Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    wherona: ja hij is heel wisselend, vandaag was ie ook weer poeslief. We waren even op scouting en als ik niks had gezegd, had niemand geweten wat er speelde. Ik heb hem ook gezegd dat ik hem zo wel gezellig vind en mensen denken ook nu dat dit wel gaat overwaaien.
    Ik laat het maar even gaan... Voor mij ook leerzaam dat ik mezelf ook wel redt zonder hem of wie dan ook. Ik ben nogal afhankelijk van hem, omdat ik denk dat ik niet zelfstandig ben, maar dat is dus niet zo ;)
    Jaa peugeotjes zijn super :D Maar in onze omgeving vindt iedereen peugeot niet zo goed...

babyr: zou wat zijn als wherona je inhaalt :p Zit natuurlijk wel een kans in dat ze eerder bevalt ;)
    oh je kan ook gewoon iets kant en klaar halen toch?
    en ze poetsen die zaal vast goed joh :p
    En als onze kids op school zitten, gaan ze ook gymmen in vieze zaaltjes, bleeggghh

EB: wat spannend allemaal, die verhuisplannen!

sinds een paar dagen hoor ik bij ons achter de wind heel hard waaien, zo'n ouderwets piepgeluid. Zo raar, is nooit geweest... Zou dat slecht zijn?
    hier even meters gemaakt in huis, ben de laatste tijd een beetje lui. Morgen is Yanna met papa weg, heb ik helemaal even mn handen vrij.

oh en Yanna heeft eindelijk een puntje van een kies door :D na 6 tanden eindelijk een kies onderweg, t wordt wat :p

2. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag!

@Sahi nee Stijn is nog nooit uit logeren geweest. Weleens dat ie zijn middagdutje ergens anders doet, maar dan slaapt ie veel korter dan thuis... Dus ik weet niet of dat echt zou helpen. Ik heb mijn schoonzusje belooft dat hij binnenkort bij haar mag slapen, dus dan zullen we het merken...

@mum leuk die trouwvoorbereidingen! Gaan jullie er een grote bruiloft van maken?

@Wherona bedankt meid, ik hoop dat Stijn luistert naar je!

@BabyR hier ook geen keukenprinses, maar bolletjes met kaas smeren ofzo moet wel lukken hahaha.

@EB fijn dat jullie eruit zijn qua keuze van makelaar :) En nou afwachten hoe het verder loopt met de verkoop.

@Sahi hopelijk heeft Yanna niet teveel last van d'r kiesje die door komt! Viel hier gelukkig wel mee met de kiesjes :)

Broertje van R is er nog steeds. Hij zou vanmiddag eigenlijk naar huis en dan vanavond weer komen voor nog een nachtje maar hij hoefde niet te helpen thuis, dus hij is gebleven. Alleen heeft hij de leeftijd dat ie zich snel verveelt, dus hij zit nu alweer een hele poos achter de wii. Stijn zit naast hem in de kinderstoel toe te kijken haha.

R en een kennis zijn bezig met de verwarming in de gang. December 2011 hebben we daar lekkage gehad, omdat het toen al laat was heeft onze kennis alleen even de leiding doorgezaagd en afgedopt maar verder zijn we er niet meer mee bezig geweest. Nu met dit weer mis ik toch de warmte in de gang wel, dus nu eindelijk nieuwe leiding erin :)

Zometeen nog even naar schoonzussie op de koffie, en zo blijven we bezig haha. Fijne middag :)

3. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Rica, nog niks definitiefs, maar vind de reistijd eigenlijk wat te lang. Maar schreef al, jij woont niet zo ver weg, dus we kunnen altijd nog een mini-meeting doen..

Poookie, gezellig! L. is ook helemaal gek van zijn oom, erg leuk om te zien hoe ze dan op elkaar reageren he?

Sahi, aaah nee opzich niet hoor, ben denk ik een btje allergisch geworden door de jongentjes op het kdv in hun maillotjes hahah. Er zijn echt een aantal die standaard een maillot aan hebben in de winterperiode..
    Bij L. nog steeds niks te bekennen hoor dan zijn 6 tandjes hihih.

