hahahahah ik ruik het al helemaal voor me elisa !! omg ! ! ff een emmertje sop pakken... en maar weer even over de tafels heen met een doekje... helpt vaak wel even tegen de lucht
misschien is het mijn geheugen maar kan me je niet meer herinneren eb oh dat is een shitsituatie!! ben net wezen sleeen, nou meer trekken want de sneeuw was veelste dun haha... ff snel straat op en neer en weer terug, maar ze vond het leuk!
Dat kan kloppen hoor ! ben hier ook niet lang geweest.. Was meer tevinden op de 1987 topic.. Hier is helemaal geen sneeuw gevallen... We zijn gister terug gekomen van een weekend zeeland... daar schijnt het nu hopeloos te zijn ! we hebben er niks van mee gekregen !
hallo fryskfamke ik ken je niet maar hoi @mbtc dat is snel spannend hoor jemig wat hebben jullie een uitslapers zeg hiet van 19.30 tot 7.00 hij doet nog vask wel 2 slaapjes overdag van 10.00 -11.30 en van 16.00 -17.30 @tanden 8 stuks nog geen kiezen of hoektanden te bekennen @rica heb 31 jan afspraak bij de vk
Mum, ja leuk om te lezen, onze draakjes lijken idd erg veel op elkaar. Hoe gaat het met de luiers 's nachts? Hier gaat het met een 5 luier 9 van de 10x goed. Moet stiekem wel lachen hoor, dat hij zelf zijn oortje pakt. Het is soms erg vermoeiend, maar als je er over praat of terug denkt ook vaak erg leuk! En boos zijn, werkt hier vaak heel averechts, dus zeg wel 2x op mijn strengst nee, vertel wat ik niet wil en probeer hem toch wat af te leiden en anders zet ik hem weg. Poookie, ja hoor, vannacht weer allemaal lekker geslapen, ik was om half zeven al de deur uit en papa heeft L. om half 8 wakker gemaakt. Sahi, vind het zo sneu voor jullie allen. Vervelende situatie, wel heel fijn dat hij mee werkt en zijn best doet om een goede papa voor Y. te zijn, akn me voorstellen dat dat je goed doet. Blijf voor je duimen meid. Eb, en al nieuws? Lees het nu, gefeliciteerddd! Leuk, kan me voorstellen dat je nu baalt omdat ze niet om de hoek woont. Frysk, hoiiii.... Ik zag ineens een bekend koppie voorbij komen! Slapen: wij hebben sinds de kerstvakantie een uitslaap-jongentje. Van 19.30 - 09.00 a 10.00 (daarvoor was het altijd tussen 06.30 en 07.30) Slaapt dan 1x wisselend tussen de 1 a 2 uur. Op de dagen dat ik hem wakker maak, slaapt hij nog wel 2x een uurtje. Ook wij hebben heel lang een fase gehad dat hij brullend wakker werd en niet meer stil te krijgen was tot we hem uit zijn bedje haalden. Dus mum en vaneke, laten we hopen dat ze gauw weer kletsend wakker worden, wel zo gezellig!
Oja en tanden, is L. dan nog de enigste met 6 tandjes? 4 boven en 2 onder. Mum, wat fijn trouwens dat het met grote D. nu beter gaat, zou ze last hebben gehad van alle spanningen rond de feestdagen?
@frysk, heej jij hier? Wat gezellig! Ik herken je nog wel hoor maar dan uit t 87 topic. Wist eigenlijk niet dat jij ook een oktober mamma was. Dacht een november mamma. @tandjes, hier nog steeds 6 tandjes en denk een kiesje onderweg zit al weken een bult in haar mond. @eb, oh wat een lekker luchtje dan gelukkig is t de makelaar en geen kijkers. Haha! En gefeliciteerd met de geboorte van het zoontje van je vriendin wat leuk! Tijd terug had je het er al over. Wat is zn naam? @vaneke, niet het geslacht weten is leuk hoor! Bij twijfel zou ik zeggen niet doen! Hoe voel je je verder? Is t een druk kindje of juist rustig? @hier, mn maansteen is binnen kijken of dat gaat helpen met zwanger worden nu wachten tot man en dochter thuis zijn. Kipkerrie staat al klaar. Die pijnstiller is uitgewerkt ben nog wel een beetje suf. Collega belde me en ze zei jeetje t klinkt echt alsof je op een andere planeet zit haha?w @wherona, nee ik ga naar t rkz is net ff sichter bij ben daar ook bevallen van mn "aardbeitje"
Ohja j der slaapschema is: Van 19 tot 7 7.30 en dan smiddags van 12,30 tot 14 14,30 ligt er een beetje aan de ene keer slaapt ze lang de andere keer heel kort.
