Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @prutsje..

We zijn naar bruinisse geweest.. het aquadelta park !! en een paar uurtjes in zierikzee geweest :D !! voorzichtig dan maar onderweg brr

2. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @frysk, we kletsen aardig wat af hoor. maar leuk dat je komt buurten!!
    @hier, heb positierok op marktplaats gezet. nieuw van noppies hij heeft mij nooit gepast. er staat in maat xxs maar t valt veel groter. denk zelf aan een maatje s. iemand van de zwangere damens hier nog interesse?
    Marktplaats.nl - positierok noppies maat xxs (valt groot!) - Merkkleding | Positiekleding
    maar ja word er 4e geboden voor iets wat nog nooit gedragen is! pff....heeft rond de 40e gekost is het dan gek dat ik er zo rond de 20 voor wil hebben??

3. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Dames we liggen vandaag lekker vroeg in bed.
    Manlief is druk aan het overwerken. Dus sta er alleen voor maar red me nog prima. Zal kijken of ik morgen weer bij kan lezen.

Trusten en hopelijk goede nachten

4. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Hey dames

Jeetje mina wat kletsen jullie veel!!!

Iedereen bedankt voor de felicitatie op fb!!

Sahi Pff wat ben jij sterk als ik zo lees denk ik wel jeetje hoe kun je overeind blijven super!!!!!

Mtbc hopelijk kun je snel terecht bij gyn en maansteen moet je die niet krijgen of zelf kopen?? Iemand van dit forum heeft mij dat verteld

Rica en hoe ging het vanavond met slapen?

Linda wat fijn dat je er iemand bij krijgt op je werk even wat druk van je schouders af!!!

Prutsje mijn man moest gisterennacht na Frankrijk hij heeft bijna door heel België 40 gereden op de snelweg zo bende daar met de weg!!

Hier vandaag mijn verjaardag gevierd voor mijn vriendinnen was gezellig en verwend!!!! Het mooiste kado krijg ik vanweekend van mijn man namelijk een iPad 3 ik wil al zooooo lang zo ding en nu gaan we hem halen😄

Slapen van Jairo ga ik het niet hebben dan weten jullie genoeg denk ik :(
    Vandaag weer na dokter geweest hij heeft door alle medicijnen spruw gekregen dus nu weer medicijnen daar voor het gaat maar door
    Van weekend zat ik er wel een beetje door heen drukke week gehad elke nacht wakker dus helemaal kapot en dan vrijdag en zaterdag helemaal aan de laten maar eigenlijk veel te druk hebben en dan ook nog zondag hele huis vol met visite voor mijn verjaardag pfff en allemaal tips wat ik moet doen maar als het nu eindelijk een keer werkt:(
    Vannacht mijn moeder hier geslapen omdat ik tot laat moest werken en haar auto gisteren kapot is gegaan dus daarom bleef ze hier en zij is er uit gegaan voor hem ik had hem namelijk niet eens gehoord *oeps*

5. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    1000 ste berichtje van mij :)

DOlfijntje Ja zal nu wel druk wezen bij je man zijn werk begint hier ook al weer te kriebelen jammer van de sneeuw van gisteren!!!

6. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @fryskfamke, wolkom hjirre op ut forum :d. Wer komst wei ot ik freegje mei? (oftewel welkom en waar kom je vandaan?)
    Ik ben zelf ook van '87. Heb een dochter mirthe. Is van de 21e. Mooi manneke hoor van je. Heerlijk ventje

7. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Je mag hier altijd komen hoor om een ritje te doen als het hier mogelijk is. Pas ik wel ff op

8. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @mamma, ik heb eigenlijk geen idee. als je hem moet krijgen dan leen ik hem van mn moeder. maar die wilt hem eigenlijk niet kwijt. ze had het al wel voorgesteld. ga wel ff googelen. dacht dat t alleen zo was met een buddah...
    jeej de 1000ste bericht! op hoeveel zit ik eigenlijk??
    oh dat aantal ben ik geloof ik al ff voorbij...klets ook veel te veel hier :p

9. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Mtbc berichtjes Hihi ik ben wel een actieve lezer maar niet schrijver ik lees tussen alles door even bij maar gun me geen
    Tijd om te schrijven :)
    Maar ik weet het niet zeker hoor moet je maar ff google anders koop ik hem wel krijg je van mij ;)

Dolfijn moet ik eerst bij je man zijn werk langs nieuwe kopen ;) heb 4 jaar geleden kunstschaatsen gekocht nu zo'n spijt ik had lage Noren moeten kopen maar gelukkig twee dochters die ook kunnen schaatsen en oudste heeft bijna zelfde maat dus die komen wel van pas ;)

10. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Hey daar is onze harde werkster mama05 weer! Mijn man was nog langs je stand geweest vorige week op de horecava maar he was zo druk bij jullie stand en er stonden meer vrouwen dat hij ze maar niet wilde storen haha ik zeg wat had je gezegd dam? Ja even de groetjes van jou doen haha

Sterkte met de nachten hoop echt dat het snel beter gaat!! Zijn daar niet steentjes voor?? Dan krijg je die van mij en bast nog van meer anderen hier haha! Wat sneu dat hij nu weer spruw erboven op heeft gekregen

@eb sterkte morgen zal niet meevallen

@tandjes hier alles compleet boven onder Hoektandjes en vier kiezen.
    Wel veel last van gehad maar alles ging achter elkaar door. Nu even rustig al een tijdje tot laatste dagen toch weer veel poepbroeken en handjes kauwen dacht dat de tweede rij kiezen nog even zou duren.

11. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Linda oh echt wat jammer dat hij me niet heeft aangesproken nou ja eigenlijk heb ik mijn werk niet goed gedaan we moeten natuurlijk proberen zoveel mogelijk potentiële kopers te spreken ;)
    Heeft die wel wat bij mij stand geproefd dan??

Nou heb nog helemaal niet aan die steen voor slapen gedacht morgen belt mij een natuurgeneeswijze man mij terug voor afspraak ben benieuwd

12. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Jullie hebben teveel gekletst om voor mij na een superlange dag bij te houden... Wat ik nog "snel" weet:

@ Rica: Heeeeeeeelllll boos!!!!! Whahahahahahaha... Natuurlijk niet muts!!

@ Frysk: Ik ken je ook niet, maar natuurlijk van harte welkom! Grappig... Mijn man heet Martijn en is 15 okt jarig ;)

@ EB: Heel veel sterkte morgen!!
    En gefeliciteerd met je vriendin!

@ BabyR: Bijna zover.... Jeetje... Dan is het huis bijna af :D Klustijd!!! Ben erg benieuwd!

@ Sahi: Vind jou een heel sterk wijffie!! Dikke Knuf voor jou!!

@ slaapje: Ga ik het niet over hebben... Hahaha...
    Micah slaapt van 19.00 tot 6.00 / 6.30 en dan een uurtje overdag...

@ tanden: 4 boven en 2 onder, maar wel alle 4 de kiezen.
    Hij heeft er flink last van als er iets doorkomt.

@ MBTC: Ik hoop dat de steen en armband net zoveel effect heeft als bij je moeder en Rrianne ;)

Ik ga nu slapen, morgen weer vroeg dag.
    Welterusten!!!

13. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @mamma dan kan je het aan die man vragen over maansteen.
    @hier, j werd overstuur wakker net met haar gedouched. Eindelijk ligt ze in bed. Slap lekker allemaal # moe!

14. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Karine Jairo zelfde al Micah ook 4 tanden boven 2 beneden andere twee zijn de puntjes net door en 4 kiezen!!
    Werk je nog steeds zoveel? En Martijn al weer begonnen?

Mtbc ik ga zo bellen voor afspraak zal hem eens vragen als ik er aan denk

15. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @ dolfijn
    ik woon vlakbij Dokkum. en jij dan? ik hou het ff
    in het Nederlands .. lijkt me ff handiger ;) al blijft Fries
    een mooie taal ;)

@karine
    hahaha nou dat is zeker toevallig!

@mbtc
    had ze raar gedroomd ? dus ff douchen helpt dan bij jullie
    de nacht rustig doorgekomen??

16. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @frysk, van t douchen komt ze helemaal tot rust.
    @mamma, ben benieuwd...

17. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag!!

@fryskfamke ik ken je ook niet, maar welkom.

@EB joepie! Geboren! Leuk joh :) Jammer dat je er niet ff heen kan op kraamvisite... Sterkte met de crematie vandaag, pittig hoor.

@mum haha hoe je dat ook schrijft, dat ie 3x over met zijn snufferd in de sneeuw is gevallen. Geweldig! :D Hier ook zo'n harde, geeft vaak ook geen kik als ie valt.

@BabyR spannend bijna echo en bijna beginnen met klussen!! Leuk!!

@mama05 oefff jullie blijven met die rotnachten bezig! Hopelijk gaat t nou snel een keer beter. En ach ik hoor Stijn zo af en toe ook niet hoor, dan word ik wakker en kan ik aan hem horen dat ie al een hele poos aan t jengelen is, gaan ze echt niet dood van ;)

Vanmorgen naar de kruipgroep geweest, voor t eerst sinds een maandje vakantie. Stijn was blijkbaar blij dat we er waren, want die heeft de hele ochtend niet op of om naar mama gekeken, alleen maar gespeeld haha. Thuisgekomen even geluncht, nog even samen gedoucht en nu ligt ie net een uurtje in bed. Ik moet zo nog aan t huishouden maar heb geen zin!

Straks nog ff naar de oogarts voor controle en ivm duizeligheid, geen zin in maar ja t moet maar. En vanavond lekker uit eten met de badmintonclub, daar heb ik dan weer wél zin in! :D

Fijne middag en avond ladies

18. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Net terug van de uitvaart, heb nog nooit zoiets indrukwekkends en hartverscheurends meegemaakt. Enorme kerk zat helemaal bomvol, ik denk dat er zo'n 1000 mensen waren. Heel veel sprekens, het duurde twee-en-een half uur. Allemaal jonge mensen natuurlijk. Dat zo'n geliefde en talentvolle jongen toch het leven niet meer ziet zitten. Depressie is een dodelijke ziekte, dat blijkt wel weer.

Nu even omschakelen want makelaar nr 2 komt zo. Pfffff.

19. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Eb bah naar zeg wat een verdriet voor die ouders bekenden en vrienden hopelijk kun je omschakelen voor de makelaar

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ mama: Nee vanaf maandag 4 februari is alles weer ongeveer normaal :D
    Dan begint Martijn weer met werken en ik in principe alleen de ma-di-woe weer... Alleen heb ik ook toegezegd om op do en vrij een uurtje te helpen op school, de begeleiding van een kind met spraak-taal achterstand.
    Maar dat is niet zo onwijs veel als wat ik nu gedaan heb. (Dat is alleen niet binnen de tijd en taakuren gelukt zoals bedacht en gepland)

@ EB: Hoe was makelaar nr2???

Deel Deze Pagina