Eb, heb er maar één woord voor; Vreselijk! Poookie, klinkt erg leuk de kruipgroep waar je met S. heen gaat. Dat van die maansteen heb ik ook vaker gehoord, heb hem gewoon zelf gekocht hoor mbtc hahaha. Mama05, het blijft maar doorgaan he, nu de spruw weer. Ontzettend vervelend. Kan niet meer zeggen dan een hele dikke knuff en blijf voor je duimen dat de nachten gauw wat beter zullen gaan! Fijn trouwens dat mams zo lief was om er voor J. uit te gaan, heb je even flink door kunnen slapen (al heb je wrsch aan één nacht voorlopig niet genoeg). Mbtc, nou zo werkt het vaak niet via MP. Een euro of 15 misschien? Mensen willen vaak het onderste uit de kan. Zet hem op met het stoppen om te roken! Je kunt het! Pruts, wat is jullie ventje veranderd joh! Het is nu echt een mooi mixje van jullie (althans wat ik van de foto's van jullie zie). Zie er echt een stukje papa in, maar ook duidelijk mama. Babyr, leuk vooruitzicht! Vanwaar 2 echo's in het begin als ik vragen mag? Kan me niet meer herinneren dat ik een twee echo kreeg in het begin... Frysk, misschien heb je in het andere oktobertopic mnee geschreven? (er was er nog één). Mum, nouja in elk geval fijn dat het nu weer beter gaat met je meisje, wel zo gezellig voor jullie allen. Hoe is het verder met jou zelf? Supermom, hoe is het met jou en je jongens? Vaneke, en hoe ging het vannacht? Idd lekker doorgeslapen? Even klagen hoor; wat baal ik van sm. L. is iedere dinsdag bij Oma. Ze koopt vaak speciaal voor L. geitenyoghurt/melk (omdat hij dit voorheen altijd kreeg voor zijn kma), heel lief. Maar aangezien hij er maar 1x per week is, kwam ik er achter dat ze in dit geval dus de melk na openen nog een x 7 dagen bewaart en het dus nog een x aan L. geeft. Ik gaf via vriendlief mee dat ik dit niet wil hebben (papa brengt hem), zelf zou ik het allang door de gootsteen hebben gespoeld. Dus papa gevraagd komt dit wel goed met die melk? Jahoor was haar antwoord en heeft het dus gegeven. Ik baal daar echt van, papa had duidelijker moeten aangeven dat we dit niet willen, maar sm zou toch ook wat begripvoller kunnen zijn en vragen heb je liever niet dat ik het geef? Zo dat lucht op...
Karine einde is inzicht zeg maar!!! Knap hoor zoveel werken en heeft Martijn nog kunnen doen wat jullie allemaal nog wouden doen? Rianne bedankt voor je knuffel nee het houd niet op hier maar ja wt doe je er aan?? Niks gewoon door gaan hoe moeilijk ook soms!! En sm ik zou het gewoon zeggen ik zou het namelijk ook niet willen hebben kin je haar niet bellen of je vriend wat je ook kan doen is een beker melk zelf mee geven dan hoeft zij het niet te kopen
@ Rrianne, is het niet wat om het zelf mee te geven en eind van de dag weer mee te nemen? Dan koopt ze het zelf niet. Doe ik bv met diksap. Dat zou anders ook maanden open blijven bij m'n smoeder. @ eb, vreselijk een uitvaart van zo'n jong iemand. Wel goed dat je er heen bent geweest om je collega te steunen. @ Frysk, ook ik heb eerlijk gezegd geen idee wie je bent. @ BabyR, have fun met klussen. Ik had ook twee echo's in het begin. Tweede is toch gewoon de termijnecho of laat je een nekplooimeting doen? @ poookie, zo'n kruipgroep klinkt echt erg leuk. Hier is er ook een speelochtend, maar dat is pas vanaf 1,5 jaar helaas. Anders was ik nu ook zeker al met haar gegaan. Hier is F weer redelijk opgeknapt gelukkig. Beetje jammer dat ze opeens drie keer wakker werd vannacht. Is echt niets voor haar. Ze heeft dan ook voor het eerst bij ons in bed geslapen (is een beetje tegen mijn principes in, maar we waren zoooo moe). Vandaag heerlijk gewandeld met haar, wat een weer! Met het zonnetje erbij waande ik me even op de piste in Oostenrijk (jammer dat het drankje ontbrak).
