan zo op en dat vond ik erg naar dat je der zo op reageerde. ik begrijp dat je het niet grappig vind mijn situatie maar je tekst kwam erg lullig en bot over.
Oké daar heb ik begrip voor. Mogelijk dat jij er begrip voor kunt hebben dat ik jou het beste gun (dit keer een normale kraamtijd) en er dan een reactie volgt alsof ik je het slechtste toe wens. Nog voordat ik dus wist wat er met Sanne was... Maar goed we kunnen het er per PB nog over hebben, misschien is het goed als het hierna gewoon weer over koetjes en kalfjes gaat. Zo blijft het topic in een negatieve spiraal.
All jeetje wat een gedoe allemaal!! Was niet zo bedoeld eigenlijk beetje dom van mij om er wat op te zetten excuus door voor Zou echt zonde vinden als nu einde is van ons tropic!! Ga nu weer snel na de buurt bbq toe
Dames, wat jammer dat dit allemaal zo moet lopen. Ben de hele middag niet geweest en dan zulke berichten ineens. Meikie, ik ben heel blij voor je dat jullie voor een tweede gaan. Echt niet persoonlijk dat ik daar niet op heb gereageerd. Allen, zoals ik al eerder zei, ik ben niet iemand die altijd op alles en iedereen reageert maar leef wel altijd met iedereen mee ook als ik niets schrijf. Ik ben heel blij geweest met ons clupje de afgelopen jaren en heb er ook heel veel aan gehad. Zoals jullie wel kunnen begrijpen heb ik er nu niet veel zin meer in. Ik laat het hierbij, ik wens jullie het beste toe en wie weet tot ooit op zp.
Zoooooowwwww...... Dus...... Iedereen haar hoormoontjes weer kwijt Wat is het toch heerlijk om af en toe ff herrie te schoppen, kan in de beste vriendschappen toch? Daantje, lief dat je het opneemt voor een ander. Het feit dat wij niks hier op het forum hebben gezegt over s is omdat dit een openbaar forum is en we de keuze dus aan wherona hebben gelaten om het hier wel/niet te posten. Jammer dat je het dan zo voelt. En ja we gaan nu voor een 2e, hubbie was ineens om dus ik natuurlijk nog meer hahaha Eb, jammer dat je gelijk deze conclusie trekt, maar goed dat is jou keuze. sterkte met je zwangerschap. Laat nog eens weten wat hoe het allemaal gaat. Meiden ik duik erin! Mee lezers, zoek een eigen leven!
@Daantje ik snap hem nu en ja kan ik ook begrip voor tonen. @eb jammer van je besluit uiteraard je eigen keuze wens je veel sterkte en succes met je zwangerschap en hoop ook toch nog wel eens wat van je te horen. inderdaad jammer dit zeker nu!