Mbtc, ik ben benieuwd. Hier zwanger na 2 maand een maansteen te hebben gedragen (terwijl mij toch echt was verteld dat ik niet zonder hulp zwanger wou worden).
@rianne, mn moeder heeft hem ook gedragen en was na 3 weken zwanger van mn broertje na 1jr proberen zonder resultaat. Mn moeder heeft trouwens net als ik endometriose. Kan het allicht proberen. T is niet alleen een maansteen maar zit ook rozenkwarts en nog een rode steen bij. Is een armband om zwanger te worden ben benieuwd
Mbtc, mooi zo'n armband. Geeft niet of het wel of niet werkt, als je erin gelooft werkt het zeker! Het zoontje van mijn vriendin heet Julius. Mijn eerste verliefdheid heette ook zo en dat weet mijn vriendin maar al te goed. Moest wel een beetje lachen Makelaar is geweest, verhaal viel niet tegen. Morgen nog eentje en zaterdag de laatste. Ik voel me ziek, al de hele dag, maar wilde er niet aan toegeven. Morgen de crematie van de zoon van mijn collega. Pittige week, zal blij zijn als het zondag is.
@ VanEke: haha Elke dus ook.. ben blij te horen dat mijn ventje niet de enige smijterd is! @ Rica: Hier ook zo'n fase.. de hele dag 10 min geslapen vanaf half 6 vanmorgen en zwnagerschapsdementie gaat helaas niet of heeeeeeeel langzaam over.. ik ga nog steeds regelmatig zonder portemonnee boodschappen doen ofzo *zucht* @ EB Wat leuk voor je vriendin! Gefeliciteerd! oeps.. lekker timing voor zo'n poepbroek! @ Frysfamke: Heb je hier idd ook nog nooit gezien, maar wees welkom hier nog 1 van 1987 knap mannetje heb je! @ Sneeuw: Hier volop.. kleine meneer werd woest toen hij naar binnen moest.. tot 3x toe met zijn snufferd in de sneeuw gevallen en geen kik geven haha.. @ Wherona: lekker nog 2 slaapjes.. dat is hier sinds kort verleden tijd! @ Rianne: Hier gaat het idd ook 9 van de 10 keer goed met een 5 luier en let nu ook op dat ik hem savonds niet meer teveel te drinken geef! zijn laatste fles (kreeg hij tot November nog vlak voor t slapen) is er nu ook vanaf dus dat scheelt ook een hoop. maar vanmorgen was hij weer nat haha ja kan er achteraf ook wel om lachen! kleine boef is het.. wegzetten doe ik idd ook, en ondertussen spreek ik hem streng toe, maar hij heeft echt lak aan me.. OOOOHHH ben jaloers op jouw uitslaapjongetje!! Ja de feestdagen zullen wel meegedaan hebben denk ik, maar daarvoor was ze ook al zo.. maar misschien daarbij weer de spanning van sinterklaas enzo.. weet eigenlijk niet zo goed wanneer dat extreme begonnen is. @ Mbtc: haha helemaal wappie van de pijnstillers dus.. gelukkig helpt het wel goed! hopelijk werkt de maansteen ook! @ EB: Drukke dagen met de makelaars.. sterkte morgen op de crematie! Wel ook een beetje aan jezelf denken hoor!
Mum, hoe is het met je kleine man? Mijn fb advies opgevolgt, zag ik, en lekker gaan sleeën! hopelijk gaat hij nu lekker slapen.
hallo dames, ff lekker relax met de voeten omhoog hier...lekkere koffie gemaakt door hubbie voor me en lekkere chocomoment erbij Heerlijk! Elke was lekker gezellig vanavond, dus ik heb hoop voor de nacht en vooral de ochtend weer... @EB: feli met jullie vriendin, wel jammer dat ze zo ver weg woont inderdaad!! Gelukkig is er FB enzo he Sterkte morgen, zal inderdaad pittig zijn!! @Rica: hahahah, ik twijfel nog altijd ja, maar we gaan toch zeggen dat we het niet willen weten...misschien kan ik deze keer wel bevallen en dan is het wel zonde dat ik dan alsnog dat verrassingsmoment niet heb...nog 1,5 week wachten @MBTC: we gaan het waarschijnlijk ook niet weten, mar hoe dichter de 20 weken echo komt hoe meer het kriebelt om het wel te weten Succes met de maansteen, wie weet helpt het he...kan verder geen kwaad toch dus waarom zou ge hem niet dragen... @Frysk: ken u niet, maar welkom @mum: feestdagen zijn ook altijd best wel spannend ja, dus kan vast daarmee te maken gehad hebben, hopen dat ze nu dan gewoon ook echt wat lekkerder in der vel blijft zitten rest ben ik wel weer ff kwijt...ik ga lekker wat tv zappen, tot later weer dames!!
