@ EB, ik stop de zoektocht naar sandalen, zie dat Timo daar op blote voeten liep. Goed idee! In de parken met rare beesten was ik toch niet van plan F los te laten lopen, dan blijft ze in de manduca. Hoop je straks weer op het forum te zien .
@!*%@#*& heel stuk getypt weg! Dan kon ik later wel ff terug nu eten heb honger! En dan denk ik naar bed ben ook wel een beetje moe. Pff als ik straks nog puf heb hele stuk opnieuw schrijven
Wherona nee echt niet lastig. Als ik haar maar een uur neerleg en haar wakker maak is ze niet te genieten! echt chaggie en moe nog. ze houdt het nu de hele dag vol... anders zit ze tijdens het eten al half te slapen. het is ideaal..kan ik mn ding doen
dolfijnjes: 7u is te overleven toch? Ik vind het op werkdagen juist irritant dat Yanna zo laat is, moet ik dr wekken en ben ik zo gehaast leuk joh, zwemmen Yanna had vandaag ook weer een flinke poepbroek op t KDV. Wel makkelijk hier voor de troep, maar 2x per week is niet vaak, haha afgelosten forum hoeft niet per se hoor, gooide maar een balletje op vaneke: wat ideaal dat de GO haar ophaalde joh rica: ja t is nu nog vaak naast elkaar spelen he? Maar toch kijken ze naar elkaar en dat contact is ook al leuk daantje: jaa wat leuk, jullie gaan er ook voor! poookie: ja dan zou ik ook wakker worden, van een natte broek Arm ventje en arme jullie ik zag je kinderboerderij foto's op FB inderdaad, leuk man rrianne: is voor de kleine man ook lekker, wat afleiding van de kiesjes Morgen lekker op pad slapen: yanna heeft vandaag alweer maar een half uurtje geslapen op t KDV. ze is zo wisselend, soms slaapt ze 3u in de middag, vorige week sliep ze nog een keer 2x op een dag, maar nu weer steeds een half uurtje. En dan is ze vanaf 5u/half6 niet te genieten... Maar ze maakt lange nachten, dus dan heeft ze overdag ook minder nodig natuurlijk. ik vind het trouwens niet erg hoor, ik hou nu met mijn uitjes enzo ook geen rekening met haar slaapjes, want ze geeft het vanzelf wel aan. mbtc: en je honger en alles opgelost? drukke dagen heb jij joh! hier heftig dagje gehad, betast en bedreigd op werk. Dat is gelukkig wel weer goed uit mn systeem, goed opgepakt door de teamleider, maar dan is alleen thuis komen echt niet leuk. En mn vriendinnetje had ook zo'n dag, dus we kregen aan de telefoon een discussie over niks, en ondertussen vertellen we niet dat we een rotdag hebben gehad... maar dat is weer uitgepraat kdv leidster gaf me nog een goede steun in de rug, zij is pas gescheiden, 3 kindjes en heeft het ook moeilijk alleen. Dus die begrijpt me goed en dat is zo lief. Dus heb weer goed van me af gepraat
Snelle hi voor jullie en een heel groot HOERA voor mbtc! Heb nog niets terug gelezen maar je banner stemt me vrolijk! Moet weer werken, gister ook al, dus voor foto's van onze TOP vakantie zie facebook en hopelijk dit weekend iets meer tijd voor teruglezen en verhalen.
@eb, dankje! Ja mn banneer heeft t verklapt aan je? Ga snel ff fotos op fb bekijken. Wil ook zoo graag naar egypte! Net nog een digi test gedaan, had verwacht dat er 1-2 kwam te staan maar er stond al 2-3 haha!
Goedemorgen!! Welkom terug EB! Mooie foto's, heerlijk hoor!! En wat een schattig filmpje van T lopende daar @ Sahi: Hoe is het nu met je?? @ mama: Hoe gaan jouw nachten?? @ Rrianne: Alweer opgeknapt?? @ Dolfijnjes: Foto's van de zolder zien er mooi uit!! Hier wéér een nacht met een wakker moment... Ik raak nu echt een beetje oververmoeid... Maar we gaan maar weer gewoon door met alles... Ik wens jullie alvast een fijn weekend!! Liefs
karine: ik heb niet veel ruimte in huis, maar breng ze maar een keer hier hoor En dan jij lekker dr uit met je man ofzo Even bijtanken! hoe het nu met mij is, ik weet het zelf niet eens zo goed. af en toe van die jank momenten, maar ik merk ook dat ik K door die afstand een beetje kwijtraak, dat ik niet meer weet of ik t nog wel wil proberen. En als ik daar dan over nadenk, wordt ik weer heel verdrietig en denk ik; natuurlijk wil ik het nog wel proberen. maar die onzekerheid kan ik gewoon niet tegen, ik wil duidelijkheid en niemand heeft nu duidelijkheid... Maar als ik nu stappen ga zetten, omdat ik duidelijkheid wil, dan zet ik alles zo op scherp, dat is ook niet verstandig... Dus ik weet t allemaal niet zo heel goed... mbtc: als je vandaag 4 weken bent, dan klopt die 2-3 wel oh ik ben bang dat 'de sprong' hier begonnen is, pfff. Wat een stuk ongeduld heb ik hier in huis, momenteel weer aan mn been hangend en jengelend... Gelukkig gaan we zo naar mn moeder, als mn broertje hier is, dus dan is ze niet alleen maar op mij aangewezen. Want je schopt natuurlijk het hardst tegen de gene van wie je het meest houdt, dus ik heb het aardig te verduren momenteel...
