Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Dolfijnjes: het verbaast me zelf ook hoe goed het eigenlijk gaat. ik dacht altijd dat als er zoiets zou gebeuren, dan zou ik minstens dood gan. mar dat kan helemaal niet natuurlijk!! ik moet wel door.
    en de eerste dagen waren de hel en nu gat het wel weer.
    je bent blijkbaar altijd sterker dan je denk

eb en.daantje: leuk die date!
    vaneke en ik gaan vrijdag mini-meeten, super zin in!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daanjte: heerlijk, weer naar CP! genieten toch! welk park gaan jullie?

@ Rianne: Zo irritant is dat.. rij je zelf onwijs voorzichtig zijn er altijd van die gekken die alsnog
    gevaarlijke situaties creeëren.

@ Rica: Zo he, ellende op de weg dus!

@ BabyR: Dat is een groot verschil zeg als je moeder 1 dag wil oppassen..
    maar hoe bedoel je precies "de dagen dat je voor 1 dag kan"?
    Super zeg je nieuwe keuken :)

@ Sahi: Lastig hoor.. ik hoop dat hij inziet dat de moeder van je kind toch echt wel iets is om voor te vechten
    en jullie er samen uit kunnen komen, al dan niet met therapie.
    Datum zet ik niet openbaar online ;) pb-en mag altijd!

@ EB: aahhh wat lief van T.imo! fijn dat ze binnenkort deze kant op komt!

@ Dolfijnjes: Inmiddels al betere nachten? hier gelukkig wel, helaas zijn ze alleen erg kort!
    Hebben jullie zelf een caravan of willen jullie huren?

Pfoe kan wel merken dat D.elani weer wat meer slaap krijgt..
    hij is zoooooo ondeugend! heel vermoeiend!

3. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @mum de nachten gaan veel beter. Ze slaapt weer lekker door. Enkel nog eens de speen. Maar dat vind ik niet erg. We hebben een vouwwagen gekregen. Deze moeten we nog rkijken en anders hebben we onze tent nog.

@sahi, wat kan je dan als vrouw sterk zijn hè. Ik vind het heel knap via je hoe je in je schoenen staat op dit moment. Al zijn er ook hele moeilijke momenten bij

4. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Goeiemorgen kletskousen

@wherona dat is gek aankomen op je werk met de politie en alles erbij!

@Rrianne lijkt me ook wel griezelig inderdaad zo dicht langs het water met een kleintje achterin...

@mum spannend he. Ik vond het ook zo ontzettend gaaf toen de datum officieel was vastgelegd :D

@Daantje lekker naar CP :) Veel plezier alvast!

Leuk al die mini meetings hier, vind het leuk te zien dat je via zo'n forum nieuwe vriendinnen kunt maken!

@BabyR das wel fijn dat je moeder wil oppassen, scheelt een boel geld!

@EB wat rot dat je tante Timo nog nooit gezien heeft. Gelukkig bestaat er skype en andere middelen om filmpjes en foto's te delen. Snap dat je je erg verheugd dat ze naar nederland komt!

@dolfijnjes, wie ben jij nog maar? :p Grapje hoor!

@Sahi what doesn't kill you makes you stronger ;)

@mama hoe was het bij de kno?

@Meikie hoe gaat het met J? Ik zag op fb dat het allemaal mooi snel ging :)

Hier weer een ontzettend bagger nacht achter de rug. Stijn is drie keer wakker geweest, en ik heb een ontzettend rare nachtmerrie gehad waardoor is helemaal overstuur wakker werd... Nog nooit eerder gehad. Nou ja, hopelijk is het eenmalig.

Stijn heeft weer wat nieuws ontdekt, hij kruipt nu regelmatig onder de box door, gekke clown! Zit erg te twijfelen om de box eruit te doen, maar vind het zo af en toe ook nog wel makkelijk. Hij zit er niet vaak in, maar zo af en toe nog... Als ik ga douchen bijv. Maar hij staat zo ontzettend in de weg haha. Zijn er meer dames hier die de box nog gebruiken?

5. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Thanx voor alle lieve reacties met Gijs gaat het redelijk. Hij had het zo benauwd toen ze aankwamen bij de huisartsenpost dat ze meteen iets in een vernevelapparaatje gedaan hebben en hij deze even tegen zijn gezicht aan moest houden en inademen was nogal een gevechtje geweest hij wil ook geen mutsen enzo op haha. Daarna ging het iets beter. Nog een ander hoestdrankje moeten halen en het advies om hem bij ons op de kamer te houden zodat we hem meteen overeind kunnen zetten als hij het weer benauwd heeft. Geen probleem want hij wil toch alleen maar bij ons slapen zucht. Verder nog even paar dagen aankijken. Gisteren ging iets beter maar zodra hij moet liggen (en slapen dus) krijgt hij het benauwd en raakt hij in paniek. Dus al een aantal nachten echt amper geslapen. Vannacht sliep die om 5 uur pas en om half 7 gaat mijn wekker al weer haha

Diep diep respect voor de dames die dit continue hebben zoals mama05 en pookie

Gisteren Alletwee een halve dag thuis gebleven en vandaag mocht hij gewoon naar opa en oma ze bellen als het echt niet gaat.

Ga nu weer snel verder met werken moet de halve dag werk nog ergens inhalen haha

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dolfijnjes: Wat fijn dat Mirthe ook weer lekker door slaapt!
    leuk een vouwwagen! hebben jullie al een idee waar jullie heen willen?

@ Pookie: ja heel spannend haha.. nu MOETEN we het echt geregeld krijgen haha..
    bah altijd naar nachtmerries!
    haha die Stijn.. hier de box van de week verkocht, stond niet in de weg maar stond altijd vol met troep ;)
    Delani zat er nooit meer in, hij brulde alles bij elkaar en vrat de randen op *zucht* dus gauw
    verkocht nu hij nog toonbaar was hihi

Bah, ik heb een baaldag.. slaap al 2 nachten slecht (ben de hele bruiloft aan het regelen in bed ;) )
    en nu zit alles voor m'n gevoel een beetje tegen, kids zijn ondeugend, wil dingen regelen maar loop telkens vast
    of moet dingen anders doen als ik graag zou willen..
    is het al morgen?

7. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    Hallo meiden spring ff in. Heb nog niet blijgelezen.
    Ben vandaag bij gyn geweest gelukkig ziet t er allemaal goed uit. Ze wilt toch dat we nog halfjaar zelf proberen dan dan terug komen. Bij j is t uiteindelijk ook zelf gelukt. En wat een wonder heb vandaag echt een knal ovu test. Afgelopen 4 rondes wasa t. Steeds twijfelachtig posi of niet. Komt het door de maansteen? Geen idee vind t iets te toevallig. Dus vanavond maat goed aan de klus zal morgen bijlezen.
    @wherona, vrijdag meeten ligt wel aan t weer denk ik. Anders via pb of fb ff afspreken. Heb je mn nmmr toevallig nog? Heb jouwe geloof ik niet opgeslagen.
    @all fijne dag!

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    linda wat fijn dat het ietsje beter gaat, hopen dat de nachten nu ook beter gaan en hij snel in zn eigen bedje kan.
    Ja dan denk je echt, pffff er zijn gewoon meiden die dit al maanden hebben, waar haal je de kracht weg he!!!!!

mbtc, oh wat fijn dat alles goed is!! En een posi ovutest...jullie gaan dus lekker aan de klus. Nou nu nog 14 dagen afwachten dus ;)
    maansteen hoor ik veel mensen over, ja toevallig of niet geen idee. Ik had deze ronde ook een steen gekregen, het was alleen geen maansteen maar had wel een betrekking tot je gezondheid etc. dus wie weet ;)
    Ik ga duimen voor je!!!!

