Fijn dat je even iets laten weten wherona!! Top dat het hier bij gebleven is! Knap dat je er rustig onder bent! En donderdag al echo. Het lijkt bij jullie allemaal heel snel te gaan! Grappig is dat! Vaneke ook al bijna 20 weken! Thanx voor jullie reacties op de kleding. Ik heb nog niks besteld maar zit wel in dubio haha zon dik vest lijkt me ideaal! En ben altijd bang dat het straks weg is als ik op uitverkoop wacht haha. Zijn wel gave kleertjes! En hoop er ook wat langer mee te kunnen doen als nu alhoewel Gijs nog steeds in 80 zit al een tijdje en zijn kleren nog niet echt te kort of te strak zitten dus das wel fijn. Net even wezen wandelen met de hond en Gijs in de kinderwagen pfff dat was zwoegen op sommige stukken haha! Hij zit vandaag al weer een stuk beter in zijn vel als gisteren dus dat is lekker op mama dag. Net ook samen foto's gemaakt op de telefoon echt hilarisch hoe hij begint te lachen als hij zichzelf in het scherm ziet met foto's maken haha Fijn weekend vast voor de mensen die ook weekend hebben straks
wherona das schrikken, gelukkig was het een klein beetje en niet meer.... maar kan me voorstellen dat je op dat moment je rot schrok!!! linda pff vertel mij wat, dacht ook ff de honden uit te laten...met de wandelwagen door de sneeuw duwen en doen, dat is geen doen joh!! Maarja beestjes moeten uit en lois moet ook mee vaneke, leuk maar idd zal ze het snappen? misschien tegen het einde wat meer! lois weet wat een kindje is, als ik kindje zeg kijkt ze in het rond want dan zoekt ze dus echt een kindje! weet niet wie het vroeg maar mag samen met wherona naar de echo ...naja samen...dezelfde dag alleen ik om half 11
@Bugaboo is inderdaad vrij laag het zou voor mij niet handig zijn i.v.m. rug @Linda fijn dat G. weer goed opknapt en zeker op je mama dag @Vaneke leuk een minidate met Sahi spannend morgen de 20 weken echo en je wilt het nog steeds niet weten hihi @Mama05 hoe is het met J. slaan de nieuwe oordruppels aan? @Sahi vervelend van je moeder hopelijk mag ze weer snel naar huis, enne succes van het weekend. Hebben jullie kids al een bepaalde interesse in spelen bv bouwen of puzzelen? En wat is nou leuk speelgoed voor een 1 jarige?
little people vind ze leuk....poppetjes in het karretje zetten en dan broemmmmmm Puzzelboekjes daar blijf ik ook bezig mee! ze heeft ook een tractor met dieren op de trailer, als je die indrukt maken ze geluid, je kan ze er ook af halen. De boer zing het liedje old mc donald en als je op het stuur drukt gaan de lampen aan en uit. Al je op de uitlaat druk gaat hij rijden.... nou ze vind het helemaal geweldig, maar ze is ook gek op autos en dieren
@speelgoed: hier ook dieren en boekjes...dieren maakt ze de geluidjes, verder voornamelijk ze steeds in en uit een doosje doen, ander spel doet ze er nog niet mee. Puzzels begint ze ook wel leuk te vinden, hebben zo'n plankje met van die inlegpuzzeltjes met verschillende kleuren en vormen, en ze begint nu echt te snappen dat ze het juiste vormpje/kleurtje op de juiste plek op de plank moet leggen omdat het anders niet past...moeilijker als dat moet het wel niet worden, dan vind ze het niet lang leuk... @Rica: hahaha, grappig dat ze dan gaat zoeken, hier vind ze baby's wel leuk en ze snapt wel soort van dat ze voorzichtig moet zijn, als we een baby zien wil ze steeds kusjes geven...maar nu is ze ook neit zo moeilijk met kusjes geven eigenlijk @wherona: ik twijfelde eerst, maar hoe dichterbij het komt hoe meer ik toch ook denk dat ik het liever niet weet Hoop toch deze keer gewoon te kunnen bevallen en dan toch dat verrassingsgevoel te kunnen hebben...zou wel jammer zijn als ik dan nu wel gewoon kan bevallen en het dan weet, heb ik dan miscchien spijt!
