@BabyR jemig wat vervelend zeg zulke nachten (zeg maar gerust kut) Kan ze niet een nachtje bij iemand logeren dat jij effe bij kunt tanken. Je hebt het momenteel ook wel onwijs druk R. verhuizing, en je zwangerschap. Dikke knuf enne klagen mag zekers wel @Meeting reserveer het zaaltje maar hoor. @Rica blegh niet fijn om misselijk te zijn, werkt een droog beschuitje of crackertje niet? @Poookie nog genoeg uit te proberen dus met Stijn zijn nachtelijke wakker momentjes. Wel apart he dat hij daar dan wel doorslaapt. @Karine kom je dan ook weer wat vaker langs? @Linda hoe is het met G.? Voor de rest weet ik het niet meer Hier gaat alles wel lekker alleen wat last van een verstopte neus in de nacht met als gevolg telkens een droge mond. Had ik bij Davey ook steeds. En mijn borsten zijn zeer gevoelig, ach het hoort er allemaal bij en het had ook erger gekund he. Met Davey gaat het ook super het is zo een lekker vrolijk ventje echt een grappenmaker erg leuk om te zien.
Poookie, toen ik op fb las dat S. doorsliep was dat precies mijn gedachten, dat hij zijn koppie stoot. Zeker het proberen waard, ben heel benieuwd en hoop het zo voor jullie dat dit de oplossing is. Lees wel mee hoor meiden, maar ben alweer ziek, gister mijn bed niet uitgekomen, dik 40 graden koorts.. Baal baal baal. L. kon gelukkig vandaag naar oma, ben benieuwd wanneer ze hem terug komt brengen (ze is overspannen en ging kijken tot hoelang het lukt).
hallo dames, Gisteren pas rond 21 uur terug van verjaardag, Elke was wel moe maar ze viel niet in slaap in de auto, gelukkig konden liedjes zingen haar wel vermaken...maar dat was dus wel 40 minuten lang liedjes zingen, we hadden het wel gehad met de liedjes op het einde...en Elke bleef maar "nog keer" roepen na ieder liedje!! Ze ging gelukkig makkelijk slapen in bed thuis, alleen vannacht even wakker geweest omdat ze wat lag te hoesten, maar dat was na 20 minuten ook weer over. Gelukkig deze morgen uitgeslapen tot 7.30. Verder hier lekker productief dagje, net badkamer schoon gemaakt, 3de wasje staat al in, was gevouwen...nu net ff lekker met koffie en koekje op de bank voor Elke wakker wordt, moeten we zo nog alleen nog ff boodschappen doen... Verder weinig bijzonders, alles zijn gangetje, komen wat drukkere weken/weekends aan, maar wel heel veel zin in... Doen jullie trouwens iets leuks voor valentijn, ik wil wel iets doen maar weet niet goed wat...jullie leuke ideeen? @Rrianne: beterschap!! Hopen dat oma L niet te snel terugbrengt, als ge ziek zijt is toch niks zo beter als gewoon op bed te kunnen liggen!! @Pookie: goed plan, wie weet of dat scheelt...zou wel fijn zijn als jullie de oplossing vinden he!! @wherona: fijn dat ge niet zoveel last hebt, scheelt enorm he, bijna aan de 12 weken al, mooi! @babyR: misschien inderdaad haar ergens enne nachtje laten logeren, zeker met u zwanger zijn goed u rust pakken he!! ik ga weer wat doen, tot later dames!!
@vaneke, wij doen niet aan valentijn omdat wij 2 feb onze eigen valentijn vieren. Waren afgelopen za alweer 6 jaar samen. We hebben lekker met zn 3tjes gegeten en een kaartje met wat liefs er op aan elkaar gegeven. Misschien maken j en ik nog wel een cadeautje coor pappa voor valentijn. @rianne, jeetje klinkt niet goed beterschap! @hier, zo weer werken heb niet zon zin. Omdat t ff niet lekker loopt in t team. En ben ook druk bezig met mn creatieve kant heb via mp 2. Verjaardagskronen verkocht die ik voor ze maak. Ken je. Nog iemand die dat leuk vind laat me maar weten via pb of fb. Ook druk bezig met spullen verzam elen voor j der nieuwe kamer! Leuk! Heb trouwens foutje gemaakt vrijdag is mn nod. Dagje langer wachten maar denk dat t weer niet gelukt is
helleuw meiden! Spring hier weer in als jullie dat goed vinden druk met regelen van de bruiloft! Beterschap Rianne, klinkt alles behalve fijn! @ VanEke: E.lke is wel een kletstante he? leuk hoor.. hier nog niet zoveel praatjes, een paar losse woordjes maar @ Mbtc: Leuk dat je zulke kronen maakt op bestelling! J al een nieuwe kamer? ook al een nieuw bedje? duim voor je hoor!! Nog gefeliciteerd met jullie jubileum! Hier in Juli 8 jaar samen! @ Valentijn: Ons idee is om de kindjes lekker op tijd op bed te leggen en eens even lekker met z'n 2tjes te eten.. Carpaccio vooraf, hoofdgerecht moeten we nog bedenken en Tiramisu als toetje! heb er nu al zin in, even lekker zondigen!
