Absoluut jammer na 2,5 jaar met elkaar gedeeld te hebben hier op het forum... @ lucifer: met één hand typen idd niet heel handig... Hahaha... Gaat het goed?? Ben ook wel benieuwd of je al een beetje een ritme hebt... @ Dolfijnjes: Leuke foto van M op FB met staartje @ BabyR: Snap ik... Wel jammer dat dit dan verloren gaat... @ Rica: Natuurlijk heb je het druk met twee kleintjes én jezelf!! Dat is niet meer dan logisch. Maar gelukkig doet J het ook erg goed! Hier niets bijzonders... Micah slaapt nu 1,5 uur (veel voor hem en ik heb dus vanavond een probleem met naar bed brengen) omdat hij veel last heeft van die laatste kiezen. Net huilen!! Zo sneu!! Ryano was na 1,5 dag weer beter. Is nu spelen bij klasgenootje. Ik ga alvast eten voorbereiden denk ik... Fijn weekend allemaal!!
Ja vind ik ook super jammer hoor, t is zon leuke club! Maar ga hier ook niet tegen mezelf praten hahaha Als t hier levend blijft kom ik lekker kletsen, maar anders is t een beetje zinloos.
Wat jammer meiden! Maar ik volg jullie op fb hoor.. wil ook niet zomaar komen "binnenvallen" op de app..
Heeft D een leuke verjaardag gehad vandaag Mum??? En gaat ze maandag naar school? Of ook gewoon vandaag gedaan?? @ Sahi: Ja is idd zo! Ik ga the voice kijken. Tot morgen.
@babyr, ik weet niet of ik nog op de app kom. 600+ berichten in een uur gaat mij wat te ver. Weet niet of het nog zo is. Ik blijf nog even stug volhouden hier. Ik hou nog een beetje hoop (ja ik ben nu ff een stugge fries , anders nooit hoor) @rica ja wij willen weer heel graag het geslacht weten. Ik hoopte dat we dat met de 12 weken (was toen 14) konden zien maar dat ging niet door helaas. Heb de echo 15 oktober. Dus nog even wachten. Rustig aan meid en denk goed om jezelf. Maar blijf wel genieten @karine fijn dat R weer beter is. Alleen nu die kiezen bij M. Het zit niet mee. Hopelijk zijn ze snel door. @sahi ik en karine zijn nog online dus je praat niet gelijk tegen jezelf. @Rrianne heb ik ook al even niet gezien @hier ga op bed. Morgen weer vroeg en heb het weekend het zoontje van m'n vriendin te logeren. Dus een en al gezelligheid
Gelukkig komen er wat meiden aanwaaien weer T is alweer laat, voor t eerst echt huiverig voor de nacht, heb yanna nog nooit zo meegemaakt als afgelopen week, elk uur huilend wakker. Maar we zullen zien...
Ik weet t Sahi, maar waar is Daantje dan gebleven? Vind t wel jammer dar zij ook weg is Mum, gefeliciteerd nog!
@lucifer gaat goed met me meissie en hoe gaat het met jullie. @dolfijnjes zag M. op fb met een staartje erg schattig hoor. wanneer hebben jullue de geslachts bepaling? @Sahi Rica en Karine tis ook zonde merk ook wel aan mezelf dat ik hier minder kom maar doe me best. app is veel makkelijker omdat ik altijd mijn foon bij me heb. en zp iets lastiger is met de foon. moet ook eerlijk zeggen dat ik hier niet zoveel prive dingen meer wil plaatsen u.v.m. de vele meelezers hier die naar mijn mening niets hoeven te weten over het reilen en zeilen.
