Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Pruts, och de schat, beterschap! En wat top, de eerste vijf kilo is een feit.

Karine, haha absoluut;). L. loopt ook standaard de andere kant op dan ik in gedachte had, hij vind het ook helemaal niet fijn om een handje te geven...

Vanmiddag reunie van de basisschool, ben benieuwd.

Fijn weekend allemaal!

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Sahi ik heb echt ontzettend veel respect voor je

@Karine jij ook een hele goedemorgen heerlijk kunnen slapen dus!

@Pruts geef toch niets zodra je weer meer me time hebt kom je weer wat vaker langs. enne goed bezig hoor!

@Daantje toevallig ga ik vandaag naar Primark dus kan je vanavond vertellen of het wat is.

@MBTC was ze zo aan het spoken dan?

@BabyR lekker bij kunnen slapen meid

@Carnavalvierders veel plezier!

@ll hier ook een onrustige nacht met het manneke volgens mij door zijn 2e kies die er doorkomt, pffff en ik ben al zo moe heb mijn slaap echt zo hard nodig momenteel, en dan gaat mijn vriend ook nog eens naar beneden toe dus kon ik constant mijn bed uit naar die kleine :x en om 5 uur was Davey weer aan het huilen dus ik der maar weer uit staat mijn vriend op de gang :x hallo waarom moet ik der dan uit! grrrrr....... zo moest effe klagen.

En ik ben best happy (lekker contra) we hebben kaartjes kunnen scoren voor het concert van Beyonce was gewoon binnen 15 min. uitverkocht :$ vriendin van me heeft vanaf 7.30 aan de tel. gehangen en om 11.30 eindelijk het verlossende woord!

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Karine: lijkt me gezellig inderdaad, een keer meeten als jullie in de buurt zijn!
    Dank je voor je compliment :)

mbtc: merk nog niet echt verschil zonder spiraal, borsten zijn erg gespannen weer... ik kijk het even een week of 6 aan en anders toch weer advies vragen denk ik...
    Veel pezier vandaag!

Wherona: thnx voor je compliment :)

pruts: jaaaa 5kg eraf!!

4. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Nou, dat waren heeeeel veel pagina's bijlezen! Heb eindelijk even de rust gehad. Timo en ik zijn bij mijn moeder, M is in huis aan het klussen om het klaar te maken voor de verkoop en daar kon hij ons niet bij gebruiken ;)

Wij hebben een fantastische vakantie gehad. Zwembad, strand en eten, meer niet. En ondanks dat wij avontuurlijke vakantiegangers zijn is dit prima bevallen. Timo vond alles even leuk en kon zich letterlijk uren zelf vermaken op het strand dus ik heb veel gelezen. Lekker 2 keer massage gedaan, echt relaxt. En zo leuk dat Timo goed loopt, echt als een baasje het hele resort over! Woensdag gaan we schoenen kopen.

Net voor de eerste keer naar de kapper geweest, zijn haar zat in zijn ogen. Gewoon een beetje rechter geknipt allemaal.

Sahi, het gaat maar door bij jullie hè? Hopelijk snel wat meer duidelijkheid want dit is geen doen.

Rica en Wherona, gelukkig mooie echo's!

Mbtc, ben zo blij voor je! Ik vandaag weer ongi denk ik. zet nog niet heel erg door, maar gaat wel komen. Ben er nog steeds super nuchter over, ook omdat een lente/zomerkindje me zo leuk lijkt en best nog even kan wachten ivm huis.

Daantje, inderdaad lekker blote voeten, dan hebben ze toch het beste grip als ze net leren lopen. En Timo genoot van de verschillende ondergronden onder zijn voeten. Voelt allemaal zo anders aan. Gaat onze mini-meeting nog door maandag?

Meeting, 10-14 is prima voor mij. Denk dat ik kan, want de boot gaat waarschijnlijk de 20ste te water.

Besloten clupje, lijkt mij erg fijn, maar dan wel hier op zp. Dan kunnen we gewoon allemaal wat vrijer praten. Weet iemand hoe dat werkt? En dan moeten we inderdaad iedereen meenemen, ook degenen die niet vaak meer komen zoals Lelie en Meikie.

Zo naar de verjaardag van mijn tante, die doet high tea.

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Snelle zwaai naar EB! Super dat jullie het zo leuk hebben gehad. Wat mij betreft gaat het door. Ik kom morgen even op de lijn via een PB.
    Goed dat je relaxed in het zwanger worden staat. Hmm zomerbaby zou zeker leuk zijn :D.

6. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @wherona, ja tandjes/kiesjes. Voelde me t zelfde als jij. Waarom moet ik er uit? Manlief draaide zich nog ff lekker om. Argh!
    @eb, klinkt lekker! Al besloten welke makelaar? Jammer van je ongi. Gelukkig (lijk je) er relaxed in te staan.
    @hier, wachten op de visite maar hou mn ogen amper open en morgen ook weer drukke dag…slaap lekker allemaal.

7. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Eb welkom terug je foto op fb maakte ons jaloers ;) wat leuk dat t nu loopt!!

