Rianne en Meikie ja heerlijk is dat ik was de eerste week beetje negatief maar ben nu licht positief dat die het door heeft ) zul je zien vannacht wakker ( Linda de dag nog door gekomen!!! Ik ga eens even slapen ben lui morgen weer werken en ons nichtje jarig!!! Oh ja voor de dames die de toet toet vrachtauto leuk vinden hij is nu in de aanbieding bij de intertoys 7 euro goedkoper (die leuke auto die Meikie in Harderwijk mee had!!!)
@ mama, heb je alle uitbreidingen van toetoet gezien??? Vliegveld, racebaan enz. Echt weer leuke kadootjes voor de komende tijd!!!
@Wherona weer lekker thuis! Geniet ervan meis @Lucifer ik ben net als de rest ook benieuwd naar de volledige naam van T. @VanEke wauw verlof alweer bijna voorbij. Wat gaat dat hard zeg! @toet toet; Die uitbreidingen zijn echt gaaf ja. Als t goed is krijgt Stijn ook een uitbreiding voor zijn verjaardag Ben heel benieuwd welke t word. @mama05 vannacht goed geslapen? Ik ben stuiter stuiter... Vertel later wel even uitgebreid waarom, eerst nog ff afwachten! (en nee ik ben niet zwanger hoor hihi)
Mama05, snap je gevoel hoor. Zo heb ik nog steeds snel de de gedachte; dat het een slechte slaper is en blijft. Terwijl het soms zo twee week goed gaat, dan een week weer veel 's nachts wakker. Dan val ik al snel weer een btje terug in het negatieve. Thanks voor de tip, hier ook de toet toet garage, wat uitbreiding is altijd leuk! Meikie, hoop ook dat je je snel mag toevoegen tussen de zwangere meiden, net zoals Karine uiteraard! Als de wens er eenmaal is is eigenlijk iedere maand er een teveel. Poookie, spannennndddd!
Haha nieuwsgierige dames! Ik snap t wel hoor maar ik wil graag een beetje anoniem blijven hier op internet. Maar goed, dan zal ik de naam van m'n ventje vertellen. Het is dezelfde naam als het ventje van Pookie maar dan zonder S. Mooie rebus he?! Pookie wat n spannend bericht! Wherona hoe gaat t nu? Rrianne vervelend zon lastige slaper.... Heb geen tips voor je. F slaapt altijd erg goed (afkloppen!). Karine: hoe was het op school? Dolfijntjes: leuke vakantie? Gean: hoe gaat het met de zwangerschap? Meikie: leuke tip dat toettoet. Doordat ik eerst een meisje heb, heb ik nog geen ervaring met "jongens speelgoed". Sahi: even aan jezelf denken meid... BabyR: fijn dat T zo zoet is. Hoe vindt je meisje het? En hoe bevalt de duowagen? Vaneke: lekker dat je wat meer ritme krijgt. Ook met t oog op straks weer werken. Hier alles oké. Ben wel moe vd nachtvoedingen maar er gaat al steeds iets langer tussen zitten. F lijkt opeens zo groot nu T er is. Ze gaat steeds beter praten, superleuk. En ze is ondeugend. Laatst had ze de keukenkastjes open gemaakt en zat ze aan de soepstengels te knagen whaha. Ik lees wel mee hoor maar heb niet altijd tijd/zin/gelegenheid om te reageren. (Volgens mij schrijf ik dit vaker .) Hopelijk is dat oké. Zwaaaai
Ja hoor heb het weer overleefd op het werk. Valt niet mee als je collega's hebt die maar komen en gaan wanneer ze zin hebben merk dat ik dat wat lastiger vind worden nu ik wat vermoeider ben en vakantie eraan begint te komen haha komt vanzelf wel weer!! Toet toet is onwijs leuk! Hij heeft onlangs het vliegveld van zijn liefste tante gekregen en das ook een succes hier!
