Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @sahi, Geen idee wat het is waarom ze wakker wordt. Het is ook niet met regelmaat dat ze wakker is. We zien wel hoe het gaat. Ik denk dat we nu aan het einde van de sprong zitten. Ze is weer veel vrolijker en begint weer goed te eten. Dus denk dat dat het is. Misschien kun je hem terug pakken met hem te gaan verleiden en op het moment dat hij toe hapt je kleren aantrekken en bij hem weglopen. Maar ja dit kan ook verkeerd uitpakken. Misschien beter om het niet te doen. Je lokt het anders ook uit.

@EB, geweldig he hoe de kinderen kunnen genieten van een beetje sneeuw. Hier ook als ze hem ziet trekt ze het liefste gelijk haar jas aan om naar buiten te gaan. Vervelend dat het niet wil opknappen je oog. Hopelijk hebben ze nu wel het goede middeltje zodat het opknapt.

@Rrianne, Wat een leuke foto’s op fb. Wat is hij alweer veranderd zeg. Wordt echt al een mooi kereltje.

@daantje, Dat is wel makkelijk dat ze het zelf aan geeft. Als ik ruik dat mirthe heeft gepoept en zeg dan tegen haar dat ze een vieze poepbroek heeft dan wijst ze wel naar haar luier. En als ze dan op de bank zit wil ze ook nog wel eens zelf het verschoningskussen pakken (ligt achter de bank).

@hier, ze heeft vanmiddag wel op bed gelegen maar niet geslapen. Ze lag mooi te spelen met haar knuffels. Dus ze heeft haar rust wel gehad. Vanmiddag is ze bij so geweest en gegeten. Normaal gaat ze naar mijn ouders maar die hadden een begrafenis. Hier heeft ze heerlijk gespeeld en goed gegeten. Op de terugweg naar huis (was rond 7 uur en maar 5 min. Rijden) is ze in slaap gevallen. Dus slapend in de pyjama gehezen en op bed gelegd. Dus moeten maar zien hoe het gaat.

@potje, Ze moet er inderdaad wel aan toe zijn. Vroeger moesten ze met 2,5 droog zijn. Hopelijk geeft ze het zelf aan. We zien het wel. Vind die Fisher Price potjes zo leuk. Maar zoals ik het al zei we zien het wel.

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nou, de soap; ik heb vanmiddag even ge appt dat ik in de war was en dat ik niet wist wat ik ervan moest denken. Het was niet zijn bedoeling geweest om mij in de war te maken, hij dacht dat hij gewoon gezellig deed.
    Vandaag was het stukken relaxter en hij komt het weekend weer hier slapen, wel apart, maar wel thuis. En van daar uit maar weer kijken.
    Dus het wordt langzaam weer wat normaler contact ;)

mbtc: wilde hem inderdaad een hak gaan zetten, gelukkig niet gedaan en gewoon eerlijk geweest.
    lekker hoor, da tje zo aan het rommelen bent :D

eb: wat stom van je oog :(

huishouden: ik probeer het altijd op te pakken als ik al thuis ben van het werk en Yanna nog weg is, maar t is gewoon steeds even kijken hoe het uitkomt.

babyr: je kan ook kinderchampagne nemen :p

zindelijk worden: ik was eerst van plan om Yanna vanaf een jaar op t potje te zetten, maar ze is altijd zo bezig en in de weer, die gaat echt niet blijven zitten. We wachten gewoon af tot ze er klaar voor is
    en dat vroege zindelijk zijn is geconditioneerd, niet op eigen aangeven...

rica: ik vond die foto ook echt vreselijk. Ik kreeg ook het idee dat t nep was...
    heb jij al een echo gepland staan?

daantje: als ze het aangeeft kan je het altijd proberen

dolfijnjes: hopelijk niet te veel gebroken nachten meer :(
    yanna slaapt ook niet altijd s middags hoor. En die maakt lange nachten, dus ik vind het prima.

behalve mn soap weinig te melden hier, Yanna zit super goed in dr velletje en met mij gaat t ook wel aardig.

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Rica, lekker mee aan de haal laten gaan toch? Ze zijn nog zo klein!

@ dolfijn, is dat zo'n zingend potje?

@ sahi, lijkt me echt vreemd dat hij opeens weer thuis is. Hoop dat jullie goed kunnen gaan praten.

Euhm....ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb het boek besteld. Neem ik mee naar CP, kan ik lekker gaan lezen.

