Sahi als ik jou verhaal nu lees,moet ik aan konijnen denken hahah nee zonder gekheid het lijkt inderdaad zelf wel of hij door gedraaid is maar je bent super goed bezig om vast vooruit te kijken terug draaien kan altijd nog!!! Mbtc oh zielig zeg van je cavia en hoe j reageerde bah kan me voorstellen dat je brak bij de kooi met j Marine oh schrijf je de rapporten nog bij ons is alles digitaal wij krijgen ze vrijdag mee ben zo benieuwd al heb ik geen zin in de tien minuten gesprek 😳 Babyr oh balen van jullie vertraging van het huis hebben jullie beetje speling met verhuizen?? Of zitten jullie nu in de stress Ps die buurman van jou de achterkant mag er ook best wezen Wherona ja ik was er vroeg uit ik heb nog steeds van die leuke nachten ( Linda wat houd dat in zo'n diploma voor kleintjes?? Moeten ze dan ook al echt iets doen?? Vaneke dat uurtje kan het net doen hè wat een mooie buik heb je al zeg!!! Jullie weten niet wat het wordt hè!! Pookkie heel erg veel plezier en zal vast wel goed gaat vanavond met stijn!!! En jullie lekker avond met zijn tweeën Supermom jeetje zo lang een operatie maar fijn dat ze zich beter voelt na dat gesprek!!! En fijn daar logeren is ook helemaal een feest voor de kids!! Vanaf woensdag was k ziek hoge koorts en vanaf donderdag A ziek dacht dat het vandaag beter ging en moest vanmorgen even na de winkel À wou graag mee maar tijdens het wachten bij de kassá kreeg ze het weer te pakken en wou snel na huis thuis gekomen gelijk in slaap gevallen en weer hoge koorts. Jairo nog het zelfde de druppels die we nu hebben lijken te helpen het loopt er niet zo erg mee uit behalve de druppels (gel gele kleur) maar het slapen is nog niet beter ( nog even de tijd geven 8 feb weer na die man en 15 na de kno
@ mama: Dit is het overgangsjaar naar het digitale rapport... Zal blij zijn als het eindelijk zover is. Ook ik ben voor mijn eigen kind erg benieuwd naar zijn rapport!! Hahaha...
Karine bespreek je dat niet alvast met je collega moet je echt wachten tot na rapport hahah zou niks voor mij zijn had al lang even gevraagd of ik blik mocht werpen
Whahahaha... Nee, ik weet écht niet wat er in zijn rapport staat Dus ik ben echt "strontnieuwsgierig" Hahaha
@karine, je bent een schat 😘. Ik weet even niet meer wie het vroeg (pookie?) maar de operatie duurt nog zo lang omdat er simpelweg eerder geen plek is. Wij zien dit als iets positiefs omdat wij denken dat als hetlevensbedreigend zou zijn, zij echt wel eerder geopereerd zou worden. Het kan blijkbaar wachten en dat is positief. Het logeerpartijtje was super! Mam was wel heel erg moe gisteren na ons bezoekje dus was goed dat het maar 1 nacht was . De boefjes hebben haar afgemat. Hahahaha @vaneke, wauw!! Mooie buik hoor! @sahi, k heeft echt hulp nodig. Grappig dat jij eerst degene waaide hulp nodig had, terwijl nu blijkt dat jij veel sterker bent dan hij. Ik denk dat hetandersom is.
Supermom: je zou denken inderdaad dat het minder ernstig is als ze geen haast maken. laten we ook hopen dat het meevalt allemaal poookie: hoe is het logeren gegaan? gek he, geen manneke in huis s nachrs. maar wel ff lekker bijtanken hoop ik!
