Middag! @Rica klopt mij hebben jullie ook nog niet gezien, ben beide keren niet geweest... Of was het nou 3x? Nou weet ik t ook niet meer... @Sahi pfff wat een gedoe zeg, dat gezeur van hem. Ben benieuwd hoe het vandaag tussen jullie gaat, als jullie samen voor de auto gaan kijken. Stijn heeft het erg leuk gehad met zijn vriendje, was wel te zien op de foto he 207 is wel een mooie auto. Wij hebben zelf een 106, en dat terwijl we hiervoor een renault megane station hadden, heel verschil... Maar ach, wel lekker goedkoop haha. @Rrianne aaah, vind het wel jammer dat je niet komt... Is het te ver voor je? @Daantje Stijn loopt eigenlijk wel met zijn voetjes recht. Zelfs bij de schoenenwinkel vonden ze dat ie zo goed loopt ondanks dat ie het nog maar pas kan... Ik weet niet of dat echt heel erg is, met de voetjes scheef lopen. Ze zijn natuurlijk nog volop in de groei, wie weet verandert dat nog... Hier weer een rot nacht achter de rug, maar t went. Vanmorgen ff door de stad gestruind, vrij weinig gekocht, maar was wel ff lekker om een stukkie te wandelen. Vanmiddag even boodschapjes doen voor t weekend. Maar nu eerst lekker languit op de bank
Daantje, R loop ook met dr voetjes naar binnen. Nja lopen, waggelt whaha. Komt wel goed! En ja ik weet wat je doet Rrianne, ja stom ik vind het ook jammer dat je niet komt. Maar snap t ook wel, als t voor mij 2 uur rije was geweest was ik ook niet gekomen.. Sahi, gewoon ff een knuffeltje voor jou! pookie, oh die nachten houden niet echt op he?? Ze zijn nu bezig in ons huis om vloertegels neer te leggen in de hal en keuken.. ziet er al mooi uit! Leuk hoor, de hele buurt is aan het klussen En ik zit hier, plakfolie af te peuteren op de ramen van de deur en bij t keukenraam. Echt leuk joh! Pffff
Oh ik ben verliefd op deze jas!!! Alleen tjaaa het is een winterjas en alleen nog te krijgen in maat 98/104. Hoe oud zijn ze dan? Denken jullie vogend jaar winter? Ze zit nu in 80 en soms 86
@ BabyR: Ik denk dat het dan zelfs nog aan de ruime kant is. Volgens mij is deze maat voor ongeveer 2,5 / 3 jaar. Ryano zit nu in 116 en is 4,5 (dus waarschijnlijk maat 116/122 als hij 5 is. Snap je het nog?? Hihi... @ Linda: Ik zag gisteren met de dreumeslijst maken pas je lieve PB Ja gaat goed hier, al ga ik nu merken dat het vermoeiend wordt als moeder van 2 zo goed als fulltime werken. Gelukkig doet Martijn alles in het huishouden @ Rrianne: Nou jammer!!! Ik zou het weer zó leuk vinden als jij ook komt!!!
@ BabyR: Leuke jas, D.imara zit nu in 98/104 weet niet van welk merk hij is en hoe dat merk valt.. maar anders denk ik echt dat hij volgend jaar nog te groot zal zijn!
Daantje, zet ze haar voetje als ware scheef, naar binnen neer? Dit heeft L. ook aan het begin gedaan, niet heel extreem en vooral als hij slofjes aan had. Dan wordt je echt uit jezelf om 07u wakker, ik kan me bed echt niet vrijwillig voor 9uur uitkomen... Sahi, hopelijk gedraagt hij zich morgen een beetje fatsoenlijker, maar aan de andere kant... hij maakt het zo wel makkelijker voor je om het af te sluiten (mocht het nodig zijn).. hahaha L. ziet de foto van Y. (profielfotootje) en drukt constant op haar hoofdje, die.. diee.... diieeeeee roept L. Mum, heerlijk dat D. de nacht heeft doorgepakt. Balen van je meisje, maar dat is denk ik lang niet zo vervelend als een kindje dat echt niet wil slapen Poookie, Utrecht is vanaf hier zowiezo 2 uur rijden.. Babyr, wat leuk als die vorderingen in jullie nieuwe huisje. Leuke jas, maar denk voor komend winter 92/98? Kijk heb nog een link voor je hier is hij wel in 86/92. Rare overgang trouwens ze hebben 86/92 en dan 98/104... Coat Bomba/green wool::lang::jas::winterjassen::kleding::meisjes::kinderen::Toddler's Kinderwinkel Heemstede Karine, jaaaaa, vind het ook zo jammer. Vooral als de meeting dichterbij komt en ik alle leuke verhalen over jullie en de kids hoor...