@ Rica: Ja was vroeg vanmorgen Martijn was om 6.15 de deur al uit, de boys om 6.00 uur wakker en om half 8 liepen we naar school Vanmiddag erg wennen om ze weer op te halen van KDV en BSO, gelijk koken en eten. Zo even zitten, boys naar bed en dan op de bank uitrusten Druk dus!! @ Wherona: Ik doe mijn best er weer vaker te zijn en te reageren Als jullie niet té veel kletsen dan moet dat gaan lukken @ Rrianne: Beterschap meid!! @ Poookie: Wat heerlijk dat S heeft doorgeslapen bij tante. Hopen dat hij het thuis ook gaat doen. @ Mum: Snap dat je druk bent met regelen! Maar wel superleuk!! @ VanEke: Hier doen we niet aan Valentijn, nooit gedaan trouwens Morgen drukke, nog langere dag, dus dan ben ik er niet. Heb 's avonds ook nog vergadering.... Ga nu sbel, Micah is oververmoeid. Hij was dus om 6.00 uur wakker vanmorgen en heeft op het KDV niét geslapen Was echt verbijsterd. Ga dus nu met hem naar boven. Doeiiiiii
@ Karine: Ahh arm ventje, die zal idd wel oververmoeid zijn! Hopelijk maakt hij een goede nacht. Succes met je lange dag morgen!
heb een mail gestuurd naar t zaaltje voor de meeting hoor rica: en? Heb je het verteld op je werk of toch nog niet? Kan me voorstellen dat je liever even wacht, maar als je steeds spuugt dan moet je toch een keer... Hoe ging het vandaag? Wat moet jij vroeg op zeg, vreselijk! wherona: ja ik had dat ook, zo'n droge mond, toen ik zo verkouden was. Zo irritant! en die kwaaltjes zijn te overleven toch? rrianne: beterschap! Balen dat je zo ziek bent vaneke: wat is elke toch een knappe meid 'nog keer' roepen om de liedjes en een heerlijk dagje gehad, super! mbtc: toch duim ik hoor! En gefeliciteerd met jullie 6jaar-jubileum karine: zo druk ineens weer he? Rustig aan joh! jeetje, dat Micah t zo lang uithoudt joh Yanna heeft ook wel eens zulke dagen... hier heerlijke werkdag gehad, heb er helemaal energie van gekregen
@rrianne, jakkes meid alweer in de lappenmand. Goed uitzieken meid. Ook al gaat dat niet altijd makkelijk. @vaneke, wat een knappe meid is Elke, hele avond wakker geweest. Flink aan de poets geweest zeg. @babyr nog even doorzetten meid en dan na het klussen even heel goed je rust pakken. @pookie wel Fijn voor je sz dat S lekker heeft doorgeslapen. Hoe is het vannacht thuis gegaan dan? Ook weer rommelig? @mum, wel leuk druk toch? Lijkt me ontzettend leuk om daar mee aan de slag te gaan. Op naar een prachtige dag. @wherona, fijn dat D zo vrolijk is. Vannacht even een uitje naast bed. Wie weet helpt het. @sahi helemaal super @karine, ja dan is het weer een heel geregel en gevlieg maar las wel een heel goed rapport. @valentijn, ik verwacht eerlijk gezegd niets. Heb hem vorige week nog verast met een etentje en film. Maar zien het wel. Wij zijn 23 november alweer 10 jaar bij elkaar (sorry sahi wil je echt niet de gek aansteken) @hier, ook een lange werkdag gehad. Het was erg rustig dus duurde de dag ook nog lang. Mirthe is bij de go geweest. Heeft haar prima vermaakt. Helaas heeft ze wel 2 kindjes gebeten wel oudere maar weet de reden niet. Zonet nog even op zolder aan het erven geweest. Er zit weer een beetje schot in de roos. We gaan gewoon rustig door
Hoi meiden, Het was wat stil rondom euhm mij , maar ik ben er weer! Ben grieperig en druk met werken dus vandaar de stilte. @ MBTC, ga voor je duimen dat het deze ronde raak mag zijn! @ BabyR, show eens even wat meer pica's van je huis op FB. Ben zo nieuwsgierig . En even lekker ergens bij gaan tanken hoor! Al is het maar 1 nachtje. @ Karine, las op FB dat Ryano een goed rapport had? Super hoor! @ Sahi, hoe is de situatie bij jullie thuis nu? @ Mum, leuk dat jullie een gezellig avondje plannen met Valentijnsdag. Hier helaas gewoon nachtdienst met Valentijnsdag, maar we plannen een andere dag wel wat leuks. @ pookie, las op FB dat Stijn gewoon door heeft geslapen bij je schoonzus?! Wat goed, heeft hij thuis inmiddels ook doorgeslapen? Hier weinig nieuws. F doet het goed, ze is inmiddels helemaal in de ban van het kleuren. Wil niks liever dan aan haar tafeltje zitten met de kleurpotloden. Ze is overigens sinds deze week ook extreem druk aan het oefenen met lopen. Ze loopt nog niet los, maar wie weet komt daar nu snel verandering in.
