Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    karine: ja dat gedeelte was nooit een probleem. En we hebben heel hard tegen elkaar gezegd dat dit de situatie niet zou veranderen, maar ik merk dat het toch de zaken wat ingewikkelder maakt...

vaneke: nou inderdaad, soms is seks ook gewoon heel fijn (ik ben er zeker niet vies van), dus ik had me ook op voorhand voorgenomen om het gewoon puur als seks te zien, maar ja... Natuurlijk werkt dat niet ;)
    We wilden een paar maanden geleden al voor 'friends with benefits' gaan, maar dat is nu zeker niet handig, misschien later, ik weet het niet...
    Ben blij dat hij het niet bij een ander zoekt in ieder geval, want dat had natuurlijk ook gekund.
    haha wat een grappige droom! Nou wie weet he :p Het zou toch wat zijn, haha

poookie: zo zie ik het dus ook, maar hij voelt zich wel stom, omdat hij denkt dat ik nu weer denk dat alles oke is. Naja, de hoop wakkert wel aan ja...

supermom: dat hoop ik eigenlijk ook. En dat was dus niet zijn insteek. Hij is er zelf een beetje van in de war. we weten niet waar dit schip gaat stranden...
    Wat fijn dat het redelijk gaat met je moeder! Wel spannend allemaal he, jeetje! Heel veel sterkte ermee!

mbtc: ja ik wil super graag een goed gesprek, maar hij vindt dat lastig. hij is zo gesloten en vindt het maar gezeur allemaal...
    wat een drukke dag gisteren! Vandaag lekker bijkomen hoor :) Rustig aan!
    Ik duim ook voor je meis!!

wherona: ik was ook heel blij met je FB-berichtje, was toch wel erg benieuwd :D Weten ze waar het bloed vandaan komt?

mama: tja wij zijn een beetje konijntjes om t zo maar te zeggen *bloos*. En dat is ook het enige stukje wat niet verkeerd was/is tussen ons... T was voor ons ook altijd een goeie manier om een ruzie af te sluiten, maar nu was het gewoon niet slim.
    we hadden gewoon last van onze hormoontjes denk ik... En ik kan tegen hem geen nee zeggen... Als hij nu weer vrolijk bij me in zou trekken en doen of er niks gebeurd was, zou ik meteen weer aan zn voeten liggen...

babyr: die film was echt geweldig!! Mijn vriendin en ik zien ons over 20 jaar wel zoals die oude taarten, whaha!

spiraal is eruit, de gyn had het gelukkig aardig snel voor elkaar. mijn bmm moest er wel voor gespreid worden, dus dat is niet fijn, maar ik heb het overleefd ;)
    had alweer een paar dagen last van mn onderbuik en dat is meteen over, wat een opluchting zeg!
    verder rustig dagje met Yanna en vanavond nog even een drankje doen bij scouting en dan blijft papa bij Yanna. dat soort praktische dingen gaan gelukkig erg goed nu :)

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Lieve Supermom... Zie je wel dat je je nickname eer aan doet?!?! ;)
    Fijn dat het goed te opereren is en dat je mams er wat geruster op is.
    Veel plezier met het logeerpartijtje!!
    Knuffel!

3. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Sahi: Snap ik dat het nooit een probleem was en nu ook niet, maar toch weer wel... Jeetje... Inderdaad ingewikkeld!!
    Hoop écht dat hij eruit komt wat ie wil en dat jullie of samen gelukkig zijn óf apart gelukkig zijn/worden...
    Wel fijn dat hij en Yanna (weer) erg goed gaat ook al is het een vreemde situatie. Blijf sterk en voor jezelf en je dochter vechten meis!
    Ook een knuffel voor jou!!!

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    dank je meis, je bent een schat!
    ik probeer me nu een beetje te focussen op een toekomst zonder hem, dan hoeft hij niet het idee te krijgen dat ik blijf pushen en hopen en dan ga ik mezelf laten zien dat ook dat wel goed komt.
    dus even aan het informeren over koophuis en dat soort dingen en ik zou zelf ook een leuk appartementje kunnen kopen :D
    Dus wie weet ga ik die kant wel op, even neuzen

5. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Toch wel verstandig Sahi dat je verder gaat kijken... Denk je zelf dat het nog weer goed gaat komen tussen jullie? Ik krijg het idee dat je dat niet echt meer ziet gebeuren en steeds meer went aan het idee om zonder hem verder te gaan, of in elk geval, zonder hem als partner. Hij zal altijd deel van je leven blijven ivm Yanna natuurlijk. Hoe denkt hij hierover? Ziet hij jullie relatie nog goed komen?

Supermom fijn zeg, wat positief nieuws voor jullie! Het duurt wel nog ff voordat de operatie zal zijn, is daar een reden voor dat ze er zo lang mee wachten? Kan geen kwaad lijkt me, anders zouden ze dat niet doen.