@ EB: Ja uiteindelijk wel idd.. was het wachten op die pipo's van de woningbouw meer dan beu haha.. hij heeft vandaag 10 minuten geslapen en nu in 1x in slaap gevallen! @ vanEke: Bah, je maakt me jaloers met je chocomoment.. ik ben aan t lijnen.. ik hoop ook idd dat het zo blijft met mn meisje.. stuk gezelliger in huis! Ik zou het nooit meer NIET willen weten.. bij D.imara wisten we het niet, bij D.elani wel.. maar heb nu echt spijt dat we t bij D.imara niet wisten! dan had ik een superlieve roze kamer kunnen maken en had ze superleuke echte meidenpakjes gehad enzo!
Hoi Ik zit steeds op mobiel dus reageren gaat een beetje moeilijk, maar ik lees wel hoor Eb, sterkte morgen Zooo nog 2 nachtjes slapen en dan barst het klussen los! Heb er echt zin in En ook weer een echo dan Ik probeer morgen weer ff te reageren hoor ladies
Frysk, ik ken je ook niet maar ik heb een poos niet heel actief mee gekletst, dus misschien hebben we elkaar gemist???? Maar goed, gezellig dat je (weer) mee komt kletsen!!!! Waar zijn jullie geweest in Zeeland??? Hier is het nu idd behoorlijk bagger... Kids vinden het heerlijk hoor Rrianne en mum, hier ook een smijter hoor, fles leeg: hoppa op de grond en moppperen om 'meer' Eb, gefeliciteerd! Julius.... hmmm vind het niet zo'n mooie naam om eerlijk te zijn, maar dat komt omdat ik een persoon ken met die naam die ik niet zo leuk vind. En veel sterkte morgen!!!! Hopelijk wordt je niet ziek(er) misschien is het gewoon de drukte en spanning van alles??? Mum, mooie fotos op fb van je kids Vaneke, knap als je t nu niet wilt weten... ik wist t altijd nog en dat is ook gewoon heel fijn, vind ik... kun je je toch beter voorbereiden. (lees: ik ben nieuwsgierig wat er in jouw buik zit ) Sahi, dikke knufffff!!!! Dolfijn, is Mirthe al helemaal opgeknapt???? Verder weet ik t ff niet meer Hier een beetje mopperig mannetje, maar hey, het is een week geleden na de prikjes.... en hij gaat steeds meer los staan... dus misschien toch snel lopen????
@vaneke, dat hadden wij ook bij elke echo. uiteindelijk wist ik dat ik mn mond dan niet zou kunnen houden en dat iedereen t dan zou weten. en vond het toch wel erg leuk dat "cadeautje" dat uit mn buik kwam. dat de gyn vroeg weten we met welk soort we te maken hebben? ehh nee, nou kijk maar eens goed. zag dubbel van de gesprongen aderen in mn ogen (hou altijd je ogen open tijdens t persen dat heb ik wel geleerd bij mn bevalling) maar zag goed dat het geen piemeltje had! toen ik t eenmaal wist was t een tranendal. idd die maansteen we zien wel t is daarnaast ook wel een mooie armband. dus dragen doen we toch wel.... @mum, oh jij ook uit 87? dat wist ik niet. jha joh helemaal wappie van die dingen. maar ja ze werken wel goed. moet zeggen dat nu hij is uitgewerkt ik ook geen pijn meer heb in mn buik alleen nog in mn bovenbeen. hopelijk komt er geen volgende ronde dat ik ze moet gebruiken... @eb, heel veel sterkte morgen, zeker heftig! ja idd als je er in geloofd dan werkt t vaak ook. zo ben ik in eerste instantie ook gestopt met roken door een motivatie armband. helaas zijn we daarna door alle prive omstandigheden weer begonnen. maar we zijn al weer druk bezig met alan car lezen en die nicotine mostertjes zijn bijna uitgegeten wel een mooie naam, en wat grappig dat jou eerste liefde zo heet! brengt herinneringen naar boven zeker @babyr, spannend!!
@Rrianne !! jaaaa ik ben er ook weer ! leuk om je hier ook te treffen ! @mbtc nee ik ben ook een oktober mama martijn is 16 okt geboren en was ook in okt uitgerekend... Tandjes.... Martijn heeft al 4 tanden onder 4 tanden boven... en 1 kies... Iedereen bedankt voor het warme welkom ik zal proberen iedereen een beetje bij te benen !!!