dolfijnjes: geeft toch niet, moet je trots op zijn, al 10 jaar bij elkaar!!! ik wilde eigenlijk cupcakes bakken met valentijn, maar ik denk dat ik dat even niet moet doen daantje: wwat fantastisch dat F zo graag kleurt! Ik heb het dit weekend ook met Yanna geprobeert, maar ze wil alleen maar scheuren en proppen... Ze stopt nou wel eindelijk die potloden niet meer steeds in dr mond thuis, tsja, we hebben het best gezellig als we samen eten of leuke dingen doen, maar hij ervaart het niet zo. en dan krijgen we daar later weer woorden over. Zo jammer. Ik probeer niet boos te worden en steeds te laten zien dat ik er heus voor hem wil zijn enzo. Meer kan ik denk ik niet doen. We hadden een paar hele grappige momenten afgelopen dagen, van die momenten dat we tegelijk hetzelfde zeiden of moesten lachen om hetzelfde terwijl anderen het helemaal niet grappig vonden. We zitten dus absoluut nog wel op 1 lijn, maar dat soort momenten verwarren hem. Dus ik zeg maar niet steeds 'zie je wel', want dat maakt het alleen maar lastiger Maar ik voel me zelf er aardig rustig onder, dus dat komt goed. heb hem wel gezegd dat ik voor as. maandag een gesprek wil hebben gehad. Hij vindt het ongemakkelijkm, maar we gaan maandag naar de hypotheker en dan wil ik met elkaar besproken hebben hoe nu verder. Ik denk zelf dat we niet te snel van die grote beslissingen moeten nemen.
Er is weer aardig wat gekletst hier!! Hier gaat het nog steeds erg op en af met de kleine kan zomaar 2 dagen goed gaan en dan ineens weer koorts. Slapen precies hetzelfde ene avond en nacht een groot drama en de nacht erop niks aan de hand. Best lastig maar goed zal wel een fase zijn. Zijn nu lekker naar vakanties aan het kijken heerlijk! Heb er zin in! Hebben jullie al een buggy gekocht? Iemand een aanrader? Zit naar de quinny zapp te kijken alleen die kan niet in een ligstand maar weet niet of dag heel lastig is of juist niet haha. Beterschap voor alle zieken. En klagen mag hier hoor! Ziek zijn als moeder is niet leuk. Slapeloze nachten al helemaal niet dus niemand zal zeggen hou eens op met dat gezeur. Kga weer snel verder met werken maar heb eigenlijk niet zoveel zin vandaag.