@ Lucifer: Leuke naam idd!!! En ja ik heb wel weer lekker gewerkt op school. Leuk clubje kids weer Zo... Weekend voor mij... Lekker genieten morgen en vrijdag van het mooie weer Verder geen bijzonderheden.
zo weer eens even spieken hier, weer drukke dagen gehad. Druk is wel altijd gezellig bij mij Dus t gaat goed hier hoor Yanna is weer lekker thuis, t gedrag was weer om op te schieten, maar ze is wel beter te bereiken, kan nu toch iets beter zeggen wat er is. die werksituatie; die vrouw zie ik lekker na t weekend weer. zal wel goed komen, t niveau is niet hoog, dus ik kan dan gewoon weer blanco instappen. lucifer: mooie naam! mama: wat fijn dat ie door lijkt te slapen!! @kado's: iemand inspiratie voor een meid? Ik weet het niet zo goed... heb ook nog niet met papa besproken of we samen wat geven of apart enzo... Had altijd het idee dat we samen wat gingen geven, maar krijg steeds meer het idee dat we beter apart iets kunnen doen... Jullie daar een idee over? oooh karine gewoon al weekend!! Jaloers!! zo maar eens proberen op tijd naar bed te gaan na een paar dagen buiten de deur
Haha Sahi ! Sorry, heb eigenlijk ook niks te melden ! Behalve dat ik TO-TAAL geen zin heb om iets in huis te gaan doen hahaha. Nu dus aan het werk voor school, kan ik lekker op mijn luie gat blijven zitten
Hallo meiden, Wat jammer dat het er hier niet gezelliger op wordt! Wij hebben vorige week een prachtige dag gehad en echt onwijs genoten! (De meesten van jullie zullen de foto's wel gezien hebben op fb) nu nog vakantie en aankomende week nog een midweekje weg met z'n 4tjes en dan gaat het gewone (getrouwde) leven weer beginnen! Groetjes
@lucifer hele leuke naam. en ik begrijp exact wat je bedoelt ik vindt Davey ook ineens zo onwijs groot. ik realiseer me nu nog meer dat de baby tijd echt super snel voorbij gaat. voor de rest gaat het hier super kleine meid drinkt goed en houdt er nu 3/4 uur tussen dus we gaan richting een ritme. ik voel me ook super goed mijn bm is snel gezakt geen last van de hechtingen en mijn buik is bijna verdwenen. en nee ik mis hem niet ben blij dat ik weer normaal kan draaien in bed. nou weer iets nieuws om te lezen hier haha
@ Wherona: Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie kleine meid! wat zijn de oudste dan groot hé! Ik vond haar hoofd vooral huge haha Ja was een prachtige dag met prachtig weer.. heel typisch 1 prachtige dag tussen een aantal grijze grauwe dagen door!
had je foto's ook gezien mum, super! Gefeliciteerd nog! wherona ik weet dat nog toen mijn petekindje van 2 kwam kijken bij Yanna toen die net geboren was, ik schrok gewoon, zo'n grote knul! Moet voor jullie dus helemaal zo zijn! Ik vind Yanna zonder vergelijking al zo groot! hier ook niks te melden hoor, net als Gean, luie pyama dag en uit verveling maar die echo gepost wel even wat nuttigs gedaan qua administratie, dus ik vind het best. vanavond 2 uurtjes werken en heb er nu al geen zin in.... Maar ja, t moet af en toe he T is ook mn eigen projectje op werk, dus wel even mn best doen hahaha
@ Mum: Ja prachtige foto's!! Je kan heerlijk terugkijken op jullie mooie dag!! @ Wherona: Heerlijk dat het zo goed gaat met je meisje!! @ Sahi: Wat moet, dat moet... Hoe is het met de meeting-planning?!? Hier vandaag niks bijzonders... Althans... Drukke dag, veel heen-en-weer gerace, maar allemaal leuk en gezellig met af en toe een zit momentje Ryano vanmiddag feestje van klasgenootje, ik heb om 16.00 uur afscheid van de oud-directeur die met pensioen gaat, dus Micah bij schoonzus. Dan rond 17.30 uur Micah weer ophalen, om Ryano om 18.00 uur van het feestje op te halen. Ze hebben dan allebei al gegeten,dat scheelt... Vanavond met collega aan het werk,voorbereidingen treffen. Pfff.... Ziet er op papier nog redelijk rustig uit,maar Blegh