Karine wat gek om meteen anders te starten. Maar ach, komt goed Mama: leuk joh jouw weekend met de meiden! Veel plezier alvast! Dolfijnjes ik zag net je filmpjes, wat stoer van mirthe zeg! Grey ennik zijn aardig close, maar sinds t weekend gaat t niet goed met zn oma en heeft hij daarnaast allemaal gedoe aan zijn hoofd en daar wil hij me niet ee laatig vallen. Dus ook weinig tijd en zin om mij te zien. Wist eerst niet wat er was, en dat maakte me meer onzeker dan ik wou, maar giater heeft ie alles uitgelegd. Hopelijk hoor ik m snel weer...
Ja is goedgekomen gisteren!!! Vandaag alleen pech, Micah ziek moeten ophalen van KDV. Hij had 39.1 graden koorts. Slaapt nu dus ook in mijn armen, sneu ventje zo. Dus weer een andere dag dan gedacht/bedacht en gepland.... Gaat alles bij jullie goed?!?
Ach wat sneu Karine, beterschap! Gelukkig dat je nu weet wat er speelt, Sahi! Dolfijnjes, leuke foto's op FB!! Zo te zien hebben jullie wel genoten!
Dolfijntje zo te lezen en aan de foto te zien was het erg leuk!! Super dat je zo flink was!! Karine heel veel beterschap voor Micah!! May van harte gefeliciteerd Meikie gefeliciteerd met je mannetje Hier lekker rustig avondje ik ben zo lui ga lekker vroeg na bed heb ook zin in wat lekkers dus kan beter gaan slapen
Joehooeeeeee wij zijn weer terug van 3 super vermoeiende, maar o zo leuke dagen efteling. Wij vonden het altijd al een super park, maar met L. erbij is het zeker 10x leuker. Karine, hoe is het met M? Dolfijnjes, jaaaa vond dat filmpje ook zo stoer van M. dat zie ik L. echt niet doen, al is dat natuurlijk niet te vergelijken M. zit al vanaf haar babytijd op zwemmen toch? Leuk de 12 weken echo, wij hebben overigens een pretecho met 15 weken laten maken, haha jaaa veels te nieuwsgierg! Hoe is het met de rest?
Hoiiii... Leuke foto's Dolfijnjes!!! Wat hebben jullie heerlijk genoten! @ Rrianne: Nee Micah nog niet veel beter. Vannacht echt een kl*** nacht gehad, super weinig geslapen... Micah bleef maar draaien en huilen en warm. Vandaag wel iets beter, maar niet denderend. Morgen moet ik nog een dag werken en zou hij dus ook naar KDV. Kan dus niet en daarom gaat hij een dagje uitzieken en gezellig doen bij vrienden Superleuk dat park!! Ik ga er weer vandoor. Boys zo bad en bed en dan ga ik tóch nog even hardlopen
Karine: hoe is t nu met micah? Gean: scheelt wel hoor, dat ik weet wat er is. Maar weet nu ook heeeeeel goed dat ik nog niet klaar ben voor een relatie, want ik moet me echt inhouden om niet steeda te appen enzo. Met rust laten ben ik niet goed in Rrianne: leuk leuk leuk! Hoor net dat de pneu2 prik eruit gaat, de enige prik die ik yanna niet heb gegeven.Jeeeejjjj In amerika geven ze m al jaren niet meer.
Even een kleine update; Micah weer zo goed als beter. Vannacht goed geslapen na twee rot nachten. Hij is heel vrolijk en boevig, al is hij met vlagen hangerig en huilerig. Vandaag lekker rustig aan doen. Hoe is het verder met iedereen??
Zo, ben ik ook weer... Laptop stond weer even te verstoffen dus werd wel weer tijd om even bij te lezen! @Lucifer wat een leuke naam heeft T. Ik heb ook lang getwijfeld of de S er wel of niet voor ging haha. @mum hooi! Leuk dat je weer ff mee schrijft. Zag idd mooie foto's op fb, leuk! Zelfde hadden wij trouwens ook qua weer. Op de dag zelf super zonnig en warm, de dag erna plensde het @BabyR & Sahi Hooooiiii @Rica gefeliciteerd met jullie knul! Hopelijk voel je je gauw beter @Dolfijnjes welkom terug! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Hoe is t met je zwangerschap? Voel je je goed? @Karine fijn dat Micah weer is opgeknapt! Hier gaat alles goed. Zie net dat ik nog niet gepost had waarom ik zo stuiterde maar ik ben vorige wk donderdag (29-8) tante geworden van een prachtig meisje S.ophie! M'n schoonzusje d'r vliezen zijn dinsdagochtend gebroken, woensdagochtend controle maar alles zag er nog mooi uit dus mocht ze weer naar huis. Donderdagochtend werd ze ingeleid en om 12:01 is de kleine meid geboren! Een heel mooi klein popje, 48 cm en bijna 2700 gram. Heerlijk weer dat kleine spul En vandaag nog precies 1 week, dan is ons kleine boefje jarig! Alweer 2 jaar! Jeeeetje wat vliegt de tijd
Jeetje Poookie... Over een week al!!!! :-O Wat een verschil tussen S en Micah.... Scheelt 7 weken!! Hahaha