vaneke: Yanna sliep al op de rotonde, haha! Toch naar de Bas geweest, ze sliep gewoon door de boodschappen heen Was echt leuk, zo'n mini-meet rrianne: mn moeder moest in het ziekenhuis blijven omdat ze zelf de wond niet kan schoonhouden, verder gaat het wel met dr. Morgen mag ze naar huis en krijgt ze thuiszorg. wherona: ik hoop maar dat het bloeden niks betekent. Op naar een goede echo! linda: gelukkig gaat het beter. Best ploegen he, met die wagen in de sneeuw Yanna trekt altijd gekke gezichten op foto's, zo flauw soap: mn schoonouders waren hier vanmiddag, goed gepraat en ze hopen dat het ook allemaal overwaait. K at hier ook, maar die was rete chagrijnig toen die thuis kwam, pff. Ik weet weer precies dat ik deze kant van hem niet leuk vind. En hij ging ook zo onder mn huid zitten, dat ik de neiging krijg om nu ruzie te gaan zoeken, maar daat ik dat maar niet doen. Hij was tegen zn ouders precies t zelfde, dus t ligt niet aan mij. hopelijk is het dit weekend beter. Morgen overdag schaatsen met de scouting, s avonds daar eten en daarna zien we het wel.
Het dames, Heb alles weer gelezen maar niet opgenomen. @speelgoed, auto's van de duplo, poppen. Heel erg van de boekjes. Puzzels niet zo. Grotendeels duplo. @slapen. Mirthe heeft het om gegooid. Vanochtend is ze wakker gebleven. Ging super en vanmiddag heeft ze 2 uur geslapen. @sahi hopelijk op toch een gezellig weekend. @all, zal nu echt gaan slapen. Wekker gaat morgen helaas weer vroeg. Voor morgen avond heb ik voor manlief een verassing gepland. Vond dat we weer even tijd voor elkaar moesten nemen na alle drukte. Dus mirthe morgen naar m'n ouders. Wij gaan dan eerst uiteten naar de wok en dan naar de film. Heb er al helemaal zin in. Trusten allemaal
Dolfijnjes, kwam ook vaak rond 11uur a 11.30 uit. Ga nu vaak even met hem er uit voor een wandeling of boodschap en dan red hij het moeiteloos tot een uur of 13, dan slaapt hij vaak een uur of 2 en red hij het prima tot een uur of half 8. Als ik de hele ochtend met hem thuis blijf merk ik dat hij toch sneller moeheid-signalen aan geeft Vaneke en Sahi, leuk jullie mini-meet! Vaneke, spannend, 20 weken echo op zaterdag? Heel veel plezier, geniet van jullie nieuwe wonder, ondanks de spanning natuurlijk. Wherona, wat fijn dat het daar bij is gebleven en dat je er zo rustig onder blijft. Ben natuurlijk geen gyn, maar klinkt idd als niks ernstigs. Linda, hahahah grappig, dat doet L. ook als hij de flits ziet. Nouuu de uitverkoop op de z8 site zelf daar hoef je niet zo snel bang voor te zijn, de voorraad is volgens mij reusachtig. Soms na 3 maanden uitverkoop, zie ik nog alle maten er tussen staan... L. is ook helemaal lirisch van kindjes. Wherona, L. is gek op de bal, dingen zoeken als ik er naar vraag, poppetjes van little people, bakjes/potjes, schoonmaken (hahah met een nagelborsteltje of een doekje poetst hij met mama mee), maar ook blokken en dan zelf torens bouwen, of alle duplo poppetjes overal heel netjes neerzetten, de bellenblaas (daar komt hij echt tot in den treure mee aan zetten), kassa met muntjes, boekjes, loopauto's om er achter aan te lopen (erop vind hij vreselijk), puzzel ook leuk, alleen niet heel veel geduld voor.. Sahi, aaah gelukkig, niets ernstigs... Veel schaatsplezier! Dolfijnjes, owww heerlijk even lekker met zijn 2-tjes weg, have fun! Aaaaah kan al 2 nachten niet slapen van de kriebelhoest, ben grieperig, maar voor de meeste klachten is wel een medicijn. Maar die kriebelhoest, niks werkt, krijg er echt een punthoofd van!
