Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik vind het altijd wel leuk om iets te maken.
    en als je iets meeneemt wat genoeg is voor jezelf en je kind, dan is alles bij elkaar ook wel genoeg toch? Als iedereen iets meeneemt.
    Ik weet niet zo goed wat handig is daarmee :p

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ sahi, denk dat je met 10 tot 13 ook goed zou zitten. Denk dat er veel zijn die rond 13 uur gaan slapen. Maar mij maakt het niet uit. Voor de kosten hoef je niet op een uurtje te beknibbelen.

@ mum, hier ook altijd een extra stoel zonder te betalen. Buiten het hoogseizoen heb je die heel vaak. Wij hadden de eerste keer vliegen met F 6 stoelen haha. Mijn vriend en F een rij en ik aan de andere kant van het pad een rij.

@ Wherona, crocs ook aan gedacht. Ik denk omdat ze nu nog niet loopt, crocs wat heftig zullen zijn.

3. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, hoezo had je al een vermoeden? Ik heb t wel ff gedacht zelf omdat ik last van mn borsten heb al een paar dagen. Maar ja er zit ook super veel eczeem op en rond mn borsten dacht dat ik er daarom zon last van had. Wel gek hoor zwanger zijn in de zelfde periode als bij j.
    @sahi, jahoor prima! Als we allemaal eerdwer weggaan is t ook geen ramp. Kan iedereen beetje zn eigen tijd indelen. Jeetje wat een geld 5e! (Grapje) misschien ff mail sturen aan gene die mee gaan wie wat wil mee nemen etc.

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Pff rip uit mn lijf..veel te duur!!!!

nee hoor top

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @MBTC je melde dat je last had van je borsten, misselijkheid + de rust van de uitslag van de gyn. hihih vandaar dat ik een vermoede kreeg. Ja gek he in dezelfde maand als J. Dat had ik dus ook! Alleen bij mij grote kans dat ik eerder beval dus wordt het wellicht toch een augustus kindje.

6. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    Ach ja t is zo wheroon. T heeft zo moeten zijn. Ben trouwens savonds misselijk. Bij j was ik amper misselijk. Pff t duurt nog zooo lang voordat man thuis is maar weet zeker dat hij t niet leuk vind dat ik t al weet…gister dacht ik shoarma te ruiken bij j werd ik daar echt misselijk van dus ik zei zog ben niet zwanger hoor dan ging ik nu over mn nek haha!

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mbtc: kun je je man niet tussendoor spreken? Of wil je het liever in real life zeggen?
    Lastig ;)

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sahi: Ik zou inderdaad even de dag van te voren afwachten wie er allemaal zeker komt, en dan
    het totaalbedrag door het aantal personen delen, dan kan iedereen het bedrag contant meenemen en kan jij het later overmaken.

10-14 is voor mij prima, mijn kids passen zich wel aan ;)

@ Wherona: ja gaat heel snel, is ook lastig inschatten allemaal omdat je er geen idee van hebt hoeveel alles kost.

@ Daantje: haha heerlijk die ruimte!

@ Meeting: Als de 1 zorgt voor wat te drinken, de ander zorgt voor plastic bekertjes, iemand een senseo meebrengt, een ander een waterkoker, koffie, thee, vuilniszak(ken), ik weet toevallig dat een swiffer en veger en blik wel handig zijn voor kruimels enzo, en de rest iets lekkers maakt dan komen we zeker te weten de ochtend wel door ;)

9. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sahi, dan word ie helemaal boos! Wacht tot vanavond.

10. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag!

@Daantje wij trouwen in April :)

@Mum ik weet nog niet wat we met de kaarten doen, zit er wel aan te denken om ze zelf te maken, we hoeven er ook niet zoveel te hebben dus ff kijken nog... Nee ik ga niet in een echte trouwjurk, vind t niet zo nodig omdat wij trouwen met alleen de getuigen erbij, en 's avonds met t feestje heb ik liever iets gemakkelijks aan...

@Mbtc trouwen is zo duur als je t zelf maakt :) Wij trouwen gratis, en doen alleen 's avonds een klein feestje, foto's maakt een vriendin van me en onze ringen zijn ook niet super duur.

