Och... Jammer dat je besluit weg te gaan EB. Ik zou het leuk vinden om nog wat van je te horen, je zwangerschap enz. Misschien dat je later nog besluit weer mee te schrijven. Sterkte!! @ Wherona: Hoe doet S het onder de lamp?? @ Rica: Hoe is jouw nacht gegaan???? Beetje beter kunnen slapen?? Hier gisteren te laat gaan slapen en de jongens waren wel weer vroeg Ach... Vanavond maar oo tijd
Ik heb deze discussie gisteren even gemist, jammer dat het zo moet allemaal!! Was hier ook niet zoveel meer, maar we hadden nog vakantie, druk geweest met klussen en leuke dingen doen! Daarnaast had en heb ik op het moment sowieso even niet zoveel puf voor ZP, maar dat heeft met niemand te maken! EB, jammer dat je hier vertrekt! Wens je toch het allerbeste met je mannen en misschien wil je nog eens laten weten hoe het gaat! Verder was er nu geloof ik even niet zoveel te reageren!
Moet nu wel ff wat kwijt. Ik zie dat ik 2vrienden mis op facebook en hier op zp 1... Ik heb mij nooit gemengt verder in deze discussie, ik heb vanaf begin al gezegt dat ik mij niet aan iemand irriteer of met iemand een probleem heb. Dat ik het zonde vind als dit over gaat omdat ik erg veel hecht aan het hele clubje. Maar nu opeens worden er mensen van facebook e.d. gehaald, samen (geen eigen mening ofzo?) Super kinderachtig, valt mij vies tegen eerlijk gezegt en sta echt verstelt.... Ik heb nu ook zoiets , ik hoef het niet eens meer te weten, ajuus Gezien ik mij toch al verrot voel kan ik dit hier lekker neerzetten, gelezen wordt t vast niet meer dus ach.
Wordt vast nog wel gelezen hoor rica. Is het niet onder hun eigen naam dan wel als gast. Vind het idd ook erg sneu dat er meiden verwijderd worden die hier niks maar dan ook niks mee te maken hebben. Ach zegt toch wel een hele hoop over jullie eb en Daantje . Nu jullie zo jullie best hebben gedaan om iedereen te verwijderen en jullie hier niet meer willen komen, moeten jullie ook niet meer gaan meelezen he. Wens jullie ook het allerbeste, en veel geluk met de nieuwe kids. Jammer dat jullie het zo opblazen allemaal. De groeten
Ik denk dat alles inmiddels al gezegd en gedaan is. Ontzettend jammer en triest dat dit na een discussie en gedoe binnen een dag 2,5 jaar gezellig schrijven en delen met elkaar weggegooid wordt. Denk dat dit niemands bedoeling geweest is en ben van mening dat we na al die tijd best eerlijk naar elkaar toe mogen zijn. Dat bleek helaas niet zo. Helaas is het een openbaar forum maar ben ook van mening dat meelezen dan ook niet meer aan de orde hoeft te zijn. Hoop dat het forum nog naast de app kan blijven bestaan zoals het al die tijd ook goed gegaan is.
jammer dat het nou zo moet zeg. er mogen toch wel eens discussies zijn, daar hoeft niemand voor afscheid te nemen vind ik. Super zonde, want we hadden/hebben een leuke groep bij elkaar. Maar iedereen maakt haar eigen keuzes natuurlijk, als dit beter voelt, dan moet je dat zeker zo doen. heb verder weinig te melden, weekendje bij vrienden geweest en nu even een dagje yanna-loos en dat is wel fijn met haar claim-gedrag.
Ik kom iedereen even een hele goede nacht toewensen. Dat alle kids maar lekker mogen slapen Vandaag hier niet veel gedaan,vanavond nog heerlijk wezen hardlopen en nu lekker douchen en slapen. Morgen weer een nieuwe (werk)dag. Welterusten girls!!!
hier ook weer terug thuis...reageer morgen weer ff uitgebreid op iedereen... jammer dat er vanalles gebeurt is ondertussen, heb wel gelezen maar nier kans gehad te reageren... nu naar bed als Jelle zijn fles op heeft!! truste dames!!
Er leest een gast mee Truste karine en vaneke! Ik kijk nog ff code 37, T. De fles en dab hop hopelijk naar bes hihi
Goedemorgen hier aan het wachten op de prikdames als ze nou ff snel komen kunnen we ook snel naar huis
Hoop dat ze snel langskomen en jullie snel naar huis mogen! Hier weer aan het werk. Niet zoveel zin en motivatieproblemen haha Nog even doorbijten en dan hebben we vakantie
Sterkte Wherona! Hopelijk mogen jullie je kleine meid snel mee naar huis nemen! Leuk meikie dat jullie voor n tweede gaan! Hopelijk is het snel raak en kun jij je ah "zwangere lijstje" toevoegen. Hier alles prima. Ik begin de kleine man steeds iets beter te kennen. BabyR: hier ook nog geen sprake van n ritme hoor. Zit nog wel elke nacht aan de nachtvoeding(en). Jij ook? Oh hij wordt wakker. Zwaaaai ad rest!
