Pruts: bedankt voor je lieve woorden. Het is ook zo wat je zegt hoor. laar ik hrb zdlf nog niet het gevoel dat we beter af zijn zinder elkaar... hij denk ik wel al is hij tegen iedereen vaag... yanna was.vanaag erg chagrijnig, t is een gevoelig meisje, dus ik vind het wel.naar voor dr. ik wil niet dat ze hier te veel last van.heeft. maar t is puur alleen al t gesleep steeds, ophalen en brengen.naar elkaar... dat sporten lukt hier voor geen meter, komt vast wel weer. pruts knap dat jij wel 3x per week gaat!! wel vervelend hoe je man reageert, maar ja, mannen he... hij bedoelde het vast niet zo bot babye: grappig hoe.je vertelt over R karine: gelukkig maar dat het einde voor je in zicht is met het werk! nog 1dagje werken en dan maar eens zien wat.het weekend gaat brengen.
Morgen.. (ik laat het goed even weg) @ Sahi: Die onzekerheid moet slopend zijn, zeker als hij je idd ook nog koosnaampjes gaat sturen. @ Karine: Oh jij bent niet anders gewend.. D.imara is altijd een goede slaper en uitslaper geweest dus ik weet wat ik mis haha.. @ BabyR: haha wel aandoenlijk dat ze de kat roept.. komt hij ook echt naar haar toe? @ Pruts: Heel herkenbaar.. typische mannenreactie als je t mij vraagt.. je bent goed bezig met sporten hoor! Ben nog aan het bijkomen van een vreselijke nacht.. D.elani heeft echt vreselijk last van verlatingsangst ineens (sprong?) Hij werd om 01.50 uur helemaal in paniek wakker, ben ik naar m toe gegaan heb even met hem geknuffeld, weer terug in bed, weer helemaal in paniek.. gelukkig hem al liggend in bed kunnen troosten en heb ik er een half uur bijgezeten maar hij niet slapen, toen toch maar gegaan en weer brullen.. heb hem laten doen en gelukkig werd hij steeds stiller en na een kwartier sliep hij.. helaas was ik zo koud dat ik bijna een uur nodig heb gehad om in slaap te vallen en toen ik mezelf weg voelde zakken.. Wéééééééééééééééééhhhhh Toen is mijn vriend gegaan en heeft 20 min. met hem gezeten en hem half slapend in bed gelegd.. toen was het inmiddels bijna 5 uur.. en om 7 uur weer klaarwakker om de dag te beginnen..
@ pruts, ik dacht al: komt ze nou ook nog in de buurt wonen haha. eB heeft een heel leuk huis hoor! @ Sahi, eigenlijk best oneerlijk dat hij zo onduidelijk is. Wat er ook gaat gebeuren, vergeet niet dt jij een super moeder bent voor julle meisje en jullie gaan het hoe dan ook redden!! @ Karine en babyR, wat zitten julle om haf 7 te FBen?! Normale mensen slapen dan nog hoor . @ mum, waarom denk je dat het verlatingsangst is? F is nu ook al voor de tweede nacht op rij om 1 uur gillend wakker geworden. Compleet overstuur. Gisteren werd ze zo vaak wakker dat we haar in bed namen. Vannacht alleen om 1 uur wakker, maar weer keihard brullen toen ik weg liep. Gewoon laten brullen en binnen 5 minuten was ze weer in diepe slaap. Nu gelukkig tot 8 uur weer. Geen idee wat er nou aan de hand is. Hier een heel chagy meisje zucht. Ze denkt at ze het met piepen, jammeren of desnoods huilen, allemaal naar haar hand kan zetten. Ik negeer het maar gewoon, zodat ik zelf niet ook chagy wordt. Hoop dat dt een fase is, anders worden het 20 lange jaren. Ja met 21 mag je best uit huis . Vanmiddag/avond aan het werk. Hopen dat het rustig blijft, maar met de gladheid zijn we natuurlijk vaak extra druk.
Evrn nog over de meeting, rrianne, babyr en vaneke moeten nog reageren. er kunnen 14 meiden op 6 april, alleen voor poookie is het een vraagteken, de rest kan allemaal. willen we 6 april al vast leggen? en willen we naar ballorig of toch liever een gymzaaltje?