Rustig hier vanochtend. Tja, op Rrianne na dan. Ik heb de tip gekregen de hoestsiroop van Natterman in de rode verpakking te kopen, die schijnt goed te helpen tegen kriebelhoest. Niet gedaan, want het was voor Timo en de siroop is vanaf 2 jaar. Wat bij mij zelf ook altijd helpt is een paar extra kussens te pakken zodat je met je bovenlichaam wat hoger ligt. Maar irritant is het inderdaad, het kan je slapeloze nachten bezorgen. Hier slaapt Timo juist altijd in de wagen als we te laat boodschappen gaan doen. Als we thuis blijven merk ik niet aan hem dat hij moe is en leg ik hem om half 2 gewoon in bed. Terwijl hij in de wagen om half 12 al ligt te tukken. VanEke, ben je al geweest? Ben zo benieuwd! Wherona, hier zijn favoriet zijn ballen (als hij verder geen speelgoed had, was het ook goed), autootjes, megablocks en duplo en boekjes. En we hebben dvd's van Sesamstraat, Woezel en Pip en Nijntje. Hij mag elke dag een half uurtje ongeveer kijken. Gelukkig is het bloeden gestopt. Foto's, Timo trekt ook gekke bekken als de camera tevoorschijn komt. Echt heel grappig! M is met een aanhanger vol overtollig huisraad naar mijn moeder in Eindhoven en mijn schoonouders in Waddinxveen. Lekkere timing, want ik heb enorme diarree en voel me niet goed. Bovendien sneeuwt het... Helaas kon het niet een andere keer want de aanhangwagen moet terug. Ach, ik red me wel thuis, boodschappen kunnen morgen ook wel. En M rijdt heel voorzichtig dus daar maak ik me ook niet druk om. Dolfijntjes, veel plezier vanavond!
Middag! Even een paar dagen uit de running geweest... Had last van m'n buik, aan de poeperij, en gewoon echt een grieperig gevoel. Op wat lucht na voel ik me nu wel weer wat beter. Alleen nu zijn we met zijn drieën verkouden aan t worden, zo blijven we bezig haha. @zindelijk jeetje met 15 maanden al zindelijk. Volgens mij heeft Stijn nog niet eens door dat ie plast als ie plast haha. Hij weet wel als ie heeft gepoept, dan roept ie "bah!". Maar ja dan is het kwaad al geschied haha. @speelgoed hier is de toet toet autogarage echt favoriet. En alles wat wieltjes heeft is goed @wherona gelukkig heeft het bloeden niet doorgezet! Duim voor je dat je een mooie echo hebt aankomende week! @vaneke en hoe is het bij jou? Wat gaat het snel, alweer op de helft. @sahi fijn weekend samen met K, hopelijk gaat het goed tussen jullie! @rrianne hier ook vreselijke kriebelhoest, word er gek van! Soms zo hard aan t hoesten dat ik ervan moet kokhalzen, blahh... Drink nu steeds rooibosthee met honing van pickwick, dat werkt wel aardig moet ik zeggen. Zo nu even wat in huis doen. R is even boodschappen doen, Stijn ligt in bed en vanmiddag verjaardag van schoonzusje Zwaai!
