Ik zal zo snel mogelijk het lijstje invullen is er nog niet van gekomen. Verder alleen even een zwaai gaan zo eten en dan mag ik weer naar de kapper. Morgenavond komt een vriendinnetje langs meteen na het eten dus ik meld me woensdag weer. Drukte op het werk is eindelijk opgevallen dus ik heb er nu voor twee dagen hulp bij kan ik weer een beetje ademhalen als ze straks een beetje ingewerkt is! Ik kijk er naar uit pfff. Gaan gelukkig komend weekend een weekendje naar center Parcs met mijn ouders en zusje even bijkomen van de laatste hectische maanden voor ons allemaal. Heb er zin in!
karine en bedankt he trut oke zwaai ook maar van mij naar haar ik zag je update op fb... apk keuring weer voldaan
leuk linda!! welk park?? vind het zwembad altijd zo leuk!! (huttenheugte/eemhof) gezellig hoor!! kun je even uitrusten !
Ik ging ff meer info vragen bij de sportschool waar ik woensdag naar toe ga..... het programma koste 55 per maand en even 73!!!! inschrijfkosten..... euh... bedankt! Ik ga dus nu straks naar een andere sportschool (nog dichterbij zelfs) waar ik 'maar' 28,50 pm betaal en 25 inschrijfkosten! Daar val ik ook vast wel van af...... :S Linda, fijn dat je hulp hebt!!!! En veel plezier in cp! Waar ga je naar toe??? Ik wil ook graag, maar wij zitten aan de vakanties vast en dan is het zoooooo druk en zooooo duur...
BabyR had de naam voor hun kind al gevonden... Poekelien 'Hoi, ik ben Lada, kom je een rondje in me rijden???'
Barteljaap voor een jongen he hahaha. Wat een lijst joh Ff snel via de tab Ik vul de datum prikker zsm in
@ Mbtc: Hopelijk kun je snel terecht bij de gyn, lastige situatie met je sz. @ Wherona: ik heb een duowagen en ik gebruik 'm nog steeds bijna dagelijks. heb ook een enkele wagen maar die gebruik ik alleen als ik alleen met kleine D. op stap ga. Heb een Easywalker, dit was de enige wagen waar D.imara nog goed in zat. achter elkaar heb ik ook bekeken maar ben heel blij dat ik dat niet gedaan heb, ze zouden de haren uit elkaars hoofd trekken nu @ Pruts: whahhaha die sms.. Nou die andere sportschool daar valt alleen je portomonnee van af als ik t zo lees.. vreselijk he die namen woest, osama, adolf?? @ Karine: Mooie lengte en gewicht voor Micah! @ Linda: lekker even bijkomen op CP, geniet ervan!
lijkt me zo vervelend juist naast elkaar. moet altijd breedt pad hebben... maar t valt mee? hier gewoon een enkele met kiddyboard denk ik. ik vind de mima kobi leuk maar volgens mij kan lois daar bijna niet in zitten als ze 2 is. dan ist krak of floep denk ik.
Sahi, ik vul de datumprikker niet in hoor, kom wrsch toch niet en mocht ik me bedenken dan pas ik me gewoon aan! Eb, efteling fm, klinkt leuk! Welke zender? Pruts, hahaha ik dacht ook? wat Pruts zwanger? Waaaaaah leuk nieuws! Hahha en zet jij X. maar bij de weg hoor hihih, heel grappig. Mbtc, goed dat je bent gegaan! Mum, jaaa ik heb ook een smijter. Precies zoals bij jou, bordje leeg, op de grond, meneer geen zin meer in brood, dan vliegt het je om de oren hahah enz enz. Probeer hem nu steeds een zachte bal te geven als hij wat gooierig is, dit werkt een beetje Het is soms zo'n klein draakje! Het driftige is hier momenteel wel rustig, wel snel boos, maar dan is het meer even huilen ipv echt driftig. Linda, leuk vooruitzicht, weekend CP. En hopelijk geeft je collega wat meer rust.. Hier ook een pruts nacht, net voordat we wilden slapen was het brullen, uiteindelijk sliep hij om 23.00 om vervolgens om 04.30 weer gillend wakker te worden. Uiteindelijk bij ons in bed, maar dat was spelen en ach mijn wekker ging om 05.45, dus om 05.15 zaten we al beneden, gaaap! Het zijn vast tanden/kiezen want hij ruikt momenteel ook weer zo...
