Goedemorgen Mum ja jullie zagen er heel mooi uit!!! Lufiver leuke naam hoor het was wel even een raadsel maar hij is opgelost hoor Wherona wat lekker zeg dag s al zo goed haar ritme heeft hopelijk in de nachten wat langer ) ja davey lijkt dat inderdaad heel groot als je dat dan weer naast elkaar ziet Karine ben je de dag door gekomen gisteren?? Sahi ik heb hem ingevuld wie moeten er allemaal Nog? Zo ga even lekker douchen en dan eens even wat doen vanmiddag mogen we weer baby knuffelen bij me broertje !!!
Degene die nog niet hebben gereageerd: waterlelie, wapje, meikie, poookie, linda, babyr, dolfijnjes en gean. Zal ook wel ff in de app reminden. Vanmorgen weer vroeg wakker terwijl yanna er niet is, zucht... lig wel nog lekker in bed te chillen zo maar eens opstaan, vanmiddag kraamfeest in limburg!! En dan op de terugweg met yanna bij restaurant de gouden bogen eten
@ BabyR: Hoiiiiiiiiii...... @ Sahi: Wat raar dat je dan toch zo vroeg wakker bent zonder Y. Veel plezier vanmiddag op het kraamfeest!! @ mama: Ja ik ben de dag goed doorgekomen. Collega had afgebeld, dus toch iets rustiger gehad. Jij héél veel plezier met baby knuffelen!!! Vanmorgen al "lekker" in het zwembad geweest voor Ryano zijn zwemles Micah heeft zich heel goed gedragen... Daarna paar boodschappen gedaan en zo komen mijn broer en schoonzus knuffelen met de boys... Vanmiddag lekker niks, gewoon rustig aan. Het weer is ook niet echt best om veel te doen... Fijne zaterdag allemaal!!!!!
Ff kort hoor, hij is geboren!2825gr 49cm!! Op 28/08 Bevalling was goed, gegaan, nu herstellen van mn zwangerschap. Drukdrukdruk
Gefeliciteerd Rica!!!! Fijn dat alles goed is gegaan en nu idd bijkomen van de zwangerschap!! Vooral héél rustig aan doen dus!! Knuf
gefeliciteerd Rica lekker rustig aan doen en van je gezin genieten ja ja mbtc jij bent de volgende :-D
Hey dames We zijn weer thuis na een top vakantie. We zijn vrijdagavond vertrokken (8 uur) en waren zaterdag ochtend rond 10 uur thuis na een lange ontbijt pauze. Mirthe is heel lief en flink geweest. Hele reis heeft ze lekker geslapen. Vanmiddag lekker bij geslapen terwijl mirthe bij m'n ouders was Verder alles bij gelezen. Helaas minder leuke dingen en jammer dat het zo afloopt. We zijn zo mooi hecht en gezellig groepje. En tuurlijk op iedereen reageren lukt niet altijd. Maar ik probeer het zeker. Maar zal verder er niet op in gaan. Van wat ik nu nog weet :s : @ sahi, zal kijken of het lukt om hem morgen in te vullen @rica gefeliciteerd meid nu maar lekker genieten @wherona. Fijn dat het met s hoed gaat. Nu maar lekker genieten. @ meikie wat super leuk nieuws dat ook jullie voor een brusje gaan @jAA RRianne its a boy @pookie, gefeliciteerd met je tante zeggertje. Mooie meid hoor en S. Is volgens mij heel lief voor haar. @kersverse moeders, fijn dat het bij jullie ook alles goed gaat en het langzaam aan een ritme vind. Ook jullie nog maar lekker genieten. Ik zie wel dat het veel te snel gaat @mum, wauw wat was je een prachtige bruid. Jullie waren een prachtig mooi plaatje. Vooral de kids. Heb inderdaad hele mooie foto's gezien. Nog maar lekker na genieten en genieten van het man en vrouw zijn samen met de kids. @zp volgens mij heb ik nu al een hele boel gehad. Zal kijken of ik weer mee kan lezen en vooral schrijven. Iedereen een hele goede nacht en zal zien of ik morgen weer (uitgebreider) kan reageren
Rica, Jaaaa gefeliciteerd! Dolfijn, lekkere vakantie gehad? Tja je zal idd wel denken.. jammer dat ze jou er ook op afrekenen, aangezien jij hier helemaal geen eens was. Lekker dat M zo rustig was tijdens de reis, scheelt een hoop! Hier alles prima
Kom ook even zwaaaien! Rica, top! Gefeliciteerd met jullie mooie mannetje. Dolfijnjes, weer lekker terug in jullie eigen huisje en zo te lezen top gehad. Hoe voel je je verder? Gaat het goed?
