Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hahahah, dat leeghalen deed Elke hier ook eerst alleen maar, gelukkig nu ook weer terug alles erin doen...met de was is dat handig, alleen met de vuilbak minder handig, daar komen ook wel eens dingen in terecht die er niet in thuis horen ;)

maar euhm...ik ging wat doen, zit ik nog altijd hier...!!

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Waterlelie heey jij hier ;)

@MBTC nou echt he sommige zijn echt zo brutaal en niet sociaal
    echt jammer. Ik zit in het september topic maar is zo onwijs druk ik houd het niet bij hoor. Dus denk dat ik het maar bij jullie houdt.

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wherona valt wel mee joh, er zijn er altijd maar een paar die reageren....haken er toch vaak wat af en er is nog een september topic waar maar 7 of 8 mensen in kletsen dus die zou je makkelijk bij kunnen houden.
    Daar wou er opeens ook iemand splitsen of naar een eigen gemaakt forum...en dat allemaal op stel en sprong, vandaar dat we met weinig zijn :)
    maar moet wel eerlijk bekennen, dat het hier veeeeel gezelliger en intiemer is...vanaf begin al anders! Het is hier echt heel hecht dat is bij de andere clubs niet zo.
    Dus ben blij met jullie :):)

mooie test mbtc!!!

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Kletskouzen, moest vanaf gisteravond 5 pagina's bij lezen!

Mbtc, wat een top nieuws! Gefeliciteerd, (weet je zulke dingen maar van te voren he? dan had je je niet zo druk hoeven maken). Ben blij voor je meid.

Waterlelie, zwaaaaai!

Daantje, heb je niet een open-leer achtig slofje?

Poookie, wat heerlijk, duim nog even door dat hij eht voort blijft zetten.

L. is ook weer bezig met zijn kies, het komt en gaat en het is nog steeds dezelfde kies. Hij is weer dik en vurig en L. weer drammerig en driftig. Het grappige is dat hij dit alleen bij ons doet, bij opa & oma is het een voorbeeldig kind. Ik zit idd nog steeds thuis met keelontsteking, alweer 3 dagen in huis en ben er al helemaal flauw van...

5. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @rica, dankje! Ja juist omdat ik t hier zo gezellig vind en met jullie over alles kan kletsen dacht ik leuk om in ander mamma topic ook te schrijven.
    @wherona, hier in t nog zwanger topic zijn er ook heel veel afgevallen denk. In t zwanger topic heel kort mee geschreven zat ik meer in ons andere topic.
    @hier, pff j wilt maar niet slapen en de buren zijn aan t klussen. Maar ik zou ook zoo graag een middagtukje willen doen! (Nu begrijp ik waarom ik de afgelopen week steeds zo moe ben dacht ik ga veel te laat naar bed…)

6. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Het dames ff snel reageren
    @mbtc jjjjjjjaaaaa meid wat ren super ei. Gefeliciteerd. Geweldig leuk nieuws. Maar zal idd voor je blijven duimen dat hij ook blijft plakken.

Zal vanavond ff bijlezen. Zo om bakje bij vriendin en dan het zwembad weer in om training te geven en daarna snert eten bij so. Dus weer laat thuis.

Doei doei

7. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @mbtc, jaaaaa gefeliciteerd!!!

8. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Even snel, zit met handen en voeten in de verhuisdozen maar heb nog net 1hand vrij om mbtc te feliciteren! Super meid!
    Ik ga weer verder...

9. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Whaaaaaa..... MBTC!!!!! Wat goed!!
    Van harte gefeliciteerd!! Superleuk!!

10. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    Lieve meiden bedankt voor de leuke reacties! Moet nog wel ff goed landen hoor. En duimen op een plak baby!

11. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Yeehhh!!! Mbtc wat leuk!! Gefeliciteerd!

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Pookie: Dat is ook iets waar je jezelf lekker bij moet voelen..
    hier in totaal zo'n 60-65 uitnodigingen.

het lijkt dus wel wat te helpen dat kussen in zn bedje?

@ Mbtc: Mooie test! die groepen zwangeren worden zo groot dat het niet eens bij te houden is
    of je moet 24/7 de tijd hebben..
    haha handig zo'n hulpje!

@ Waterlelie: whaha wachtwoord nog net niet vergeten..

@ VanEke: daar moet je niet aan denken idd dat onze kindjes later zoveel ellende mee zouden maken.
    ik ben wel erg gepest vroeger en ben altijd blij als ik zie dat D.imara vriendjes en vriendinnetjes
    heeft op de peuterspeelzaal!

@ Sahi: ja dat klopt, dat is echt heel fijn..
    is gratis en kan je helemaal afsluiten zodat er niemand van buitenaf iets kan zien!
    ook makkelijk met dingen terugzoeken voor meetings enzo, maak je gewoon een apart topic!
    ik zou het wel leuk vinden, kan ik ook eens lekker mn kindjes spammen!

@ Rianne: Gaat nog niet veel beter dus :( balen zeg!
    en L. maakt het je dus ook niet makkelijk.. klein boefje!

@ Dolfijnjes: drukke avond!

@ babyr: Succes met de verhuisdozen!

13. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sahi, helemaal over je berichtje heen gelezen. Ja hoor kom maar brengen haha! Naja je zal nu wel niet zo snel naar so gaan anders ben je welkom hoor! Gezellig!

14. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @sahi, ja we kunnen ook een besloten club maken hier op zp. Kan niemand anders zonder invite in kijken, lezen, schrijven. T is alleen wat onoverzichtelijker.

15. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Een besloten club lijkt me ook erg fijn. Ik ben toch altijd enorm 'bang' voor meelezers (zeker omdat je letterlijk alles per persoon terug kan zoeken van maanden geleden), dus probeer het nu zo veel mogelijk oppervlakkig te houden als ware en idd net wat mum zegt; foto's spammen is dan helemaal leuk!

Ik wilde de aflevering; Bully (docu over het pesten) heel graag terug zien, maar kan hem zowel niet op internet terug vinden als op interactieve tv, baal!

16. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @rianne, ja idd. Ik wil wel een club aanmaken en iedereen een invite sturen. Als meerdere mensen voor zijn doe ik dat vanavond wel zit nu op mob en word t een beetje lastig…

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Misschien is een los forum dan toch een beter idee..

ik moet zeggen dat ik die clubs hier op ZP niet helemaal vertrouw
    en zo'n forum van phpbb is echt onwijs overzichtelijk!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Moet ook eerlijk zeggen dat dat ook 1 van de redenen is dat ik hier niet vaak ben geweest de laatste tijd!
    kan hier niet vrij uit praten.

19. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Het maakt mij niet uit als we dan wel met zijn allen gaan niet dat er een splitsing komt.

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik ga niet naar een ander forum, ik zie dat niet zitten...zal er nooit komen en kom op zp toch al mega vaak...denk dat ik dat andere, ondanks dat ik veel aan jullie denk :D toch op den duur ga vergeten en ik vind het prima zo.
    Een besloten club hier op dit forum naja oke kan niemand zien hoor, is gewoon prive...alleen idd niet echt overzichtelijk vind ik maar eerlijk gezegt vind ik het prima zo.
    We hebben ook vaak een meeting dus kletsen we dan wel bij ;)
    Zou het echt jammer vinden als we hier weg gaan ;)
    Dus dan nog liever een besloten club hier...maargoed ben benieuwd wat de rest vind :):D

Deel Deze Pagina