Goedemiddag Wat een rust hier. @vaneke hoe is je echo gegaan. Was alles goed? @kriebelhoest. Heb kriebelhoesttabletjes. Deze mag je elk uur nemen. Ik vind het prima werken. @mirthe is vanochtend redelijk goed wakker gebleven. Alhoewel ze wel moeheids trekjes liet zien en merken. Dit resulteerde weer in slecht slapen. Ze heeft ong 1,5 uur geslapen. Dit viel me eerlijk gezegd een beetje tegen. Maar ze is super gezellig. @hier net door de sneeuw het dorp door geweest om briefjes rond te brengen voor de buurt. Was wel koud maar wel lekker koud. Zo misschien nog maar ff sleeën. En dan klaar maken voor vanavond
@dolfijnjes heel veel plezier vanavond samen! Geniet ervan! @eb beterschap wel balen dat je nu dan de hele dag alleen bent. Hopelijk is m snel weer thuis! @rrianne je maakt me nu aan het twijfelen haha. Ben altijd bang dat als ik dan iets gezien heb het in de uitverkoop er niet meer is in de maar die ik wil haha zal niet de eerste keer zijn. Mssn dat ik nu een of twee dingen bestel om eens te kijken voor de maat en dan straks nog wat haha. Kan nog wel het een en ander gebruiken in de komende maten. Hier lekker rustig dagje. Zometeen komt mijn kleine nichtje van 4 maanden hier. Haar ouders hadden een etentje. Leuk! Want zo vaak heb ik nog niet kunnen knuffelen met haar! Haar papa is dol op haar en houdt haar het liefst zelf bij zich haha. Gijs is ook dol op haar. Zij zijn nu samen op donderdag bij mijn moeder en krijg altijd de leukste foto's doorgestuurd dat ze samen in de box liggen of dat Gijs haar kusjes geeft haha Als ze Alletwee op bed liggen zetten we denk ik een filmpje op hoe burgerlijk voor de zaterdagavond. We zijn niet zo vaak samen thuis op zaterdag dus ergens ook wel weer leuk
hallo dames, echo was hardtsikke goed, alles gelukkig prima in orde en alle metingen goed volgens de 20 weken...hebben niet naar het geslacht gevraagd, en ook niets gezien. Ook wel blij dat we toch besloten hebben het niet te willen weten Elke was niet mee, die hadden we bij mijn schoonmoeder gebracht en na het ophalen nog ff naar de schaatsbaan van het dorp gegaan waar manlief vroeger als kind altijd ging schaatsen. Met Elke op de slee op het ijs geweest, vond ze hardstikke leuk, hoe harder het ging hoe leuker ze het vond. Nu ff eten maken en Elke naar bed brengen...hebben maar 1 fototje gekregen, probeer hem straks ff online te zetten...
Fffkesss snel,,,, VanEke, super zeg dat de echo goed was!! Weer een hele opluchting lijkt mij.. Wherona, hoe is het nu? Jullie krijgen de groeten van Meikie!
Eb, aaah jij ook niet fit, beterschap! Ben je de dag een btje doorgekomen? Poookie, ik ben aan de muntthee met honing, het helpt wel iets ja. Ben je alweer aan de betere hand? Dolfijnjes, ja het rekken kan inderdaad soms ook weer nadelig werken, lastig he? Linda, hahah als je echt zeker van je zaak wil zijn dan moet je bestellen hahaha. Je moet je even aanmelden voor de nieuwsbrief dan krijg je een mail wanneer de 50% korting begint. Leuk lekker babyknuffelen, nog geen baby-kriebels hihi? Kan je dan echt van genieten he een zaterdag avondje samen?! Vaneke, wat een topnieuws! Lekker van genieten hoor, nu in de zevende hemel? Meikie, groetjes terug! Babyr, hoe gaat het met de verhuizing en het zwanger zijn? Wil het allemaal wat? Weet nog dat ik in het eerste weekend klussen in ons nieuwe huis de positieve test in mijn handen had hahaha. Supermom, hoe is het met je? En met je moeder?
