Mbtc, gelukkig is het nu wat beter. Vaneke, hopen op een goede nacht vannacht! Iets eerder naar bed... Geen nieuws hier. Zijn lekker aan het rommelen, huis opruimen enzo voor de makelaars die volgende week komen. Luisteren jullie wel eens Efteling FM? Echt leuke kindermuziek.
hallooooo allemaal! Daantje, hoe is het met F??? Best gek dat ze toen ineens weer ging spugen..... Hier had Xavi dat ook zo raar, op zaterdag heel veel gespuugd, op zondag niks en op maandag weer ineens alles eruit :S Maar hij lijkt wel elke keer in een keer ALLES eruit te gooien, echt niet normaal... Maar goed, dat was in oktober Eb, wat heftig, van de zoon van je collega.... tjonge.... veel sterkte! Sahi, ik reageer vd week ff op de prikker hoor, moet even checken hoe ik zit qua kinderen enzo, maar waarschijnlijk zou ik alle dagen wel kunnen. Mooie foto idd op fb.... goed dat je wel ff lekker gaat genieten met je meisje! Mbtc, fijn dat je je weer beter voelt, hopelijk kan de ha je helpen. Endometriose is niet niks!!! Karine, wat een flink project! Lijkt me wel heel gaaf! Fijn dat je hubbie weer kan gaan werken, kun jij weer beetje ademhalen Verder weet ik het niet meer, sorry Hier alles goed hoor, Xavi ligt lekker te slapen, Jesper verveelt zich (ppfffff ik weet niet wat ik moet doen, ik heb geen speelgoed.... bla bla bla.... jongens van 10... zucht!) Straks lekker naar mn schoonouders, koffie en borrelen en lekker daar eten!
@eb, ja dat heb ik (helaas) dat ga ik ook zeker doen. Had zh gebeld voor afspr gyn maar moet doorverwijzing hebben omdat ik langer dan een jaar daar niet ben geweest. @hier, primeur ze heeft zelf danoontje met lepel gegeten zonder een kliederboel er van te maken #trots!
Mbtc, goed zeg! Hier een enorme kliederboel. Meneer zit weer in een miep-fase qua eten. Alles wat niet lekker aanvoelt in zijn mond gaat eruit.
Avond! @Rrianne herkenbaar vaak mensen over de vloer in t weekend, maar af en toe saampjes zijn is ook best prettig he @Karine jeetje 4x eruit voor beide mannen? Das ook niet fijn zeg.... Hoe kwam het? @Sahi ik vind de foto van jou en Yanna op fb zo mooi, die bij ballorig @VanEke goed naar je lichaam luisteren en rust nemen hoor, heel belangrijk! @mbtc heeft je powernap nog een beetje geholpen? Had ik nou begrepen dat je al een afspraak had staan voor morgen bij de HA of ga je morgen bellen om een afspraak te maken? In elk geval sterkte... @EB nooit van gehoord efteling fm, zal t morgen eens opzoeken. @Prutsje hihi die kids tegenwoordig zijn ook niet gauw tevreden he. R zijn jongste zusje is zo'n beetje dezelfde leeftijd als jouw Jesper, dus klinkt heel herkenbaar @mbtc wat goed, zelf danoontje gegeten. Hier word helemaal niks zelf gegeten, behalve koekjes enzo. Voor de rest loopt ie alleen te smeren. Hij wil het wel steeds proberen dus ik laat hem maar, ben blij dat ik een hond heb die na het eten de zooi opruimt haha Hier de laatste tijd veel slecht nieuws gehad. Een vriendin van de familie zou zelfmoord hebben gepleegd vlak voor kerst, en nou is haar man aangehouden, het is vrijwel zeker dat hij haar vermoord heeft :x 3 kinderen blijven achter, zo vreselijk... En gisterochtend is R zijn oma opgenomen in het zkh met een herseninfarct en longembolie. Halve familie heeft geen contact met dr, waaronder wij ook, maar toch is het wel vervelend om te horen... Maar gelukkig gisteravond ook leuk nieuws gehad! Mijn schoonzusje (die ook bij mijn bevalling is geweest) is opnieuw zwanger. Ze heeft begin september een mk gehad nadat ze ongepland zwanger was geworden (heeft al een dochter van 3), na die mk bleef het toch kriebelen en nu is ze dus weer zwanger. Hoop zo voor ze dat het dit keer goed gaat! Wij zijn de eerste en de enigste dit het weten, voel me wel vereerd Dinsdag hebben ze de eerste echo, ze vermoed dat ze tussen de 6 / 8 weken is. Zo spannend weer!!! Nou fijne avond dames, en hopelijk voor iedereen een doorslaapnacht!