@ Rianne: Nee idd, laaaaaaang niet zo vervelend.. dit was bed verschonen en hup ze slaapt weer verder! Kun je niet met iemand carpoolen naar de meeting? ik zou het ook wel leuk vinden als je erbij bent!
zo goeie avond! auto kopen is niet gelukt, de auto waar we gingen kijken was gaar en toen was er door de avondspits geen tijd meer om verder te zoeken. super jammer. K was verder een beetje stilletjes... was voor ons allebei lastig om ons een houding te geven. vooral omdat het voor de buitenwereld lijkt alsof we een stel zijn, zeker met Yanna erbij. In de auto terug in de file begon hij een hele discussie, pff... Maar daarna even het weekend goed afgesproken en verder zien we het wel weer. poookie: ja ik ben fan van peugeot! Ik zal nu een hoop luxe moeten inleveren, maar dat gaat natuurlijk wel een hoop geld schelen in de maand. Nog maar goed doorzoeken dus babyr: dank je wel voor je knuffel! ooohh wat een gave jas!!! 98/104, tsja, heel afhankelijk van de groei natuurlijk. Welke maat heeft ze nu? Ik denk dat ze het komende jaar 1 of 2 kledingmaten groeien. Maar die van mijn vriendinnetje zit al een jaar in maat 74... Die is 3 maanden ouder als Yanna Oh nu in 80/86, dan zou het volgende winter wel moeten lukken lijkt me. En iets te groot is voor een winterjas niet erg karine: de oudste van mijn vriendinnetje is 3 en die heeft ook maat 116. Dus t zegt lekker weinig rrianne: wat super schattig van L! Dat 'ie op de profielfoto loopt te wijzen Ik denk dat L en Yanna elkaar wel moeten ontmoeten hoor!!! ik denk dat K zelf helemaal niet weet wat 'ie wil... En het wordt nu voor mij inderdaad makkelijk om 'm in zn sop gaar te laten koken. Maar begreep net van mn vriendinnetje dat hij het ook moeilijk heeft dat ik me nu goed redt... Dus ben erg benieuwd waar dit naar toe gaat... zo weer lekker een avondje op de bank, ik vermaak me wel Ik denk als K en ik uit deze ruzie-stand zijn en niet meer zo ongemakkelijk doen, dat we dan pas toe zijn aan het ontdekken hoe en wat... Wou dat ik in de toekomst kon kijken...
Hohoho Sahi, L is al voor R!! Hahahaha Balen van die auto, en die discussie! Jammer dan weer he.. Rrianne, bedankt voor de tip!!! oh ik vind hem zooooo leuk Mum, hij is van t merk Bomba, valt volgens mij iets kleiner..
babyr: zullen wij eens even ruzie maken over L Als Rrianne nou naar de meeting komt, dan kan L zelf kiezen ja nu ik me aan 'm begin te ergeren wordt ik er een beetje melig en flauw van... Voor mezelf wel makkelijk, maar voor hem nogal vervelend
Mum, ja Dolfijnjes is zo lief dat ik weer met haar mee mag rijden. Blijf wrsch weer twijfelen tot op het laatste moment... Jij gaat ook zowiezo? Sahi, balen van jullie mislukte auto-zoek tocht. Wel fijn om te horen dat de rollen nu ook een btje omdraaien en hij het er ook wel moeilijk mee krijgt nu. Babyr, nog even terug komend op die jas, dat is natuurlijk niet goed op jullie voornemen om wat te bezuinigen hahaha. Erg he? Dat verliefd worden op een kledingstuk, heel herkenbaar! Maar een 98/104, als ik even terug denk aan de kids op het kdv, volgens mij zit je dan echt in de leeftijd van 3/4 jaar. Sahi en Babyr, 2 meisjes op deze leeftijd is toch ook geen probleem? hihih Hahah ik vind maillots zo vreselijk voor jongens. Maar wel super functioneel, vooral voor op de fiets of op het kdv om lekker buiten te spelen (maar een skipak weer te veel van goede is), heb nu een hele schattige/foute 'jongens' maillot/legging gevonden.
