Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hall dames,

weer dagdienst opt werk, eerste week weer bezig en meteen een weekend werken...maar vind het neit vervelend hoor, lekker rustig nog dus ff wat tijd voor administratie enzo, en ff al mijn mails van zwangerschapsverlof nog ff grondig doornemen ;)
    Straks nog naar een gouden bruiloft van een tante van manlief, verder niks bijzonders.
    Jelle sliep vannacht weer lekker vanaf 23.30 en werd net om 7 toen ik vertrok wakker...dus die heeft weer een goede nacht gemaakt, Elke alleen begin van de nacht even kort wakker, hoorde deze ochtend van manlief dat ze nog een keer wakker was, maar daar heb ik niks van meegehad...terwijl ik normaal manlief altijd moet wakker schudden en ik begreep dat ze best aan het brullen was!

@Pamsie: had het ook al via FB meegekregen, maar feli hoor, hier houdt het op na 2 hoor, hoewel ik ook weer niet weet of ik wel wil dat hubbie zich laat steriliseren, want dat is dan weer zo definitief ;)

@karine: succes met de zwemles, hoe doet ge dat met micah trouwens dan, gaat ie gewoon mee?? Blijft ie dan wel netjes bij u...wij gaan hier straks met Jelle natuurlijk ook babyzwemmen, dus zit me nu al af te vragen hoe we dat moeten gaan doen, denk Elke maar meepakken en die al in haar badpakje hijsen, kan ze wat in het peuterbadje ploeteren...

@dolfijnjes: ik blijf ook nog wel hangen hier hoor ;) foto's heb iknog neit in mijn album staan, we moeten ze nog krijgen...hoop dat ik ze snel krijg, mss liggen ze vandaag al wel in de bus!

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hoi ben ik ook weer eens. Hier gaat alles nu iets beter hopen dat ze wat meer ritme heeft. Davey z'n verjaardag ook weer achter de rug. was zeer geslaagd en hij is goed verwend.

Dolfijnjes 15 oktober duurt nog ff spannend hoor

hoi pamsie gefeliciteerd met je zw schap gaat alles goed

ja moet nog steeds mijn banner aanpassen maar is lastig op mijn tel.

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @karine: haha nee hoor dacht dat je de relaxe ondertoon wel mee kreeg. Juist wel lief dat er hier nog aan mij gedacht wordt.

@vaneke: wat fijn dat jelle zo goed slaapt.

@karine was het te doen met zwemmen? Hoe doet ryano het op zwemmen. Ik twijfel om lotte al op te geven.

@wherona nog gefeliciteerd met davey. Lekker dar hij zo verwend is, zo hoort het.

@hIer alles goed. Beetje moe maar verder niks te klagen

4. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Goeiemiddag op deze mooie dag.
    Hier een lekker rustig weekend. Gister niet veel gedaan. Moet eerst training geven. Dus lekker op de fiets heen geweest. Toen het dorp even in voor kleding voor mirthe. Middags ben ik samen met mirthe even op bed gegaan. Was 7 uur er ook alweer uit. Gisteravond m'n ouders hier gegeten en Verders niks gedaan.

Vandaag ook weer zo'n lekkere luie dag. Manlief is aan het klussen. Hij is bezig met het nieuwe bed van mirthe. Ik haar muur op haar nieuwe kamertje nog even voor de 2e keer gedaan. En dan straks als mirthe wakker wordt nog even naar oma.

Dus ik zeg een heerlijk weekend

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    zo, de verjaardag achter de rug... niks aan.
    Leuk voor lois, die is verwend maar wat een drukte altijd zeg.

ze slaapt nu ook nog niet, teveel indrukken gehad.

morgen naar de dierentuin, heb er zin in! daarna moet manlief werken en mag ik het alleen hier opknappen!
    toch spannend, 2 kids waarvan 1 peuterpuber :):)

dolfijnjes wanneer had je nou echo??

pamsie had het al op fb gezien maar gefeli, voel je je goed?

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Pamsie had t ook op fb gezien geloof ik. Leuk hoor!

Rica: haha niks aan ;) gefeliciteerd nog met je meisje he :)

Dolfijnjes: lekker zon luie dag :)

Hier weinig bijzonders...

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ VanEke: Normaal gesproken is Martijn thuis met Micah en ga ik naar zwemles met Ryano. Nu moest Micah mee en heb ik drinken en wat eten mee en speelgoed. Plus dat ze bij de sporthal een kinderhoekje hebben...
    Daarna met z'n drieën in een hokje zodat Ryano zich kan aankleden.