Blehhhj na 2 weken gemiddeld 4 uurtjes slaap gehad te hebben, mag ik wel ff klagen toch? Ben zo gaar als boter. Sorry hoot ff ego maar moest eruit haha
Goedemorgen dames, Hie weer lekker weekendje dagdiensten op het werk, dus lekker rustgi, bijna iedereen ligt nog op bed!! Straks nog ff naar verjaardag van mijn neefje, wordt 5 jaar, dus dag komt wel om hier. Verder weinig bijzonderheden... Thanks voor jullie reactie op mijn buik, hij is echt in een week tijd ontzettend gegroeid heb ik het idee, gevoel dat ie nu al bijna even groot is als mijn buik bij Elke uberhaupt is geweest...maar dat valt nog wel mee vond manlief Hij groeit deze keer meer naar voren, dus kan er nu echt lekker mee pronken, heerlijk @MBTC: ow, moest bijna zelf traantje laten bij u verhaal over uw cavia, kan me voorstellen dat u hart brak toen J de lege kooi zag!! @Mama: wij weten niet wat het wordt neen, mijn gevoel zegt deze keer een jongen! Veel beterschap voor bij jullie daar!! Hoe waren de rapporten? @karine: bij jullie ook goed nieuws in zijn rapport? @supermom: leuk dat het nachtje slapen zo leuk was, konden jullie vast ff gebruiken allemaal! @babyR: aiai, door het klussen in jullie huisje of R. die aant rommelen is 's nachts?? Schiet het wel een beetje op in jullie huisje? @Pookie: nog lekker in bed aan het uitslapen hoop ik? hoe is de nacht gegaan?? Zag op FB een leuke foto van een diep slapende Stijn, was wel erg leuk van haar dat ze die maakte voor jullie Wel ook lekker beetje kunnen stappen zonder steeds op uw telefoon te letten Ik ga maar weer even op de woonkamer zitten, tot later dames!
@Sahi pfffff jemig wat een gedoe allemaal K. heeft meer aan hulp van buitenaf volgens mij komt ie der anders nooit uit. @Poookie volgens mij wel goed gegaan he? @Mama05 balen zeg van %^&* nachten indd. nog effe volhouden tot de 8ste en de 15e. @BabyR arme jij hoe komt het dat je zo weinig slaapt? @VanEke prachtige buik en naar voren dat wordt een jochie hihi @MBTC zo sneu van de cavia denk dat J. het wel snel is vergeten. Enne misselijk ??? spannend donderdag hoor. @Meeting hoe staat het daar eigenlijk mee is dat nog steeds op 6 april? en hoe laat en waar? of is dat nog niet vastgelegd? Gisteren effe met Davey op het strand geweest hij vond het prachtig om zelf te lopen, wel jammer van de koude harde wind waardoor we het niet verstandig vonden om lang te blijven. Ben toe aan de lente lekker weer naar buiten
babyr: natuurlijk mag je klagen, bah zeg, 4 uurtjes slaap is echt veel te weinig! vaneke: lekker he, die dagdiensten in de weekenden En veel plezier op de verjaardag van je neefje! meeting: 6 april inderdaad, lokatie was nog niet vast gelegd, zal ik het zaaltje reserveren?\
Ik heb wel al vrij gevraagd sahi dus het maakt mij niet uit waar of wat, van mij mag je reserveren dan kunnen we ook optijd aangeven wie wat meeneemt. mbtc jeee wat klote!! ik ben gek op cavia's!! heb ze jaren gehad en mij jeukt het nog steeds maarja geen tijd en ik vind dat je er tijd voor moet hebben. Maar vind ze echt gaaf! we waren in de dierenwinkel en hadden er 1 bij lois op schoot gedaan, zo ze vond het prachtig zeg!! knuffelen enzo, toen hij weer in zn kooi moest was ze echt boos haha Gaan jullie een nieuwe uitzoeken? Vond ze het leuk ?? Sterkte babyr 2 weken al, is vast een oefening voor straks nee bah zeg wat rot....ik hoop dat nooit mee te maken zo erg als mama ook, ik weet niet of ik het geestelijk zou trekken eigelijk dus petje af dames! vaneke wat een mooie bol zeg! Gaat goed he Heb je al een voorgevoel voor een meid of jongen? verder weinig te melden, ben lekker misselijk en moe en kan ook zo lekker overgeven! vandaag uit eten maar durf echt niet veel te eten en al helemaal niet kruidig want dat blijft geheid niet zitten, en heb vroege dienst dus kan het ook niet gokken.