Mama05, helaas wel! Ik vind het top van je hoor en dat met nog twee meiden en werk ernaast. Je bent een supermama! Daantje, wat fijn dat F. weer een stuk opgeknapt is. Hopelijk slaapt ze vannacht weer lekker in haar eigen bedje. Dat zou inderdaad een goed alternatief zijn geweest. Maar wij geven thuis al tijden (denk al een maand of 5) geen geitenmelk/yoghurt meer, 'gewone' zuivelproducten gaan prima. Ook dit hebben we meerdere keren aangegeven. Het vervelende is dat wat betreft de opvoeding van L. ze weinig serieus neemt van haar zoon. Ze heeft tenslotte zelf twee kids opgevoed zijn dan haar woorden..
@ Pruts: Thanx Alles tegelijk dus voor je kleine mannetje. @ Mbtc: Ik duim voor je hoor dat het de laatste ronde is dat je die pijnstillers nodig hebt! Jeps ik ben ook uit 87 @ Mama05:M jeetje wat vermoeiend zeg.. en wat sneu dat hij nu ook nog spruw heeft door de meds.. @ Linda: wow wat een vlugge met al zijn tandjes en kiesjes al! tweede rij kiezen komt normaal tussen 2 en 3 idd @ Karine: Pfoe Micah ook een vroege vogel zeg! @ Pookie: Klinkt erg leuk die kruipgroep! Stijn ook een flinke bikkel dus! @ Eb: jeetje klinkt erg heftig zeg sterkte @ Rianne: Met mij gaat het wel.. ben weer aan t solliciteren maar valt nog niet mee om leuke vacatures te vinden.. voor de rest merk ik heel erg dat het gewoon nog steeds kriebelt voor een 3e kindje.. grrrrrr schoonmoeders.. ik zou zelf nog even bellen dat ik daar niet op zit te wachten. oh bah die woorden.. die gebruikte mijn sm ook.. nu na 1,5 jaar geen contact gehad te hebben lijkt ze het eindelijk te snappen! @ Daantje: Fijn dat ze is opgeknapt! hopelijk snel weer normale nachten ook! Hier weer een mopperkontje in bed.. hou mijn hart vast voor komende nacht!
Hi dames, ik kom even zwaaien en korte update geven. Mam zou vandaag meer te horen krijgen, maar dat viel ons tegen. De arts heeft gezegd dat hij er eigenlijkheel weinig over kan zeggen. Wellicht kunnen ze pas tijdens de operatie zien of het geheel gedeeltelijk of helemaal niet weggehaald kan worden. De tumor is nogal groot (5 cm) en zit bij het spraakgedeelte dus ze zijn daar heel voorzichtig met opereren. We moeten dus nog steeds met spanning afwachten want ook de operatie datum is nog niet bekend. Als ik meer weet laat ik het weten! Wij gaan dit weekend lekker weekendje naar landal greenparks. Even lekker verstand op nul en genieten van ons gezin. Erg welkom na de drukke werkweken waarbij manlief op zakenreis was en mam dus in het zkh lag. Ben er heel erg aan toe. Ik ga de boel eens opruimen hier zodat ik op tijd voorde tv zit voor gtst . Tussen alle drukte door ben ik trouwens ook nog besmet met het vijftig tinten virus . Ik hb het derde boek bijna uit en dat vind ik toch wel jammer
Ik spring vanaf de laatste pagina weer even in Rrianne, oh wat irritant zeg! Ik denk dat jij of je vriend het nog iets duidelijker moeten zeggen.. Is makkelijker gezegd dan gedaan he haha. Eerste echo kreeg ik met de intake (8 weken) en nu de termijn echo. Groeien kindjes met KMA er eigenlijk overheen? Mama, Ook van mij een knuffel en duimen draaien op betere nachten! Worden je meiden daar niet wakker van? Eb, pff, heftig hoor zo'n begraveins Daantje, klopt idd!! Hahahah zat je zomaar ff in Oostenrijk , dat drankje heb ik ook gemist hoor haha! Pookie, klinkt zeker leuk zeg! Mum, succes vannacht! Supermom, sterkte meid!! Nou morgen de sleutel jeuuuujj! Maaaarrrr dat betekent wel, bezuinigen! We gaan nu dubbel zoveel aan 'huur' betalen als nu en dan nog de verzekering van 200 eu pm. Dus 600 euro meer aan vaste lasten.. Dat zal wat meer opletten zijn met boodschappen en wat minder uitgeven aan kleding. Hoe doen jullie dat? Sparen jullie voor kleding?
