@sahi, zo maat 92! Hier nog steeds 74 al zal ze eerdaags langzaam overgaan naar 80 denk ik. Heb al aantal jurkjes in 80 voor portugal. Heb net vk gebeld, ze vonden t erg leuk dat ik weer bij hun kom. 6 maart intake. Zal een snelle zijn zei ze. Alle gegevens kunnen ze overnemen en gegevens van bevalling j komen er nu bij. Staan. 27 maart eerste echo, duo. Nog zo lang.
@MBTC wat een lief klein meisje heb je je bent zelf ook nie zo groot dus zal ze wel van mama hebben. Is je man ook niet zo groot? Davey zit nu in maat 86/92 shirtjes en broekjes 80/86. Hoorde net dat hij 38.3 heeft maar wel weer wat aan het spelen is nu sliep ie weer. ow en Sahi succes met de hypotheker
Zo, even een paar dagen de laptop niet aangeraakt, even 5 paginas terug gelezen! Sorry alvast dat ik niet op iedereen reageer, anders ben ik ook zo lang bezig haha. @EB ik heb genoten van je vakantiefoto's op fb, zoooo jaloerssss! @Karine balen van die nachten, hier ook nog steeds. Toevallig vannacht weer doorgeslapen, maar verder weer elke nacht 2x wakker ongeveer, soms vaker, soms minder vaak... Zo irritant... Knap dat je zo positief blijft! In het begin toen Stijn pas kon lopen liep ie netjes aan de hand mee, maar nu de laatste dagen trekt ie heel driftig zijn handje los en tippelt dan zo de andere kant op haha. Als ik hem niet los laat word ie boos en laat ie zich vallen haha. @BabyR dikke knuffel! @Pruts beterschap voor mr X! Enne petje af voor je 5kg hoor! @Sahi zag de foto's van je meissie al op fb, zo ontzettend schattig!!! Succes bij de hypotheker! @Wherona doe je Meikie morgen de groetjes van ons? Hier een lekker weekend achter de rug. Zaterdag is R gaan helpen bij een vriendin van ons met verhuizen. Hij was expres op tijd terug gekomen zodat we nog naar de carnavalsoptocht konden gaan in het dorp hier vlakbij. Stijn vond het allemaal rete interessant Zondag zijn we 's middags weer naar die vriendin gegaan, dit x samen, en weer geholpen met verhuizen. Het grote spul is nu allemaal over, de rest kan ze zelf, dus dat scheelt weer! Stijn is de laatste dagen wat opstandig, echt heel irritant. Schreeuwen en boos worden om de domste dingen... Hij zit nu gelukkig al een half uur in zijn fauteuil televisie te kijken, speen in de mond, knuffel erbij haha, mama ook even rust... Slapen is nog steeds niet hoe het hoort, weer elke nacht 2x wakker. Heb besloten om hem vandaag te verkassen naar de andere slaapkamer, om eens te kijken of dat helpt. Mocht dat de oplossing zijn, worden we nog druk om de kamers om te verhuizen haha, maar heb het er wel voor over!! Ik duim in elk geval dat het helpt......
Daantje, was gezellig! Hebben de koekjes F wakker gehouden tot thuis? Timo is om half 2 gaan tukken, die bleef maar stuiteren. Net gemimimeet met Daantje en F. Groot verschil met vorige keer, Timo is een stuk boller geworden terwijl F juist mooi slank is nu. Ze schelen 2 kilo en dat zie èn voel je! Timo ging F heel schattig stukjes meloen voeren met de vork en Daantje heeft beide kids een boekje voorgelezen. F weet echt al heel veel woordjes en is een lekker pittige meid! Poookie, succes met je ventje. Lastig als ze zo opstandig zijn. Kleding, hier ook 86. Sommige kleren passen nog wel in 80 maar het meeste niet meer. Hij krijgt ook echt zo'n dikke buik nu. Ben benieuwd of dat straks weer wat minder wordt nu hij loopt. Of misschien komt er een groeispurt aan. Pfff, moet was opvouwen maar heb geen zin. Toch maar doen, anders krijg ik spijt.
