Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @geslacht, natuurlijk krijgen jullie het te weten wat het wordt. Maar nog even geduld hoor :). Zelf hebben we geen idee. Ik ook niet, zelfs geen voorgevoel. Ben nu echt blanco. Manlief denkt aan een jongen. Maar we moeten echt nog even wachten.

@vaneke, succes op je eerste werkavond

2. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Dolfijntje spannend zeg nog even wachten als je er blanco in staat kan het je ook niet 'tegen' vallen (als je begrijpt wat ik
    Bedoel)

Sahi bij ons heeft Mey kyana ook lang geduurd voor dat we staartjes in konden doen

Vandaag ziek bah niks aan gisteravond begonnen lag om 19.15 al in bed vandaag even er uit geweest om wat te drinken en verder hele dag op bed gelegen dank zij me moeder

3. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Dolfijnjes: Toch weer spannend he... Ben erg benieuwd wat jullie erbij krijgen! Grappig dat je zelf blanco bent met de gedachte erover!

@ mama: Wat heerlijk dat je moeder heeft op kunnen passen, zodat jij even bij kon trekken en uitzieken!
    Beterschap!!!

Hier hele drukke dagen gehad op het werk!! Niets onoverkomelijks hoor, maar gewoon druk en dan zó moe!! Vanavond ook lekker op tijd mijn bed in!

@ VanEke: Hoe waren je werkdagen?? Viel het je mee of tegen?

@ Lucifer: Hoe is het met jouw ritme??

@ Supermom: Ik moest eigenlijk even denken aan jou en je moeder... Hoe gaat het met haar??

4. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @mama, Ja ook wel weer leuk. Nu een echte verrassing. Was het met Mirthe ook wel maar toen had ik zo'n sterk voorgevoel, al vanaf dag 1. Beterschap. Wel fijn dat moeders je kon helpen vandaag.

@karine, Hoe lijkt het met jullie met het klussen? Alweer bijna NOD?

5. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    RRianne!!!!!!!! waar ben je en hoe is het bij jullie??????

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Dolfijnjes: Volgende week NOD... Cyclus van ongeveer 32 dg dus lijkt echt eeuwen te duren... Hahahaha...

Ik nu snel naar bed. Micah waarschijnlijk een buikgriepje, want bij naar bed gaan om 19.00 uur heeft hij 3x flink gespuugd...
    Welterusten!!

7. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Dolfijntje grappig is dat he dat je bij mirthe echt een voor gevoel had en nu niet

Ja ben blij echt blij met me moeder dat ze me helpt zie het ook niet zitten om nu drie kids alleen om me heen te hebben (erg he) als niet anders is is het zo maar gelukkig wil ze me helpen

8. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

hie net fotoshoot gehad met de kids, was erg leuk, Jelle deed het super, op heel veel fotos lachte ie heel veel...tegenstelling tot Elke toen ze zo oud was, van haar staan ze bij overal met speen op omdat ze anders hele tijd huilde...
    Nu weigerde ze Jelle kusjes te geven als er fotos werden genomen, maar tussendoor wilde ze wel steeds ;) Maar ze hebben het beide prima gedaan!! Ben benieuwd om het resultaat te zien, zal er hier weer een paar in mijn album zetten straks...

@karine: werk viel me erg mee, was wel blij dak met avonddienst kon beginnen...morgen dagdienst, heb ik minder zin in...vind sowieso vrijdag de minst leuke dag om dagdienst te doen ;)
    Maar het was na paar uurtjes alweer meteen alsof ik niet weg was geweest ;)

@dolfijnjes: ben ook erg benieuwd hoor, ik roep weer een meisje!

@mam: heerlijk he als u eigen mam zo bijspringt...ik heb er nog maar 2 en kan dat al echt heerlijk vinden, zelfs als ik niet eens ziek ben ;)

9. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Joeeehoeee Dolfijnjes ben er nog wel hoor, maar vind het zo dubbel om hier te blijven posten, dus ik zeg; hup je aanmelden voor de app.
    Hier gaat alles goed, veel last van een lage bloeddruk, maar los daarvan gaat het goed. Mijn buikje begint nu echt te groeien en voel de beeb al erg goed, super leuk! Hoe is het met jou?
    Leuk, ben benieuwd wat het bij jullie gaat worden!

Karine, nu weekend bijtanken?

Mama05, voel je je al iets beter?

Vaneke, gaaf! Ben benieuwd naar de foto's!

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Micah vandaag niet meer gespuugd, goed gegeten. Vannacht was hij van 00.45 uur tot 01.30 uur wakker, water gedronken en weer naar bed. Ging meneertje zingen en neuriën!! Hahahaha...

Weekend bijtanken denk ik niet Rrianne... Martijn heeft morgenavond een avondje stappen en blijft bij twee collega's slapen... Dus zaterdag ook weer vroeg eruit voor de zwemles van Ryano. En Micah moet dit keer dus weer mee, dus echt opschieten 's ochtends... Hihihi...