Vaneke, hihih wat leuk dat E. aangeeft dat ze het liedje nog een x wil horen, dat zie ik L. nog niet doen. Heerlijk he zulke dagen? Mbtc, vreselijk he? Bij ons is de sfeer op het werk ook zo vervelend. Leuk die verjaardagskronen en vast en zeker nog leuker om ze zelf te maken. Mijn duimen draaien weer voor je! Mum, leuk al die voorbereidingen, ben erg benieuwd naar je jurk. Heb je die al uitgezocht? Klinkt gezellig jullie avondje met z'n twee-en. Karine, vanaf 06.00 uur wakker en helemaal niet geslapen? Waar haalt hij de energie vandaan, heeft hij lekker geslapen vannacht. Is hij dan nog gezellig? Of zit hij zichzelf echt in de weg? Sahi, klinkt heel verstandig hoe jullie het nu aanpakken, inderdaad niet te snel te grote beslissingen nemen... Duim nog steeds voor jullie dat het gewoon weer goed komt en jullie als gezinnetje verder kunnen. Linda, dat klinkt bekend, L. kwakkelt ook wat. Al is het bij hem niet echt ziek zijn hoor, 's avonds wat verhoging, jengelig, dunne luiers en de andere dag niks aan de hand. Wij hebben de Koeltra Buggy, opzich prima, maar vind een wandelwagen veel comfortabeler lopen. Hiervoor een 'gewone' Quinny gehad, ik vond het persoonlijk niks, miste met name de ligstand, lastig in te klappen (alhoewel hij wel heel compact was) en hij was voor ons te laag. We hebben verkocht op MP en zijn toen voor de koelstra gegaan. Daan, wat tof dat ze zo aan het kleuren is, hier al een tijdje niet meer geprobeerd, binnenkort maar weer eens proberen. Beterschap! Valentijn, heb er nog niet zo over nagedacht, ene jaar doen we er wel wat mee andere jaar niet haaha. Wij waren op nieuwjaarsdag 8 jaar samen. L. ligt nog te slapen, hij zal het nodig hebben. Gister weinig geslapen bij oma en kwam niet helemaal fit thuis. Voel me vandaag geloof ik een stuk beter, alhoewel ik natuurlijk net uit bed kom. Heb de huisarts wel ff gebeld om uit te sluiten dat het geen keelontsteking is, anders blijf ik straks maar door kwakkelen.
@ Sahi: Heb je die gymzaal gemaild? Goed dat je voor jezelf punten maakt die je duidelijk wil hebben. @ Dolfijnjes: Ja idd leuk druk, alleen een beetje jammer dat ik er snachts ook wakker van lig lekker bezig dus met verven! @ Daantje: leuk dat kleuren, hier ook.. helaas eet hij alleen de waskrijtjes op en met potloden heeft hij vaak nog niet genoeg kracht om echt kleur te zien.. @ Linda: Ahh blijft kwakkelen dus beterschap! Hier toevallig vrijdag een buggy gekocht, een chicco liteway. Quinny zapp kan wel plat, maar dan moet je de extra nemen. ik zou het zeker een nadeel vinden als de buggy niet plat kan! Heeft er hier iemand nog iets over kleine T.hijs gehoord?
@Mumtobe druk bezig maar wel een hele leuke bezigheid lijkt me gaat het allemaal voorspoedig? @Poookie ben ook wel benieuwd naar afgelopen nacht @Daantje wat leuk zeg dat ze al aan het kleuren is heerlijk dat ze zich daar zo lang mee kan vermaken. Al redelijk aan het opknappen? @BabyR voel je je al wat beter? @Sahi ja deze kwaaltjes kun je zeker meeleven hoor, ben benieuwd naar het zaaltje. @Mama05 moest jij vandaag niet weer terug naar arts met J.? @Karine gezellie hoor en wat super van R. zijn rapport en M. totaal niet geslapen bikkel zeg @Rianne hopelijk ben je snel weer wat fitter @ll zo lekker gaan zwemmen is alweer een tijd geleden de laatste keer kon Davey nog niet lopen en zat hij nog in de zwemband. Nu maar die arm bandjes mee ben benieuwd.
Middagggg @dames die vroegen naar onze nacht; lief hoor! We hebben een mooie stootrand geknutseld aan Stijn zijn bedje en ik moet zeggen dat ie redelijk goed geslapen heeft! Vanochtend om half 6 was ie eventjes wakker, flink overstuur, ik denk door een droom ofzo. Maar verder wel goed geslapen! Ik hoop zo dat het hiermee opgelost is... @Mum leuk he al die voorbereidingen! Ik ben op t moment druk bezig voor de kaarten... Ringen kunnen we donderdag al ophalen, locatie voor t feestje is geregeld, nu alleen de kleding nog, niks bijzonders denk ik. Gewoon een leuk jurkje en R zal wel in een pak willen denk ik @Karine wel weer ff wennen weer in een ander ritme, went vast snel weer voor je. @Daantje leuk he dat kleuren. Stijn vind het ook wel leuk, maar niet te lang, hij is er snel zat van. En ik moet goed opletten dat ie de stiften/potloden niet op eet haha. @Linda Stijn heeft voor zijn verjaardag een buggy gehad, gewoon een simpele van Topmark, wel met ligstand maar eerlijk gezegd gebruiken we die niet zoveel. @Sahi verstandig dat je nu een gesprek met hem hebt gepland dat jullie nu echt moeten gaan beslissen hoe nu verder, die onzekerheid is niet fijn, ook voor Y niet. @Valentijnsdag hier doen we eigenlijk niet zoveel bijzonders. R is niet zo romantisch aangelegd hihi. En die dag moet ik naar t ziekenhuis voor een ogentest met zware druppels, de rest van de dag zie ik toch alles driedubbel dus zal een etentje ofzo toch niet wat worden haha. Zo en nu is t lunchtijd! Hopelijk blijft t vanmiddag droog en kunnen we nog ff de deur uit, wat een pokke weertje was het vanochtend zeg. Regen, sneeuw, hagel afgewisseld met zon...