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ja we hebben zaterdagavond een 'date' gepland. Maar dat is vooral praten, niks romantiek.
    ik ben wel benieuwd wat je van het boek vind!

5. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @daantje geloof het wel. Maar weet niet zeker. Heb ze gezien en leek leuk. Dus heb het niet heel goed bekeken.

@sahi fijn dat alles weer goed is gepraat voor zover. Zal idd van het weekend wel raar zijn. Je hebt nu na 2 weken zo je eigen draai in alles. Komt vast wel goed. Als het maar gezellig is. De nachten komen vast wel goed. Ach zo af en toe is het niet heel erg als ik maar een halve dag hoef te werken of vrij ben. Vanochtend moest manlief later beginnen dus mocht ik nog even blijven liggen. Was wel lekker.

@huishouden op woensdag vrij dus probeer dan wel zoveel mogelijk te doen. Het meeste doe ik dan als ze slaapt. En het grote deel in het weekend. Tussen door wel nog even stofzuigen maar dat is beneden zo klaar. Kwestie van bijhouden. Voor de rest ben ik vaak ook nog wel lui aangewezen

6. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hahahaha meiden ff snel want ik slaap nog half, maar moet zo lachen om wat de opmerking van mbtc teweeg heeft gebracht! Iedereen aan de boeken en potjes :D
    Oh ik ga mn stokke verkopen en voor de bugaboo donkey. Ben benieuwd en hoop dat ik er goed aan doe..

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Babyr: de stokke verkopen? vind je dat niet jammer?
    Als er hier een baby op komst was, had ik m van je gekocht.
    die stoel kan een leven lang mee, ben dr zoooo blij mee :D
    maar je moet t zelf weten.natuurlijk :p

yanna is al vanaf half 7 wakker en liedjes aan t zingen... dat is nieuw zo.vroeg... zo maar dr uit dan...

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ babyR, de donkey schijnt echt super te zijn. Wel roze dan met je twee meiden he? :D

@ sahi, vroeg wakker is hier gelukkig altijd een fase.

Hier iedereen in diepe rust en ik natuurlijk wakker om 06.30. Voor we F hadden, was ik de opperslaper. Heb na m'n zwangerschap helaas nooit meer echt goed geslapen.

9. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Sahi, nee niet de stoel. De kinderwagen haha. Alleen gaat me aan mn hartd aangnezien ik de roze heb..

Daantje, haha Jaaa maar ik wil de soft pink, die vind ik mooier dan die roze die ze nu hebben. Waterlelie heeft volgens mij de soft pink.. Jaloerssss Hahah

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    oooh nou snap ik t ;) Sorry :D

daantje: ja ik hoop ook maar dat het een fase is, al vind ik 6.30 nog wel te overleven, ben zelf ook een vroege vogel.

11. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

Hier deze ochtend toch opnieuw 6 uur weer...ze sliep sinds het weekend ook nog maar 1 keer per dag, gisteren bij de gastouder wel weer 2 keer geslapen, hoop niet dat dit ook de reden was van het vroege wakker worden. Baalde wel een beetje dat ze daar 2 keer geslapen had, had het in het boek gezet dat ze nog maar 1 keer sliep...aan de andere kant, merkte bij mij ook wel vaak dat ze het rond 11.00 a 11.30 moeilijk kreeg en dan moet ze wel goed ge-entertained worden. Dus ze zal het ook wel weer nodig gehad hebben...kijken hoe het komende dagen weer gaat...

@Rica: hier gaat alles goed hoor, we hebben het er met Elke geregeld over, maar ze snapt er nog niks van...misschien straks als mijn buik echt dik gaat worden tegen het einde aan...
    vind het zelf trouwens ook hardstikke snel gaan, tot de eerste echo ging het echt supertraag, maar sinds daarvandaan echt als een sneltrein en nu al op de helft!!
    Hoe voelt gij u deze keer?

@Sahi: das wel weer een stap in de goede richting toch, dat ie weer thuis komt slapen?? GAf ie dat zelf ook weer aan dat ie dat wilde?? Had ge de SO nu al op de koffie gehad?

@sneeuw: manlief is gisteren ff met Elke bij de ijsbaan langs geweest, niet met haar op de baan geweest, maar ze heeft wel stukjes in de sneeuw gewandeld, ze vond het leuk maar wel vemoeiend!

