Wat ik ook altijd zo bijdehand vind is al mensen vragen: Was het gepland? Ik krijg die vraag echt van iedereen. Echt onbeschoft. Eb, fijne vakantie meid! Zo ik ga voor gordijnen uit hihi, en vanavond naar de premiere van Verliefd op Ibiza! Leuk, ff er tussen uit
@VanEke hoop voor je dat ze gauw weer gaat eten is geen leuke fase @Poookie wat kun je je dan trots voelen he hihi @MBTC duimen draaien dan maar @EB je bent waarschijnlijk al onderweg maar een hele fijne vakantie @Laura wat goed om te horen dat alles lekker verloopt en spannend hoor voor een brusje te gaan succes ermee. @Supermom hoe gaat het met jullie? @BabyR slaat inderdaad echt helemaal nergens op voor hetzelfde geldt willen jullie juist een meid erbij. Geef eerlijk toe hoor dat ik het stiekem wel hoop dat we een meisje krijgen lijkt mee heerlijk om te kunnen tutten hihi. @Sahi wat een tijdstip zeg! had ie der wel zin in? en hoe nu verder? @Rica al de zenuwen voor morgen? hier nog niet maar dat komt morgen wel vermoed ik.
Goedemorgen Het is alweer woensdag. Dus op de helft van de week. Ben druk aan de poets. Ben beneden bijna klaar en er draait al een wasje. Mirthe ligt even lekker op bed. @babyr ja ik snap die mensen niet hoor dat ze dat te durven vragen. Ik had het al een paar jaar voordat ik van mirthe zwanger was (beetje aangekomen en strakke werkkleding in combinatie met verkeerde houding). Waarschijnlijk had je het al gezien maar zaterdag 25% korting op alle raamdecoratie bij karwei. @wherona, rica meiden nog een dagje en Dan mogen jullie je kleine bewonderen. @sahi, lekker hoor nog zo laat aan komen sjokke. Hij is dan wel gekomen maar dat is dan ook alles. Voor Y had het wel leuk geweest als hij er wat eerder was. Je kunt altijd even om je heen kijken naar opties voor jou en Y. Niet alleen financieel maar ook voor een woning. Hoe snel je er dan een zou hebben en kom je dan als alleenstaande moeder op een wachtlijst, enz. Klinkt misschien wel heel raar. Maar mocht het al zover komen dan weet je gelijk waar je aan toe bent. En volgens mij sta je ook al op zo'n punt. Ik ga ff verder voordat ze weer wakker wordt.
babyr: ik ga morgen naar Verliefd op Ibiza! Dus niks verklappen he leuk joh, voor gordijnen Ja die vragen allemaal, hoe durven ze he? wherona: geen idee of hij er wel zin in had. ik wacht t maar af joh, heb ook niet per se last van m dolfijnjes: ja hij ging sowieso nog met vrienden weg in de avond, dus ik was met Yanna naar huis gegaan zodat ze naar bed kon. We hadden wel met zn allen (ook oppas) gegeten, dus ze heeft papa wel gezien. En vanavond zijn papa en Yanna samen en eet ik bij mn moeder ik ga inderdaad vrijdag eens info inwinnen, maar weet niet of ik hem moet vertellen dat ik dat wil doen. Weet niet of hij vanavond thuis blijft als ik klaar ben met werken, maar anders wil ik hem dat graag vertellen. succes met de poets
Middag!! @dolfijnjes pfff kwart voor 6 is wel heel vroeg inderdaad. Zou ze ook niet nog even verder tukken na een slokje drinken ofzo? @BabyR vervelend he al die mensen die er zo over "oordelen". Als je kindje maar gezond en gelukkig is, dat is het belangrijkste!! @lauraa leuk voor een brusje bezig Ja dat stappen is echt heel fijn. Het gaat wel super langzaam, maar het is zo gezellig. Net ook weer even gauw naar de primera gestapt, is dichtbij dus dat is wel leuk om te doen. Bij het oversteken wel even getild, anders is t stoplicht alweer rood en zijn wij nog halverwege haha. @VanEke die fase is vast snel weer voorbij met het eten. Ooh leuk he zo samen winkelen! In de winkel is Stijn te snel afgeleid door alles, merkten we gister wel. We waren even bij de dierenwinkel, en hij wilde niet meelopen, alleen maar naar alles kijken en alles aanraken haha. @EB heeeeel veeeel plezier! @Rrianne ik zie mezelf echt als jongensmama, maar ik zou echt niet teleurgesteld zijn als mijn eventuele volgende kindje een meisje zou zijn. Als het maar gezond is! @Rica pfoe gelukkig is het filmpje nep, vond het ook al zo vreemd... @Sahi beetje onwennig dus, wat naar dat ie ook pas zo laat kwam... Beetje gek allemaal! Knuffel! @BabyR dat vind ik idd ook zo onbeschoft, vragen of het gepland was. Ik hoorde het ook vaak toen ik zwanger was van Stijn, ik zat nog op school (MBO) dus moest het ook vaak horen. Bemoei je lekker met je eigen zaken haha. @Wherona nog 1 nachtje! Ik ga voor je duimen morgen! Hier net een halve hartaanval. Was even wasgoed aan het opruimen in de rommel/kleding/logeerkamer, zie ik ineens iemand voor het raam langs lopen... Bleek een of andere monteur te zijn, de buurman heeft lekkage dus die kerel moest t dak op om te kijken. Foei wat kun je daarvan schrikken haha. Vanmorgen weer lekker naar de kruipgroep geweest ondanks de verkoudheid. En plensen dat t deed toen we er heen fietsten! 't Is misschien 1km fietsen maar ik was letterlijk tot mijn ondergoed nat geregend! Ik had Stijn een vuilniszak aan getrokken, die is dus mooi droog overgekomen! En hij vond t nog leuk ook
Rica, heb je je werkdag overleefd? Sahi, om 23.45 kwam hij nog een x aan? Waarom in vredesnaam zo laat? Lees nu je twijfel over het wel of niet vertellen van de info inwinnen, ik denk dat ik het nog even niet zal vertellen... Tenzij jij natuurlijk je besluit hebt genomen. Poookie, ik wil ook mee met jullie naar de kruipgroep, klinkt zo gezellig hahaha Babyr, ja dat is nog een tikkeltje erger. Toen ik net zwanger was had ik deze vraag ook vaak verwacht, heb hem wonder boven wonder maar 1x gekregen van een klant (die bekend staat als niet erg tactvol)... Wherona, morgen eindelijk jullie mooie kindje bewonderen, duim voor je meis! Dolfijnjes, en huisje weer spik en span? Karine, waaaaarrr beeeeeen jeeeee? Straks met L. naar de kapper, het voornemen was om zijn haren lekker nonchalant wat langer te laten groeien, maar we gaan toch weer voor een wat korter vlotter koppie!