Karins nee de nachten gaan iets beter!!! Snel afkloppen hij is nu wel erg vroeg wakker maar dat neem ik maar voor lief!!! Hij was vannacht wel even wakker maar even wat drinken en sliep weer verder!!

Carnaval wens jullie veel plezier wij zijn na de optocht geweest!!!!

Sorry kan niet verder reageren hoor de visite aan komen

8. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Stil hier...

9. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Iedereen zat op de slee denk ik. Wij zijn in ieder geval heerlijk op de slee naar buiten geweest met dit prachtige weer!

10. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    In Eindhoven was er te weinig sneeuw om te sleeën maar hier in Hilversum had het wel gekund. Lekker weekendje bij mijn moeder gehad en M is klaar met de klusjes. Nuttig geweest dus!

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @eb, ja idd in hilversum lag genoeg sneeuw zijn vandaag ff bij mn ouders geweest.
    hebben verteld dat j een brusje krijgt. ze vonden t helemaal geweldig! broertjes en zusje weten t nu ook en mn oma ook.
    toch altijd wel weer spannend om t te vertellen. nu kijken wanneer we beide bij so zijn proberen al 2 dgn op de koffie te komen haha!

dacht zoo ik moet veel bijlezen maar jullie hebben je ingehouden ;)

12. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Pookie, Leuk dat waggelen tussen de diertjes. Wij zijn van de week ook even bij de koetjes wezen kijken.

@Sahi, Ja 7 uur is prima te doen. Maar ze was eerst een uur eerder wakker. En als je dan nog een uur mag blijven liggen is het wel zo lekker dat zij dan ook tot 7 slaapt. Vanochtend was het half 7 *gaap*. Hoe is het verder met je moeder?

@EB, wat prachtig mooie foto’s op fb. Ben jaloers. Is veel beter dan die koude tempraturen hier. Heb het nu wel een beetje gehad met die sneeuw. Ook al druk aan het klussen in huis dus.

@mbtc, Heb ff op je blog gekeken maar wat een leuke spulletjes allemaal. Ik denk dat ik zo’n geboorte hartje wil voor mijn vriendin als ze straks bevallen is.

@karine, Thanks het gaat beetje bij beetje vooruit. Af en toe even wat doen scheelt een hele hoop. Op het moment ben ik alles druk aan het verven. Kan vaak mooi even als mirthe middags slaapt.

@BabyR, Ik zag al mooie foto’s langs komen. Zo beetje bij beetje schiet het al op zak ik wel. Heb je nog lekker bij kunnen tanken toen R bij je ouders heeft geslapen.

@Prutsje, Beterschap met X, jakkes dat hij nu ziek is. Tijd voor jezelf is ook heel belangrijk. En wij blijven echt wel. Jeetje wat ben je al goed bezig met sporten. Gaat echt goed. Topper.

@slapen, hier ook nog 2 slaapjes. ’s Ochtends vaak van 10 tot 11. Dit wil ook nog wel eens een half uurtje eerder of later zijn. En dan middags nog van 2 a half 3 tot 4 a half 5. Heerlijk vind ik dat.

@carnavalvierders, Ik hoop dat jullie een super gezellig en mooi weekend hebben gehad.

@sneeuw, Gisteravond wel wat gehad. Maar vandaag overdag niks. Hebben heerlijk het zonnetje erbij gehad. Was wel koud. Maar zijn er niet uit geweest. Ze hebben het over vannacht weer sneeuw. Nou ja we zien het wel. Het blijft niet liggen dus geen sleeën voor ons.

@hier, Vrijdagmiddag heerlijk wezen shoppen bij de Ikea en zijn goed geslaagd (heb nog aan je gedacht Rrianne om je te berichten, maar hadden nog een hele planning). Gister moest manlief werken en hebben we niet heel veel gedaan. Ook wel eens lekker. Middags ff aan de poets geweest. Vandaag weer even op zolder aan de slag geweest. Het schiet nu echt lekker op.

Zal nu ff bij manlief op de bank. Fijne avond.

13. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ff heel snel, daantje de viva is in een doos beland, ik moet hem ff zoeken maar hij komt eraan hoor!
    Dokfijnjes,
    Mwah, evengoed kort nachtje, kreeg een vriendin met problemen in de nacht.

Ga er weer vandoor ladies!

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik was net weer terug van vrienden van me, toen bakkie gedaan bij de oppas van de maandag (die is geopereerd en even uit de running), toen gegeten met papa en vriendinnetje en daarna allerlei dingen in huis geregeld...
    nu even op mn gat, pff

sneeuw: bij die vrienden van me in de buurt van arnhem een flink pak gevallen, maar was tegen de lunch al weg gesmolten. Hier thuis ligt nauwelijks wat...

mbtc: inderdaad spannend om te vertellen!