@ Pamsie: Nee, niet helemaal en dat komt eigenlijk omdat je het 2x zei...
    Maar ik ken je, dus heb er niet wakker van gelegen... :D

@ Dolfijnjes: Klinkt als een heerlijke besteding van het weekend!!
    Hier een volgende ronde in ;)

@ Rica: Whahahaha... Moest wel even om je niks-aan lachen... Helemaal jij ;)
    Fijn dat het voor L een hele leuke dag was.

@ Sahi: Niks bijzonders is ook lekker :)

Heerlijk weekend hier gehad, nu lekker mijn bed in.
    Slaap lekker girls!!

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    Thanks dames voor de felicitaties.
    Ik voel me goed. Soms heel moe maar mag niet klagen.

@wherona: hoe is het nu eigenlijk met je meisje. Had terug gelezen en zag dat ze in het ziekenhuis lag voor geel zien. Is dat al over? Is ze al thuis? Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, sorry dan.

@rica: ook hier nog gefeliciteerd met je meiske.

@sahi niks kan ook lekker zijn toch.

@dolfijntjes: klinkt relax. En lijkt op mijn weekend, michel dr u k aan het klussen geweest moet het een en ander verbouwd worden. Verder niet veel gedaan zaterdag lekker aan de disney films gezeten. Zondag koekjes gebakken en versierd. En tussen de middag samen met lotte gaan slapen. En vanavond heerlijk uit eten geweest.

@karine: gelukkig maar.

9. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Zooo, ben ik ook weer een keertje.
    Moest voor iets anders de laptop hebben, dus meteen maar even op zp komen kijken.

@pamsie leuk dat je er ook weer bent. Ook van mij gefeli met je zwangerschap, had het geloof ik op fb ook al wel gedaan maar ach beter dubbel dan niet ;)

@dolfijnjes voor mijn gevoel gaat jouw zwangerschap echt heel snel. Nog een week of 3 en dan de 20 weken echo. Spannend meis! Ben heel benieuwd wat het geslacht is.

Hier gaat het wel goed! Stijn vorige week donderdag voor t eerst naar psz geweest, rete spannend maar hij heeft het heel goed gedaan. Morgenmiddag mag hij weer. Man o man wat gaat het hard verdorie haha :) Nou ik ga weer voordat ik weer een stuk van gtst mis haha. Zwaaaai!

10. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

net de foto's binnen gekregen van de shoot met Elke en Jelle, heb er een paar in mijn albums gezet in mijn profiel, voor wie ze wil zien ;)
    Ben er superblij mee!!

11. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Wat een prachtige (!!!!!) foto's VanEke!!! Wauw!!!
    Mag je absoluut trots op zijn!

Ik nu snel op bed, morgen weer vroeg dag voor mijn werkdag...

12. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @rica, ik heb 15 oktober de echo om half 2. Dus zodra ik iets weet laat ik het jullie weten :). Leuk om te lezen dat Lois zo lekker is verwend op haar verjaardag. Kun je het al een beetje redden en heb je je draai al wat gevonden alleen?

@pamsie, nogmaals gefeliciteerd. Wat super leuk nieuws. Je mag best toegeven aan de moeheid. Hier net zo en als het kan pak ik m'n rust ook wel ff. Zag al je foto's op fb. Heerlijk weekend. En de koekjes waren goed geslaagd. Zagen er erg lekker uit.

@karine, he balen. Nu duimen voor de volgende ronde.

@pookie, ja gaat ook snel hoor. De weken vliegen voorbij. Maar komt ook door werk en mirthe nog om me heen. Maar voel me niet altijd zwanger hoor. Maar ben wel ontzettend nieuwsgierig naar het geslacht van ons wondertje. Leuk dat Stijn het naar z'n zin heeft gehad op de peuters.

@vaneke, wauw wat een leuke en vooral hele mooie foto's.

@hier verder weinig bijzonders.

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @pookie: leuk psz! Wij doen het niet omdat ze al 4 dagen naar het kdv gaan. Maar ik ben onder andere psz leidster dus ik weet wel hoe leuk het is.

Vaneke: ik zag een foto op fb voorbij komen. Echt heel gaaf!

