@ Pruts: haha woon jij toevallig waar ik woon? hier ook t kruidvat en de intertoys waar ik problemen heb.. ook de blokker is niet je van het met een dubbele wagen! Jij bent goed bezug!! @ Sahi: Ik hoop dat dit gesprek een stap is in de goede richting! dikke knuffel! @ Linda: Lekker hoor, Meerdal is het enige park waar ik nog niet geweest ben geloof ik haha.. maar CP kennende zal t vast goed zijn! veel plezier! uhh.. 14mnd gegevens, ik ga even zoeken!
Sahi, wat is zelf je gevoel? Komt het weer goed? Je hebt het over je ex... Linda, veel plezier! Ik ben aan het wachten op nieuws van mijn beste vriendin die in Singapore in het ziekenhuis ligt te bevallen. Zo spannend! En we gaan sleeên! Als ik ben aangekleed...
Goedemorgen dames, Gisterenavond hier meerdere keren wakker, nieuwe luier, druppeltjes voor de tanden maar bleef regelmatig wakker worden, had ene zware nacht verwacht maar uiteindelijk maar 1 keer wakker onrd 4 uur en deze morgen om 7 uur toen ik weg ging naar het werk lag ze nog te slapen. Een tijd geleden dat ze weer 7 uur haalt!! Hoop dat ze het weer gevonden heeft nu!! Verder weinig bijzonders, dacht gisteren misschien dat ze wat last kreeg van deprikjes van vorige week, maar die lijken toch niet echt doorte komen dan...zal vast wat anders geweest zijn...kijken hoe het vanavond weer gaat... @Sahi: goed dat jullie wel even de tijd genomen hebben om te praten, erg belangrijk. Fijn dat hij wel benoemt dat hij nog van u houdt, hoewel het dat natuurlijk misschien net veel lastiger maakt...hoop dat jullie genoeg kracht en moed hebben om het strijden ervoor nog even door te zetten!! @mumtobe: hoe gaat het nu met jullie oudste?? Jullien gingen toch voor advies naar CB omdat het niet altijd makkelijk ging?? @buggy: hier is met de gewone buggy in paar winkels idd al een probleem...ik twijfel nog wat ik doe als we straks 2 hebben...mss een kleine, simpelere buggy erbij voor als echt wandelingen maken, die doen we dan toch met ons 4 samen, voor kleine stukjes ff kijken hoe ze loopt tegen dan, anders zo'n board denk ik... @meet: ik verwacht deze week mijn rooster, dus dan vul ik hem even in...volgens mij kan ik wel veel data, dus moet goed komen... @driftbuien: Elke krijgt ze hier ook soms wel eens, vooral als ze iets niet meteen krijgt at ze wil...we lastig, want heb niet meteen door wat ze wil en dan gaat ze krijsen/gillen en met haar armen spartelen...komt vast ook wel weer goed als ze wat duidelijker dingen kan vertellen.
@Rica het duurt me inderdaad te lang tot de 1e echo zeker omdat ik me ook niet echt zwanger voel geen tot weinig kwaaltjes en dat maakt je onzeker. Heb jij al gebeld met de vk? @Pruts whahahaha die sms @Linda dus het ziet er naar uit dat je weer wat meer tijd voor jezelf krijgt, leuk weekendje weg en het meerdal is ook een heel leuk park @namen whahahaha te erg gewoon @Duowagen ik dacht dus zelf voor de Stokke een meerijplankje te bestellen zodat Davey daar op kan staan maar weet niet of hij dat dan al snapt als ie bijna 2 is. Een duo naast elkaar lijkt me erg onhandig zeker als je naar de winkels hier moet dan kom ik niet eens door de deur heen. @Mumtobe hihihi wat een bijdehandje zeg @Sahi jemig het klinkt al zo definitief, hopelijk komt het toch tot een goed einde en dat jullie weer samen thuis zijn en van elkaar kunnen genieten. Heb je nou enig idee hoe dit opeens komt? of speelde het al een tijdje bij hem. @VanEke gelukkig viel het mee de nacht en wie weet heeft ze het uitslapen weer gevonden. @Waterlelie heb ik ook al een tijdje hier niet gezien waar zit je??? gaat alles goed met jullie? @BabyR super spannend de geslachtsbepaling maar ook ik denk een meisje weer @MBTC en werken de pijnstillers? Wat een pak sneeuw weer leuk! Dadelijk lekker effe sleeen met mijn ventje lekker in de stokke zak op de slee lekker warm. Eerst vanmiddag naar de tandarts blegh zo geen zin in maar moet wel klein gaatje dus duurt niet zo lang.
