Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Toppertje Rica!

2. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag

@Rica beterschap! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt! Fijn dat je echo goed was, is toch wel een kleine last van je schouders he.

@VanEke kan me indenken dat je van die schop even moest huilen in combi met vermoeidheid... Niet leuk! Wel fijn dat jullie samen de deur uit zijn geweest, heerlijk is dat :)

@Sahi hopelijk is Yanna vandaag minder chaggie!

@Karine kennen wij jou? :p Hihi leuk dat je er weer even bent, straks weer lekker naar t normale leventje :)

@Wherona ik hoop dat jij vanavond ook zo'n mooie echo hebt net als Rica! Ik duimmmmm!

Hier weer een kl*te nacht gehad, Stijn ging wel aardig, maar ik ben zelf nog steeds aan t hoesten. Waar ik gister het idee had dat t beter ging, voel ik me nu ineens weer volop grieperig! Knallende koppijn in combinatie met zware hoestbuien is niet fijn! Stijn vandaag ook weer grieperig. Gistermiddag ineens hoge koorts, en vanochtend alleen maar bij mij op schoot willen zitten en tegen me aan hangen. Arm schaap...

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    meiden, in mijn post van vanmorgen ben ik niet helemaal eerlijk geweest, omdat ik had beloofd niks te zeggen...
    gisteravond hebben K en ik seks gehad, van te voren zeiden we nog tegen elkaar dat het puur seks was om de seks, maar het heeft mijn gevoel toch weer in de war gebracht (duuuhhh). en we zouden het tegen niemand zeggen, omdat iedereen ons stom zou vinden, maar ons vriendinnetje had gebeld toen we bezig waren en toen we niet opnamen wist zij al wel hoe laat het was...
    oooh wat stom he? En ik heb er niet eens echt spijt van, omdat het met hem gewoon zo goed is, maar ja, het verandert niks aan de verdere situatie...
    pfff... Ben wel blij dat ik het nu kan vertellen, want ik hou er niet van om niks te zeggen...
    morgen gaat mn spiraal eruit, dus dan kunnen we zulke dommem dingen helemaal niet meer zomaar doen...
    stomme hormonen, grrr

rica: wat gaaf!!

wherona: ooh spannend, nog even afwachten!

yanna was vanmorgen weel minder chaggie, maar ik was zelf ook een stuk gezelliger ;)
    vanavond ga ik lekker uit eten en naar de bios met mn vriendinnetje, lekker even op stap :)

4. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @rica, wat fijn!
    @wherona, succes vanmiddag! En veel plezier natuurlijk.
    @sahi, zulke dingen kunnen gebeuren. Maar ja of t verstandig is of niet geen idee. Dacht t al toen ik je 1ste ber las. Postivieve spanning uhu sex dacht ik…tja t is in iedergeval nog niet helemaal over de aantrekkingskracht. Misschien nu tijd voor goed gesprek?
    @hier, gvd j heeft mn autosleutel verstopt kan em nergens vinden net maar mn reserve gepakt maar arhg wat irritant. Was er gewoon van aan t jankenwe moesten weg en dat kreng nergens te vinden 3 sec er voor had ze em in haar hand doe mn jas aan pak haar op ding weg! Ktktktktkt! Vanavond maar verder zoeken…pff is t al volgende wk donderdag? T gaat zoo traag tot mn nod. Denk van alles te voelen. Irritant. Heb wel afspraak met man gemaakt hij wil nieuw spel kopen maar dat mag pas als ik zwanger ben anders ben ik de komende maanden nog niet zwanger gaat ie de hele avond tot diep in de nacht spelen. (En bij elke nieuwe uitbreiding eerst kindje maken maar daar moest ie nog over na denken haha!)

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Sahi tsja wat moet ik daar nou op zeggen je weet zelf wel wat je wel/niet moet doen

@MBTC hihihi moest er stiekem wel een beetje om lachen hoor geef dan ook niet je sleutel aan J. super spannend hoor voor je het weet is het zo donderdag

@Poookie och jee die rot griep ook! Ik wordt der ook knetter gek van van die hoest en inderdaad vooral snachts (zucht) niets helpt der ook tegen.

6. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Wheronaaaaaaa succes meis!

7. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Sahi, die film is echt te leuk!
    Heb echt genoten hahaha vooral van Jan, oelalalalala

8. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Rica super mooi nogmaals gefeliciteerd lekker gewerkt??