dolfijnjes: lief dat je naar mn moeder vraagt! Die knapt wel weer op, de wond is wat rustiger en niet meer ontstoken, wordt nog wel dagelijks verzorgd door de thuiszorg. Dus nu weer op naar het herstellen. Ze baalt wel dat het veel langer duurt van verwacht, maar het is niet anders. Schijnt bij zo'n open operatie ook niet gek te zijn.
    zo wat heb ik een geluk met Yanna dr uitslapen! Was dit weekend bij vrienden, haar kids zijn wel tegen 7u echt wakker. Yanna slaapt gewoon door hun gebabbeld en gezing heen, ik ben een vroege vogel, dus ik was wakker :p
    lekker met de kiddo's ontbeten en papa en mama lekker uitslapen ;)

babyr: wat was er met je vriendin? Knap dat je zelfs in de nacht voor een ander klaar staat zeg! petje af!

en nog wat leuks: Yanna liep ineens vanavond!! Ze deed al vaker wat losse stappen, dit weekend ook af en toe heel voorzichtig. Voor het slapen zat ik nog even met haar op de grond, papa was net weg en toen liep ze zo van de ene naar de andere kant van de kamer naar me toe!! En daarna weer terug, en nog eens en zo 3x heen en weer!! En lachen en trots wezen!! zo gaaf :D
    En dat na een heel weekend met haar vriendje die al een half jaar loopt en papa net weg, deze mama is helemaal gelukkig :D

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    even spammen nog hoor!

Bijgevoegde bestanden:

16. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Sahi, geweldig! Volgend jaar wil ik ook met Timo naar carnaval, de optocht dan. Was nu wel in Eindhoven, maar vond hem nog wat klein voor de mensenmassa's...
    Yanna's haar is al behoorlijk aan het groeien, toch?

Daantje en F komen zo hier, gezellig! Timo slaapt nog, ik ben even snel gaan douchen, dacht dat hij dan wel wakker zou zijn, maar ik heb hem nog niet gehoord. Beter dan op vakantie, toen was het steeds half zeven. Ik denk omdat hij op onze kamer sliep en bij het half-wakkerworden dacht: ha! Papa en mama! Ach,mdan mocht hij nog even bij ons in bed, heerlijk.

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Daantje Primark heeft een heleboel zomerkleertjes alleen ga niet op een zaterdag echt mega druk

@Sahi wat een schatje

@carnavalvierders en genoten van het feest?

Gisteren een bank dagje gehad Davey is ziekjes gisteren had hij koorts en wou alleen maar lekker bij mama op de bank hangen of bij me in slaap vallen. Vannacht ging het goed heeft lekker doorgeslapen alleen vanochtend vanaf uurtje of 5 was het huilen dus lekker bij ons in bed genomen en toen ik weg ging sliep hij lekker bij papa in bed. Hopelijk knapt ie vandaag goed op. Morgen meet met Meikie dus dan moet ie wel beter zijn :).

Bij de aankomende meeting lopen de meeste kids lekker rond lijkt me grappig om te zien.

18. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @dolfijntjes, prima ik hoor t wel. Doe er een avondje over om hem te maken. Moeten anders via pf of fb ff verder afspreken je mag geen "zaken" doen zia zp.
    @eb, als j bij ons op de kamer slaapt is ze ook eerder wakker en denkt ze gezellig! Inmiddels zal hij wel wakker zijn denk. Veel plezier met daantje en f!
    @sahi, zag je fotos al op fb wat heb je een lief bijtje!

19. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ sahi, F was ook een bij haha.

@ Wherona, ik ga over twee weken op dinsdagochtend een keer samen met m'n moeder shoppen en dan gluren we meteen ook even bij de primark!

@ EB, tot zo! Hier al vanaf 06.30 wakker haha. F gaf een brul dus ik was meteen wakker, zij sliep weer verder tot 07.30. Overigens ook heel vroeg voor haar doen, maar ach...ik was toch wakker.

@ babyR, rustig aan hoor. Lekker verhuizen en zie maar of het artikel nog boven water komt.

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    EB: ja Yanna groeit enorm, zit nu ineens in maat 92!! Ze eet sinds een paar dagen ook weer de oren van mn hoofd, dus er komt vast weer een spurt aan. Hopelijk houdt de kleding het vol tot kinderbijslag :p
    in de tent werd Yanna ook steeds vroeg wakker, terwijl ze normaal een uitslaper is.
    Veel plezier met Daantje en F!!

wherona: ach wat sneu dat hij nog ziek is :(
    Ook een minimeet, leuk :D Hopelijk is Davey dan beter!

daantje: wat grappig dat F ook een bijtje was :)
    veel plezier bij EB!

vanmorgen een ochtendje thuiswerken, Yanna laat me aardig werken, heel fijn :) En nu heb ik zelf geen zin meer, dus even boodschapjes gedaan ;)
    Yanna was wel vroeg vanmorgen zeg, pff... Ik had mn wekker super vroeg gezet, dan kon ik even hard werken voor ze wakker werd, maar ze was al voor mn wekker wakker ;)
    Maar ze vermaakt zich dus goed :)
    Vanmiddag nog even werken, daarna de hypotheker en dan eten bij mn moeder. Dus ergens in de late avond laat ik wel horen hoe het gegaan is. Ben erg benieuwd.

Deel Deze Pagina