Nu lekker slapen en een volle nacht maken ;) Slaap lekker meiden!

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik kom even aanwaaien. druk geweest en half ziekjes, maar wel gewerkt. Het was niet erg genoeg om me ziek te melden.
    Yanna houdt me lekker bezig hahaha, zoals jullie op fb vast hebben gezien :p

karine: fijn dat micah niet meer spuugt :)
    slaapt niet lekker he, zo'n zingend kind haha

rrianne: jaaaa leuk zo'n groeiend buikje :D

dolfijnjes: ja joh ook appen! Mijn telefoon loopt er ook wel eens door vast, maar ach...
    al zou ik het ook gek vinden als het topic helemaal stopt hoor!

mama: nog steeds niet beter he? Wel super lief dat je moeder helpt!

vaneke: leuk, je verhalen van je fotoshoot hihi :)

nou ik ga maar eens mn bed in, weer veel later dan gepland, hahaha
    duimen dat Yanna uitslaapt ;)

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    Hey meiden,

Kennen jullie mij nog. ;) ik heb ooit mee geschreven maar ben jullie uit het oog verloren en met de aprilmama's hebben we een fb pagina aangemaakt dus kwam ik niet meer op zp. Plus een kapotte pc. Zit nog steeds op mijn telefoon op internet.

Maar moraal van het verhaal. Ik wil iedereen weer gaan volgen. ;)

13. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Karine ik zal volgende week voor je duimen.

@vaneke, O leuk een fotoshoot. Ik zal zo ff kijken. Ben wel nieuwsgierig.

@Rrianne, Ja met mij alles goed. Ik denk niet dat ik in de app kom. Nu blijft het forum nog wel een klein beetje in leven :D.

@Sahi, Ja dat is het juist. Als hij iedere keer vast loopt en ik m’n telefoon 2x op een dag op de lader moet zetten omdat hij leeg is van de appjes dan hoeft het om mij eigenlijk niet. Al lijkt het me heel gezellig. Maar ik hou liever het forum een beetje in leven. En anders kunnen jullie me altijd een berichtje doen, of ik jullie.

@Pamsie, O leuk gezellig dat je er weer bent. Heb je wel gemist. Alhoewel de meeste wel in de app zit is het hier wel rustiger dan eerst. Maar leuk dat je weer mee leest.

@hier, niet heel veel bijzonders. Net wat drukke dagen achter de rug. Morgen nog ff naar het zwembad en dan ga ik in de rust voor zover. Dus weinig op de planning

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Heeej pamsie :) was jij nou weer zwanger?

Dolfijnjes: ik wil t hier ook blijvem bijhouden hoor!

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Pamsie: Géén idee wie je bent.... Whahahahahahaha ;)

@ Sahi: Nog gelukt gisteren met op tijd slapen??
    Hier wat minder...

@ Dolfijnjes: Ik houd je op de hoogte.

Hier vandaag een heerlijke dag gehad. Morgen weer lekker zwemles met Ryano... Hihihi...
    Nou... Ik ga slapen!! Welterusten allemaal!!!

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @karine:haha dus jij roddelt altijd over vreemden.

Ik zag dat ik gemist ben want ondanks dat ik al een tijdje niet meer gekletst heb werd ik wel volop gefeliciteerd door jullie. Wat zijn jullie toch een schatten.

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    Beetje de laatste bladzijden bij gelezen. Zag idd dat jullie een app hebben dus dat het wat rustiger is hier. Jammer maar hopelijk nog genoeg meiden om mee te kletsten.

Hier idd zwanger van de derde. Nu 19w4d volgende week vrijdag de 20 weken echo. Spannend dus.

Ik zie dat er nog een hoop andere meiden ook zwanger zijn of een kleine hebben gekregen een aantal volg ik op fb. Maar de meiden die ik niet op fb heb gefeliciteerd met jullie kleintje of baby's op komst.

@karine spannend ook voor een derde bezig!

18. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Pamsie: Betrapt!!! :D :D Had de meiden idd verteld dat je zwanger bent van jullie derde kindje... ;)

Mijn "nieuws" moet absoluut stil blijven hoor... !!!!

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    Haha dus jij mag wel roddelen en ik niet he ;) nee geen probleem. What happens on zp stays on zp ;).

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Pamsie: Wat versta jij onder roddelen trouwens??
    Zit je iets dwars?? Heb ik iets gezegd wat niet kan??

Ik vraag het aangezien je er nu in twee berichten over begint... Als je iets vervelend vind moet je het zeggen hoor!!!
    Ik gokte dat het oké was dat ik hier verteld heb dat je zwanger bent vd derde,aangezien ze je kennen omdat je meegeschreven hebt en de meeting geweest bent.

Goedemorgen allemaal.
    Hier wakker voor het zwembad. Ga er uit en zo naar zwemles voor Ryano.
    Fijne zaterdag allemaal!!!

Deel Deze Pagina