Wherona, hoe is het nu met D.? Niet zieker geworden? Super gaaf, concert van Beyonce, jaloersss! Dolfijnjes, dat geeft toch niks. Had me overigens wel leuk geleken hoor! M. gaat ook flink vooruit met het stappen he? Sahi, wat tof! Dat ze zo trots door de kamer stapte. Eb, zal me niks verbazen als je toch gelijk hebt dat ze wat betreft groei gelijk op gaan? L. is momenteel ook weer wat aan de bolle kant, lekker dik buikje.. Poookie, L. is momenteel ook opstandig en lekker snel boos. Hier doet hij het altijd als er tanden/kiezen doorkomen. Knap trouwens een half uur stil zittend voor de tv, dat zie ik L. zo nog niet doen. Eb en Daan, klinkt ontzettend gezellig jullie mini-meet. Heerlijk om ze zo samen te zien! Kledingmaat; L. zit nu qua shirts ook grotendeels in maat 86, maar het verschilt zo per merk. Broekjes maat 80 worden toch ook wel aan de korte kant, terwijl de 86 echt nog flink te lang zijn...
@EB ze zeggen het vaak als ze dikker worden dan zit er een groeispurt aan te komen @Rianne ja echt ben zo onwijs happy ermee met concert Beyonce we hebben echt mazzel gehad. Davey is aan het opknappen gelukkig nog wel wat hangerig maar geen koorts meer. (lief van je dat je der naar vraagt)
@ EB, was gezellig! F bleef lekker door eten en ik heb haar met veel vermaak wakker kunnen houden. Thuis meteen in bed en heerlijk geslapen. Meloen voeren was te grappig . Volgende keer een keer ballorig, met een dan hopelijk wandelende F haha. @ Rrianne, ben je ook aan het wachten op de z8 sale? Deze maand komt de 50% korting actie. Zaterdagavond komt er voor het eerst iemand aan huis oppassen. Het is m'n nichtje van 17. 17 jaar geleden paste ik iedere week op haar en nu komt ze op mijn dochter passen. Is de cirkel weer rond. Wie weet past F over 17 jaar weer op haar kids . Wat is het trouwens kouhoud!
Wherona, aaah fijn dan lijkt het weer de goede kant op te gaan. Ja super tof, wanneer is het? Daan, ja, wacht met smart op de mail dat de 50% sale begint, verlanglijstje ligt al klaar. Spannend, gaan jullie iets leuks doen?
@ BABYR, EVEN MELDEN GRAAG! Heb je morgen de geslachtsbepaling en zo ja: hoe laat? Dan weet ik wanneer ik er klaar voor kan gaan zitten hier op het forum . Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor. @ vaneke, hoe is het met jou?
Haha Daantje, ff snel voor jou dan, woensdag om 17:00 dus nog even geduld hihi Dat artikel komt eraan hoor, hij moet echt ergens liggen! Leuk dat t zo gezellig was bij Eb en T! Zit op mn mobiel (heb geen laptop hier bij mn ouders dus Sorry voor het weinige reageren op iedereen, zoals.eerder gezegd, zodra ik weer tijd en laptop heb kom ik weer reageren hoor ladies. Ik lees wel mee!
hallo dames, NEt terug van België, vandaag bij mijn ouders geweest stoet gaan kijken...Elke paste nog in het bumba pakje, wat ze vorig jaar ook aan had, toen was het erg ruim, nu paste het nog net. Ze zag er super uit...ze heeft het met 1 kleine onderbreking voor een boterham en wat te drinken de hele stoet volgehouden...supergoed gedaan!! Op einde was het wel koud, dus was ze er verder snel klaar mee...Om 19 uur naar huis vertrokken en ze sliep al na 100meter!! Zal morgen ff een foto erop gooien...ga nu lekker naar bed, reageer morgen weer ff op iederen!! BabyR, veel plezier morgen bij de echo!! Ben ook erg benieuwd!!