Wherino veel succes al ben je nu vast geweest!!

Sahi mmmm sex dat je daar aan denkt als ik woorden heb met man hoeft dir niet te menen dat we sex hebben haha

9. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Wherona jij ook gefeliciteerd met je goede echo!!! Jammer dat de site eruit lag maar lang leve fb!!!!!! ;)

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @mama05 wat was jij der al vroeg bij. Dank je inderdaad lang leve facebook voor degene die ik niet op fb heb we hadden een hele mooie echo.

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, super gefeliciteerd met je mooie echo!!

12. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, had mn sleutel ook niet aan haar gegeven. Ze had hem uit mn tas gepakt. Dacht doe mn jas aan en dat doe ik haar dus in 3 sec heeft ze hem zoek gemaakt. Vond hem gisteravond pas weer terug achter de speelgoed bank. Gelukkig! Want mn reserve heeft kuren met contact maken…
    Zo na mn sleutel kwijt raken werd mn dag alleen maar leuker. Dik in de file gestaan te laat op mn werk, laat klaar. Maar gelukkig ook mazzle loop fietsje bij de aldi gekocht en had de laatste roze! Ze krijgt hem denk ik voor haar verjaardag.
    Vandaag lekker nix. Ben moe! Niet normaal iemand cocktailprikkers voor mn ogen?

13. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Inderdaad lange leve Facebook!! Ik riep iets van Ahhh gelukkig!! Mijn man raar kijken hahah Wat zul jij blij zijn en rica ook proficiat met de goede echo!

Ik moet weer snel gaan Gijs mag op voor zijn bronzen teddybeer zwemdiploma haha tot later

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @MBTC hihi niets is meer veilig in huis he

@Linda wat goed van Gijs veel plezier

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Wherona & Rica: Van harte met de goede echo!!

@ Sahi: Vertel het maar hier hoor!! Maar gelukkig is jullie aantrekkingskracht er nog ;) :)

@ Linda: Wat leuk voor G!!

@ mama05: Jij was wel heeeeeel vroeg!!!

Hier vandaag een rustiger dagje en van het weekend eigenlijk niets gepland.
    Heerlijk na al die drukke werkweken enz.

16. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Goedemiddag dames,

Gisteren hele verhalen getypt op iedereen, werd ondeerbroken door Elke die ff aandacht nodig had, erna naar Ikea geweest, Elke in bad gedaan en nadat zij op bed lag zelf nog even gaan zwemmen, dacht ik nu nog ff posten, lag de site eruit!! Was wel beetje balen...naja, goed had verder niet hele spannende dingen te vertellen dus geen wereldramp ;)
    Vandaag sinds weekje weer na 7 uur wakker ipv rond 6 uur, dat scheelt een boel!! Moest afgelopen dagen echt met haar het huis uit, anders trok ik het zelf niet zo'n lange dag :D Gelukkig wel iedere dag nog gezellig geworden, merk wel dat als ze wat langer slaapt ze thuis ook wat makkelijker gezellig is!
    Nu ligt ze op bed, gaat toch stukken makkelijker dat typen ;)

@Sahi: Ik zou me der niet te schuldig over voelen hoor, alleen wel belangrijk met hem bespreken dat het voor u duidelijk toch niet seks voor de seks was, en volgens mij wist ge dat vast al wel op voorhand maar kan me voorstellen dat het vlees ook wel eens wat wil toch ;) In elk geval zoals Karine zegt, goed dat de aantrekkingskracht en die positieve energie er toch ook nog is!!
    Hebben jullie het erna wel nog over gehad??
    Ik droomde eergisteren trouwens van jullie, was bij u op bezoek met Elke, koffie aan het drinken en aan het praten over vanalles en nog wat, wilde we net een stukje gaan wandelen met de kids, toen kwam hij aangelopen met een bloemetje...hopen dat ie die actie ook int echt gaat doen toch ;)

@Rica en Wherona: super dat jullie echo's goed waren, opluchting he!! Bij mij ging het vanaf de eerste echo echt opeens als een sneltrien, ben benieuwd of jullie dat ook zo ervaren??