@dolfijntjes: thanks probeer wel mijn rust te pakken. Maar ben zelf heel slecht is stil zitten, wat een lastige combinatie is met zwanger zijn. Begin het nu ook al i mijn rug te merken.

Andere zwangere dames ook lichamelijke klachten?

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @VanEke heel erg mooi geworden hoor

@Pamsie ja hoor mijn meisje is alweer thuis ze wordt nu alleen nog gecontroleerd op der hb die zakt steeds dus nog 1x prikken om te kijken of ie nog steeds zakt. Wil je weten wat het wordt?

@Dolfijnjes nog effies en dan is het zo de 15e ben reuze benieuwd wat er in jouw buik groeit :).

15. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @foto's: ja he, ben er ook echt heel blij mee!! Vind ze echt super :)

@dolfijn: ben ook erg benieuwd!!

@pookie: volgens mij is Stijn zo'n ventje die daar alle dames, klein en groot meteen voor zijn charmes gewonnen heeft hahaha ;) Hier wil ik Elke laten gaan tegen dat ze 2,5 of 3 is denk ik...bij de GO zijn ze maar met hun 2 dus wel handig als ze ook wat leert spelen met meerdere kids...

@karine: werk ze!!

@wherona: wanneer wordt ze weer geprikt, en echt een bloedprik of kan dat met zo'n klein huidprikje?? bah, blijft toch vervelend voor zo'n kleintje he!!

Hier weinig bijzonders, nu weer anderhalve week weer aant werk, en net alsof ik neit weg ben geweest, nog anderhalve week te gaan en heb ik alweer weekje verlof...ik heb weinig te klagen...de dagen met de 2 kids tegelijk zijn ook weer meer genieten!

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @wherona: fijn dat ze thuis is. Prikken is wel vervelend hopelijk hoeft dat snel niet meer. Jaaa we willen weten wat het wordt maar als het maar gezond is.

Vaneke wel fijn weer aan het werk te zijn? Lekker genieten van je kids

17. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hoiiiii meiden!

Dat was t :p

18. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Vanejw, mooooiiii!

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo ben ik ook weer eens.
    eindelijk yannaatje weer thuis en ze praat ineens zo goed, dat is wel even slikken hoor! Ben supertrots maar dan heb ik haar nog erger gemist!
    Lekker op het grote bed gekletst en filmpje gekeken en nu alweer een poos op bed :)

poookie: wat gaan onze kids hard he?

vaneke: ja had de foto op FB gezien, prachtig! Zo'n stralend gezinnetje, echt om trots op te zijn!!
    hoe bevalt het werken trouwens?

dolfijnjes: zwaai :)

hooooooiiiiii babyr :) knuf en kus meis!!!

rustig hier, makkelijk bijhouden hahaha :)
    kan ik op mn 'vrije' avonden alles nog goed bijhouden, hahaha lol ;)

20. Lucifer

Lucifer Lid

22 dec 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hooooi!

Gefeliciteerd voor degene die al jarig zijn geweest. Leuke feestjes gehad?

Dolfijntjes: fijn dat je zo genoten hebt vd vakantie!
    Wherona: gelukkig dat het met je meisje naar omstandigheden goed gaat.
    Pamsie: hooooi
    Karine: las je vraag over ons ritme. Dat is er inmiddels wel soort van. T komt overdag om de 3u. Savonds liggen beide kindjes er om 19u in. T voed ik nog om half 10 (maak ik m wakker) en meestal komt hij dan 1x in de nacht. Hoe is t verder bij jullie? Ik hoop dat je snel een positieve test hebt!
    Rrianne: hhoooiiii! Hoest met jou en je ventje? En met de buikbaby?
    Sahi: fijn dat je meisje d'r weer is, lekker genieten nu!
    Gean en Linda: haaai hoe is het met jullie?
    Rica: hoe heet je ventje eigenlijk? En hoe vindt Loïs het om grote zus te zijn?
    BabyR: jij al n beetje ritme met 2 kids?
    Vaneke: weer ah werk! Dat gaat snel!
    Meikie: hoe is het?

Hier gaat het goed. Ritme is er al wel min of meer zoals ik naar Karine schreef. Bv gaat ook prima. Hij groeit als kool! En F is echt gek op hem. De enige lastige momentjes zijn voor haar de voedingen (logisch ook) maar dan probeer ik met haar n boekje of filmpje te lezen/kijken. Ik geniet echt vd kindjes. Gelukkig heb ik nog even verlof.

Deel Deze Pagina