@ EB: Ohhh wat spannend.. @ VanEke: Fijne nacht dus gelukkig, ze kunnen beter sávonds rommelen als snachts! Klopt idd, ben bij het CB geweest en a.s. donderdag komt er iemand observeren. maar ik moet zeggen dat het na de feestdagen ineens zoveel beter gaat! natuurlijk is het nog steeds een peuterpuber maar ze kan zichzelf ineens een stuk beter vermaken en doet haar broertje gelukkig ook niet meer zo vaak pijn. lief dat je ernaar vraagt! hihi Elke ook zo lekker gefrustreerd dus.. Blegh.. meneertje was om half 6 klaar met slapen vanmorgen, eerst viel hij met een flesje nog wel eens in slaap maar helaas, en ook tussen ons in was hij niet meer van plan te gaan slapen wat hij een paar weken terug nog wel regelmatig deed dus hebben we hem maar even laten huilen en is hij na ruim een half uur gelukkig toch weer gaan slapen, ik ga echt niet om 6 uur beneden zitten.. en nu.. ligt meneer alweer een half uur te krijsen in bed, hij wil niet slapen.. gister ook al drama nadat hij een half uur had geslapen en daarna wilde hij dus niet meer.. Hoe lang slapen jullie kids nog? en hoe vaak per dag?
slapen van 19:15 (ongeveer) tot 08:30 maar als ze niet wakker wordt gemaakt 9:30 smiddags van 12:30 tot 14:30 trekpleister eb intertoys hier ook DRAMA wherona nee volgende week woensdag ga ik ff belle en jij?
Oh Linda, wij zijn vorig jaar naar het Meerdal geweest, was wel een verouderde cottage, maar goed, de rest maakte dat goed Heerlijk plaza, zwembad is lekker groot en warm en park is mooi aangelegd en in de winter schaatsen op de vijver.... heeeeerlijk! Het speelding indoor is groot genoeg hoor, alleen vond ik het nog niet echt geschikt voor hele kleintjes. Sahi, goed dat jullie gepraat hebben, hou het open en eerlijk en kijk hoe dat gaat.... als jullie bij elkaar horen komt het echt wel weer goed! Eb, spannend van je vriendin!!!! Ben benieuwd! Vaneke, wat een butnacht weer... niet leuk Slapen, hier is hij ook vroeg wakker elke ochtend, rond 6.15 maar ik laat m mooi doen. Hij huilt ook niet, zingt een beetje, valt weer in slaap.... uiteindelijk gaan we door de week toch rond 7.15 uit bed! Gisteren wezen sporten.... woensdag weer, beviel prima!!!!
@ Rica: Wow JALOERS!!! op het slaapschema van je meisje! @ Prutsje: Wakker maar niet huilen? pff was dat maar waar hier.. meneer huilt al voordat hij z'n ogen open heeft en gaat meteen staan en smijt z'n speen met knuffel uit bed..