Ik slaap slecht door R helaas. Die vind het s'nachts nodig om urenlang: neeneeeneeejjennejjneeeneeje te roepen. Dus geen tranen maar wel vreselijk erg zeuren. Soms helpt een flesje in bed maar vaak ook niet helaas. En dan zijn we zo 3 uur verder. Ook als een flesje helpt, dan ben ik er al uit geweest voor een luier en flesje en dan ben ik klaar wakker, dan duurt t een eeuwigheid eer ik weer slaap. Zuchttt ik ben echt op. Voel me de hele dag al lamlendig. En dat verhuizen erbij. blehhhhhhhhhhhh. Ik til me ook een breuk aan R, auto in, auto uit,, auto in, auto uit. Op de arm, van de arm, op de arm, van de arm. En ze zit in een fase dat ze zich niet alleen kan vermaken. Zuchtttttttt, nu hangt ze ook aan mn been: neeeeneeeeneeeneeeeeneejj. whahah ff lekker klagen hoor, maar ben er echt chagrijnig en verdietig van (hormonen???) Meeting, ja wat doen we? Nog steeds gymzaal? Wherona, ik ben ook zo toe aan de lente, *&#$ kou! Rica, ohh bah, misselijk zijn is niet fijn
En dan dat stomme MP, iemand wilt mn koelkast kopen, word er 10x door dezelfde gevraagd: is t wel RVS look? Na 9x Ja te hebben geantwoord heb ik nu terug gestuurd: Nee zoals u ziet op de foto is de koelkast paarst met roze stippen. Tjonge jonge zeg, somsssssssssssssss
@babyr, hahahahaha ik heb ook wel eens de neiging om iemand zo iets te sturen via mp. Had nog nieuw rompertje van j liggen van mexx met prijskaartje er nog aan. Zet em op mp onder nieuw met kaartje er aan, krijg je een mailtje is hij wel echt nieuw? Nee ik doe t altijd aan met het kaartje er aan ivm millieu besparing :S @sahi, ja hoor reserveer t zaaltje maar! Gezellig heb er zin in!
@ BabyR: Whahahaha!!!! Je zal op MP toch maar eens goed moeten lezen als je iets wilt kopen, begrijpend lezen is moeilijk hoor!! @ MBTC: Ik duim voor je voor donderdag!! Hier zo toch maar naar bed, morgen weer werken. De eerste dag dat hier het leven weer zoals "normaal" gaat/zal gaan... Ben benieuwd Hahaha Hopelijk blijven de boys rustiger dan afgelopen nacht. Ik ben er wel 6x uit geweest... Ach... We zien wel Komt goed voor ik een jongetje ben... Hihihi Welterusten allemaal!!
@karine, dankje. Tja het is afwachten. Heb net als elke maand wel wat kwaaltjes dus heb echt geen idee. Hopelijk zitten jullie weer snel in een "normaal" ritme. @rica, nee voorlopig kopen we geen nieuwe. Eerst ff kamers omgooien en woonkamer opnieuw indelen en kijken of we dan nog plek hebben. Ze kreeg ook regelmatig koekjes en chippies in de kooi lijkt me ook niet echt gezond voor zon beestje. In de toekomst nemen we zeker wel weer 2 vrouwtjes. Wil ook nog ff bij de winkel vragen hoe t kan dat ze 3x een tumor heeft gehad. Te ver doorgefokt? Heb geboorte papieren van de cavia en stamboom. Misschien zijn er meer problemen uit dat nest bekend. @all, jeetje wat is t rustig. Ben ik niet gewend. Vaak moest ik veel bijlezen na t weekend. @hier, onrustig meisje zijn van 7 tot 9 bezig geweest met haar op bed leggen. En t boefje heeft nu ontdekt hoe ze uit bed kan klimmen. Vanmiddag zat ze dan ook gezellig op de grond te spelen, haha! Dus dat word nog wat manlief stond gek te kijken toen ze niet in bed lag
@all, alles gelezen maar even geen zin om te reageren. @Mbtc, jeetje nu al uit bed klimmen. Dat is ook wel weer wat. Zal inderdaad wel raar lijken. @hier, Weer een vroeg meisje. Was kwart voor 7 ofzo. Toen na wat jengelen een flesje gegeven maar mocht niet baten. Dus uiteindelijk maar van bed gegaan. Manlief is later op de ochtend aan de klus gegaan op zolder. Middags so en sz met vriend hier gehad te lunchen. Was wel gezellig. Ik daarna nog even aan het verven geweest en op het einde van de middag nog even naar de Makro. Toen was de dag ook alweer om. Het begint weer langzaam op te schieten de zolder. Af en toe wat doen dan komt het vanzelf wel klaar. Ga nu op bed want moet morgen weer vroeg. Moet opstarten.