Mum, allereerst... wat gezellig dat je weer wat actiever hier bent de afgelopen dagen! Knap dat je weer aan het solliciteren bent, in welke branche zoek je? Vind het zo rot voor je en dan helemaal met die kriebels erbij, zo oneerlijk. Ja, denk vaak, kan er wel een boek overschrijven. Heftig, al anderhalf jaar geen contact. Dit is wat wij altijd proberen te voorkomen, maar soms.... Supermom, wat een onzekerheid allemaal! Heel veel sterkte en een dikke knuff. Probeer wat te genieten van jullie weekend samen.. En vijftig tinten, ik wacht ook met smart op deel 4!
@supermom, jeetje heftig zeg. Knuffel voor jou. @babyr, kleding koop ik van kinderbijslag oa. Koop veel bij zeeman en wibra of vast vooruit in de uitverkoop. @eb, beetje bijgekomen van de crematie. Altijd hefti bij zon jong persoon.
Babyr, de meeste kindjes groeien er inderdaad overheen, bij de één duurt het wat langer dan de ander. 200e u extra aan verzekering? Omdat jullie nu een koophuis hebben ipv van huur, begrijp ik dat goed? Wij hoeven er niet echt voor te sparen, ik vind shoppen erg leuk tijdverdrijf, dus koop gewoon met regelmaat wat, maar dan niet hele grote hoeveelheden zoals je vroeger kon doen toen je nog thuis woonde hahah (alleen heb je het nu vast over kinderkleding..). Aan het begin van de uitverkoop (zo is er nog genoeg keus en het scheelt toch weer een btje) En vooral aan het begin van de maand, dan kunnen we het missen en als het op is het op. Ik zou gewoon even uitzoeken hoeveel je in elk geval apart moet houden voor de vaste lasten.
@ Supermom: Jeetje wat heftig allemaal zeg met je moeder.. lekker nu even genieten van je gezin! jammer he die boeken uit, ik wacht met smart op de film(s) @ BabyR: ja kindjes met KMA kunnen eroverheen groeien.. vaak in ieder geval. hier 2 kids en ikzelf die eroverheen gegroeid zijn! spannend morgen de sleutel! zal even wennen zijn de eerste maanden. hier vaak kleding van de KB de laatste tijden, hopelijk veranderd dat weer als ik weer werk. oh kleding voor jezelf.. sinds hier kids zijn vind ik mezelf niet zo belangrijk meer geloof ik.. shop nog amper voor mezelf dus vaak gewoon een enkel dingetje meenemen.. @ Rianne: Thanx zitten weer even in een rustiger vaarwater dus dan heb ik wat meer tijd ik zoek eigenlijk in verschillende branches, zorg, kinderopvang, administratie.. heb zelfs gesolliciteerd bij albert heijn gewoon omdat je daar heel makkelijk je werktijden kunt regelen wat wel zo makkelijk is als D.imara straks naar school gaat maar dan krijg je terug dat je overgekwalificeerd bent contact met so is weer bijna volledig hersteld.. het is nog wel redelijk oppervlakkig maar sm heeft eindelijk door dat het ONZE kids zijn, tenminste zo lijkt het!
supermom sterkte!!! spannende tijden dus babyr heeeel veel plezier morgen met de echo en de sleutel!! mooie dag zeg!!! rianne dat dacht ik eigelijkk ook, en gezien de reacties denk ik ook dat het het andere topic was. frysk idd was het niet het andere topic?? maar geeft niet natuurlijk! mama hoe gaat het nu met de medicijnen, irritante bijwerking is dat van de antibiotica!!! eten nu ook minder?? eb heftig he, zon jong iemand, maakt altijd diepe indruk en idd ook vaak heel druk bezocht.
@ Rrianne, fijn dan ook dat je vent het even heel duidelijk neer zet bij zijn moeder zucht. Had mijn vriend kunnen zijn haha. hier gaat het over andere dingen: je hebt toch wel gezegd dat ze zonder deken slaapt in haar combisleeper hè? Euhm ja ja ja. Hoe bedoel je ja ja ja? Toch wat lakser allemaal. @ Rica, Dacht ook meteen aan meegeschreven in het andere topic. Geloof niet dat iemand hier op aan slaat . @ babyR, ik ga nu eens per half jaar shoppen ipv iedere drie maanden en eigenlijk is dat zat. Voor F shop ik graag in de uitverkoop, is bijna een sport geworden haha. Haal dan veel merkkleding die 50% korting heeft. @ Supermom, heel veel sterkte! Ik ga zo klaar zitten voor kleine baby's, grote zorgen!