Mum, oja? Wat slim! Heb het in het begin ook wel eens geprobeert, maar helaas toen zonder resultaat.

Babyr, hahah hier ook geen keukenprinses, warm eten is gewoon niet echt mijn ding;)... Bleehhh!

Eb, fijn dat het zo klikte, nu op naar de volgende stap! Leuk al die vorderingen.

Hier ook een peugeot-fan en nooit geen klachten over!

Vanmorgen met L. naar een indoor-speeltuin geweest. Ik dacht iedereen kiest vast voor het ijs, zal het lekker rustig zijn. En dat was het dus ook, kon hij even rustig acclimatiseren.
    Na een paar minuten de kat uit de boom kijken ging hij voorzichtig op verkenning. L. is in een vreemde omgeving altijd heel rustig/behouden. Blijft dan het liefst zo dicht mogelijk bij zijn papa en mama, terwijl hij in zijn vertrouwde omgeving toch echt over het algemeen een rouwdouwertje is. Ondanks alle indrukken veranderde zijn gezichtje al gauw in een pretbekje, heel leuk!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ EB: Spannend allemaal, maar de eerste stap is gezet! fijn dat het zo goed klikte met deze makelaar!

@ Sahi: Geen idee van die wind.. zou het maar eng vinden haha
    heeft Yanna last gehad van het doorkomen van haar kies?

@ Pookie: Nee wordt niet heel groots en massaal, maar wel gewoon ceremonie, evt receptie, foto's, diner (met familie en getuigen) en feest.
    Verwarming in de gang is wel fijn ja!
    lekker dagje vandaag!

@ Rianne: lekker even uit wezen leven in de speeltuin! Leuk is dat he..
    dat is een voordeel van een 2e kindje, die wil meteen met grote zus mee :)

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wat me trouwens opviel, L. zit al tijden in maat 80, vanaf het moment dat hij liep zat er geen grammetje spek meer aan zijn lijfje (behalve zijn kak-wangen). Nu begon het ons van de week op te vallen dat hij opeens echt een baby-buikje kreeg en van die kleine spekarmpjes. Komt binnenkort vast weer een groeispurtje aan. Vroeg me af of dit bij jullie kids ook zo gaat?

6. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Goedemorgen dames

Sahi lijkt me ook wel moeilijk dat hij soms zo doet probeer niet overal wat achter te zoeken en net wat je schreef je doet het prima zo!! Hopelijk vind je een leuke auto!!

Rianne haha jairo loopt nog niet helaas haha maar maat 80 shirt wordt nu te kort dus moet even snel verplicht winkelen!!
    Als je samen rijd lijkt de tijd wat korter!! Dan klets je wat en dan is de tijd zo voorbij!!

Poookie en hebben de jongens heleavond op de Wii gezeten??

Eb apart hè drie mensen drie verschillende meningen maar fijn dat jullie een klik hebben en nu verkopen met die handel Hannah nee hoop dat je hem snel verkoopt

Babyr nog gefeliciteerd met jullie huis en fijn een goede echo zag foto op fb!! Lukt het een beetje met klussen binnen hoeveel tijd willen jullie verhuizen??

En zwanger de tijd lijkt bij een ander altijd sneller!!

Ik heb drie mensen om ons heen die zwanger zijn en allemaal dicht bij elkaar zitten dus wel spannend allemaal!! Afgelopen don no met vriendin mee geweest na vk ze heeft net als mij ook een missed abortoin gehad met 11weken en ze is nu weer zwanger en was erg onzeker vk gebeld moch ze extra echo en ik mocht mee want man moest werken en zeurde niet alleen!! Maar het blijft zo speciaal om te zien we zagen gelijk een mooi hartje

Mumtobe al een mooie trouwlocatie gevonden?? Leuk al die voorbereidingen!!

Hier zijn de nachten nog hetzelfde en vrijdag hebben de kies bijboog en oma geslapen zodat ik lekker kon doorslapen. Man zou eerst niet thuis komen maar was toch geluktndusmzijn we toch nog even Handelsblad kamradenavond geweest ff in de kroeg doen we 1 keer per jaar!!