Zo, ben weer wakker hoor...F sliep vannacht bij m'n ouders en heeft de hele nacht liggen spoken. Mijn ouders wisten niet wat ze mee maakten, ze slaapt namelijk ook bij hun altijd perfect. Flink balen, voel me best een beetje schuldig. @ sahi, vind het knap dat je zoveel geduld hebt met hem. Klinkt af en toe als een groot kind. Waarom gaan jullie naar de hypotheker? @ Linda, waar willen jullie naartoe? En vliegen of met de auto? Wij hebben wel een buggy, maar die heb ik gekregen. Geen idee welk merk. De eerste keer met vliegen was ze 5 maanden en vlogen we de hele wagen mee. Voor Costa Rica nemen we nu de buggy mee, maar in september naar griekenland of de Canarische eilanden vlieg ik weer onze goede wagen mee. Wij vinden wandelen op vakantie heerlijk en dan loopt je goede wagen toch wel heel erg fijn. @ mum, volgens mij heeft iemand laatst gepbt met Sandra, ben ook erg benieuwd hoe het met ze gaat. Blij het zo'n verschrikkelijk verhaal vinden. @ Wherona, hoe was het zwemmen? @ pookie, wanneer trouwen jullie eigenlijk?
Hebben jullie trouwens nog tips voor me...ik zoek luchtige zomerschoenen maat 21 voor op vakantie. Graag met flexibele zool. Ik lijk niks te kunnen vinden...
@ Wherona: Als niet binnen het budget blijven niet bij voorspoedig hoort wel haha.. gaan er flink overheen, maar ja, gaan er maar vanuit dat we maar 1x trouwen he! Ben benieuwd wat Davey van het zwemmen vond..hier binnenkort ook maar weer eens doen! @ PooKie: wat fijn zeg dat Stijn een redelijk goede nacht heeft gemaakt! Hopelijk is dit DE oplossing! Maak je de kaarten zelf? ik denk dat wij ze zelf in elkaar gaan knutselen, zal een hoop geld schelen denk ik Ringen al snel ophalen leuk! Wij gaan ze deze week bestellen denk ik! Locatie ook al geregeld, superfijn! Hier zijn we er wel over uit maar staat nog niet vast, moeten we van de week ook maar even officieel maken! Geen echte trouwjurk voor jouw? ik wel hoor.. trouw hoop ik maar 1x en dan wil ik me ook echt wel een prinses voelen haha. Getsie nee kan me voorstellen dat eten ofzo dan geen zin heeft met die druppels! @ Daantje: Wat sneu dat ze zo gespookt heeft, kan me voorstellen dat jij je schuldig voelt, zou ik ook hebben denk ik.. maar jij hebt er niet voor gezorgt dat ze ging spoken en zij doet het vast niet expres niet schuldig voelen dus! Ik denk nog regelmatig aan S.andra en T.hijs.. heb haar ook niet op FB, dus ben benieuwd wie haar gesproken heeft.. Lastig met die schoentjes, misschien bij h&m, daar hebben ze nu van die Vans-achtige schoentjes.. wanneer vertrekken jullie? de nieuwe collectie komt nu wel overal binnen.
@mumtobe, wij hadden onze trouwkaarten bij fotokaarten.nl gemaakt.niet heel duyur en snel binnen. Moet je wel een fotokaart willen natuurlijk. Trouwen hoeft toch ook niet heel duur te zijn? Wij waren voor trouwen, eten, vervoer en feest voor 75-80 pers 3000e kwijt. Nu hebben we wel beide kleding vanonze ouders gehad. Ohja ringen en fotograaf en dj zitten ook in die ynnn@. @zomerschoentjes, geen idee. Zou geen schoentjes bij h&m kopen maar bij schoenenzaak. Goede schoenen zijn nu nog heel belangrijk! Wat een grote voeten al hier nog steeds in 19-20.