mum, niet te druk maken he!! zo'n bruiloft regelen is natuurlijk wel super leuk maar ook lekker druk :):)
    Weet je al wat je wil kwa jurk? voorproefje? ;);)

pookie gebruik jij nog de box? oh nee heb dat ding allang de deur uit... het is zeker makkelijk maar weetje wat ik doe, ik zet haar in de tripp trapp voor de tv en dan kan ik lekker mn ding ff doen (zuigen dweilen etc) en daarna speelt ze toch lekker op de grond bij haar speeltafel.
    Ik ben blij dat dat ding weg is, had ik veel eerder kunnen doen maar vond het ook wel makkelijk...Maar die tripptrapp en tv is ook een uitkomst haha :)
    In de box kunnen ze misschien alleen wel wat langer? In die stoel heb ik 45 min de tijd en dan is ze het echt dikke zat als het al niet eerder is....

9. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

Hier gezellig met mijn zus en Elke een ochtendje woningshopping gana doen, zus heeft een nieuw huis gekocht dus die wil ook wat nieuwe dingen voor erin enzo, erg gezellig en Elke heeft het goed volgehouden, even in de auto in slaap gevallen maar vond het niet erg om weer wakker gemaakt te worden...nu om 13.30 uiteindelijk in bed en ook daar eerst nog even zitten spelen...ben benieuwd hoe lang ze nu slaapt.

@EB: dat is hier ook heel erg, als de structuur niet lekker is in haar mond gaat het er meteen uit en met gene mogelijkheid erin, als ik het dan wat onder elkar meng en soort van stampotje van maak dan is het meestal weer prima en eet ze wel alles op...soms helpt het jier dan ook als ze het zelf mag doen als ze nog moelijk blijft dan, dan vul ik voor haar het lepeltje en dan steekt ze hem zelf in haar mond...

@mum: die voorbereidingen zijn inderdaad superleuk, maar lastig indelen met 2 kids erbij ook, hebt natuurlijk niet veel tijd om ff uitgebreid wat dingen gaan op te zoeken of zo...ook een mooie jurk straks, of niet?

@MBTC: succes!! Hopen dat na een knallende ovutest ook een knallende zwangerschpstest komt...ik ga alvast duimen ;)

@rica: hier werkt dat ook om ze voor de tv te zetten, zeker als het bumba is, daar kan ze echt lang naar kijken...behalve als ik stofzuig, want dat vind ze echt machtig om dan aan de stofzuiger te staan, dan is zelfs bumba niet leuk genoeg...dan loopt ze hele tijd achter het apparaat aan :D

@Rrianne: zag de foto op FB, die maillot is echt superleuk!! Ik vind het trouwens niet gek dat jongetjes ze aan hebben in de winter hoor, is er koud genoeg voor...zijn toch ook voor onder de broekjes.

@box: hij staat hier nog, staat wat speelgoed in, als ik snel ff naar boven ofzo moet zet ik haar er wel eens in. Ze kan er nog wel makkelijk in spelen maar niet te lang...Hier blijft ie voorlopig gewoon op zijn plek staan, straks weer voor nummer 2 gebruiken...

zo...ik ga ff wat bankhangen/koffiedrinken en nog ff wat tijdschriften lezen wat ik nog heb liggen, tot later dames...

10. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @Linda hopelijk gaat het snel beter met Gijs, ook de nachten... Is niet fijn zo dat benauwde, dan slaap je zelf eigenlijk ook met 1 oog open om alles in de gaten te houden!

@mum haha ja bijten op de randen doet Stijn ook regelmatig! Hier zit meneer er ook niet vaak in, 2x per week een half uurtje misschien.

