@mamma ja joh wist ook wel dat ik t ging vertellen maaer moest ff bedenken hoe. Hij heeft volgens mij te veel vrouwelijke hormonen soms hij kan zo verschillend reageren. En ik ken mezelf goed genoeg dat ik t niet lang voor me kan houden. Als ik een cadeau voor hem heb gekocht geef ik dat ook vaak gelijk gewoon omdat ik niet kan wachten. Dus dat vond hij ook wel weer erg knaop van mij haha!
oh jullie praten echt veel vandaag! Heb even gewerkt en nu 6 pagina's bij lezen! ik heb t zaaltje gemaild dat we van 10 tot 14 willen. Stel dat je om 13 uur nog even aan t babbelen bent ofzo, dan moet je zo verplicht eruit. En voor die ene euro pp lijkt het mij geen probleem, toch? Verder zit K hier een beetje duf op de bank... Weet niet wat de bedoeling is
@sahi, tijd is prima joh zit je niet zo op hete kolen. 10u is ook wel goed kan me herinneren dat vorige meet later was van 12 tot 15 staat me bij maar weet t niet zeker. Heb er nu al zin in! Hmz vervelend dat ie er zo bij zit. Hebben jullie al gesprek gehad? Vrijdag heb je toch afspr met hypotheeker? @mamma ja joh kan (bijna) niets voor me houden. Tenzij t echt geheim is natuurlijk maar verder nee kan mn mond niet houden. Daarom willen we ook niet weten wat t word want ik ken mezelf! Dus daantje moet nog ff wachten om te weten of haar voorspelling uitkomt ze had gezegd een jongen @hier, ga naar bed ben moe. Al zal man t nig wel ff willen vieren denk ik.
Maandag afspraak bij dr hypotheker, dus we hebben nog even. nu nog nergens over gehad, ben nu ook maar niet begonnen, als je gaar bent zit je vast niet op zo'n gesprek te wachten en ik had beloofd me niet te veel op te dringen. weet nog niet wanneer we het er wel over gaan hebben. vanavond niks gezegd ook eigenlijk tegen elkaar, filmpje gekeken en hij is net weg. t was een beetje stilletjes, maar ook niet negatief.
Jeetje wat een geklets zeg. @sahi, je kunt alsnog wel cupcakes bakken toch lekker voor jou en Y. Hoeft niet altijd met een reden toch. @daantje, Leuk kleuren. Heb het hier nog niet geprobeerd. Maar ook nog niet aan gedacht eerlijk gezegd:S @linda, Komen er geen tandjes aan? Of zijn ze al onderweg. Dat hij daar last van heeft? Anders voor het slapen gaan even een zetpilletje. Je kunt altijd kijken of het werkt. Ow lekker al een vakantie geboekt. Heerlijk. @Pookie, Wat goed dat het stootkussen al wat heeft geholpen. Is het in ieder geval niet voor niets geweest. Zon huwelijk hebben wij ook gehad. Hadden s avonds alleen een etentje met de ouders en zusjes. Was super gezellig en zeker niet duur. Je kunt het idd zo duur maken als je wilt. Wij hebben de kaarten zelf gemaakt op kaartjes2go. @Sahi, Super meid, kost geen drol de meeting. Om mij kan die tijden wel. Kan ze mooi in de auto slapen. Och lastig dat ze niet zo makkelijk kan poepen. Anders even Diksap Laxo geven. Moet wel helpen en anders vezels door de yoghurt ofzo. @buggy, heb nog geen buggy. Weet ook niet of die wel ga aan schaffen. Heb ook gekeken naar de Koelstra. Quiny vond ik ook wel mooi maar idd laag. Ook wel aan de Mac Laren gedacht. Maar ik vind met de kinderwagen zo veel lekkerder lopen. Mocht ik al een buggy nodig hebben heeft mn moeder die wel. @tanden, zijn nog steeds met de laatste hoektanden bezig. Duurt wel lang hoor heb ik het idee. Voordat ze echt helemaal door zijn. @lopen, JJJJJJAAAAA Mirthe doet steeds meer stapjes los . Ze heeft vanmiddag aan 1 hand meegelopen. Eerst van de huisdeur naar de auto, van de auto naar de achterdeur van mn ouders en vanavond ook nog een flink stuk. Gaat nog wel een beetje wiebelig maar zo leuk. Ik is super trots Ze gaat nu steeds vaker ook zelf staan en dan een paar stapjes zelf lopen. Ze heeft het niet altijd door. @hier, Mirthe was weer super vroeg wakker (6.30) *zucht*. Manlief heeft haar lekker naast me gelegd in de hoop dat ze nog even ging slapen. Nou ze is het hele bed door gewoeld en daarna gaan spelen. Dus ik heb nog half geslapen tot half 8 wat ik ook echt nodig had. Nou zou ik vandaag ook weer vroeg op bed maar het is alweer half 12 (slecht). Wel een lekker dagje gehad.