Slapen, hier 's nachts van 19:30 tot ongeveer 8-9 uur. En dan tussen 13 en 16 nog anderhalf, twee uur. Ben er heeeeeel blij met zijn middagslaapje, vijf maanden geleden waren het er twee van ongeveer een half uur dus dit is een hele verbetering. Oeoeoe, verdachte luchten. En doorkomende tandjes, dus zo maar snel verschonen. Hoeveel tanden hebben jullie kids? Timo nu 8 tanden en een kies. En zijn er meer kindjes die totaal geen last lijken te hebben van doorkomende tandjes? Wij hebben chamodent en dentinox uit voorzorg in huis gehaald, maar nog nooit hoeven te gebruiken. Twee bijtringen, ook nooit gebruikt. Heerlijk!
slapen: yanna slaapt van 19 tot 9 zo'n beetje als ze kan uitslapen. overdag heel wisselnd van 1 uurtje tot 3 uurtjes. tanden: yanna heeft er nog steeds maar 6. ik heb het inderdaad over mijn ex, omdat hij het nu even zo ziet..maar hij vindt het ook een rotwoord hoor! tsja, we zullen zien, ik heb er alles voor over om het weer te laten werken, maar hij moet nog nadenken... hij had het idee dat hij zijn twijfels de laatste maanden al vaak had aangegeven. hij vindt ht moeilijk dat ik at nooit goed heb begrepen. bevestigt voor hem weer hoe egocentrisch ik was/ben, want dat is zijn probleem met mij. door mijn depressie is dat natuurlijk alleen maar erger geworden... ik hoop echt dat een tijdje rust gaat helpen... hij mist wel heel erg hoe het vroeger was en daarom durft hij het nog nit definitief te sluiten, maar hij zegt wel steeds dat de kans heel klein is dat het nog goed komt...
Mogguh! Hier ligt een lekker pak sneeuw. Net al wezen sleeën maar Stijn vond het laatste stukje niet meer leuk, en ook thuis bleef hij huilen. Denk dat hij koude vingertjes had, kreeg zijn handschoentjes niet aan Voel me nu best schuldig... Arme knul... Vanmiddag nog maar een poging wagen maar dan mét handschoentjes, dan maar even flink worstelen om zijn handjes erin te krijgen. @Slapen overdag slaapt ie anderhalf tot twee uurtjes 's middags, is erg wisselend, soms heeft ie er na een uurtje al genoeg van. 's Avonds hier meestal tussen 19 en 20 uur naar bed, word 's nachts een paar keer wakker maar slaapt wel uit tot gemiddeld 08:30/09:00 soms zelfs wel langer. Heerlijk hoor, maar ik heb liever dat ie doorslaapt en dan vroeg wakker word. @EB spannend van je vriendin! Hopelijk gaat alles goed @tandjes hier 8 tanden en 4 kiezen. Van de tandjes heeft ie meer last gehad dan van de kiezen... Met de kiezen had ie eigenlijk alleen hele rode wangen, maar verder niet veel problemen...
@ EB: ook al zo'n langslaper! Heerlijk! Hier 8 tanden, 4 kiezen en net 2 puntjes van de bovenste hoektandjes door dus alleen nog 2 onder en dan zijn we er even vanaf.. de andere kiesjes komen normaal gesproken pas tussen 2-3 D.elani heeft er nooit last van gehad, alleen van zijn hoektandjes heeft hij wel last! @ Sahi: jeetje klinkt idd wel definitief zo.. ben jij in therapie oid voor je depressie? is het iets om een relatietherapie te gaan volgen samen? @ Pookie: Leuke foto op FB, hopelijk vind hij het vanmiddag leuker!
@wherona, ja ze werken wel. Zoo ben er wel duf van. Ergste pijn is gelukkig al over. Ha hoopt natuurlijk dat ik ze niet lang hoef te gebruiken en na de 2e toch sneller aan de pil en kijken of bv dan goed blijft gaan. Had eerder moeten komen. Veel medicatie mag ik ook niet gebruiken ivm kinderwens, eczeem en daarmee de astma verwante klachten. (Die heb ik niet echt maar gaat ssamen hand in hand) @sahi, jeetje wat een verhaal lucht je hart maar lekker. Hopelijk si dit een stap in de goede richting. Hopelijk beseft hij ook dat je last hebt van een depressie en je daardoor niet helemaal je zelf bent. Als hij het al over ex heeft is hij het misschien al aan het afsluiten. Fijn dat jullie t wel goed doen voor yanna en dat hij een goede vader wilt zijn. Mn man snapt er nix van hij vond je een leuke meid om te zien, die laat je toch niet achter met een kind!?! Probeer wel goed de aandacht aan yanna te geven die voelt wel wat er wat sppeelt. @babynamen jeetje wat een belachelijke namen! Kindje van oud klasgenoot heet s.toere vind dat ook geen naam! Zo nu maar weer ff rustig aan doen. Heb gyn gebeld. Volg wk heb ik afspraak. Spannend!