@ Daantje: D.elani is zo al de hele week aan het spoken en ook overdag slaapt hij 10 min en wordt hij compleet in paniek wakker. van de week is hij zittend tegen me aan in slaap gevallen op de bank, heb hem in bed gelegd en 10 min later weer wakker. hij heeft het alleen in bed en leg ik hem bij ons dan is er niks aan de hand.. maar ook daar slaapt hij niet door dus we proberen hem nu in zijn eigen bedje te houden voordat we straks in de hand werken dat hij helemaal niet meer in zijn eigen bedje wil. kreeg van de week wel weer een sprongetjesmail dus hoop dat het daarbij hoort, dan gaat het ook weer over! oei.. bereid je maar vast voor, in de peuterpubertijd wordt dat vaak nog een tikkeltje erger @ Meeting: ik ben voor een gymzaal, maar dat wisten jullie al
@BabyR jaaaa het is zover!! @MBTC wist helemaal niet dat je rookte, kan ook een bevruchting in de weg staan denk daar maar aan dan gaat het je vast wel lukken. Ik ben inmiddels alweer 4 jaar gestopt @Rianne gewoon duidelijk tegen der zeggen hoor dat je het niet wilt hebben. ow en die uitspraken ik kan daar zo slecht tegen mijn sm zegt dat ook geregeld en dan zeg ik in de afgelopen 30 jaar is der heel wat veranderd! @Mumtobe jeetje wat lijkt me dat moeilijk wel de kriebels voor een 3e te hebben en niet kunnen L Jemig wat een nacht wij hebben het ook met Davey gehad en geen idee wat er nou was maar gister voelden we een tandje/kiesje doorkomen dus denk dat dat het is geweest @Supermom vreselijk zo in de onzekerheid te zitten. Geniet indd lekker van jullie weekend weg @BabyR hihi vindt het wel schattig hoor @Pruts mannen met hun niet nadenkende uitspraken ook! Hij zou je juist moeten motiveren @Karine dat was zeker weer vroeg @Meeting ik ben ook meer voor een zaal wil wel lekker met jullie kunnen kletsen Hier ook een rommelavond veel huilen en hoesten er komt bovenin iets door maar kan niet zo goed voelen/zien wat er nou doorkomt nadat we hem weer de druppels hadden gegeven heeft hij gelukkig goed geslapen tot 7.20.
@ Wherona: Sneu dat Davey zo'n last had van t tandje/kiesje.. hier net de bovenste hoektandjes door en verder niks te zien of te voelen. we zijn nu al de hele week zo bezig en smeer uit voorzorg dentinox op zn doorkomende tandjes en heb hem ook al een paar keer een zetpil gegeven maar merkte geen verbetering dus denk dat het niks lichamelijks is..
@ Sahi: Deze gymzaal hebben wij toen afgehuurd: Sporthuis Bunnik Bunnik ligt naast Utrecht en dus erg centraal. Afhuren koste in Oktober 2012 16.79 euro per uur, dat was op een zondag.
Mogguh! @meeting zaaltje lijkt me leuker en rustiger 6 april is voor mij nog ff afwachten omdat mijn nichtje die week jarig is, weet niet wanneer ze het viert, maar je mag de datum om mij wel vastzetten hoor. Dan kan ik altijd nog met mijn nichtje overleggen of ik de dag er na kan komen @Sahi wat een verwarring is er toch bij jou zeg... Vreselijk lijkt het me, die onzekerheid. Ik hoop echt dat jullie er snel uit kunnen komen, ook voor Yanna! @BabyR haha 's morgens om de kat roepen. Hier is het een tijdje opa geweest 's morgens, terwijl opa hem nog nooit uit bed heeft gehaald Gekke kinders. Ik zag je echo foto's op fb! Mooooi! En vandaag de sleutel leuk!!! @Mum pfff wat een nacht... Hier ook een rotnacht maar niet zo erg als de jouwe Bah! Hopelijk aankomende nacht beter. @supermom wat een onzekerheid, is vreselijk zeg Geniet van jullie weekendje weg, daar ben je wel aan toe nu! @Prutsje ooooh, mannen.... Zuchtttt.... haha! Hier een rotnacht, constant wakker, en niet te zuinig ook... En om half 6 had mijn uitslaapkindje geen zin meer om te slapen. Papa was er om 6 uur uit ivm werk en die is er nog 2x heen geweest maar die bedenkt zich dan niet dat Stijn wel eens een volle luier zou kunnen hebben... Dus uiteindelijk mezelf uit m'n warme bedje gehezen en luier verschoond, gelukkig heeft ie daarna nog verder geslapen tot 9 uur. Alleen kon ik niet meer in slaap komen Dus vanmiddag maar ff bijtanken.
Meeting, ik ook voor een zaal! Maar wel een zaal waar je lekker eten kan hahaha Ik ben dol op eten Sahi, ik vul hem niet in, ik vind 6 april een prima idee. Daantje, hahaha pff man mn wekker ging zo vroeg. Ben er gaar van zeg Succes met F vandaag Ohja ik had laatst over je gedroomd hahaha dat ik stage bij je moest lopen ehehe Mum, nee de kat komt nooit naar R toe. Ze is dan vaak zo boos, staat ze met een knal rood hoofd in haar bedje hahaha echt te grappig. Maar men wat heb jij een vreselijke nacht gehad zeg.. Oh bah hadden jullie die foto op FB gezien van die kat? Ben er echt helemaal naar van Wat een rommelavonden allemaal zeg, dikke knuffel voor de meiden die hem nodig hebben! Echo was goed!! Zo naar de tandarts, pfff banggggg
@ Pookie: blegh ook al zo'n nacht! lastig is dat als je zelf dan niet meer kunt slapen. @ BabyR: als we een zaal huren waar je niks kunt eten kunnen we toch allemaal iets lekkers maken/kopen en meebrengen? oh oh klein boos meisje haha.. onze kat komt ook echt niet in de buurt van de kids! wat fijn dat de echo goed was! jij ook naar de tandarts, succes.. ik moet vanmiddag, maar ik ben niet bang (zou niet goed zijn als voormalig ta.ass. )
Even snel, ben aan het werk. Ik ben heel erg voor een zaaltje of gymzaal. Als iedereen dan iets maakt of meeneemt eten we toch heerlijk!? Pruts, of moet ik je Aagje noemen? Ik pb je als ons huisje op funda staat! Duurt nog wel even hoor, niet voor maart.