Dolfijnjeas ik.had ook al pruimen gehaald, maar gisteren heeft ze op t ksv een beste.poepbroek gehad. doet ze toch weer slim dat we de rotzoii niet thuis hebben Maar ik weet dus niet of ze er ook echt last van heeft, ik heb zelf ook een gekke.stoelgang, maar sinds ik ben gaan sporten heb ik geen buikpijn keer ervan. het is nog wel heel onregelmatig, maar dus niet meer op een vervelende manier.
Nou het was vanochtend 7 uur. Wel een rommelige nacht gehad maar is niet erg. Zullen ons zo klaar maken om te gaan puppy guppy zwemmen. @sahi, fijn dat ze gister nog heeft gepoept. Mirthe poept zo 2x daags. Zij heeft weer de darmen van manlief. Mocht ze alweer zo zijn als gister weet je ook dat het daar aan kan liggen als ze al even niet heeft gepoept.
@Mama05 yeee J. gaat ook lopen @Dolfijnjes en M. ook super knap en zwemse dadelijk @Nieuw of afgeloten forum hoeft van mij niet, op facebook kan maar vindt ik erg onoverzichtelijk. Dus ik zeg lekker hier blijven
Goedemiddag dames, Rustig ochtendje gehad hier, gisterenavond wel wat moeite voor Elke om in slaap te komen, regelmatig wakker en als ze dan weer rustig was na kort tijdje toch nog altijd wakker waardoor ze weer op ieder geluidje ging reageren. Uiteindelijk na 23 uur wel goed in slaap gevallen en gelukkig wel doorgeslapen tot 7.15. Pap vandaag met haar opgestaan, dus nog ff kunnen doezelen tot 8.30, heerlijk NEt is ze door de GO opgehaal dhier, die moest haar andere oppaskindje op school ophalen en dan moet ze bij ons langs, dus is ze even gestopt...nu nog ff eigen tijd eer ik kan gaan werken. @forum: ik vind het zowel hier als afgesloten prima, zolang we maar op ZP blijven, denk dat als we naar een ander forum verhuizen risico is dat dat doodbloed en dat zou wel jammer zijn. Ikm vind zo'n club op zich niet onoverzichtlijk...kunt er wel verschillende draadjes maken waardoor het "babbeldraadje" wat minder onoverzichtelijk wordt met stukjes zoals meets ertussen ofzo...kunnen dan wel aparte draadjes gemaakt worden voor meets, lijstjes, voorstellen en dat soort dingetjes...maar ik vind het even prima om ook gewoon hier te blijven hoor... Misschien moeten we deze houden voor te babbelen en knn we de afgesloten club erbij doen voor als we specifieke dingen willen afspreken zoals meets enzo??
Ik sluit mij bij wherona aan...meeting regelen we toch via de mail. linda hoe gaat het nu!? al vakantie geboekt...heeeeeerlijk!!!!! buitenland? Ik heb de titanium snooze...lijkt exact op de zapp alleen kan wel in ligstand, 1 nadeel als je lang bent is het niet echt handig. Ik ben zelf ook lang maar ik vind het wel prima zo maar mn vriend vind het beetje lastig. Verder past hij ook op de buggydrager van de zapp (aan de fiets), Ik zou hem wel aanraden mits je niet heel lang bent Hoe gaat het met G. is het al wat beter? misschien kwakkelt hij wat met een griepje of idd tandjes... Nou ik ben vandaag lekker vrij, lois gaat straks "spelen" met een kindje (voor zover het kan haha)....