@staartje, ja staat echt vet schattig. Helaas was het voor 2 dagen. Tot nu toe niet weer gelukt. Maar ik blijf proberen. Staat haar idd ver schattig. Is het een echt meisje . @20 weken echo hebben we 15 oktober om half 2. We willen dan ook het geslacht weten. Dus nog even wachten. @hier, probeer nog wel online te komen. Weet niet hoe druk het nu op de app is....... Vandaag de hele dag met de kids aan het spelen geweest. Was super gezellig. Hij heeft afgelopen nacht al bij ons geslapen en dan vannacht nog en gaat morgen weer naar huis. Wel gezellig maar soms wel zwaar 2 kids van 2 jaar qua samen spelen. Ene Keer beter dan de andere keer. Verder lekker rustig aan gedaan. O mirthe de laatste dagen nachts ook wakker en soms klaar wakker. Vaak met moeite weer in slaap te krijgen. Geen idee wat het is. Ook vannacht is ze weer wakker geweest. Na een half uur bij haar te hebben gezeten uit eindelijk toch weer in slaap gevallen. Hangt er wat in de lucht???? Hebben jullie er ook last van??
Dolfijnjes: hier dus ook al heel de week en ik hoor mn buren en collega's er met hun kids ook over. Dus t hangt vast in de lucht, het weer ia ook enorm omgeslagen. Al lijkt t bij yanna ook alsof het nachtmerries zijn. Een staartje hoef ik bij yanna echt niet te proberen, ze wil wel steeds een speldje in. Ach mij maakt t niet uit. Wherona: dat met heel het hebben en houwen online heb ik wel afgeleerd de laatste tijd. Maar op de app lange verhalen is ook niet alles... Hier dagje familie gehad en vanmorgen koekjes gebakken. Ik ben stuk hihi
Dolfijnjes, oh spannend, wat denk je zelf? Ik gok voor jou een jongen... Toch veel koningskinderen hier dus kijken of jij ook dat bevestigd. Hier wist ik het ook 14,6, duidelijk. Maar bij jou dus niet? Babyr haha wat ben je ook een lekkerding haha Vanaf volgende week lekker druk met kraamvisite, ik heb r zin in!!not... Maarja hoort erbij en tja te verwachten als je kaartjes stuurt...
hallo dames, ook al ff niet meer getypt hier en alleen meegelezen dus hier ook weer ff een berichtje, want vind het echt wel doodzonde als het hier leegloopt!! Alles loopt hier redelijk zijn gangetje, Jelle wordt echt al lekker alert en vaker wat langer wakker, snachts haalt ie nu 6 a 8 uren, dus das wel lekker...Elke heeft laatste tijd ook wat kuren hier, vorige week kwam dat door tandjes maar met momenten is het ook echt wel te merken dat de 2-ik-zeg-neen- tijd eraan komt!! Wat een drama-queen kan ze dan zijn hoor...en dat zijn toch wel de vermoeiende momenten nu ik er 2 heb hoor...maar komt vast ook wel weer goed!! Ik vandaag weer eerste dag werken, mag gelukkig met een avonddienst beginnen, dus vanmorgen nog ff uitgeslapen omdat hubbie toch ook nog thuis was...enerzijds zin in, anderzijds zie ik er wel tegenop...ach, als ik er straks ben zal het allemaal wel weer meevallen... @dolfijnjes: ik gok op weer een meisje...hebt ge zelf een voorkeur?? zit nu ook op de app, lees ook belange niet alles mee hoor...niet bij te houden al die berichten, alleen in de avond ff wat meekletsen doe ik... @babyR: ow, jammer hoor, hoop dat ge u nog bedenkt, want vind het van iedereen jammer die zich afmeld... @rest: ben ik alweer kwijt, ga nog ff koffie drinken, douchen en dan richting werk...tot later dames!!
Ja succes vaneke! Wij gaan macaroni eten. Volgens mij heb ik dat nog niet vermeld op de app, dus heb weer stof voor hier hahahaha nee alle gekheid op een stokje, ik vind het wat gek om hier dubbele dingen te posten. Voor kuciger en dolfijn: hier gaat alles goed. Geniet erg van mijn 2 kindjes. Krijgen wij t gesladht nog te horen dolfijn?