Ik kom even zwaaien, kan jullie niet bijhouden hoor!zo druk hier met heen en weer gesleep, ga het nog een paar weken laten betijen, maar ik wil straka ook weer rust voor yanna en mezelf. ik begin mn vent wel te missen merk ik, maar hij is dus nog steeds vaag. vanmorgen kreeg ik een halfbakken koosnaampje over de app van 'm, dus ik vraag waar die nou mee bezig is en an zegt ie dat ik 'm verkeerd begrepen heb... beetje vermoeiend allemaal dus. maar mijn gevoelens veranderen met de minuut, want ik heb nu het gevoel dat ik 'm lekker in zn sop laat gaar koken...
Goedemorgen!! Hier weer een vroege vogel; 5.40 uur Ryano wakker en 6.15 uur Micah. Dus om 6.45 uur zaten we al beneden @ mum: Jazeker hier ook een vroege jongen met weinig slaap. Is ook nooit anders geweest en met Ryano eigenlijk ook niet. @ mama: Het schiet zeker op, maar ook wel lekker om mijn eigen dagen en dingen weer terug te krijgen hoor Manlief heeft zich zeker nog wel aan de dingen gehouden die afgesproken waren, alleen had hij mijns inziens best meer kunnen doen. Juist omdat hij de kids niet had op ma en di. Maar de meest nodige klusjes zijn gedaan. De rest zie ik wel hoe & wat. Nu even eten en dan aankleden om Ryano naar school te brengen.
Oei Karine dat is zeker vroeg! Sahi, hmm verwarrend idd. Hier een grietje die s'morgens om onze kat roept ipv om papa of mama. Vanmorgen werd ze wakker van mijn wekker, en 3 min later: tijtaaa tijjjtaaaa tijta tijta! En gaat steeds kwaaier als tijger er niet aankomt haha. En dat elke morgen
Hahahahaha BabyR.... geweldig en ooooh bijna de sleutel.... spannend en ook nog eens een echo.... nog spannender! Karine, Xavi was ook weeer vroeg wakker, gelukkig 'pas' om 6.30, maar goed, zoals ik al schreef, ik laat m mooi ff doen Net lopend de kinderen naar school gebracht, het was enorm lekker koud ik hou er wel van, kou, ijs en sneeuw, alleen niet als ik moet gaan rijden met de auto. Gelukkig vandaag niet, morgen moet ik Xavi naar mn schoonouders brengen. Hopelijk zijn de wegen dan alweer wat schoner hier. Sahi, ik begrijp je gevoelens volkomen, je gaat van missen en verlangen naar 'laat maar lekker wegblijven' en stik er maar in.... Niet fijn.... probeer jezelf te zijn vooral voor Yanna, het zal altijd zwaar zijn in het begin, maar het komt echt goed! Ik zeg altijd: kinderen hebben meer aan ouders die gelukkig zijn zonder elkaar, dan ouders die ongelukkig zijn als ze bij elkaar zijn!!!!! Knuf! Eb, als jullie huisje op Funda ofzo staat, mogen wij dan een kijkje komen nemen (online wel te verstaan, kga niet verhuizen ) ben benieuwd Hier gisteren weer wezen sporten, vind het fijn, er even uit, lekker zweten, kom ik thuis, laat ik weten dat ik vrijdag ook een uurtje ga, is de reactie: ja, zo zien we elkaar nooit meer straks, stel dat ik ook wil gaan sporten! (hij kan gratis sporten op zn werk....) Ik zeg ook: ik ga toch niet voor altijd 3x per week s avonds sporten????? En ik wil wel graag overdag, maar dan zit ik met Xavi, die kan helaas niet mee. Baalde gewoon een beetje van zijn reactie, had ik op de weegschaal gestaan, was ik gewoon al 2kilo kwijt, zegt hij: je moet ook niet elke dag op de weegschaal staan! euh..... misschien had hij dat ook anders kunnen zeggen toch??? 'Oh lieverd, fijn zeg! Goed van je! Maar misschien is het verstandig om niet elke dag op de weegschaal te gaan staan? Klinkt toch veel positiever.... Hahahahaha, lezen jullie de frustratie???? Gisteren ook nog sbs6 gekeken,vond de reactie van die papa bij dat kindje met down wel heel emotioneel...... en 'gelukkig' heeft dat mannetje 'alleen' 'maar' Down.