@potje: eigenlijk totaal nog niet mee bezig geweest...ik heb ook nog niet het idee dat Elke zich er uberhaupt al van bewust is...ze geeft ook geen signalen dat ze door heeft dat er daar beneden in die luier wat gebeurt...mss inderdaad wel een goed plan mo der wel al wat over te gaan lezen...

12. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Wat schrijven jullie toch weer veel!!

Ik had ook al gehoord dat je vanaf 1,5 mag proberen zindelijk te krijgen. Maar dat gaat hier denk ik niet lukken haha daar is hij totaal niet mee bezig. Het gaat langzaam aan iets beter nu maar nog wel veel snot en veel hoesten maar koorts is bijna weg nu. Nu hopen dat de nachten snel beter gaan.

Even snel vraagje tussendoor er zitten nogal wat liefhebbers van het merk z8 hier volgens mij haha valt dit merk groot uit? Normaal of klein? Zoals noppies bijvoorbeeld. Ven aan het shoppen online in mijn pauze haha er is niemand om mee te lunchen haha. Was even benieuwd. Bedank alvast!

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Mama05 ach die J. blijft ook maar door sukkelen met zijn oortje hopelijk kunnen ze der snel iets definitiefs aan doen.

@Sahi goed gedaan meid eerst duidelijkheid dan intimiteit

@EB hihi lekker rennen door de sneeuw wel goed voor je conditie. Heb je al eens simplex voor je oog gehad? wel vervelend dat het al zo lang duurt.

@Daantje hihihi wie weet is F. er al klaar voor om op het potje te gaan

Zou wel makkelijk zijn als Davey al zindelijk zou zijn als de 2e er is maar ik ga der niet vanuit.

@Sneeuw Davey vindt de kou ook maar niets sleeen vindt ie wel leuk hoe harder hoe beter maar moet niet te lang duren. Heb wel een skipak voor hem gekocht.

@BabyR waaaatttt!!! je stokke verkopen en overlopen naar de bugaboo zonde :( hihi snap hem wel hoor

@MBTC andere keer maar afspreken meid ik ben zelf nog wat grieperig en Davey voelt zich ook nog niet 100% (jammer)
    enne hihi nu al nesteldrang goed teken.

@ll ben zelf nog wat grieperig maar wel beter dan gister, Davey is nog steeds flink aan het hoesten dus denk dat ik morgen maar effe met hem langs de ha ga voor de zekerheid.

Vanochtend effe kleine schrik moment moest naar het toilet (grote boodschap :)) en bij vegen wat bloed dacht eerst adertje gesprongen bij mijn * maar merkte dat het toch vaginaal was, maar was ook weer snel over en geen krampen. Alleen een ongi gevoel. Zou ook normaal gesproken vandaag ongi moeten worden bizar he.

14. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wherona, ik hoop niet dat de bloeding doorzet, kan zoveel onzekerheid met zich meebrengen!

15. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Linda, even snel of heb je al besteld? Ik vind Z8 haast wel een maat groter uitvallen. L. heeft nu shirts in maat 80 aan en deze zijn zelfs nog wat aan de grote kant.

Nu eerst even onze kleine mup op bed brengen, tot zo!

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    wat is het stilletjes hier ;)

vaneke: als Elke toch graag 2x slaapt, dan is het maar zo... Maar zo vroeg in de ochtend is echt niet fijn... Hopelijk gaat het snel over!
    mijn schoonouders komen morgen middag. Ik hoop maar dat het thuis slapen een goede zet is, zal dr op of dr onder zijn. Als we weer in een negatieve spiraal komen, dan maakt het juist meer stuk... We moeten maar even kijken, want hoe langer we dit uitstellen, hoe moeilijker het wordt.

linda: geen ervaring met dat merk...
    Gelukkig lijkt het met Gijs de goede kant op te gaan!

wherona: he bah, een bloeding! Ik hoop maar dat het niks engs betekent! Je laat het niet checken met een echo? Of wanneer mag je?

Yanna viel net echt hard, bah heb er de bibbers van. Ze fietst hele dagen op dr loopfietsje en ze klom over het stuur. Ze was al moe, dus ze deed onhandig en het fietsje reed weg, waardoor ze recht op dr gezicht landde.
    Ze had haar tong tussen haar tanden gekregen, dat bloedde eventjes, verder ging het wel gauw weer, maar het is zo'n naar gezicht he :(

mn moeder ligt weer in het ziekenhuis, de wond is gaan ontsteken. Gaat dus weer lekker hier...
    Maar goed, ik laat me niet gek maken ;)

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Dolfijnjes, dankje:). Het is echt een klein jongentje geworden ipv een baby met iets te veel spekkies hahaha.
    En hoe was de nacht?