@BabyR: wanneer moogt gij weer?? Binnenkort geslachtsbepaling toch?? Ben erg nieuwsgierig! Begint er bij u al en buik te komen, hier best wel al, was er best al snel ook...erg leuk! :)

Linda: leuk dat ie diploma mag zwemmen nu al :D Is ie wel al weer goed opgeknapt?? Lad op FB nog over een nacht waarin ge niet veel had geslapen??

@MBTC: hahahah, moest wel lachen om u voorwaarde waarop ie een nieuw spel mag kopen, inderdaad moet ge hem anders straks van het spel wegtrekken!! Hoewel ik me dat niet zo kan voorstellen bij mannen ;) Nog even afwachten tot de NOD, ik ben alvast aan het duimen!!
    Hier vind Elke ook de sleutel geweldig, ieder moment dat ze hem kan pakken heeft ze hem vast, heb er ook al meerdere keren achter lopen zoeken!

@Pookie: beterschap!! Balen dat Stijn er ook last van heeft gekregen, hoop dat ie snel weer opknapt!

@rest ben ik volgens mij kwijt...spring ik vanaf hier weer bij...

17. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag!!

@Sahi tja die aantrekkingskracht is er dus nog, dat lijkt me wel weer een positief ding!

@mbtc hihi pas een spel halen als je zwanger bent, nu gaat ie vast goed zijn best doen ;)

@Wherona wat een mooie echo!!! :D

@Linda ik zag de foto's op fb, wat leuk een zwemdiploma! Gefeliciteerd hoor, toch weer een leuke mijlpaal hihi.

@VanEke bedankt voor de beterschapswensen. Stijn is alleen wat aan t snotteren nu, geen koorts meer. Vannacht wel weer rommelig geslapen, maar ja maakt niet uit, ik was toch wakker door die rothoest!

Stijn staat nu voor de tv babytv te kijken en hele verhalen te vertellen tegen de tv, geweldig. Kleine kletskous. Verder vandaag lekker een thuis hang dagje, heb zo'n hoofdpijn! Stomme verkoudheid, en dan ook nog de tijd van de maand... Lekkere combinatie. Vanochtend de oven helemaal uitgeschrobt, was ook wel hoog nodig. Straks als Stijn erin ligt even de woonkamer, wc en badkamer doen en verder lekker niks!

Gistermiddag nog even naar de stad geweest toen R thuis was van t werk. Stijn heeft bijna de hele tijd aan de hand gelopen, zo tof :D We hebben ringen uitgezocht, woeiii!!! Weer een stapje dichterbij de grote dag :D

18. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Klussers Voor een brusje!(Nodlijst)
    mbtc - 08-02-2013
    Daantje - Maart

Zwanger:
    - VanEke
    - BabyR
    - Wherona
    - Rica

Uitgerekend:
    - VanEke 13-06-2013
    - BabyR 01-08-2013
    - Wherona 31-08-2013
    - Rica 17-09-2013

Afspraken:
    13-02-2013 BabyR Geslachtbepaling
    18-02-2013 Wherona intake vk
    22-02-2012 VanEke controle VK
    13-03-2013 BabyR 20WekenEcho

Jongen/Meisje
    VanEke - Verrassing
    BabyR - ???
    Wherona - ???
    Rica - ???

19. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    zo, vond het lijstje weer ver weg staan, dus maar even naar boven gehaald weer :)
    de volgende spannende datums zijn weer 09-02 voor MBTC en 13-02 voor BabyR!!

20. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Hi dames,

@rica en wherona, super!!!! Fijn dat de echo goed was. Nu lekker genieten.

@sahi, idd positief dat de aantrekkingskracht er nog is. Wellicht bloeit er bij hem nu ook weer iets op?

@rrianne en wherona, lief dat jullie aan me dachten :)

Hier gaat het goed! Gisteren heeft mam weer een gesprek gehad met de chirurg en die was zeer positief. Ze wordt over ongeveer 2 mnd geopereerd en hij verwacht dat hij de tumor helemaal kan verwijderen in een operatie van ongeveer 5 uur. Ze moet dan wel nog een week in het ziekenhuis blijven. Ze voelt zich nu ook stukken beter en is veel geruster dan voor het gesprek. Vannacht blijf ik met de kinderen een nachtje bij haar slapen. Manlief is weer op zakenreis dus dan vind ik dat wel gezellig.

Iedereen een fijn weekend en tot gauw. Ik blijf mee lezen hoor, maar reageren is op het moment even lastig. Komt wel weer!

Deel Deze Pagina