Lucifer, ja ik ook helaas. Netjes om de 3 uur haha. Hou oud is jouw T ook alweer? En ben benieuwd naar zijn naam. Wherona, inmiddels thuis? Werk ze nog even linda
Even zwaaien. Hier ook motivatie problemen, net ergens met ruzie weg gegaan, zo ongezellig. Had administratie kunnen inhalen, maar geen zin. En moet nog tot 20u, dus vind t best... Yanna heerlijk in de peuterpuberteit, is nu een paar dagen bij papa, hopelijk komt ze leuker terug bij me... Lucifer ben ook wel benieuwd naar de naam! Iedereen met gebroken nachten; sterkte en dikke knuffel!
hier vallen de nachten gelukkig al mee, gisteren om 23 fles en naar bed gegaan, pas om 5.30 voor een nieuwe fles... om 8.30 weer wakker en die heeft pap nog gedaan, dus kon ik nog ff blijven liggen tot 9 uur...Elke had gelukkig ook meegewerkt en die werd ook pas om 8.30 wakker...prima ochtendje zo dus!! Net naar CB geweest voor eerste prikjes, vond het spannender als bij Elke maar hij deed het prima, wel krijsen na de prikjes en een vuurrood hoofd van de bozigheid, maar na ene knuffel was het snel over...nu ligt ie wat te kraaien in de box, dus nog geen last...hoop dat ie er net als Elke alleen maar slaperig van wordt! Verder weinig bijzonders, laatste 3 weken van mijn verlof zijn ingegaan, dus nu net alsof het gewoon werkverlof is van 3 weken nog...moet wel wennen aan het idee deze keer om weer te gaan werken, maar ook wel zin in @Sahi: ow, ben ik wel benieuwd wat er gebeurt is, ach, en niet schuldig voelen dat ge geen administratie hebt gedaan, soms moet ge ff wat ruimte gewoon pakken als ie er is toch Balen dat Y. zo puberig is...gaat ook weer over moeten we maar denken he @Wherona: al terug thuis ondertussen?? Lekker weer gewoon met uw gezinnetje samen he, hebt ge nu wel nog kraamzorg thuis?? @lucifer: het is ook echt meer zoeken naar een ritme zo bij de 2de he!! Vind ik in elk geval...lijtk er hier beetje in te beginnen komen... @Linda: hahaha, werk ze...wanneer nog tot vakantie??
Zo ik doe gewoon even alsof er niks gebeurt is en ga hier gewoon weer verder Vaneke, och de ziel! Ik zag iedere x ook zo vreselijk op tegen die prikjes, gelukkig is het weer achter de rug. En de laatste 3 weken van je verlof alweer, wat gaat de tijd toch ongelooflijk har. Nog maar even heel hard genieten. Sahi, lekker gauw weer loslaten hoor, het is 'maar' werk gerelateerd. Lange dag voor je tot 20 uur! Lucifer, hooiiiii! Linda, tot hoelang nog doorbikkelen? Wherona, jaaaaaaa weer lekekr thuis het hele gezin compleet! Ben blij voor je!
Vaneke jeetje drie weken nog maar gaat echt snel!!! Deborah weer lekker thuis lekker genieten van jullie gezin en kraamhulp!! Sahi nou inderdaad hopen dat ze vrolijk weer bij jou komt wannee is ze weer bij jou? Rica morgen na die vk ik zeg killing attack succes!!!! En dikke knuffel Lucifer oh heerlijk dat je lekker aan genieten bent van je gezin!!!
Linda heel veel sterkte dikke knuffel Hier gaat alles ook goed dus bijna hard op te zeggen Jairo slaapt nu twee weken ongeveer echt door en dan elke nacht hij is nu morgens wel vroeg wakker maar ook hij moet er aan wennen dus ben blij dat die nog in zijn ledikant slaapt zodat die lekker in zijn bed moet blijven
Ja we kletsen weer lekker hier!!!! @lucifer, ja ben er zo blij mee. Hoop idd snel aan dat lijstje toegevoegd te kunnen worden @mama, wat goed zeg van J. Zal voor jou ook wel erg lekker zijn denk ik? @sahi, balen meid ruzie..... Dat is nooit maar, maar net wat rrianne zeg, het is werkgerelateerd dus lekker loslaten. @vaneke, sneu blijft dat he die prikjes.... Gelukkig helpen de knuffels van mama goed Nou ik ga weer. Zwaai zwaai!