@BabyR nee het houd idd niet op... De laatste 4 maanden misschien hooguit 3x doorgeslapen 's nachts. Bah! Aaah, leuk om te zien of niet, iedereen aan de klus. Wanneer verwachten jullie er in te kunnen? Mooie jas trouwens!!! @Rrianne ja das wel een eindje weg... Toch hoop ik dat je je bedenkt! Lijkt me leuk als je er bij bent! Hier ook geen fan van maillots, maar had er 1 gekregen voor Stijn en die gebruik ik nu met dit weer als we naar buiten gaan gewoon onder de spijkerbroek. Ideaal @Sahi wij hadden eigenlijk niks met peugeot, onze renault liep kapot en we moesten zsm een nieuwe auto hebben ivm R zijn baan in een andere plaats destijds. Dit was het enige wat de garage nog had staan voor relatief weinig geld. Maar deze auto brengt ongeluk, zijn we over uit. Eerst in Juli al een ongeluk gehad, hele zijkant in elkaar (niet R zijn schuld), en nou vanmiddag kwam een auto ons tegemoet half op onze weghelft (moest uitwijken voor een fietser), bam, weg spiegel Vind het fijn om te lezen hoe goed je eigenlijk met deze situatie tussen jou en K omgaat. Het is niet niks, en je komt zo sterk over! Tuurlijk is het niet altijd makkelijk, maar heb echt respect voor je. Knuffel! Nou de heren zitten achter de Wii. R zijn jongste broertje (13) blijft hier slapen, bij zijn moeder thuis zijn ze bezig met de bovenverdieping dus heeft hij daar nu ff geen plek om te slapen. En ipv dat ie naar zijn pa gaat, vroeg ie of ie hier mocht slapen. Vind R natuurlijk helemaal gezellig, zijn kleine broertje op visite En Stijn vond het vanavond ook super toen zijn oompie binnen kwam, helemaal enthousiast en hyper. Geweldig
rrianne: ja maillots zijn vooral praktisch Gewoon onder de broek aan is niet gek toch? Doe ik zelf ook met deze kou. 2 meisjes tegelijk!! Najaaaaa poookie: is Stijn wel eens uit logeren geweest? Ben benieuwd of hij daar wel of niet doorslaapt. Want weten jullie nou waarom hij niet doorslaapt? oh heb het zo met jullie te doen! T is dat je niet in de buurt woont, maar je mag 'm van mij zo brengen hoor!! Kan jij een nachtje bijtanken oohh wat balen dat jullie peugeot zo'n pech-auto is Je hebt vast geen 2500 euro om de onze over te nemen Zo'n superbak, vind t jammer dat 'ie weg moet, maar ja... dank je wel voor je lieve woorden. Het verbaast me ook hoe snel een mens zich aanpast en toch doorgaat, ook al ben ik dus gesloopt. Leuk zo'n jong broertje!! Ik heb een broertje van 16, ontwikkelingsleeftijd wat lager. Zo leuk om die over de vloer te hebben Mijn broertje vindt het alleen wat ongemakkelijk om met Yanna om te gaan, hij is autistisch en Yanna duikt meteen op 'm af, kusjes, knuffels, schreeuwen, gillen, dus dan is 'ie altijd even van zn a propos. Maar als hij weer gewend is, is het zo leuk samen komt 'ie net wat spullen halen, krijg ik een spontane vrolijke knuffel... Geen peil op te trekken, maar gelukkig is de stemming goed... Ik ben gelukkig niet meer in de piekerstand, ik mag van mn broertje (niet de autistische ) niet achter ieder woordje of dingetje wat zoeken, hihi
@ Sahi: Jammer dat het niet gelukt is met de auto! Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt! Goeie tip van je broertje! even niet teveel zoeken en denken idd! @ Rianne: Als het in de omgeving van Utrecht is dan wil ik zeker komen ja! haha ik heb Delani vorige week in de Efteling ook een maillot aangedaan onder zijn broek. wel een antraciet grijze, maar het is idd erg fout maar lekker warm! @ Pookie: Wat vreselijk dat Stijn zo rommelt snachts.. hebben het hier nu een week gehad met D.elani en ik was al helemaal gesloopt! Oh getsie, nu weer de spiegel wat leuk dat R z'n broertje bleef slapen! Hier gelukkig weer een doorslaapnacht! denk dat het geholpen heeft dat ik een shirt van mij in zn bedje heb gelegd! was wel even bang voor weer een dramanacht toen hij gisteravond wakker werd toen wij naar bed gingen maar gelukkig niks aan de hand! Straks gaan we de locatie bekijken waar we waarschijnlijk willen trouwen! spannnend
@Rianne die L. is populair enne niet twijfelen gewoon doe gezellig met Dolfijnjes mee rijden dan valt die 2 uur toch wel mee @Stijn luister eens naar mij het wordt nu echt tijd dat je lekker doorslaapt in de nacht, mama wilt ook weer eens lekker uitgerust der bed uit stappen. @babyR leuk he al die verbeteringen het wordt steeds mooier @Rica ow wat leuk kunnen we samen stressen ik moet om 17.20 jij mag vast eerder. @MBTC Ik ben ook wel iedere vrijdag beschikbaar dus volgende week doen? @Sahi K. geeft gemixte gevoelens aan je door, mijn mening laat hem maar eens zijn best voor je doen i.p.v. andersom heb je wel verdiend vindt ik. Ik ben ook een Peugeot fan @Mumtobe leuk een trouwlocatie zoeken en weer een rustige nacht super!
Jeetje Wherona ben je alweer 8 weken, je haalt me zowat in. Gaat altijd harder voor je gevoel bij een ander he haha Rrianne, haha ja ik weet het, maarja die jas is zo mooi he haha. Zou t ook heel leuk vinden als je komt Meeting, ik ben geen keukenprinses dus verwacht van mij geen zelfgemaakte dingen hihi. Maar zo'n gymzaal he, stinkt hey daar niet naar zweet enzo hahaha? Num, lekker weer een doorslaap nacht! Nu houden zo ik duim!
BabyR, dan zorg je toch voor het drinken? Of de rozijntjes? Kan allemaal! We hebben net de derde makelaar gesproken. Die had precies dezelfde opvattingen over hoe je een huis goed kan verkopen als wij en bovendien was het een vlotte jongeman met wie het meteen klikte, dus hij mag ons huis gaan verkopen. Grappig om te zien hoezeer de drie heren verschillen in uitstraling en ideeën. Volgende week nog even naar de bank en dan na de vakantie snel huisje te koop zetten.