@Linda heerlijk naar Turkije, lijkt mij ook erg mooi

@Sahi mooi prijsje dacht ik zo! En dan iedereen zelf wat eten meenemen, moet helemaal goed komen :) Mooie tijd ook van 10 tot 14, de kindjes die moe worden kunnen altijd wat eerder weggaan... Weet ook niet of Stijn het helemaal vol gaat houden, maar dat zien we dan wel.

@Mbtc OOOOH Wat spannend! Gefeliciteerd!!!!! :D

@Wherona wat fijn dat t met vleugeltjes goed ging, wij moeten ook hoog nodig weer eens gaan zwemmen...

Hier vanochtend weer naar de kruipgroep geweest. Was wat aan de late kant omdat Stijn lekker heeft uitgeslapen. Rond kwart over 9 toch maar wakker gemaakt, het begint om half 10 maar zijn er altijd wel veel die wat later komen dus was niet zo'n ramp. Vannacht weer maar 1x wakker geweest, ik heb het zelf niet gehoord maar R zei het vanochtend. Hij lag vanmorgen ook weer lekker met zijn koppie tegen het stootkussen aan, helemaal in coma nog toen ik bij hem op de kamer kwam, zo lief :) Nu maar ff lunchen!

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @pookie, dat is idd zo. vond dat wij t schappelijk gedaan hebben. gratis trouwen vond ik zelf zo "armoeiig" en we wilden toch broers/zussen/ouders/opas/omas er bij en bij gratis trouwen mag je maar max 4 mensen mee nemen. dat ging ons iets te ver.
    bij ons was vriendin van mn broertje fotograaf en vriend van mn broertje dj. hebben beide eigen bedrijf maar voor ons deden ze het voor een vriendenprijsje. mn jurk was bijna net zo duur als de hele dag zelf! ja had echt een belachelijk dure jurk gelukkig hebben mn ouders en opa en oma hem betaald anders had ik in een jute zak moeten trouwen haha!

kan het niet laten hoor, moet ff foto van mn test showen...

Bijgevoegde bestanden:

12. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    pff moet t ff kwijt hoor.
    ik dacht leuk ga bij de okt mamma's 13 meeschrijven.
    gaan ze hem splitsen in 1-15 15-31
    dus ik mag er niet bij want ben na de 15e.....
    argh!! maak dan een besloten club!!

13. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    What :$ mbtc ook al zwanger joehoe wat een goed nieuws!!!!! Gefeliciteerd :) Wie nog meer? Heb ik iets gemist ;)

was mijn wachtwoord net niet vergeten haha :D

Ik krijg geen info per mail over de meeting...Ik kom eigenlijk nooit meer op zp.
    Kan iemand mij daar meer over vertellen want ik had me wel aangemeld :)

Ik moet helaas weer gaan, we hebben een kinderfeestje bij onze overburen.
    Met ons gaat alles zn gangetje. Geen bijzonderheden. :)

Doeiiii

14. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Goedemiddag dames!!

Rustig dagje hier, wel al half 7 wakker, viel niet helemaal mee, maar gelukkig had ze rond 9 uur toch al spijt en heeft ze nog ff uurtje geslapen, dus zelf ook ff terug gaan liggen...heerlijk!!
    Straks gaat ze voor de eerste keer naar de kapper, hier bij ons op straat doet iemand dat thuis, dus wel zo makkelijk als het niet lukt, zijn we zo weer thuis!
    Gisteren stukje van de docu rondom pesten zitten kijken, kwam me best hard binnen...vroeger nooit echt gepest geweest, en zelf ook nooit pestkop geweest ofzo maar ik zat me helemaal te bedenken hoe het zou zijn als Elke dat straks mee zou moeten maken...hormoontjes hielpen ook niet dus gisterenavond ontzettend potje zitten janken!! Heeft iemand van jullie het ook gezien??