Wherona de oortjes worden wel iets beter maar is nog niet weg en maandag moet de oren droog zijn anders weer bellen na zh Speelgoed hier voornamelijk ballen duplo auto maar het aller mooiste is de rotan kinderstoel die gebruikt wordt als loopauto,klimtoestel en stoel en als meneer na buiten wil kijken zet hij hem voor het raam om erop te klimmen na buiten te kijken Vanecke wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!! Je kan alweer beginnen met aftellen 😜 Wherona zijn dat het bloeden gestopt is hopen op een mooie echo dinsdag Linda maat 80 wordt hier nu echt te kort en te klein (of ik was niet goed hahah) heb nu wat shirts 86 gekocht en zit. Hem super mooi ligt ook aan het merk zit zoveel verschil in!! Sahi wat fijn dat je so zijn geweest en wat raar dat hij zo doet gaat het het misschien op zijn werk niet zo lekker dat hij dat zo afreageerd op jou!! Dolfijntje heel veel plezier je zal het eten al wel ophebben en lekker bij de film zijn!! Eb m alweer thuis?? En jullie huis al op funda?? Of al reacties gehad? Pookkie las dat je je tel kwijt bent verloren????? Jeetje balen zeg hopelijk krijg/vind je hem nog weer!! Babyr doe je Mieke groetjes terug!! Schiet het mooi op in jullie huis??? Rianne jij ook al weer wat beter?? Ik heb gisteren geschaatst en ben gevallen op mijn kont ik dacht dat die van mij wel tegen een stootje kon maar jeetje ik heb zo zeer staartbeennkan niet eens normaal zitten grrrrrr Vanmiddag lekker high tea gedaan met me moeder even lekker eruit met zijn twee en toen ik thuis kwam een mooie drukte want ons neefje en nichtje bleven hier slapen!! Is toch wel wat anders 3 of 5 hahaha dacht dat ik wel wat gewend was 😀
soap: uiteindelijk is K nou toch niet komen thuis slapen, want ik moet morgen op tijd op en hij wil uitslapen en wil niet gewekt worden. Hij weet dat ik hier niet blij mee ben, maar doet er verder niks mee. Heb dus een beetje voor jan l*l met een matras lopen slepen voor 'm... morgen slaap ik bij mn vriendinnetje, omdat we lekker film gaan kijken en ik wel lang genoeg alleen heb gezeten. dolfijnjes: wat leuk, zo'n verrassing! rrianne: wat balen van je hoest hoe is het daar nu mee? EB: balen he, alleen thuis als je niet fit bent Hoe gaat het nu? poookie: wat goed dat hij wel aangeeft dat ie gepoept heeft! Yanna gaat door alsof er niks aan de hand is! linda: wat heerlijk, op een baby passen! vaneke: wat fijn dat de echo goed was! En wat leuk dat Elke het sleeen zo leuk vindt meikie: groetjes terug!! blleegh hier gaar, weer avondje alleen thuis, maar wel na een leuke dag. Alleen pizza afgehaald met zn allen en mijn lijf kan dat niet meer hebben, misselijk en heel de tijd naar de wc Irritant... dus meteen weer in de off-modus Wilde vroeg naar bed, maar dan slaap ik weer gaar... naja, we doen t er maar even mee.
Sahi grrrr als ik jou berichtjes lees kan ik al boos worden op k hoezo wil hij uitslapen jij staat elke keer voor hem klaar en krijgt van hem elke keer commentaar respect hoe jij er mee om gaat!!!
ja de laatste dagen begin ik het behoorlijk zat te worden... En dan zegt hij steeds dat het voor hem ook niet makkelijk is. pff Maar mn vriendin wil m ook niet meer in huis hebben, want hij doet alleen nog maar chagrijnig en zegt verder niet wat er is. om gek van te worden. T is dat ik 'm niet op straat wil zetten en dat hij altijd recht heeft op t huis hier, maar ik krijg de neiging om 'm niet meer terug te laten komen...
Nou dat kan ik me goed voorstellen hebben jullie koophuis?? Maar het lijkt of hij jou de schuld in de schoenen wil schuiven maar zelf ook niet lekker in zijn vel zit!! En als hij niet meer terecht kan na jullie vriendin kan hij niet na zijn ouders dit is voor yanna toch ook ingewikkeld papa er wel Dan weer niet !