Zo wat een rust hier. Hier lekker dagje gehad. Nu lekker op bed. Morgen weer een hele dag aan het werk. Trusten meiden
Hey!! Idd rustig... Ik vandaag niet aan het werk, maar thuis omdat collega had gevraagd om te ruilen. Haar dochter is donderdag jarig, dus dan werk ik die dag voor haar... Geen probleem, maar wel raar!! Verder geen bijzonderheden.
Dolfijntje hoe was jullie vakantie verder mooi weer gehad?? Beetje goed geslapen in jullie vouwwagen?? Rica geniet er lekker van en rustig bij komen!! Karine ja dat is zeker wennen dan is je ritme helemaal in de war heb ik meestal!! Nog een paar dagen en dan gaan we na s
Dolfijntje hoe was jullie vakantie verder mooi weer gehad?? Beetje goed geslapen in jullie vouwwagen?? Rica geniet er lekker van en rustig bij komen!! Karine ja dat is zeker wennen dan is je ritme helemaal in de war heb ik meestal!! Nog een paar dagen en dan gaan we na Spanje!!! Zo zin aan even lekker M.ad zijn!!!
Hey meiden, Hier ff een berichtje over onze vakantie. We hebben een top vakantie gehad. De vouwwagen beviel super en we hebben nog nooit zo lekker geslapen. Ook Mirthe is super flink geweest. Ze heeft ook goed geslapen en heeft haar super vermaakt. We zaten vlak bij het water met zand. Nou dat was helemaal geweldig. Ze kwam regelmatig met haar emmertje en schepje aanlopen en riep ze bouwen?? Zo van ik wil wel naar het strand om daar lekker in het zand te wroeten. s Avonds na het eten gingen we met haar naar de glijbanen, waarna je haar een hele poos niet meer zag tot dat ze moe was en weer terug naar de tent wou. Of te wel genieten. We hebben vollop genoten en hebben ook echt vakantie gehad. Volledig uitgerust. Helaas beide 1 dag ziek geweest door voedsel vergiftiging. Maar deze dagen was het weer ook minder dus niet heel erg. Tevens zijn we nog een dag met de boot naar een eilandje geweest en een dag de bergen in geweest. Echt super mooi. Terug weg zijn we vrijdagavond vertrokken en zaterdagochtend weer thuis. Ze heeft de hele weg geslapen en dus super lief. De heenweg in 2 dagen. Soms wat jengelig, maar met kleine kados konden we haar tevreden houden en vooral regelmatig een stop. Heb al een aantal fotos op fb gezet. Dit is zeker een camping waar we nog eens heen gaan. @hier, vandaag weer back to base. Gelijk weer een hele dag werken, maar het viel me niet heel erg tegen. Mirthe heeft haar weer super vermaakt bij de go. @EB en Daantje, ik hoop dat je/jullie dit nog leest. Ik vind het ontzettend jammer dat jullie de groep hebben verlaten. Ik wens jullie nog een hele goede en fijne zwangerschap toe. En Eb alvast succes met de verhuizing. Geniet van jullie gezinnetje meiden. @echo, Donderdag hebben we hier dorpsfeest. Middags hebben we de 12 weken echo. Dus ik hoop stiekem dat we het geslacht kunnen zien (net als bij Rrianne). @sahi, Datumprikker ingevuld. En hoe is het met jou en Grey? @wherona, Hoe is het bij jullie thuis. Lekker aan het genieten? Nu op bed want moet morgen vroeg op. Moet de winkel openen. Trusten.