Zo vanochtend al weer lekker gezwommen met de kleine man, daarna boodschapjes gedaan zonder kinderwagen hij loopt zo heerlijk mee nu. En we hadden de tijd dus lekker rustig aan gedaan. Nu zit hij lekker van zijn tosti te smullen haha. Aan het eind van de middag gaat Gijs naar mijn ouders want wij gaan vanavond al beginnen met carnaval! heerlijk heb er echt zin in! Vrienden van ons uit tilburg gaan ook mee dus die komen hier al op tijd mee eten en de kamer van gijs ombouwen tot slaapplek voor hun haha. Morgen gaan we niet helaas is het dan niet zo gezellig meer in de stad door het volk van boven de rivieren. Met name grote groepen jongelui. Stomme nachttreinen. haha ze komen in grote getalen van de trein af met blikken bier al in de handen om 2 uur smiddags en dan is het savonds echt een drama. Niemand van ons gaat meer op zaterdagavond wel jammer. Maar zondag zijn de meeste weer weg en hebben wij onze stad weer terug zonder ruzie en vechtpartijen haha.
Goedemiddag dames, Hier vanmorgen heerlijk uit kunnen slapen, Elke werd pas wakker om 8.45, en dan zelfs nog omdat manlief bij haar ging kijken...Terwijl ze er gisteren toch al om 18.45 in lag. Zo lang heeft ze echt nog nooit geslapen!! Verder weinig bijzonders hier...Elke is al naar de GO en ik thuis nog wat dingetjes doen eer ik ga werken @Sahi: blijft lastig he, is ie nu wel weer thuis of slaapt ie nog ergens anders?? En hoe gaat dat dan weer?? Succes met Y. en haar sprongetje...hopen dat ze er snel door is!! Moest stiekem wel lachen om uw opmerking dat ze het meest schopt tegen waar ze het meest van houdt...zegt tegelijk iets over K. en u he @karine: kan me voorstellen dat ge ook een keer oververmoeid raakt hoor!! Ik sta er echt van te kijken hoe gij dat doet met zo weinig slaap, echt respect hoor...en dan nog positief blijven denken, ik zou echt al lang gecrashed zijn!! @EB: foto''s waren idd super, zag er uit alsof jullie het echt naar jullie zin gehad hebben, leuk hoor!! Nu weer wennen aan de koude @wherona: ik vind het nu ook veel makkelijker hoor met 1 slaapje in de middag, veel makkelijker om wat te doen in de ochtend...alleen als ik zelf moe ben baal ik wel eens dat ze niet eerder wil slapen @linda: leuk he dat carnaval vieren, vind het hier wel jammer dat ik niet woon waar ze het ook vieren...ga wel naar de stoet kijken met Elke volgende week bij mijn ouders thuis, maar de dag erna alweer werken, dus moet 's avonds ook alweer naar huis... goed, ik ga ff aan de slag hier...tot later dames!!
Heb trouwens nog geen eens geregaeerd op al jullie lieve bedoelingen over mijn nachtbraken haha, maare mevr gaat vanavond een nachtje bij mn ouders slapen, en wij vanaf morgen. We zijn intussen de 3e week in gegaan, en loop nu echt als een zombie in de rondte. Daar komt ook nog eens die &*^verhuizing bij kijken (nee hoor als t af is ben ik superrrrrrrrrrrr gelukkig) maar ben er nu echt wel ff klaar mee. Meiden ik ga er echt gauw weer vandoor, heb nog een hoop te doen. Zal proberen de volgende x weereven wat uitgebreider te reageren
Karine, lief dat je het vraagt, ja voel me stukken beter. Kan het me heel goed voorstellen, je komt zo ook niet aan je rust, knuffel! Sahi, klinkt heftig het voorval op je werk... L. is bij mij en papa soms ook een klein monster, terwijl hij zich bij anderen voorbeeldig gedraagt. Linda, leuk, alvast heel veel plezier! G. ook weer aan de betere hand? Eb, die foto's zijn super, fijn dat jullie zo hebben genoten! Babyr, aaaah fijn, even lekker bijtanken vannacht en dan maar hopen dat jullie gauw op jullie nieuwe plekkie zitten en dat wat meer rust brengt, dikke knuff meid! Wat is het soms toch jammer dat we allen zover bij elkaar vandaan wonen, zo konden we elkaar af en toe een handje helpen. Vanmorgen lekker wezen shoppen, eerst naar Tuinland, wat nieuwe planten voor in huis, toen de wekelijkse boodschappen... L. vond het helemaal gezellig! Vanmorgen de tweede doorkomende kies ontdekt, dus hopelijk komt de boel gauw door.