@ Pruts: Het is inderdaad een enorm project, maar absoluut enorm leuk en een uitdaging om te doen. Vooral omdat ik nu alle collega's spreek over taal en lezen en nu álles weet door de hele school over het leesproces. @ Poookie: Micah was wakker vanwege zijn tanden die ook weer doorkomen en Ryano om te plassen en een droom De laatste keer wakker waren ze bijna tegelijk en dat was om 6.50 omdat ze wakker waren en "uitgeslapen". Maar afgelopen nacht een rustige nacht en dus heerlijk doorgeslapen! Zo ook weer lekker naar bed, weer een drukke werkweek voor de boeg... Ow en morgen met Micah naar CB, ben benieuwd en hij krijgt zijn prikjes.. @ lijst: Vinden jullie het leuk om lengte en gewicht nogmaals te zien in verhouding met geboortegewicht en lengte?? Stuur me dan even een PB, dan maak ik een dreumeslijst MBTC en EB heb ik al Welterusten meiden!!!
Hier ook nieuws! Mijn kids (behalve Xavi) krijgen er een brusje bij! De vriendin van m'n ex is zwanger, vind het heel leuk voor ze hoor, maar het is wel snel, ze hebben nog geen jaar een relatie. Maar ja, als het goed zit is t goed hè. Ze is uitgerekend voor augustus. Stiekem kriebelt t hier ook wel nu..... Poookie, wat akelig van de oma van R... maar ook babynieuws! Leuk leuk! @zelf eten, hier echt een no go.... Alles onder, wij voeren nog Wel lekker eigenwijs.... Als hij iets ziet wat hij lekkerder vind dan t eten op z'n bord weigerd hij het eten op z'n bord en wil hij alleen dat andere! En eet ook altijd eerst je eigen ei op.... Anders wil hij die ook nog :- D
Goedemorgen, @Poookie wat leuk voor je sz hopelijk gaat het nu indd goed, en vervelend nieuws over oma van R. ondanks er geen contact is. @MBTC wauw wat knap van J. zeg! Het wordt echt al een grote meid. Hoop dat je snel langs kan bij de ha. @Karine succes bij het cb en hopelijk krijgt M. der geen last van @Pruts ook al babynieuws, de baby's vliegen om je oren Hier een zware avond/nacht/ochtend achter de rug. Davey werd om 22.00 uur overstuur wakker, zijn neusje zat wel vol en was wat aan het hoesten dus ik dacht komt daardoor en meteen uitje gepakt ingesmeerd met Luuf en neusspray. Wil hem terug in bed liggen totaal weer overstuur effe laten gaan maar bleef huilen dus weer effe eruit en gestroost. Manneke was erg moe en viel ook meteen op mijn schoot in slaap, maar zodra ik hem wou neerleggen weer krijsen. toen maar mee genomen tussen ons is wat hij eerst ook niet wou maar uiteindelijk toch in slaap viel tot 5.30 toen werd hij wederom overstuur wakker, flesje warme melk mocht ook niet baten. Dus dan maar eruit.... geen idee wat er nou aan de hand is/was. Ik zit nu op mijn werk ben benieuwd hoe de rest van de dag zal verlopen met zijn slaapjes. (zo wat een verhaal)
Pfoe wat een nacht Wherona.. hopelijk is het snel over waar hij last van had/heeft! Sterkte bij de ha mbtc! D. krijgt hoektanden en daardoor steeds smorgens vroeg poep lekkere timing.. Zijn jullie kids ook zo van het gooien en smijten? hier vooral aan tafel, bordje leeg is bordje op de grond, klaar met drinken? beker of fles op de grond.. en driftkoppen... niet normaal eten gaat hier redelijk.. hij kan erg netjes eten maar vaak vind hij het leuk om het overal te smeren, en dan vooral in zijn haar..
@wherona oeff wat een nacht, das niet fijn!! @mbtc je bent inmiddels al terug van de dokter denk ik, dus sterkte wensen heeft geen zin meer haha. Hopelijk heeft ie je kunnen helpen! @mum Bah, ochtend poep heeft Stijn ook een poosje gehad haha. Hier ook smijten en gooien. Maar vooral als ik hem zeg dat ie iets niet mag doen, dan is t helemaal raak haha. Hier lekker uitgeslapen samen met Stijn, heerlijk. Nu al de hele ochtend aan t sneeuwen! Zo maar eens even lekker dik inpakken een stukje lopen door de sneeuw Er ligt nog niet veel, maar t ziet er altijd zo mooi uit!
hallo meiden, ben bij de ha geweest. de pijn die ik beschrijf vind hij niet normaal idd. hij heeft nu een hele sterke pijnstiller voorgeschreven namelijk tramadol. daar raak je erg van van de wereld en mag er niet mee autorijden etc. dus we hebben ons maar ziek gemeld voor deze week en kijken of het wat doet voor me. mn buik voelde opzich vrij rustig maar mag wel naar de gyn toe. moet even bellen naar het zh voor afspraak. nu hoorde ik van sm dat mn schoonzus ook naar de gyn gaat omdat ze niet zwanger word. wil niet dat ik haar daar tegen t lijf loop dus ga eerst ff uitzoeken in welk zh zij word behandeld en welke gyn zij heeft. op mn werk waren ze gelukkig erg begripvol.