@ Rica: Krak of floep whahaha.. Kiddyboard zou me mijn rug kosten, je kunt niet meer fatsoenlijk recht achter de wagen lopen dan.. wagen is idd wel breed, maar ik heb er alleen wat last van in sommige winkels, maar dat heb ik soms met mijn enkele wagen ook.. @ Rianne: Wat lijken onze binkies toch op elkaar he.. ik vind het echt vreselijk dat gooien dus ik word wel boos op 'm maar dat lijkt nog niet helemaal door te dringen of hij maakt er echt een spelletje van.. Gisteren nog, hij klimt constant in t bed van D.imara en klimt dan op t kastje ernaast ofzo dus hij mag er van mij niet in.. heb hem na 3x waarschuwen (en tegelijk uit bed tillen) even (zachtjes) bij zijn oortje gepakt en gezegd dat hij daarmee moet luisteren.. wat doet dat paasei bij de volgende keer dat ik 'm waarschuw (10 seconden later) pakt hij zichzelf bij z'n oortje en begint hij in z'n eigen taaltje te mopperen.. *zucht*
@mbtc ik hoop dat de pijnstillers helpen en de gyn je verder kan helpen. Want elke maand zulke zware pijnstillers slikken lijkt me ook niet bedoeling! @Linda fijn dat je nu hulp erbij hebt. Alvast veel plezier bij cp! Lijkt mij ook weleens lekker! @karine fijn weer goedgekeurd op cb, idd mooi gemiddeld kind hihi @pruts jeeeemig wat een geld zeg! Absurd! Groot gelijk dat je ff verder gaat kijken. En die namenlijst, echt ge-wel-dig wat een vreselijk namen komen er voorbij zeg! Je noemt je kind toch geen Blaas, of Woest... en bij Barteljaap had ik het ook ff niet meer... @Rrianne pff das ook niet lekker zo vroeg al op... Hopelijk aankomende nacht beter! @mum ooooh dat met dat oortje komt me zo bekend voor! Stijn die associeert ook altijd dingen heel snel met elkaar, die zie ik dat ook zo doen haha! Geweldig. Mooie foto van kleine D had je trouwens op fb gezet, een heel mannetje alweer!
@ Karine, is het leuk om de babylijst nog eens naar voren te halen, maar nu met de 14 maanden gegevens?
Hahahahaha, mum, hier ook hoor, fles leeg: op de grond, bord leeg: gillen.... vla op.... boos!!!! Dubbele wagen, breedte valt mee hoor, ik spreek uit ervaring als tweelingmama ik kon overal redelijk goed door, alleen de kruidvat en de plaatselijke intertoys waren een ramp..... Sporten ging heeeeerlijk! Woensdag en vrijdag weer we gaan goed van start!!!
zo even een lang verhaal hoor, bereid je maar voor of lees het niet zo even bij praten hoor, jeetje wat kan er een hoop gebeuren in een paar dagen. Ik ben vrijdag met Yanna naar vrienden gegaan voor wat afleiding, ben gisteravond thuis gekomen. Mijn vriend (ex?) vond dat vervelend, want hij had Yanna graag willen zien en eventueel mij ook gewoon willen spreken. Dat zorgde gisteren voor een telefonische ruzie en daardoor is nu de halve wereld op de hoogte, want vrienden van mn ouders waren op visite toen dat telefoontje gebeurde. Hij heeft heel onhandige dingen gezegd en ik ook. Ik heb nog heel veel hoop en hij stelde zich heel kil en zakelijk op. Ik ben vanmorgen naar mijn teamleider gegaan en heb het aangekaart en ze heeft me ziekgemeld zodat ik kon gaan praten. K (laat ik die naam voorlopig maar gebruiken) kon ook meteen naar huis van zijn werk. Dus thuis gelunched en wel 2 uur gepraat over onze gevoelens. Heel vriendschappelijk en open en eerlijk. Was echt heel fijn. Hij houdt van me, maar kan gewoon niet meer goed met mij in een huis zijn nu het al zo lang niet goed gaat. Hij weet niet of dat gevoel nog terug kan komen. Hij wil nog geen rigoreuze dingen regelen voor het huis en voor Yanna. We hebben wel onze eigen rekeningen alvast geopend, want we hebben alleen een gezamelijke rekening. Mocht het nog goed komen, dan is zo'n eigen rekening ook wel fijn. Dus die stap konden we zonder problemen zetten en hebben we meteen gedaan. Daarna hebben we Yanna bij de oppas opgepikt en de oppas ingelicht. 's avonds hebben we met ons gezamelijke vriendinnetje daar de zolder voor hem ingericht. Zij komt af en toe bij mij slapen voor de gezelligheid en hij is voorlopig daar onder de pannen. We eten wel regelmatig samen in de avonden. Yanna is bij mij wat stilletjes, maar ik zit natuurlijk niet lekker in mn vel. Na deze middag gaat het stukken beter, zo goed gepraat. Ook al is het nu nog niet meteen goed, toch was het erg positief. Verder zien we de komende tijd wel wat er gaat gebeuren. Hij laat in ieder geval zien dat hij een goede papa voor Yanna wil zijn en dat doet me heel goed. Ik kan hem niet eens een klootzak vinden, want hij doet nu wel heel netjes alles wat hij zou moeten doen. Heel verhaal, maar dan ben ik het lekker kwijt. En Yanna heeft weer een paar losse stappen gezet, deze keer heb ik het ook gezien!!
Oh maar Prutsje ik heb zelfs met een normale buggy al moeite om fatsoenlijk door de kruidvat te komen. Volgens mij zijn alle kruidvatten hetzelfde ingedeeld ofzo... Daantje dat had Karine zelf ook al geopperd, dat je haar even de gegevens moet sturen Sahi heel verhaal idd, maar ontzettend goed dat jullie weer samen gepraat hebben. Hopelijk is dit een stap in de goede richting voor jullie en gaan jullie er samen uit komen! Dikke knuffel!
Zo net een uur gedaan over normaal 10 minuten rijden zucht stond helemaal vast hier op de a59. Er was ook niks gestrooid of gedaan op de snelweg maar goed. Wij gaan naar meerdal vonden we zelf mooi zwembad en er zit ook een klein indoor speelparadijs niet zo groot als erperheide maar wel iets dus ben benieuwd! @sahi goed dat jullie weer gepraat hebben maar blijft enorm vervelend allemaal zeker omdat jullie er Alletwee anders instaan nu dikke knuffel en hou je taai!