@mumtobe: hahaha, dat wakker wordt gedrag lijkt heel erg op dat van Elke hier, die gaat ook meteen staan en gooit alles wat ze te pakken krijgt uit bed...tis dat hjaar dekentje te vast zit, anders zou die er ook uit vliegen! Door de dag wel ngo 2 slaapjes meestal, hoewel ze denk ik nu wat aant wisselen is van ritme, daarmee dat ze ook de laatste tijd denk ik in de ochtend wat aan het rommelen was... @tandjes: volgens mij hier ook al 2 hoektandjes door, maar geloof nog niet alle kiezen echt goed erdoor, gelukkig ook bijna klaar, gelukkig heeft ze alleen echt van die kiezen en nu de hoektandjes beetje last gehad, dentinox was altijd genoeg, bijtring hadden we ook wel maar die gebruikte ze niet echt, wel gewoon op speelgoed en op vingertjes sabbbelen... @Mbtc: spannend, wel fijn dat ge nu meteen kunt gaan volgende week!!
sahi klinkt idd definitief, jullie hebben toch een pauze? dan is het woord "ex" echt voor een afgesloten hoofdstuk. Vind dat je er knap mee omgaat, hoop echt dat het goed gaat komen, al is het in hele kleine stapjes! karine ben je nog boos op mij *puppyoogjes hier* haha vaneke bijna 20 weken!!! weet je zeker dat je het geslacht niet gaat bekijken ?? tanden: bijna alles wel, nog 2 hoektanden en 1 kies geloof ik onderhand... Maar kan het mis hebben, kijk er niet goed na maar zag wel een heuuuulleeboel kiezen Ik denk dat lois weer een fase heeft, wil bij mij hangen en niet in slaap komen! ik heb haar gister er 2 keer uitgehaald en daarna laten huilen...toen was het goed....En toen schrok ik dus weer half 10 wakker!! Ik zet vaak de wekker maar vergeet de laatste dagen! gek he!! zal de dementie nu al opspelen?? (hij was er al maar pff) ik trek mn werkschoen uit en wil mn laarzen aan doen maar had ook mn handschoenen voor mn neus. Pak ik dus mn handschoen en wil ik daar mn voet in stoppen!! grrrrrrrrrrrrr Ik moet snachts ook heel veel praten en druk zijn in mn slaap... Het ziet er wel komisch uit en heb hele verhalen en doe veel geks maar ben bang dat ik een keer uit bed stap... :s
Hoera! Mijn vriendin is bevallen van een zoon, gisterenavond. Hij heet Julius. Ineens zag ik haar weer online op de skype, maar dat bleek haar man. Alles is goed, ze blijven nog een nacht in het ziekenhuis, dat is daar normaal. Balen dat ik er niet even heen kan. Maar nog erger voor haar ouders, die gaan pas over een week of 2. Zijn ouders zijn er nu.
Zie je het voor je, 14 uur vliegen en dan met een kind in een tropisch hete en vochtige metropool? No thanks, daar pas ik voor!
Fijn hoor, een uur voordat de makelaar komt een ontplofte tandjespoepbroek! Raam open dus op Timo's kamer!
Hallo ladys ! ik sluit me hier ook maar weer eens aan... veel te lang geleden dat ik hier was ! zal me even voorstellen voor diegene die me nog niet kennen !! Mijn naam is (hier) Fryskfamke Onze zoon martijn is geboren op 16-10-2011 hij is een heerlijk mannetje van 15 maand ! Veel liefs Frysk !!