@mbtc hmmm, klinkt wel toevallig, maansteen en ineens een knal ovu test! Ik geloof wel in dat soort dingen... Nu hup hup aan de klus hihi ;)

@Rica wauw 3 kwartier in de stoel voor de tv? Dat houd Stijn niet vol, maar 3 kwartier in de box ook niet hoor, vind ie helemaal niks. Vanmorgen toen ik ging douchen heeft meneer ook gewoon "los" in de woonkamer gespeeld, niks gebeurt. Dus denk dat hier de box er een dezer dagen ook uit gaat. Woonkamer is echt wel kind veilig, dus er kan niks gebeuren als ie eventjes alleen is, en met stofzuigen ofzo kan ie idd wel ff in de kinderstoel. Maar dat doe ik meestal toch als hij 's middags in bed ligt.

@VanEke heerlijk even shoppen. Kan er echt van genieten als Stijn zich dan ook vermaakt :)

11. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @mum, we zitten te denken aan Denemarken of noord Italië. In Italië zijn we al geweest en we vinden het daar erg mooi. We willen namelijk niet te ver weg. Manlief heeft een hekel als het heel warm is en hard waait. Dus leek ons dit wel geschikt. Maar moeten maar even kijken.

@linda hopelijk gaat het snel beter. Het is alleen vervelend dat je slechte nachten hebt.

@mbtc moest wel ff lachen dat je een mega ovutest hebt. Idd nu maar lekker aan de klus vanavond. En dan maar weer afwachten.

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Mumtobe aangezien ik nu ook een griepje heb zal Davey het ook wel hebben ga ik maar effe vanuit

@Daantje dank je lief van je, heerlijk naar cp heb der ook wel weer eens zin in.

@BabyR dat scheelt wel behoorlijk dan en aangezien jullie effe op de centjes moesten letten, hoe is de keuken

@Sahi kan me voorstellen dat je ook zorgen maakt om K. maar jij en Yanna komen op de eerste plaats hoor. Hoe lang ben je eigenlijk al met K?

@Dolfijnjes ??? kennen we die ;) hihi nee hoor bij mij nog bekend

@Poookie vermoeiend he die gebroken nachten blegh, hier staat de box der nog wel maar wordt niet meer gebruikt we laten hem nu gewoon lekker staan voor de 2e anders wen ik straks weer aan de ruimte hihi

@MBTC wat moet dat een opluchting zijn nu hoef je je daar tenminste geen zorgen meer over te maken, en meteen al een knal ovu nou wie weet he. Heb je nummer niet meer maar indd effe weer aankijken maar ook hoe Davey zich voelt

Zo wat een nacht weer achter de rug zeg blegh en nu ben ik zelf ook een beetje grieperig. Eten gaat hier ook wat moeizamer maar denk dat het meer te maken heeft met zijn griepje. Kunnen jullie kids goed alleen spelen? Ik merk dat Davey toch veel aandacht van je vraagt en liever samen speelt en als ik hem dan alleen effe laat dan rent ie zowat achter me aan.

13. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Hey dames

Even snel reactie over gisteren we zijn gisteren geweest en hij had nog steeds een loopoor ze hebben een monster genomen en die zetten ze op kweek want ze willen weten welke bacterie hij heeft zodat ze de juiste medicijnen kunnen geven maar hij heeft weer andere oordruppels die moeten helpen binnen een week en anders weer bellen maandag

Mtbc veel plezier vanavond 😜

Linda oh bah zeg en hielp de verneveling ook?? Veel beterschap en hopelijk wordt Gijs snel beter!!

14. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Meiden wat een rust hier. Ben ik niet van jullie gewend. O ja het is dinsdag. De minste dag van de hele week :D.

Hier verder geen nieuws. Vanavond even lekker wezen schaatsten. Heerlijk weer. Ook vanmiddag even te sleeën geweest. Ze vond het heel leuk. Morgen lekker dagje vrij. Hopelijk weer zo'n mooie dag als vandaag.

Allemaal al terusten.