@meeting, 6 april is goed. Zaaltje is voor ons leuker en voor de kids rustiger. Vind het niet erg om zelf wat mee te nemen of te maken. Moeten we misschien wel ff afstemmen wie wat mee neemt voor de mammas enz. @wherona, ja rook nog wel al zijn er ook dagen dat ik niet rook rook ik er gemiddeld 3 per dag. @eb, ben ook wel benieuwd naar jou huisje. Wij gaan straks denk ik toch huren. Ben niet zon eigen huis type. Eerst eens kijken hoe we t oplossen met restschuld. Begpreep dat het nog 25jr duurt voordat we weer op niveau 2008 zitten. Dat duurt me te lang. Gemiddeld 5% daling per jaar in prijzen vind ik ook wel veel. Nu opschieten om te gaan werken voel me weer prima!
ja leuk toch ik ben wel van de dingen zelf maken hoor lekkere sandwiches of wraps. Alleen koffie en thee zal wel lastiger worden. Alhoewel we wel een apparaat mee kunnen nemen
Is idd leuk om allemaal iets mee te nemen.. Zo eet je ook vaak dingen die je anders niet zou eten. In die gymzaal waarvan ik vanmorgen de link plaatste Zit gewoon stroom enzo dus senseo mee en een waterkoker!
Klinkt helemaal goed die plannen voor de meeting! Dat wou ik ff melden haha. Zometeen oppassen op vriendje van Stijn. Vriendinnetje moet werken, en haar mams die normaal oppast is ziek, dus komt ze haar ventje hier brengen. Hij en Stijn schelen maar 3 dagen, zo leuk
ja mij maakt het niet uit, vind een zaaltje net als die andere keren ook wel leuk eigelijk en ook netjes! Ik weet niet wat ik mij bij een gymzaal moet voorstellen als ik naar onze gymzalen hier kijk krijg ik al kriebels hahaha... 6 april zal ik in de agenda zetten. babyr yes een goede echo en de 12 weken grens, je mag het van de daken schreeuwen!! klusze en veel plezier vandaag!! lekkere nacht dames, hier wel goed maar kort! mbtc ach die drie dan kun je net zogoed stoppen dat is dan de moeite niet waard
@rica, ja idd kan beter stoppen. T is veel meer geweest na het overlijden van mn beide ipas was eigenlijk ook de aanleiding om weer te beginnen. Nu rook ik mee voor de gezelligheid met andere maar als ik niet in huis heb is t ook geen ramp. Maar af en toe moeten die monstertjes gevoed worden. Heb t boek van alar car bijna uit en moet zeggen t zet je echt aan het denken en ziet t goed onderogen. Eogenlijk is het een keiharde drugsverslaving roken! @babyr, wat fijn dat je echo zo goed is! @gymzaaltje voor meeting als we zelf wat leuk speelgoed meenemen komt t al snel goed. Heb een kruiptunnen van de ikea vund t geen probleem om die mee te nemen. Vaak zijn er ook wel matjes oid waar je wat mee kan. Ze hebbend denk ik meer de ruimte om te spelen en te ravotten dan in zon vergader zaal. En je hoeft niet op "vreemde" kinderen te letten wat in balorig wel moet. Hebt al in mn agenda gezet onder voorbehoud. @wherona, voor deze meeting afspreken? Kan tot nu toe elke vrijdag dus roep maar wat! Lijkt me erg gezellig.
@ Daantje: Tja... Was toch al héél lang wakker, dus dan is FB bekijken/bijwerken oid best te doen als beide boys ontbijten @ BabyR: Tof, weer een goede echo!! Ik werk vanavond de dreumeslijst bij. Maar alleen met degenen die mij de gegevens hebben gestuurd vd 14 mnd consultatie. De rest is alleen geboorte... Mocht je er dan nog bij willen,is het natuurlijk geen probleem... Gymzaal oid mee eens!! 6 april staat ook hier in de agenda!! Gezellig!! En allemaal iets lekkers meenemen is ook wel heel erg leuk en gezellig! Hier vandaag drukke dag gehad met het leesproject, maar begint mooi vorm te krijgen! Nu boys naar boven en heel het avondritueel beginnen Fijne avond!
karine zal de gegevens even zoeken en je sturen, natuurlijk wil ik erbij rianne kom jij deze keer wel op de meeting!? na 3 keer je niet gezien te hebben wil ik nou welleens weten wie je bent ; mumtobe en poookie heb ik ook nog niet gezien geloof ik he!