Je mag wel mee hoor Rrianne, haha Alle mama's met kindjes tot 2 jaar zijn welkom! Maar is wel een eindje rijden voor jou, voor 2 uurtjes haha.
Pfffff ik ben helemaal op... Vanqcht hooguit 40min geslapen tot de wekker van 03:30. oo mn werk was ik echt zo ziek... 6x boven de pot gehangen en mn wallen op de vloer. ik wou eerder naar huis maar zo collegiaal als ze zijn gingen ze er niet op in. naja uiteindelijk doorgezet maar lig nu al in bed! ga nu slapen..hoopik had vanacht ook erge krampen en nu ook lichtelijk.. darmen borrelen als een gek. morgen hoop ik op een goede echo ! Hoop dat lois snel slaapt , ze is wat aan het protesteren. wherona jij ook succes morgen!!! ben weer weg..kwam ff klagen
Rica, aaaah vervelend meis, beterschap. Lees nu dat jij morgen ook heen moet voor een echo, ook voor jou draaien mijn duimen!
Succes morgen dames met jullie echo!! Hier gezellig dagje gehad, begon niet heel gezellig omdat Elke om 5.30 al wakker werd, nog halfuurtje liggen kletsen in bed na een schone luier maar moest er om 6 toch uit, ze was wel nog hardstikke moe dus om 7.30 weer op bed gelegd maar dat was ook maar voor een halfuurtje, nog even op bed gespeeld...zat ze lekker enthousiast te spelen, alleen iets te enthousiast want kreeg een schop in m'n gezicht van der...hahahha, moet er nu om lachen, maar in combij met het vroeg opstaan deze morgen leidde dat tot een ontzettende huilbui!! Uiteindelijk maar plan opgevat lekker het huis uit te gaan en lekker gaan winkelen en lunchen samen, en dat was heerlijk, was een strak plan geweest... Vanavond ging eten weer redelijk, maar had alles ook geprakt, heb ze ook lekker zelf wat laten prutsen ermee en dat vind ze heerlijk... Verder weinig nieuws hier...ga ff lekker bankhangen, morgen ff weer reactie op iedereen verder... tot later dames!
poookie: dank je voor je knuffel ik zag de vuilniszak foto inderdaad, super slim! rrianne: t is inderdaad lastig... vandaag is ie wel gezellig, dus dan ga ik weer twijfelen of we t niet nog even aankijken... rica: wat een rotnacht zeg en dan ook nog zo stom op je werk, bah bah ben benieuwd naar je echo morgen! wherona: ben ook zo benieuwd naar jou echo!! Yanna was vandaag chagrijnig, jakkes. Hoop niet dat ze dat houdt de komende tijd, echt niks aan. En dan heb ik ze alleen maar even in de ochtend gezien, maar hoor dat ze bij papa en op t KDV ook zeurde...
Hoiiiiii!!!! Ik zal me even opnieuw voorstellen.... Jemig, wat is het hier thuis druk!!! Deze week laatste week voor Martijn thuis, maandag mag hij weer en wordt het hier weer normaler... Op het werk ook echt giga druk gehad, dus echt geen tijd gehad om hier te typen. Heb wel veel meegelezen. @ Sahi: Meis, het houdt niet over he?! Ik hoop dat het snel duidelijk is wat hij wil en hoe je/jullie verder gaan/moeten. @ Rica: Veel plezier met de echo straks!! @ Wherona: Jij voor vanavond veel plezier bij de echo! Ik ga nu even opschieten hier, Ryano gaat zo naar school. Fijne donderdag!!
Karine welkom hier, leuk dat je mee komt kletsen in onze hechte groep grapjee...geeft niks we kunne je noooit vergeten Dankje dames jullie zijn lief! nog ffies, brrr spannend wherona komt goed vandaag voor ons ik voel het!
soap: nou de sfeer hing er gezellig bij gisteren en er knettert wel wat positieve spanning, waar we wijselijk niks mee doen... t is lastig. ik ben gewoon helemaal mezelf thuis en hij merkt dat hij eigenlijk niks te klagen heeft. Ik zie hem een innerlijke strijd voeren, ik hoop maar dat hij mij toelaat om hem erin te steunen... karine: wat kan het soms bizar druk zijn he? Succes meis! rica: jij hebt echt humor ik ben benieuwd naar die echo's joh (hoe bedoel je, ik heb kriebels )
@Rica jij bent bijna aan de beurt! Succes meid zal een pracht echo zijn! @Lieverds bedankt voor jullie lieve berichtjes op mij moeten jullie nog effe wachten pas om 17.20 dus duurt nog effe hihi.