@ mbtc, sterkte...hoop dat je snel geholpen kan worden bij de gyn. @ pookie, wat een verschrikkelijk verhaal van die vriendin van de familie! @ pruts, ik lig helemaal in een deuk. Ik was compleet in shock, dacht dat jij zwanger was haha! Het zal me niet verbazen als er nog babynieuws bij jullie vandaan gaat komen. @ Wherona, de 7 weken alweer voorbij. Wat gaan jullie toch allemaal snel . Hier een kindje die redelijk aan de beterende hand is, maar nog wel energie van mama vreet . Daarom ben ik er even niet zoveel.
@MBTC indd erg sterke pijnstiller hopelijk werkt het voor je. Spannend hoor allemaal ben benieuwd wanneer je terecht kan bij de gyn. Welk ziekenhuis KG? wel apart dat je sz ook bij een gyn loopt mag ze het niet weten dat jullie bezig zijn voor een 2e? @Daantje gelukkig gaat het steeds beter, vindt je het snel gaan hihih ik vindt het nu voorbij kruipen. Kan niet wachten op de 1e echo vindt het weer supper spannend dacht dat ik wel wat nuchterder zou zijn maar ben onwijs zenuwachtig wil gewoon weten of het allemaal goed is met het frumpie in mijn buik.
Hoe zou je dat nou dadelijk gaan doen als er een kleintje bij komt met een kinderwagen? Ik neem aan dat Davey dan ook nog wel eens zo nu en dan in de wagen moet/wilt koop je dan een duowagen?
mbt ik ken het, ik sliep er als een roosje van!! goed spul maar goed dat je geweest bent!!! Vervelend als je je schoonzus tegen zou komen! Hoop voor je dat ze ergens anders zit.....ga jij anders ergens anders heen? daantje oh fijn zeg!! nu lekker bijkletsen wherona, ja de eerste weken kruipen de weken voorbij, zowieso tot de eeste echo ik ben ook benieuwd, zeker wat het geslacht is haha babyr wanneer mag jij!!!???? Ach ik heb toch gelijk, durf er wel om te wedden gebakje hoe gaat het met de rest? ik mis pamsie al een hele tijd!!???????????????? of ben ik gek eb nog wel kunnen klussen of toch niet??
Ook ja pamsie is al ff niet geweest idd..... Supermom, hoe is het bij jullie???? Wherona, wat een nacht.... pfffff! niet leuk! Hopelijk komende nacht beter! En ik zou wel voor een duo wagen gaan hoor, is super handig, denk niet dat je van Davey kan verwachten dat hij dan al mee loopt Ik heb voor de twins een Urban Jungle duo gehad, vond het een geweldig ding! Je kan dan 1 bak en een peuterzitje doen. Maar goed, achter elkaar kan ook natuurlijk, je hebt zoveel keuze! Mbtc, waarom wil je idd niet dat je sz je daar tegenkomt? ivm kinderwens???? Wel fijn dat je pijnstillers hebt, maar goed, daar is het probleem niet mee verholpen lijkt me, hopelijk gaat t beter als je naar de gyn bent geweest, althans... nou ja, je snapt t wel Daantje, nee joh..... hier geen beeb erbij Het kriebelt, maar ik ben er heilig van overtuigd dat dat altijd blijft kriebelen..... Nu, volgend jaar, over twee jaar.... over tien jaar! Hier verder alles goed, Xavi slaapt nog ff, kids zitten voor de tv. Vanmorgen nog gelachen.... Ik kreeg sms van Bart: 'lieverd,ben je al wakker??? zet jij de container nog ff aan de weg, ben ik vergeten! xxx' Dus ik stuur hetvolgende terug: 'hey lieffie, ja hoor, ben al even wakker, Xavi was weer vroeg aan het zingen! Ik heb m buiten gezet hoor. Love you! xxx' krijg ik even later terug: 'Nou jaaaa, is Xavi voor je aan het zingen, zet je hem gewoon buiten!' *proest* ik moest ook wel erg lachen toen ik het terug las wbt meeting: ik heb het ingevuld, dit is wel allemaal ovb van oppas voor de andere kids. Laatste weekend heb ik 'onbekend' ingevuld, dat is het weekend dat wij met zn drieen zijn, dan vinden we het ook fijn om samen iets te doen, maar misschien rijden we dan wel samen naar houten en dan kan Bart iets zoeken daar in de buurt om te doen (motorzaak/autozaak etc...) dus het is niet dan ik dan echt niet kan hoor!!!
Even snel! Micah weer goedgekeurd bij CB!! Prima gemiddeld kind Hij is nu 80 cm en weegt 11,1 kg Pamsie heeft al even niet geschreven, maar ze is nog wel aanwezig weet ik uit betrouwbare bron (me, myself and i.... Whahahaha) We zwaaien nog geregeld naar elkaar @ MBTC: Zooooo... Dat is zeker even een zwaar middel zeg... Hoop dat je snel bij de gyn terecht kan! @ Rica: Klopt wat betreft Pamsie.... Maar gek ben je sowieso!!!