Nou ik ga maar weer ff wat doen in huis hihi. Zwaai!

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik weet niet wat hij denkt, hij praat niet. ik hoop heel erg dat het nog goed komt, ik had gewoon nooit gedacht dat dit onze toekomst zou zijn, apart van elkaar, een kindje bij 2 aparte ouders... Wij zouden 6 kinderen krijgen, dat soort dingen... Dus als ik daaraan denk, hoop ik heel erg dat het goed gaat komen.
    maar ik kan niet blijven hangen in afwachten en hopen en smeken, ik denk dat ik gewoon voor mezelf moet gaan kijken wat ik wil en dan merk ik van hem vanzelf wel wat hij gaat doen.
    en mocht ik onderweg toch een ander vinden (je weet het nooit) dan heeft hij zijn kansen verspeeld. Zo zie ik het nu maar even.
    Niet dat ik nu met een ander bezig ben hoor, daar ben ik nog helemaal niet aan toe, maar je weet nooit waar je tegen aan loopt...
    dus heel dubbel nog... Ik had het graag anders gezien, maar ik wil niet blijven afwachten, dat heb ik al 6,5 jaar gedaan...

7. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Ik vind dat je er echt heel dapper mee omgaat met alles. Tuurlijk is het niet niks, en zeker als je zo lang bij elkaar bent geweest en een kindje hebben samen. Maar je moet nu aan jou en je meissie denken! Nogmaals petje af, ik vind het zo knap hoe je met de situatie omgaat. Je komt zo sterk over!

Jammer dat hij niet praat trouwens, communicatie is zo belangrijk...

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ja dat niet communiceren is ook een groot deel van van het probleem. Ik ben er ook geen held in, maar hij is het toppunt. en bij hem loopt ook zijn hele omgeving er tegenaan, dus het ligt echt niet alleen bij mij.
    ik heb een afspraak gemaakt bij de hypotheker om advies te vragen en ik heb al berekend dat ik zelf een leuk appartementje zou kunnen kopen. toen dacht K wel even; hmm als ons huidige huis verkocht is, kunnen we echt niet meer terug. even goed nadenken of we dit echt willen weggooien...
    maar ik zou het nu wel aandurven, hoe verdrietig het ook is.

9. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Vanmiddag nog even naar playcity geweest, had geen zin om thuis te zitten, Elke had het wel naar haar zin maar was stuk drukker dan vorige week, ook boel kinderen ouder dan 4 wat steeds in de peuterhoek kwamen spelen. Aantal deden wel voorzichtig maar ook stel van die brute destructieve jongetjes, heb die na paar keer wel weggestuurd...Elke kreeg verder hele tijd aandacht van een meisje van 3, wilde hele tijd met haar spellen...Elke deed lekker haar eigen ding en dat meisje maar hele tijd achter haar aan en proberenm knuffelen en handje vastpakken, was wel schattig om te zien. Elke reageerde wel maar deed toch vooral haar eigen spel zonder zich te storen aan dat meisje :)

@sahi: het is ook best een stap inderdaad, misschien toch een idee om een keer met een onafhankelijk iemand erbij te gan praten, die zijn vak getraind in communiceren in mensen welke dat niet/moeilijk doen :)

@supermom: goed nieuws zeg!! Gelukkig, zal vast ook voor jullie allemaal weer wat rust brengen!! Hopen dat ze goed door de operatie komt straks, wij duimen in elk geval :)

10. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Wherona, super je echo!

Supermom, wat een goed nieuws!!

Sahi, whaha konijntjes!! :D je hebt t er niet makkelijk mee meid

VanEke, ik vind t ook reuze snel gaan. Alleen de echo voor de geslachtbepaling vind ik wel eeuwen duren haha
    Voel je je goed? Hier een inimini buikje haha. Nja toen ik van 30 weken zwanger was dachten mensen nog dat ik pas een week of 14 was haha
    Lijst, ik ben 31-7 uitgerekend, zal m zo ff aanpassen. Was een dagje vooruit gezet haha, dus niet op mn eigen bday uitgerkend.

Wij lopen vertraging op in t huis. De spuiter zou vandaag klaar zijn maar helaas. Nu zou die morgen komen, maar hij heeft net een ongeuk gehad...

11. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Klussers Voor een brusje!(Nodlijst)
    mbtc - 08-02-2013
    Daantje - Maart

Zwanger:
    - VanEke
    - BabyR
    - Wherona
    - Rica

Uitgerekend:
    - VanEke 13-06-2013
    - BabyR 31-07-2013
    - Wherona 31-08-2013
    - Rica 17-09-2013

Afspraken:
    13-02-2013 BabyR Geslachtbepaling
    18-02-2013 Wherona intake vk
    22-02-2012 VanEke controle VK
    13-03-2013 BabyR 20WekenEcho

Jongen/Meisje
    VanEke - Verrassing
    BabyR - ???
    Wherona - ???
    Rica - ???

12. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    dames...vandaag een buikfoto gemaakt...normaal niet zo geneigd die online te gaan zetten, maar vond deze wel erg leuk, dus wil hem hier ook ff kwijt, 21+1 ;)

Bijgevoegde bestanden:

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    vaneke: wat leuk dat jullie weer naar playcity zijn geweest :)
    ja ik ben ook echt voorstander om eens met een therapeut of iets te praten, maar dat wil hij momenteel echt niet.
    whaa tof die buikfoto :D

babyr: het is af en toe echt een gedoe, maar mijn vriendinnetje zegt ook dat ik moet proberen te stoppen met er zo veel over nadenken, dat scheelt misschien ook...
    balen dat het huis vertraging oploopt...

vanavond een ruzie gehad, man man!
    wij eten nog elke avond samen en op vrijdag zijn er vaak vrienden enzo over de vloer. dus als vanouds zat het huis vol en we waren allemaal melig, je kent het wel. K heeft heel de dag gewerkt, en dan zit hij er op vrijdag vaak doorheen, dus die was een beetje chagrijnig. Toen al het volk weer weg was waren we nog heel even met z'n 2en en toen kreeg ik echt alles over me heen. Hij vond dat iedereen bot tegen hem deed (dus niet alleen ik) en hij vindt het vreselijk pijnlijk dat ik het niet voor hem opneem (huh?).
    hij had gehoopt dat ik hem in bescherming zou nemen, aangezien ik toch zo graag wou dat alles nog goed kwam.
    Uiteindelijk barstte de grote man in tranen uit, zo zielig! Hij zit gewoon helemaal in de knoop, pfoe...
    Toen is hij weg gegaan naar scouting, waar ik straks ook nog even een drankje ga doen (Yanna slaapt daar al in een campingbedje).
    Ik heb hem gezegd dat ik er graag voor hem wil zijn en dat ik altijd alles voor hem over heb, maar dat deze manier niet klopt. En dat hij eens goed naar zichzelf moet gaan kijken.
    hij is helemaal gebroken en ik weet niet of mijn houding nou juist goed gaat werken of misschien juist averechts... Het is in ieder geval overduidelijk dat hij ook nog niet klaar is met mij, anders had het hem toch echt niet zo moeten raken...

Maar ik ga rustigjes aan eens met mezelf verder en daarnaast proberen te stoppen met er zoveel over nadenken :p

14. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @all, sorry ff ego berichtje. Manlief ging vanaaf met cavia naar dierenarts om tandje te laten knippen. Bleek dat ze een tumor in haar neus had en dat hij haar moest laten inslapen. Dat had ik echt niet verwacht. Ben ook enorm verdrietig. Was kado van man toen we gingen samen wonen. J zal t morgen ook wel gek vinden een lege kooi.
    En ben misselijk! Bah!

15. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Pookie, Ja soms wil ze na een flesje nog wel even slapen. Maar doe dit eigenlijk nooit. Ben dan bang dat ze dan later op de ochtend niet slaapt en dan alleen middags nog. Maar weet dan niet of ze dan genoeg slaap pakt. Kan het zondag wel even proberen. Ach sneu, beide ziek. Hopelijk knappen jullie snel op. Hier ook snotterig. Lekker even aan de poets. Leuk dat jullie geslaagd zijn voor de ringen. En die Stijntje toch zo aan de wandel.

@sahi, Heb je nog informatie ingewonnen en hem dit ook nog verteld? Ik snap dat je liever eerst niks wou zeggen. Maar goed maak seks is wel de lekkerste seks zeggen ze :D. Maar idd het lost niks op.
    Ik vind het echt super knap hoe je erin staat. Ik zou het zelfde denk ik hebben. Op een gegeven heb je het wel wat gehad (vooral na 6,5). En als het maar van 1 kant komt dan kunnen die jaren heel zwaar zijn. Je houdt jezelf zo goed en je geniet ook nog wel van het leven. Niet alleen, maar ook samen met Y. Zoals alle andere meiden heb ik alle respect voor je. Hij zit hem zelf echt in de weg. Anders zou hij niet zo snel breken. Maar dat hij na z’n breekpunt niet alles eruit gooit. Ik snap best dat je er zoveel over na denkt. Op een gegeven moment wil je ook weten waar je aan toe bent.

@Rrianne, Bleef L een beetje stil zitten tijdens het knippen? En nu weer een lekker kort Koppie. Heb alleen de beneden verdieping schoon gekregen. Zal morgen boven nog even doen.