Sahi, fijn dat het weer iets ontspannender loopt, hopelijk is dit het begin... Ow niks ernstig hoop ik?

Babyr, jaaaa ik vind de Bugaboo ook mooier. Wat ik er alleen nog wel van weet is dat hij vrij laag is volgens mij, dus als je wat groter is hij niet heel fijn loopt...

Daantje, nooit meer goed geslapen? Is daar een reden voor?

Wherona, aaaah wat schrikken. Het was gelukkig niet veel als ik het zo hoor? Nog meer gespot?

Vaneke, L. slaapt op het kdv ook nog 2x hoor, gewoon omdat ik hem dan tussen 6 en 7 wakker maak, dan is hij nog niet echt uitgeslapen. Vergeet niet dat het op een kdv/gastouder intensiever is en ze vaak veel meer indrukken op doen (weet natuurlijk niet hoe druk het bij de go is).

Linda, fijn dat G. iets opknapt! Mocht je trouwens nog niet besteld hebben, zou ik nog even wachten tot de 50% korting..

18. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    #718 dolfijnjes, 24 jan 2013
    Laatst bewerkt: 24 jan 2013
    @Rrianne, De nacht is heel goed gegaan. Ze heeft gewoon het klokje rond geslapen.

@Linda, He jakkes. Hopelijk knapt hij weer snel op. Z8 valt wat groter uit. Alhoewel ik de jas in mouwlengte lang vind en rond de middel kort. Maar dat zal het model wel zijn. Kleding over het algemeen valt wat groter. Omdat Mirthe een lang bovenlichaam heeft kan ze het wel langer aan. Van Z8 kon ze best wel lang de mt 74 aan. De kwaliteit is super.

@wherona, Hou je het wel in de gaten als je het niet vertrouwt.

@vaneke, Jeetje alweer 20 weken. Waar blijft die tijd zeg. Gaat zo ontzettend snel.

@slaapje, Ook hier vanaf dinsdag 1 slaapje op de dag. Maar op het verkeerde moment helaas. Maandag was ze de hele dag bij go en heeft ze wel 2x geslapen. Maar thuis krijg ik het niet meer voor elkaar. Alleen het slaapje valt wel verkeerd. Ze doet deze 's ochtends. Dus daar moet nog even aan gespijkerd worden :D.

19. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Goedemiddag dames,

wat is het hier rustig!! Ik net terug van gezellige speeldate met Y. en Sahi, naar playcity geweest, was supergezellig en de kids hebben zich volgens mij ook zeker vermaakt...Elke sliep meteen in de auto, heb ze nog even wakker proberen houden maar dat lukte niet. Zou haar erna rechtstreeks naar de oppas brengen, sliep verder in mijn armen toen ik ze uit de auto haalde, dus daar rechtstreeks in bed gegaan...nu ff lekker uurtje thuis eer ik ga werken

@Sahi: Yanna ook zo snel in slaap in de auto?? Wel de winkel nog gevonden voor ze sliep??

@Wherona: moet inderdaad even schrikken geweest zijn, verder geen last meer gehad, ook geen buikpijn enzo??

@dolfijnjes: gaat inderdaad hardstikke snel!! Echt veel sneller als het bij Elke ging, morgen 20-weken echo, wel weer spannend :)

@Rrianne: hier is het bij de GO net superrustig, omdat ze bijna altijd alleen is...maar ze zal het vast nodig gehad hebben, anders had ze ook niet geslapen, want ze laat wel merken als ze echt niet wil slapen, of ze gaat krijsen of ze gaat even lekker zingen en spelen in bed...dat laatste is op zich ook prima, heeft ze ook wat rust...

@linda: goed dat ie alweer wat opknapt!!

zo, hier verder geen andere bijzondere dingen...ga nog ff lekker bankhangen ;)
    tot later dames!!

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    heey meiden ik reageer later uitgebreid nu effe op mijn foon.
    bloeden was al snel gestopt en heb ook geen buikpijn vanochtend nog beetje oud bloed bij vegen maar ook dat is inmiddels verdwenen. ik maak me der niet zo druk om dus wacht op aankomende donderdag voor de echo.
    lief al julie reacties

Deel Deze Pagina