Maandag weer na de kno ben benieuwd wat die zegt hij zou metende medicijnen de kooporder over moeten hebben maar nee helaas het stroomt er nog uit:( en volgende week vrijdag na die natuurgeneesheer hierheen zo iemand???

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    poookie: ik vond de eerste keer logeren van Yanna echt heel moeilijk, maar we hadden echt een avondje uit, dus dan zit je er ook niet steeds aan te denken. En de volgende ochtend was zo relaxed (terwijl Yanna echt wel een uitslaper is, maar toch), dus toen vond ik het toch wel fijn voor af en toe.
    En gelukkig maar dat ik nu gewend ben aan logeren, want Yanna gaat nu 2 a 3 keer per week bij papa slapen, omdat het praktischer is dan heen en weer slepen.

kiesje: Yanna is wel wat mopperig bij mij, maar nu is ze bij papa en is ze heel gezellig, dus ik denk dat ze vooral moppert vanwege mij. Dus dat kiesje zal wel :p

rrianne: haha, ja standaard een maillotje is wel wat overdreven :p
    oh L ook nog maar 6 tandjes. Ik dacht dat Yanna laat was, maar t zal wel dus :p
    leuk he, zo'n binnen speeltuin!! Vind het echt zooo gaaf!

mum: K heeft dat geluid van de wind ook gehoord, maar hij denkt dat het nu opvalt omdat ik nu zoveel alleen ben. Normaal zouden we niet op zulke dingen letten

@ groeien: de oma's van K zeggen steeds dat ze vroeger zagen dat de kids gingen groeien in de lengte, als ze zo bol werden. Als je denkt dat het niet meer dikker kan, dan schieten ze weer de lengte in. En dan zijn ze weer in verhouding. Dat blijft tot de pubertijd wel een beetje doorgaan.
    Yanna is nu ook weer lekker bol aan het worden, maar is nu dus ook weer een kledingmaat gegroeid. Hoop dat het niet te hard gaat, want ze zit net sinds een week in een grotere maat. Zou zonde zijn als ze weer snel in een nieuwe maat moet.

mama: lekker hoor, even een nachtje bijtanken. Knap hoe je het volhoudt met die gebroken nachten!!

hier maar begonnen aan een dagboekje, want iedereen is er wel klaar mee om steeds mn gedoe aan te horen. Ik had niet verwacht dat het werkte, maar het lucht dus echt wel op. En als ik het later nalees, merk ik dat ik wat nuchterder kan kijken naar sommige dingen.
    Ik ga echt veel over mezelf leren de komende tijd! Heb er bijna zin in :p

8. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mum, ja dat is zeker een voordeel, de oudste trekken ze wel over de streep en ze voelen zich wrsch automatisch sneller thuis met een grote zus/broer naast zich. Zie je veel verschil met grote D.?

mama05, het is wel ontcijferen hoor jou stukje met al die automatisch woorden hihih. Lekker zo'n avondje met zijn tweetjes, was het gezellig? Ben benieuwd hoe het afloopt bij de KNO-arts.

Sahi, hahahah geweldig omschreven! Zal hier binnenkort ook gebeuren denk ik... Wat een goede zet om het van je af te schrijven, zal je vast en zeker gaan helpen, top idee! Hey en zei ik gister niet dat er bij L. niks te zien was, zag ik daarnet toch opeens een wit puntje van een doorkomende kies.

9. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag!

@Rrianne ja heerlijk om te zien he dat die kleintjes zo gek zijn op familie leden :) Stijn is vooral heel gek op zijn ooms en tantes, en dat zijn er nogal wat! R is de oudste van 8 kinderen, en de oudste broers/zussen hebben ook een vriend/vriendin dus Stijn komt geen ooms en tantes tekort hihi :) Indoor speeltuin vind ik zelf echt geweldig, helemaal als het niet te druk is. Bij de indoor speeltuin waar wij een poosje terug waren is het binnen 1 grote zandbak, echt zo leuk.