@karine, Jeetje wat een drukte. Hopelijk kun je straks snel je rust weer vinden als Martijn weer aan het werk is.

@mbtc, ow lastig dat j met de autosleutels aan de haal is geweest. Heb je ze ondertussen alweer gevonden? Ow ja lees het al. Ja dan kan alles tegen zitten. Oooo leuk heb ze in de folder zien staan die fietsjes. Vond ze ontzettend leuk. Oooohhhh neee he dat meen je niet. En niet eens even afscheid kunnen nemen. Er is niks minder dan abrupt afscheid moeten nemen van zo’n dierbaar beestje. Hij mag wel zo klein zijn maar toch.

@Supermom, Fijn om te horen dat ze waarschijnlijk alles kunnen weghalen. Dat ze nu ook veel geruster is dan voor het gesprek. Lekker slapen en maak er een leuke en gezellige avond van met de kids en je moeder.

@BabyR, Altijd jammer he die bouwvakkers. Je bent soms zo afhankelijk. Wat een sexy foto van je buurman aan het klussen. Altijd die bouwvakkers decolleté :D

@vaneke, Waaaauuuuwwww wat een mooie buik al. Geweldig dat Elke haar spel niet laat afleiden door een meisje van 3.

@Echo, Joepieee, Wherona en Rica een goede echo. Gelukkig maar. Nu lekker verder genieten.

@hier, ga op bed. Morgen weer vroeg in het zwembad staan om training te geven. En wil graag nog even op zolder aan de slag. Dus druk maar lekker dagje.

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    dolfijnjes; heb een beetje informatie ingewonnen, maar we gaan 11-2 naar de hypotheker voor advies wat in onze situatie past. Internet en telefoontjes zijn toch te algemeen.
    maar ik zou zelf een appartement kunnen kopen, of huren. ik wil niet in ons koophuis blijven zitten.
    maar goed, het huis verkopen maakt alles wel heel definitief en sinds ik dat tegen K heb gezegd is hij volledig gek geworden.
    de seks was fantastisch, maar nu baalt K zo van zichzelf dat hij helemaal in de war is en heel raar doet.

Vannacht is hij helemaal ingestort, nadat hij weer tegen mij tekeer ging en dat mijn vrienden het eens voor mij opnamen. Hij denkt nu dat iedereen tegen hem is en dat hij gek is en allemaal wartaal.
    pff ik blijf er maar in hangen joh, gedoe allemaal. er blijft ook maar van alles gebeuren.
    ik wil niet blijven piekeren, maar nou dit weer...

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    oh mbtc wat verdrietig van je cavia! Natuurlijk mag je daar verdrietig om zijn! He bah, heel veel sterkte met het verlies!
    Wat vindt J van de lege kooi?

18. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag!

@VanEke wat een mooie buikfoto! :D

@Sahi jeempie wat erg dat ie zo in de knoop zit met zichzelf... Hij moet echt hulp gaan zoeken bij een psych ofzo als ik dat zo lees. Pff heftig.

@mbtc jeetje wat sneu van je cavia... Als je dat niet verwacht is het helemaal rot!

Hier vanmorgen wezen klussen bij een vriendin van de familie in huis. Ze heeft eindelijk een huisje voor haarzelf en haar zoontje na de scheiding. Ze had dus hulp nodig met behang sjorren. Was wel heel gezellig, Stijn heeft zich ook kostelijk vermaakt met meehelpen.

En vanavond gaat Stijn voor het eerst uit logeren... R zijn zusje was ook mee vanmorgen, en hij zou daar al een keer gaan slapen, ze ving op dat we voor vanavond nog oppas zochten, dus ze bood aan dat hij vanavond wel mag komen slapen. Spannend hoor, zie er wel een beetje tegenop, maar ik weet dat het allemaal wel goed komt :)

19. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sahi, j kwam vanmorgen bij lege kooi. Stond raar te kijken en moest daarna huilen. Hebben haar met zn 3tje begraven. Wilde ze haar nog aaien maar dat vond ik niet zon goed idee. Maar toen ze zo zielig bij die lege kooi stond brak mn hart. Pff wat een situatie he met k. Misschien kan t nu tot hem doordringen dat hulp van buitenaf misschien niet zon gek idee is. Heel vervelend die non-communicatie.

@vaneke, mooie buik hoor!

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ VanEke: Wauw!! Wat een mooie buik!!!

@ Sahi: Och meis... Dat maakt het wel lastiger ja... Misschien is hulp zoeken dat hij daar kan praten niet eens een slecht idee ;)

Hier klaar met rapporten schrijven, dus vanavond lekker bankhangen en op tijd slapen. Morgen lekker zwemmen met Ryano!
    Fijne zaterdag!

Deel Deze Pagina