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik begin maar met de nieuwe aflevering in Soap Sahi, het wordt steeds gekker joh... Ik ga het klucht noemen denk ik...
    Vanavond aten we met z'n 3tjes (met yanna dus) en hij vroeg ineens: ik weet niet of ik je nu echt mis, of dat ik nu gewoon lust voel...
    Zucht...
    Ik heb hem eerlijk gezegd dat ik hem vreselijk mis, maar dat we niks gaan doen voorlopig. Eerst weer rustig wat opbouwen, dan pas weer intimiteit.
    Hij zou er over nadenken wat hij nou wil...
    en mn schoonouders komen vrijdag op de koffie en willen hem er niet bij hebben...
    Ik leef echt in een soort klucht momenteel, het wordt al bijna lachwekkend. Jammer alleen dat ik het onderwerp ben.
    Kan er gelukkig niet meer om treuren, het komt dus vast goed heb ik nu alweer bedacht (niet te hard hopen)...
    Dit is toch om gek van te worden?

box: die heb ik hier van de zomer al weg gedaan, we hebben weinig ruimte, dus het stond me in de weg. En eigenlijk mis ik 'm niet, heb heel kort een periode gehad toen ze de trap had ontdekt, maar dat was zo weer over

rica: ik kan nu het huishouden doen als Yanna bij papa is :D
    Maar normaal doe ik t als ze slaapt ;)

mbtc: wauw wat bijzonder ineens, die super posi ovu test!! Ik duim voor je dat het nu eens raak is!!

mum: wat balen van je rotdag :( Maar wel leuk, die trouwvoorbereidingen!!

linda: jeetje wat zielig zeg!! Hopen dat hij snel opknapt!

poookie: ik denk dat ook steeds; 'what doesn't kill you, make you stronger!'

dolfijnjes: het blijft met ups en downs gaan
    italie is niet heel warm, Denemarken waait hard. Ik zou voor noord-italie gaan als je houdt van natuur en wandelen

wherona: we zijn nu 6,5 jaar samen. toen we net samen waren had hij ook zo'n wegloop moment, en na 2 maanden kwam hij terug en gingen we samenwonen... Toen hij op dat moment weg ging, dacht ik dat de wereld verging, ik voelde gewoon dat hij bij me hoorde. Ik denk dat ik toen nog meer gebroken was dan nu.
    Yanna kan zichzelf meestal heel goed vermaken, echt makkelijk :) Maar als ze zich niet lekker voelt is t een enorme plakkerd

mama: hopelijk hebben jullie snel antwoord op wat Jairo mankeert

zo, weer helemaal bij. Werken duurde weer belachelijk lang vanavond (moest na het eten nog even werken)
    morgen rustig opstarten

16. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Mannen...:cool:. Goed gedaan Sahi!

Huishouden doe ik niet :D, nou ja, af en toe tussendoor ergens als Timo slaapt of in het weekend. Als straks de boot weer in het water ligt gaan we een werkster zoeken. Eentje die ook strijkt lijkt me ideaal!

De box hebben wij ook al maanden geleden opgeborgen. Timo heeft er sowieso heel weinig ingelegen omdat hij met 5 maanden al tijgerde. Toen wilde ik hem er liever niet meer in hebben zodat hij zijn ei kwijt kon.

Mama05, wat een zorgjes om je mannetje. Hopelijk snel een oplossing!

Trouwplannen! Ben jaloers op jullie meiden, ik vond het zo'n heerlijke tijd, die voorbereidingen. Helemaal je eigen dag plannen en invullen. En de dag zelf was ook helemaal top!

Wherona, Timo is net zo. Hij kan heel goed zelf spelen als ik op de bank zit en naar hem kijk. Als ik opsta om iets te doen of als ik een boek of ipad pak, komt hij naar me toe gerend en wil hij bij me zitten.

Mbtc, lekker bezig? :D:D:D:)

Morgen lekker dagje vrij, daarna nog twee dagen werken en dan bijna twee weken vrij!!!

17. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Goeiemorgen...

Stijn ligt nog in zijn bedje. Hij was al de hele ochtend rommelig aan het doen, dan weer slapen, dan weer wakker. Nu ligt ie te zingen haha, zo schattig! :) Ik ben er maar vast uit gegaan, moest toch naar de wc.