@MBTC: eerst en vooral, Hoera!!!! Wat goed dat ie positief is, test ziet er duidelijk positief uit inderdaad :) En nog sneller dan bij J. nu uiteindelijk toch?? Nu hopen op een plakkertje!!
    Bij de juni dames was die opsplitsing ook in de bevallingslijstdeel maar in het zwangerendeel hebben we wel een club van hele juni...vond het ook beetje raar dat ze dat gesplits hadden toen, aan de andere kant merk ik wel dat er in de volledige junimaand eigenlijk te veel zitten waardoor ik er daar ook moeilijk bij hou en daar dus ook weinig meepraat...Ge kunt er altijd zelf een opstarten he anders ;)

@pookie: heerlijk dat het zo goed werkt, gek dat het zo iets kleins kan zijn he!!

@karine: hahaham, moest toch ook even lachen bij uw ronde 3 hoor ;)

@ Meet: ik ga er ook bij zijn, weet niet of ik de datumprikker voor apruil ook al had ingevuld want heb nog altijd mijn rooster nog niet van april...6 april heb ik wel al om andere redenen in de avond vrij gevraagd dus ik ben wel vrij, 10 tot 14 is prima, mss ook wel eerder terug naar huis al, zal van Elke afhangen...waar is het zaaltje trouwens??

@Sahi: Best moeilijk dat geduld kan ik me voorstellen maar wel belangrijk idd, het blijft toch de moeite waard om ervoor te vechten he!!

@rest ben ik ff vergeten en ga er weer vandoor, ff wat dingetjes doen hier, Elke zal wel minder lang slapen door haar ochtendslaapje ook...

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    meeting: ik ga een paar weken van te voren iedereen naar mij laten overschrijven, dan is je betaling ook je aanmelding zeg maar. En dan maak ik dat naar dat zaaltje over.
    En dan kunnen we via de mail ook een lijstje doen met wie wat aan eten, drinken, senseo etc meeneemt
    6 april klinkt nog zo lang, maar is al snel, dus we moeten het wel warm houden ;)

poookie: Wat heerlijk dat ie zo goed heeft geslapen!! Ben zo blij voor jullie!
    en leuk joh, die kruipgroep :D

mbtc: jaaaa het bewijs, je kan er echt niet omheen hoor :D
    wat stom van die club joh :( soms heb je echt stomme meiden op ZP hoor...

lelie: waarom kom je niet zoveel meer op ZP dan?
    ik heb je ge pb't hoor
    veel plezier bij je kinderfeestje, gelukkig gaat alles verder lekker bij jullie :D

de aug '09 mama's hebben een afgesloten forum (toch mum), is dat wat voor ons ook?

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    oh het zaaltje is in bunnik trouwens;
    Gymnastiekzaal Rijnzaal
    Camminghalaan 25
    3981 GD Bunnik

maar ik zal tzt dus alles even via de mail regelen, zodat de gene die niet meegaan niet steeds via ons topic worden lastig gevallen

17. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @lelie: ow, we waren net gelijk aan het typen, ik had u inderdaad al een tijd gemist hier!! Goed om te horen dat het wel goed gaat, zou wle leuk zijn als ge ook weer mee op de meet kunt!! Veel plezier op kinderfeestje :)

18. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @vaneke, heb nu zelf 1 gestart. Vind t hier zoo gezellig en baal dat ik toen we nog allemaal zwanger waren ben gestopt met mee schrijven.
    @sahi, ja joh en ook ongelofelijke zeikerds!
    @lelie, zwaai naar jou! Gezellig een feestje veel plezier!
    @hier, heb een lieve behulpzame dochter. Ze heeft net alle natte schone was weer in de wasmand gedaan! #hulpindehuishouding…

19. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @MBTC: ik ben vorige keer ook pas in zwangerschapsverlof komen meeschrijven, maar merk dat het toch ook erg afhankelijk is van de groep mensen hoor...ben vandaag toch ook even in het juni 1-15 topic gaan kijken, omdat ik het andere gewoon niet kon bijhouden...en toch nog toe vind ik het hier nog altijd het gezelligste ;)
    Gaat ge straks ook de lijst al aanpassen heir, of wacht ge daar nog even mee??

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    oh mbtc mag Yanna bij J in de leer? Yanna gooit alles wat ik net heb opgeruimd door heel de kamer... En ze haalt de prullenbak leeg... Dat soort dingen, zucht :p

Deel Deze Pagina