@mum gewoon een "standaard" bruiloft dus, leuk hoor. Wij houden het klein, maar hebben wel besloten om een soort receptietje te doen ipv bbq in de tuin. Wij trouwen eind April dus dan is het toch afwachten wat het weer doet... We trouwen 's morgens met alleen de getuigen erbij, 's middags waarschijnlijk foto's maken (vriendin van me heeft fotografie opleiding gedaan) en 's avonds receptie/feestje van ongeveer half 8 tot 11 met naaste familie en meest close vrienden. We trouwen op een maandag, dus maken het niet te laat allemaal hihi :) Hebben jullie al een datum geprikt?

@Rrianne groei is hier ook wisselend, dan is ie weer iets spekkiger, en als ie dan weer een spurt heeft gehad is ie weer wat meer in proportie. Stijn zit momenteel is 86/92 shirtjes (sommige zelfs 98, ligt aan hoe het valt) en broekjes 80/86.

@mama hihi moest even goed lezen wat je nou allemaal had geschreven, veel autocorrectie haha, maar ik heb het kunnen ontcijferen. Lekker een avondje kroeg is ook fijn zo af en toe samen he :) Succes alvast bij de kno, hopelijk nu wel een goede oplossing voor jullie! Ja de heren hebben de hele avond achter de wii gezeten, gisteravond ook een groot deel van de avond en nu alweer. Ach zovaak logeert R zijn broertje hier niet, moet kunnen af en toe ;) En heb ik mooi ff tijd om te zp-en!

@Sahi ja ik begin nu wel steeds meer het idee te krijgen dat ik er klaar voor ben dat hij een keer gaat logeren. R zijn zusje heeft er onwijs veel zin in, en ik weet dat zij zich prima met hem red en het ook 's nachts niet erg vind om eruit te gaan voor hem. Nu alleen nog een datum prikken hihi. Goed hoor dat je met een dagboekje bezig gaat, van je afschrijven is echt goed inderdaad. Ik heb het ook een poos gedaan in een wat minder leuke periode in mijn leven, maar t lucht echt op :) Enne hier kun je ook altijd spuien he, wij zijn je nog lang niet zat! ;)

Nou onze verwarming in de gang werkt weer. R heeft vanochtend het laminaat in de woonkamer bij het kruipluik er weer in gebouwd, dus Stijn kon vanmorgen weer veilig rondkruipen. Inmiddels gaat het hier steeds harder sneeuwen, ben benieuwd hoeveel er gaat vallen! Hoop dat het verkeer niet al teveel ontregeld is voor de mensen die morgen gewoon weer moeten werken... Wat een files van de week zeg...

10. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Sorry dames ik heb net sinds gisteren een iPad dus zal beter opletten :)

Bah vandaag een dag biekgriep we zouden schaatsen maar ik ben niet mee gegaan leek me niet verstandig helaas :(

11. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Zo wij zijn al weer terug van ons weekendje helaas. Gijs was al een paar dagen niet helemaal lekker en al een paar nachten niet geslapen omdat hij het zo benauwd heeft maar gisteren leek wel weer wat beter te gaan want hij was gezellig en had het prima naar zijn zin in het zwembad. Maar vannacht was het weer drama en werd alleen maar erger vandaag. Zo sneu hij raakt helemaal in paniek omdat hij het zo benauwd heeft. Toch maar net de huisartsenpost gebeld omdat hij zo moeite heeft met ademen en zo piept mochten meteen komen dus de mannen zijn nu onderweg. Kunnen er beter maar even naar laten kijken. Heb mijn mannetje nog nooit zo beroerd gezien echt zo sneu. Hopen dat het meevalt. Maar zal wel een lange nacht worden weer hij wordt om de vijf minuten wakker van benauwdheid en wil dan meteen tegen ons aanhangen. Dus voor het eerst heeft hij bij ons in bed gelegen. Ook omdat hij natuurlijk al bij ons op de kamer sliep.