@Wherona beterschap met je griepje... Hoe ging het vannacht?

@mama05 bah jullie blijven bezig. Hopelijk hebben jullie snel wat meer duidelijkheid.

@dolfijnjes have fun vandaag op je vrije dag!

@Sahi oooooh zei ie dat echt... Pfff, mannen! Goed dat je het niet doet hoor, en eerst even kalm aan wil doen samen.

@EB als je dichterbij woonde had ik je werkster wel willen zijn haha, maar is een beetje ver fietsen ;)

Zo nu snel in de kleren, ontbijten, hond uitlaten, Stijn uit bed, aankleden, ontbijt geven etc. Eens zien of dat me allemaal lukt in een half uurtje haha :)

18. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Goedemorgen
    @sahi, bij mannen draait het ook vaak maar om 1 ding. Zo jammer. Maar goed van je dat je sterk in de schoenen staat en hebt laten weten wat je wil.

@pookie heb je het nog gered allemaal. Onze vrije dag komt wel goed. Zitten nu nog lekker in de pyjama

@Eb, jullie ook een lekkere vrije dag.

@hier, weer een klaar wakker kindje vannacht. Om precies 4 uur. Heb haar even laten huilen. Toen een schone broek en haar weer terug gelegd. Toen manlief nog een keer en rond 5 uur weer in slaap gevallen tot half 8. Zullen zo ff douchen en zien dan wel verder.

19. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sahi, jeetje. Zon vent zou toch wel ff droog moeten kunnen staan. Hoop echt dat jullie er samen uitkomen. Ben je niet bang dat als t goed komt hij vaker wegloop gedrag gaat vertonen? Waarom willen je so met je praten zonder hem erbij?
    @eb, wat een luxe denken over een werkster. Als ik in hilly woonde deed ik t wel voor je. Mn moeder deed t vroeger ook schoonmaken bij andere.
    Ja we zijn lekker bezig geweest. Vanmorgen ook nog testje gedaan en die was ook nog posi dus vanavond gaan we weer vroeg naar bed!
    @hier, nieuw bed gekocht en in elkaar gezet, kunnen we binnenkort j haar nieuwe kamer gaan schilderen. Heb er zin in!
    @sneeuwpret, vinden jullie kindjes t ook zo leuk om te sleeen?

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    poookie: moet toch lukken in een half uurtje? Ik zet Yanna altijd alvast aan het ontbijt en dan ga ik mn eigen dingen doen (wel beneden hoor, laat haar niet alleen met eten).
    Is het gelukt?

dolfijnjes: ja ik vind het wel een beetje jammer dat ie dan wel seks zou willen, maar geen relatie met mij. Zo gaan we dat niet doen.
    weet je ook waarom Mirthe 's nachts wakker is?

mbtc: ik weet dus niet wat mn schoonouders willen. Maar ik denk dat ze aan mijn kant staan hoor... Wil alleen niet dat ze hem helemaal naar beneden gaan praten, dat zou ik ook rot vinden...
    ja blijkbaar zijn die paar weken voor hem al lang. Zegt me wel gelukkig dat hij dus niet met mn vriendinnetje rotzooit ;) Gelukkig ken ik m daar goed genoeg voor dat ik meteen merk hoe dat bij hem zit zeg maar, haha

Yanna vindt de sneeuw en de kou echt vreselijk. Dus die zit nu heel veel binnen, echt jammer, want ze is verder wel een buiten-kind. Maar nu vindt ze het dus echt te koud, is steeds brullen buiten...

ik ben echt een beetje in de war van gisteravond, pff
    Vanavond zijn we dus waarschijnlijk ook met zn 2tjes, dus ik ga eens even denken hoe ik hem een hak kan zetten. Als hij het zo speelt, kan ik veel gemener terug spelen ;)

Deel Deze Pagina