@ Rica, hoe was het spelen? Ik besef me net opeens dat wij er vanaf volgende maand weer voor willen gaan. Oh my god! Hoe spannend...euhm ja zat even op de bank en bedacht het me . Toevallig weet ik dat m'n zusje Nu sinds een paar maanden bezig is voor de eerste dus grote kans dat we straks samen zwanger zijn. Gekke is dat we altijd gedacht hebben dat dit zou gaan gebeuren. Oh mijn nod kan vast op de lijst 26 maart . Ben zo regelmatig als wat whaha.
haha daan zei het laatst nog tegen je, volgende maand alweer haha snel he!!! fijn dat je altijd stipt bent!! hoop volgende maand niet spelen nog niet, lois moet eerst haar schoonheidsslaapje afmaken Ze slaapt hier gelukkig nog van 12:00 a 12:30 tot 14:30a15:00 zo heerlijk is dat! hopen dat ze dat nog lang doet, zeker met de 2e en die leuke gebroken nachten
Jeeemig wat hebben jullie gekletst, 6 pagina's bijlezen sinds gistermiddag haha. @besloten groep; tja ik weet t niet, zou voor sommige dames wel fijn zijn om ook eens foto's te spammen enz... Meeste stemmen gelden? Ofzo? @slapen; vannacht om 5 uur kon ik eruit, dacht eerst gewoon even huilen, maar bleek dat zijn luier gelekt had. Pyjama nat, slaapzak nat, bedje gelukkig niet. Dus snel de boel verschoond en daarna viel ie ook zo weer in slaap, heerlijk @verkouden; zelf nog steeds aan t hoesten, heb gewoon pijn in mijn buikspieren en middenrif enzo van het hoesten. Duurt inmiddels al 2 weken. Ik kijk 't nog even aan, met de griep die op dit moment heerst schijn je wel een maand te kunnen blijven hoesten... Anders volgende wk maar ff naar de ha. Vanmorgen lekker even naar de kinderboerderij geweest, de eerste keer sinds dat Stijn zelf kan lopen. Zo lief om hem te zien waggelen tussen de geitjes. Op 1 geit werd ie heel boos, want die stond in de weg haha. Maar warempel heeft ie 'm niet geduwd of geslagen, hij ging gewoon heel hard gillen haha. Verder weinig te melden, nu maar eens aan 't huishouden... Best wel een beetje nodig. Zwaai!
@ Rica, hier ook een slaapkop. Slaapt s middags 3 uurtjes. Nu alleen mega hoesten en ligt nu met mij in bed woezel en pip te kijken. Kindje kan zo onmogelijk slapen. idd te hopen dat ze nog lang gaat slapen smiddags. @ pookie, jaloers! Wil ook met een wandelend monster naar de kinderboerderij. Zal nog even geduld moeten hebben.
Ik vind het dan prima zo hoor, zou het jammer vinden als het dood bloed hier.. Leuk, zie weer nieuwe lopers, het is zo'n leuke nieuwe fase. Vandaag een echte off-day, wel weer aan de betere hand, dus morgen eindelijk het huis weer eens uit om wat leuks te doen. Voor L. ook wel zo gezellig, die arme schat heeft zo last van zijn kies. Er zit ook een flinke bobbel op, hoop niet dat elke kies zo ontzettend lang gaat duren.
@Poookie hier ook nog steeds verkouden duurt inmiddels al 3 weken en ook nog steeds hoesten gek wordt je der van. Leuk naar de boederij ik mag niet meer snif snif. @Rica heerlijk zo lang aan het slapen vindt je het niet "lastig" met erop uit gaan? Davey slaapt momenteel nog 2x 1½ uur.
Ik ben toch wel een beetje "jaloers" als ik de slaap tijden van jullie kids lees hoor!! Vandaag had Micah weer een uurtje (dat is hier normaal). Maar écht veel doen lukt dan niet. Ach... Aan de andere kant: Hij heeft dus niet meer nodig en zal, net als Ryano, wel snel van zijn slaapje af zijn. Ryano sliep met 1,5 jaar niet meer (een zeer enkele keer uitgezonderd).