Heb verder wel bijgelezen maar reageer nu even via de telefoon

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Aaaah Linda, wat sneu! Beterschap, hopelijk gaat het vannacht beter

13. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Linda oh bah hou hem maar goed in de gaten!! Bedje beetje schuin leggen al geprobeerd en anders op zijn buik krijgt die meer lucht!!!
    Maar hopelijk heb je tussendoor wel heerlijk genoten met elkaar

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rianne: Hmm nee dat is me eigenlijk nooit zo opgevallen, maar mijn kids zijn bollies van zichzelf ;)
    lastig te zeggen of ik veel verschil merk, ze zijn zoiezo allenei heel anders qua karakter dus eigenlijk niet te vergelijken.
    merk wel dat D.elani veel sneller dingen wil doen als D.imara en dat zal denk ik wel komen doordat hij het ziet van haar!

@ Mama05: Spannend met die zwangeren om je heen! lief dat je meeging naar de echo!
    Jaaaa mooie trouwlocatie gevonden!
    kan niet helemaal wijs uit de rest van je post hihi
    bah buikgriep, beterschap! balen dat je daardoor niet kon schaatsen!

@ Sahi: Dat zou idd heel goed kunnen, hopelijk is het niks!
    goed dat je lekker van je af gaat schrijven, kan zo opluchten.

@ Pookie: ja op zich wel een beetje standaard ja ;)
    het weer is altijd afwachten.. vrienden van ons zijn vorig jaar april getrouwd en die hadden de hele week baggerweer op de
    voorspellingen maar uiteindelijk prachtig weer op de dag zelf!
    klein houden scheelt een hoop geld ben ik wel achter.. gelukkig scheelt het voor ons dat we geen hele grote families hebben
    en komen we op een man of 50!
    Wij trouwen op een vrijdag, om 14.00 uur! datum zet ik om bepaalde redenen niet online ;) wordt wel 2013
    fijn dat de verwarming weer werkt :D

@ Linda: ahh arme Gijs.. hopelijk valt het allemaal mee bij de hap en knapt hij snel op!
    Hoop dat jullie het wel gezellig hebben gehad ondanks dat Gijs niet lekker was.

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik kom gijs even beterschap wensen! hopelijk niks ernstigs!!

vanavond bij een tante geweest, vreselijk lang en op t randje van.verantwoord onderweg geweest voor even een etentje. maar het was wel hee gezellig :)
    schoonouders kort gezien, mn tante woont daar om de hoek, dus K was daar gaan eten. schoot meteen vol toen ik ze zag, ze komen binnenkort bij me op de koffie, de schatten. K was rete chagrijnig op de terugweg, so zeiden al dat hij niet te pruimen was, niet wilde praten enzo... lekker dan...
    over morgen is ook alles weer moeilijk moeilijk, wordt er zo moe van. en inmiddels de rest van zijn omgeving ook, dus het ligt niet aan mij. hij moet echt snel wat aan zijn gedrag gaan doen, want mn vriendin kickt m de deur uit als hij zo bezig blijft en ik hoef m zo ook niet in huis te hebben... bah bah

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ahh linda hoe gaat het nu? heeft hij er wat voor gekregen!??

nee mum ik zat ook al te puzzelen haha, snapte de laatste zinnen niet helemaal :)

sahi wat zit hem dan zo dwars allemaal?
    is toch vreemd dat hij tegen iedereen zo doet...

ik ga zo werken en heb echt geen zin!!!
    sneeuwt het bij jullie ook zo??

gister naar ballorig geweest, sjonge je mag haar bijna wel vastbinden haha, ze loopt ook overal heen. Ze is ook en keer weggeduwd :) ze stond te kijken bij een meisje wat op een hobbelpaard zat 'NEE' scheeuwde het meisje en gaf haar een duw, kon dr niks schelen :D
    Ze was ook uitgeteld gisteren :) mooi op tijd naar bed dus!

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Sahi Volgens mij zit K. zichzelf in de weg en weet hij het zelf gewoon niet meer. En daar sleurt hij iedereen in mee.