zo hehe, eindelijk thuis Ging nadat ik bij mn moeder had gegeten nog 'even iets op het werk doen'. Maar toen kwam er weer van alles tussen. Ach, lekker uren schrijven, wordt toch extra uitbetaald Bij de hypotheker een stuk wijzer geworden, als we het huis verkopen, gaat de NHG na de verkoop toetsen of de restschuld wordt kwijtgescholden en bij uit elkaar gaan wordt dat in 99% van de gevallen gewoon toegekend. Dus dan heb je geen BKR registratie en geen schuld. Wel een aantekening voor een volgende hypotheek, dan zullen ze net even wat dieper ingaan op het waarom daarvan. Maar bij uit elkaar gaan doen ze niet heel moeilijk zei die vrouw. we kunnen altijd gratis en vrijblijvend een makelaar een schatting kunnen laten maken van de waarde van dit huis. Na het gesprek voor de deur nog superlang staan praten, was echt helemaal verbaasd. Hij wil morgen bij me eten, maar dan is mn vader bij mij, dus hij zou nog even kijken (mijn vader is een beetje lastig). En hij heeft een aantal vrienden en familie van mijn kant wat verwaarloosd, die gaat hij allemaal even bellen van de week (die kennen alleen mijn kant van het verhaal en vinden het jammer dat hij niks laat horen). En hij wil laten testen of hij ADHD heeft (wat ik al jaren denk). En hij wil van de week een avondje met me praten, gewoon even alles op een rijtje zetten. dus heb op zich geen hoop dat hij nu meteen weer terug komt, maar hij is een stuk milder, vriendschappelijker en aanspreekbaarder en komt uit zichzelf met dingen waar ik ook al mee zat. dus ik ben even helemaal verbaasd mbtc: leuk dat je het zo langzaam aan aan iedereen aan het vertellen bent! Ben benieuwd naar alle reacties! grappig he, die verschillen in maten? Yanna is op zich niet zo heel lang, maar best breed, vandaag maat 92. Wie weet schiet ze straks de lengte weer in zooo 27 maart, dat duurt nog lang ja! poookie: wat lastig dat de nachten toch weer minder gaan... Hoop toch dat je nou eens de oplossing gaat vinden! EB en Daantje: leuk zo'n minimeet En leuk he, dat vergelijken wat ze allemaal doen en hoe verschillend ze zijn daantje: zo das leuk, zo'n jonge oppas aan huis Ik heb dat nog niet echt gehad hier, zo'n oppas in de avond aan huis, lijkt me zo gek hihi babyr: haha zwaai! vaneke: wat leuk zeg! Ben benieuwd naar de foto zo iedereen weer gehad, ik ben nog niet moe, maar moet morgen vroeg op voor werk, dus zo maar lekker mn bed in.
Goedemorgen deze dinsdag!! @ Daantje: Hahaha... Ben blij dat ik niet de enige nieuwsgierige ben @ BabyR: Ben jij niet ongeduldig om het te weten?? Je moet nog een hele dag wachten @ Poookie: Aha... Oké... Gelukkig dat S ook de andere kant oploopt @ Sahi: Klinkt goed meis! Zonder veel hoop of wanhoop goede informatie verkregen! Fijn dat jullie nog zo goed gepraat hebben. Hier weer een giga drukke week. 10 minuten gesprekken op school en ik doe ze allemaal samen met mijn duo-partner, omdat ze nieuw is bij ons op school Maar hierdoor wel extra druk en veel geren voor mij.... En ik positief?!? Yep!!! Altijd eigenlijk wel Thanx voor het compliment! Fijne dag vandaag!!!
Het wordt toch een meisje...dat heb ik al gezien namelijk ahum daan en eb leuk he dat vergelijken!! we zullen het 6april zien! Dan loopt ze vast. Mbtc spannend maar nog even geduld.
Even snel, Timo wilde toch steeds niet warm eten op de creche? Ik ben er net heen geweest vanuit mijn werk om te helpen en je raadt het al, een heeeeel groot bord met broccolistamppot zo naar binnen. En meneer wilde meer ! Ik doe het zo nog een paar keer, hopelijk snapt hij het dan. Zo, nu weer werken!
@ EB, wat goed! @ Rica, jij krijgt ook nog een meisje hè? Wanneer is de geslachtsbepaling bij jullie, zet ik die ook vast in mijn agenda whaha. Woe 17.00 uur duurt me echt veel te lang. Nu het moment voor een tweede hier ook bijna aan is gebroken, krijg ik toch weer twijfels. Echt vreselijk! Verlies ik de band met F niet zoals die nu is, kan ik überhaupt nog wel zo'n overweldigende liefde voelen als ik voor F voel en kan ik twee kids aan. Koudwatervrees of is een tweede niet verstandig, ik weet het niet. Bij F wist ik 10000% zeker dat ze moest komen en prijs mezelf iedere dag weer gelukkig dat ze bij mij mag zijn. Waarom geeft een eventuele tweede me dat gevoel nog niet...
Daan, ik zag je gisteren zitten met je boekje en twee kids op je schoot, dat zag er prachtig uit. Tuurlijk kan je dat!