Goedemiddag dames, Jeetje volgens mij loopt het hier een beetje dood. Hoop niet dat het zo is. Hier weer het feest gehad. Woensdag eerst hele dag gewerkt. Donderdag de optocht gehad. Middags nog even de kermis over met mirthe. Ze vond het weer helemaal geweldig. Donderdag avond ook weer naar de optocht en is ze met m'n moeder mee gegaan. Hier is ze blijven slapen. Vrijdag gewerkt tot 2 ipv 1 vanwege de drukte. Na mirthe haar slaapje de kermis weer over geweest. Weer even in de draaimolen en eendjes gevangen. Dit was helemaal geweldig. Toen nog even bij de kinder disco geweest in de tent maar de muziek stond veel te luid. Dus uiteindelijk maar weer richting huis gegaan. Zaterdag moest ik eerst weer training geven. Middags zijn we alvast uitgeweest voor een matrasje voor straks als Mirthe haar nieuwe bed klaar is. We zijn niet geslaagd maar zijn wel wat info rijker. Ze krijgt straks een peuterbedje. Gisteravond nog even in de tent geweest maar was niet zoveel aan. Volgend jaar maar weer goed feest vieren met een drankje. Vandaag niet veel. Lekker lui @karine fijn dat de boys weer beter zijn en zich lekker vermaken. @sahi lastig he om je zo te moeten inhouden terwijl je graag anders wil. Maar allemaal voor het goede doel. Leuke foto's op fb van je vakantie @rrianne super leuk zeg naar de Efteling. Ben er 1x eerder geweest maar lijkt me ook ontzettend leuk om eens met mirthe heen te gaan. @pookie leuk om ook iets van jou weer te lezen. Wat een klein en fijn meisje maar wat ontzettend leuk. Jeetje S alweer jarig komende week. Waar blijft die tijd.
Klinkt erg leuk en geslaagd Dolfijnjes!! Hier nu Ryano ziek. Net op de verjaardag kwam hij hangen, was erg warm en bleek ook wel want hij heeft 38.6.... Gelukkig iets kunnen regelen voor hem voor morgen. Ga nu even kroelen met hem en dan naar bed brengen
@karine he jakkes. Hopelijk is de ziekenboeg bij jullie snel voorbij. Beterschap met je mannetje. Qua merke (dorpsfeest) is het hier altijd geslaagd. Niet te groot en lekker dorps (ons kent ons)
klinkt erg gezellig Dolfijnjes spannend dat Mirthe in een peuterbed gaat. Hoe voel jij je verder. Karine Beterschap met ryano tijd vliegt zeker Davey is zondag alweer jarig. voor de rest gaat hier alles wel ok nog ff zoeken naar een ritme heb het best druk met 2 kids hihi.
Dank je Dolfijnjes!! Vanmorgen is Ryano wel naar school geweest en Martijn was vanmiddag vrij, dus dat hij om 14.00 uur weer inkakte was "voorzien" Morgen gaat (en wil) hij het weer proberen @ Wherona: Jeetje meis... Zondag is hij alweer 2!!! Wauw!!! Ik heb het idee dat het bij Micah echt nog maaaaaanden duurt Hahahaha
Wauw wherona zondag alweer 2!! Wat gaat t hard he? Hier weer gedate hoor was weer gezellig t zit wel goed geloof ik.
@Wherona, Ja ontzettend leuk. Het kan nog wel even duren voordat het zover is. Manlief mag eerst weer aan de klus. Met mij gaat het verder goed. Ben 2 á 3 weken terug met vlagen wel misselijk geweest. Maar als ik maar op tijd eet en wat drink dan is het te doen. Nu heb ik het eigenlijk niet meer zo erg. Af en toe nog wel erg moe. Maar dat is denk ik door de combi van drukke dagen en Mirthe erbij. Maar als ze ligt rust ik ook ff. Jeetje zondag alweer groot feest. Wat gaat die tijd snel. Lijkt wel of het hier nog heel lang duurt, maar ja voordat je het weet is het zover. @karine, Wat een topper die R. Ik hoop dat hij vandaag al wat beter was. Wel fijn dat het gister nog mooi is opgelost. @Sahi, Fijn dat jullie weer lekker aan het daten zijn.
Zwaaaaaii! Ff kort want ik Type met 1 hand op m'n tel want ben ah voeden. Hoest met je meisje Wherona? Grappig dat je T hebt overwogen als naam pookie. Thanks voor jullie complimenten over de naam . Fijn dat de vakantie leuk was dolfijntjes. Rustig hier trouwens....
Ik kom me voor hier ook afmelden. We zitten al in de app, en beetje onnodig om dingen dubbel te zeggen. Vind t wel jammer hoe t hier gelopen is. Lucifer, gaat goed met jullie? Al een beetje een ritme? Dolfijnjes, jij komt niet meer op de app?
gaat iedereen hier weg?? meiden die niet in de app zitten komen jullie ook dan? Is dit het einde? :'( :'( hmm jammer hoor... nou ben ik de laatste tijd hier ook niet te vinden maar ik heb het zo druk met allemaal prive dingen... Het is hier chaotisch met alles dus probeer dat eerst even op een rijtje te zetten. lucifer ik heb de naam denk ik helemaal gemist? Het begint dus met een T dolfijnjes wil je het geslacht nou weten? is mij ontgaan...