@babyR haha inhalen lukt niet maar eerder bevallen is wel een grote kans maar hoop het niet ;)

@Linda hoe is het met G. wat zei de ha?

Davey is ook wat aan het kwakelen had eergisteravond koorts en hoest flink, gisteren amper wat willen eten wel goed drinken en erg snel vermoeid geen koorts meer wel verhoging. Vannacht ook wat aan het rommelen geweest. Links boven is al een kies door dus wellicht dat er een volgend kiesje aan zit te komen of hij heeft griep. Blijft gissen.

Iedereen die moest werken nog goed aangekomen vandaag? Ik wel nadat ik mijn auto heb uitmogen graven haha. Maar hier ijzelt het gelukkig niet op veel plaatsen weer wel hoorde ik.

18. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @Linda ach wat sneu voor Gijs... Hebben jullie er wat voor gekregen, en een beetje geslapen vannacht?

@mum ooh dat scheelt inderdaad. Wij zitten ook op ongeveer 50 man voor ons feestje. Alleen naaste familie is al zo'n beetje 30 man... Pff... Haha ;)

@Sahi ben het wel met Wherona eens, denk dat ie zichzelf in de weg zit... Vervelend hoor dat ie zo chaggie doet!

Het blijft hier maar sneeuwen! Ligt al een flink pak en t sneeuwt maar door. Wilde nog ff met Stijn op de slee straks, maar als het zo blijft sneeuwen wachten we nog wel ff... Al die vlokjes in zijn gezichtje vind ie ook niet leuk...

Iedereen veilig over gekomen naar werk of andere locaties? Voorzichtig doen hoor dames...

19. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

ik spring weer van hier ff in, weekendje bij mijn ouders geweest, waren we nog niet geweest dit jaar dus was hoog nodig!! Tegelijk gecombineerd met krambezoek van 1 van mijn beste vriendinnen in België, hebben ene dochtertje van 30 november, was een schatje maar ze zat zichzelf beetje in de weg gisteren, heel vaak eten, weinig slapen en geregeld huilen...Wel hele poos onderweg geweest, 2 uur ipv 1 uur, ook hele tijd 40km moeten rijden op snelweg achter collone strooiwagens...heel veel harder ging toch ook niet, dus maakte eigenlijk weinig uit, en was net Elke der slaaptijd dus die kon lekker wat slaap pakken :)

Verder lijkt het hier alsof Elke weer echt doorheen de sprong is, ze zit echt weer lekker heelrijk alleen te spelen, slapt weer gewoon tot de ochtend (vanochtend zelf 8.30, maar ook druk weekend gehad) en slapje verschoven naar 1 keer in de middag ipv 2...moeten nu wel nog ff beetje puzzelen met eetritme, want dat komt nu ook in de war :D

@linda: beterschap voor Gijs!! Heeft ie in het weekend wel ook nog wat kunnen genieten??

@Sahi: Best lastig voor hem ook als ie zichzelf in de weg zit, kan me voorstellen dat ge ook beetje balans wilt zoeken tussen hem ook wel gevoel geven dat ge der voor hem ook wilt zijn tov. waar zijn uw eigen grenzen...hoe vooral die laatste maar erg in het oog!! Stuur zo nog ff een PB'tje voor vrijdag...

@rest spring ik hier weer ff in...ga hier maar wat in huis doen denk ik...ff wat was van het weekend weg werken enzo...

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Wat een stilte hier zeg zo voor de maandag :D

Mijn werkdag begon wel spannend. Werd opgewacht door de politie en een collega. Bleek dat er in een loods is ingebroken via onze opslag loods en daar was ook nog eens een hennep plantage :$. Jemig we hebben echt helemaal niets gemerkt of gezien. Maar goed nu is alles weg en ik heb de agenten van de nodige info voorzien. Tis weer eens wat anders om zo je dag te beginnen he :cool:.

Ondertussen onwijs misselijk blegh niet echt fijn maar goed ben wel blij dat ik wat aan kwaaltjes voel ;). Nog maar 10 dagen tot de vk maare ben niet aan het aftellen hoor :p

Deel Deze Pagina