Karine de nachten gaan hier redelijk vannacht was hij weer wakker maar drie nachten er voor rond zes uur wakker maar ik laat hem logen tot zeven ga echt niet zo vroeg uit bed (lief dat je vraagt) Jij weer beetje kunnen wennen dat m weer aan het werk is?? Babyr nog maar 3 weken ik al bijna elke nacht vanaf tweede week juni!!!!!!!! En ben ook nog niet gek (al en ik wel eens gedacht dat ik overspannen aan. Het worden was) Linda heel veel plezier in het Oetendonk!!! Wij hebben morgen de carnaval optoch daar gaan we heen! Verder gaan we niks vieren helaas we krijgen zaterdag visite en maandag is kindercarnaval maar heb een opening van een zaak (
Oh meiden sorry dat ik jullie verwaarloos..... heb weer een periode dat ik even niet de puf kan opbrengen om iets 'voor mezelf' te doen en dan komt t forum op de laatste plaats.... sorry! Maar ik denk wel aan jullie en ik heb jullie bijna allemaal op fb dus daar blijf ik ook wel up to date Hier alles goed, Xavi alleen nu dus griep, verkouden.... tis zonde!!! Maar hij is wel vrolijk hoor, dus komt allemaal wel goed. Prijs voor t zaaltje vind ik erg netjes hoor!!! enneh ik lees MBTC zwanger!!! leuk!!! gefeliciteerd!!!! Enneh, zijn er nog zwangeren bijgekomen???
Ik kom even zwaaien, vandaag bij mn moeder geweest en daarna door naar vrienden, dus dan zit ik ook niet ff tussendoor op t forum ben wel een beetje verslaafd hoor vaneke: las je lieve woorden en dat zat ook eel een beetje in mn.hoofd ja k slaapt sinds onze 'wilde nacht' niet meer thuis, hij vindt t te ongemakkelijk. ik red me inmiddels goed alleen, voel me niet meer zo eenzaam, dus komt goed de rest wel gelezen, maar gezien t tijdstip slecht inthouden. morgen kindercarnavl met de kids van vrienden en yanna natuurlijk echt zin in!
Goedemorgen!!!! Hier een lekkere nacht gehad en pas om 6.45 uur wakker! @ VanEke: Hihi, ik moest wel even lachen om het "gecrasht".... Maar weet je?? Dat is als moeder niet zo Af en toe een nacht "bijtrekken" en dan gaat het wel weer... Maar thanx @ BabyR: Hoe heb je geslapen??? En R?? Rustig aan jij,niet teveel hooi op je vork nemen.... @ Rrianne: Fijn dat je weer opgeknapt bent! Wat een heerlijk ventje is L toch!! @ Jaaaaa.... Nog meer lopers!!! Tof he?!? @ Poookie: Loopt S dan heel lief mee waar jij heen wilt?? Micah niet hoor! Die blijft staan of gaat gewoon een andere kant op Hahaha @ Sahi: Dank voor je lieve aanbod!! Eigenlijk moeten wij maar eens wat afspreken als wij weer eens in de buurt zijn voor Martijn zijn familie Gezellig!! En wat ben je toch sterk!! Topper!!! Knuf... @ Pruts: Wat een goed bericht van jou op FB!! Jeetje meis, lekker hoor! Wat voor sport doe je dan in de sportschool?? @ mama: Och meis... Nog steeds K**nachten??? Gaat het niet goed met J zijn oortjes?? @ Meikie: Hoe is het met jou en J?? En met zijn oortjes?? @ Pamsie: Ik weet dat het goed met je gaat, aangezien ik je vaak zie lopen, maar wilde toch even vragen waar je bent... @ Waterlelie: Aangezien je wel meeleest.... Wat een heerlijke foto van je meiden op FB!!! @ Rica: Lief gek mens... Hoe is het met je?? @ Carnaval: Veel plezier als je dit gaat vieren!! Zo... Heel verhaal geworden... Nogmaals goedemorgen!! Fijne zaterdag allemaal!!
Hallo meiden, goedemorgen. Na een onrustige nacht hebben we een druk gezellig kind en pappa en mamma zitten met hangende oogleden op de bank haha. Vandaag druk dagje @sahi, veel plezier. En t is misschien maar beter ook dat k niet meer thuis slaapt. Je zei diir gesprek zet ik alles op scherp, ik denk misschien dat dat wel goed us. Hoe voel je je eigenlijk zonder spiraal?
Goedemorgen, Wat een sneeuw! Super blij word ik ervan. Hier weer een heerlijke nacht gehad, F om 08.00 uit bed gehaald. Ligt nu lekker bij mij in bed te kijken, papa is al aan het werk. @ pruts, wat een goed bericht op je FB, ik is jaloers . Komt er wel eens iemand bij de primark? Ik ben benieuwd of het iets is voor zomerkleertjes voor F?
Sneeuwwww??? ik heb nog niet gekeken.... karine haha het gaat goed! haha pookie daantje wordt de volgende zwangere Ik ga mij snel aankleden...