Avondddd @mbtc oooh wat erg dat J moest huilen om de cavia, zo zielig... Dan breekt je hart echt! Knuffel! @Sahi logeren was super goed gegaan, hij heeft zelfs doorgeslapen (wat ie thuis al maanden niet meer doet). Als ie dat thuis nou ook eens deed, met zijn rommelnachten! Maar we zijn er misschien eindelijk achter wat t probleem is... Ik juich maar niet te vroeg... We vermoeden dat ie een zeer hoofdje krijgt omdat hij altijd bovenin bed ligt met zijn hoofd tegen het hoofdbord, wat van hout is. Van campingbedje is het van stof, dus zacht, dus niet pijnlijk... Ik ga morgen eens even een soort stootband knutselen aan zijn hoofdeinde, wel op zo'n manier dat hij 'm er niet zelf af kan halen. Hopen dat dat wat doet! En anders misschien eens proberen om een campingbedje op zijn kamer te zetten, misschien werkt dat. Mocht dat óók niet werken ga ik zijn bedje verplaatsen naar de andere slaapkamer, in de hoop dat het misschien aan de kamer ligt dat ie niet goed slaapt. Nog een paar opties om te proberen dus hihi. @BabyR klagen mag hier altijd! Die nachten zijn niet fijn Knuffel! @VanEke inderdaad zo lief die foto van Stijn, smelt haha. We hebben een heerlijk avondje gehad, om 4 uur lagen we erin en hebben tot 12 uur in bed gelegen, héérlijk! Schoonzusje besloot dat Stijn ook maar moest blijven voor middagslaapje dus we hebben heerlijk met zijn tweetjes kunnen brunchen in de stad, was wel ff genieten! Schoonzusje had Stijn meegenomen naar haar schoonouders, die hebben 2 jonge kids van 6 en 9 jaar waar hij lekker mee heeft gespeeld. En hij heeft kennis gemaakt met hun konijn, dat vond ie ook geweldig begreep ik, zo leuk om te horen allemaal! @Wherona oh heerlijk op t strand. Word inderdaad tijd dat het lente word, ben ik ook enorm aan toe! Pokke regen en wind! Nou ik verkas maar eens naar bedje! Trusten en hopelijk voor iedereen een doorslaap nacht!
Meeting ga ik morgenavond mee aan de slag hoor poookie: wat fijn dat t doorslapen zo goed ging! hopelijk vinden jullie voor thuis ook een oplossing! rica: wat vervelend zeg, die misselijkheid en t spugen, bah
Goedemorgen..iets te vroeg wakker (03:20) en wacht nu om weg te gaan en aangezien ik toch niet rustig kan rijden wacht ik wel even. ik wil het nog niet op werk vertellen maar zo wordt mij dat wel lastig gemaakt. heb al ff glas melk on genomen zodat het nuet zo zuur is als het eruit kont Het is niet dat ik de hele dag overgeef maar met vlagen en vooral in de ochtend als ik zo vroeg wakker wordt!! maar hou genoeg binnen. en karine hoe is je normale dag gegaan? mbtc oh had mij cavia ook en dat was een dochter van mn cavia... Weet alleen nooit wie of wat er op had gezeten dus kan best zijn. maar vergeet niet, cavia's zijn ook geen sterke diertjes..ze zijn heel kwetsbaar ook met ziekte. Niu wie weet in de toekomst weer een pluizebol. Ondertussen is het tijd te vertrekken! werkze allemaal