Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @daantje, ik moet zeggen dat ik dat gevoel nu een beetje heb. kan ik wel zo veel houden van nog een kindje. kan ik het aan 2 kinderen en nog een beetje structuur ed aanbieden. heb 1 gezond kind moeten we het lot wel tarten??
    @eb, wat goed van timo!!
    zo nu werken

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Vaneke, leuk ben benieuwd naar de foto van bumba E.

Sahi, klinkt positief hoe K. de boel op wil pakken. Hoop zo voor jullie dat het niet zover hoeft te komen om ieder een eigen huisje te gaan zoeken..

Karine, succes deze week. Voor je het weet is hij weer voorbij:)!

Rica, jaaaaa denk ook dta jullie nog een meid er bij krijgen.

Eb, hahah topper! Mama's kunnen dat ook de als de beste natuurlijk.

Daantje, geen advies. Maar al die twijfels heb ik ook. Hier blijf het voorlopig nog even bij dagdromen... Hou in je achterhoofd dat er gezinnen zijn met 3, 4, 5, 6 kids zijn, je kunt het hoor!

Mbtc, werk ze!

3. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    vanochtend gezellig met meikie naar een indoor speeltuin geweest. Davey zat nog niet echt lekker in zijn vel en kwam moeizaam op gang. de ballenbak vond ie wel meteen leuk en na een tijdje het luchtkussen ook. wat een heerlijke klimmert is jordy doet ie echt goed en nergens bang voor.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Meiden die twijfels over een 2e ken ik maar al te goed maar ik kan jullie met 10000000% zekerheid vertellen dat je ECHT genoeg plek hebt in je hart voor 2 kindjes!

Ik ben zo verdrietig geweest in de zwangerschap over wat ik D.imara aan deed of ik wel genoeg van ons mannetje kon houden enzo..
    maar ECHT het is meer dan goedgekomen!

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ all, dat ik niet de enige ben met deze gedachten, stelt me wel gerust.

@ eb, was leuk hè dat ze samen zaten te wachten op het boekje lezen.

@ Wherona, met Meikie ook alles goed?

Hele suffe vraag, maar zijn er meiden die zelf brood bakken? Schijnt mega lekker te zijn dus ben erg benieuwd!

6. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    al op FB gezet, maar toch ook nog hier ff mijn liefste bumba spammen ;)

Bijgevoegde bestanden:

7. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @babyR: hoe was de echo?? wel alles goed gegaan??

@daantje: ik heb het nog nooit gedaan, maar schijnt wel lekker te zijn inderdaad, hier ook dat gevoel trouwens hoor, zeker op de dagen dat Elke ff wat lastig is of ik zelf niet lekker in mijn vel zit!!

8. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    Hier een teken van leven van mij.....:)
    Kennen jullie me nog?
    Alles gaat hier wel goed hoor, heb een beetje het vermoeden dat ik een beetje last heb van een winterdip..... Geen energie, veel slapen en nergens zin in... Daardoor ook weinig fut om hier alles bij te houden.... Sorry...

Zoals Wherona al zei, zijn we vanmorgen gezellig bij de ballenbak geweest. Davey deed het super goed hoor! Het is niet niks om in de drukte neergezet te worden als je al niet helemaal lekker bent ;)
    Het is een lekker ventje, oja zag je de meisjes naar hem kijken? :p

Jordy gaat heel goed, klimt en klautert er lekker op los. Wil alles doen en mee maken. Sinds de operatie van zijn neusamandelen is hij goed gaan drinken. Heeft nog wel standaard koorts bij het naar bed gaan in de avond... Maar goed binnenkort op controle bij de kno arts.

Ik las dat er weer zwangeren bij zijn?
    Gefeliciteerd meiden! Voelen jullie je goed?
    MBTC en Rica zijn het volgens mij?

Nou ik duik mn bed in, ben gesloopt.....

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daantje: Ja wij doen het regelmatig, hebben een broodbakmachine, erg lekker maar je moet het wel dezelfde dag nog opeten vind ik! hier geen probleem trouwens, het zijn wat kleinere broden en ik vind het zo lekker dat ik zo 4 of 5 sneden wegwerk haha

@ Vaneke: SUperlief!!

@ Meikie: Wat sneu dat Jordy steeds koorts heeft bij het naar bed gaan.. lijkt me niet helemaal de bedoeling!
    hopelijk wordt het snel beter weer, ik wordt ook erg sjaggo van dit weer en heb beduidend minder energie!

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    EB: waarom eten ze eigenlijk warm op de creche? Zou voor ons echt niet fijn zijn, wil dat Yanna gewoon 's middags brood eet en 's avonds warm. Als ze ons warm ziet eten en zij wat anders heeft of al klaar is, gaat ze echt stuiteren hoor!

daantje: tuurlijk kan je dat! En de liefde voor F blijft gewoon, er komt gewoon nog veel meer bij!
    en hier in de polder hebben ze 17 kinderen, ook geen probleem joh :p
    Ik heb wel eens zelf brood gebakken, is inderdaad heerlijk! Je brengt me op een idee, ga ik weer eens doen.

rrianne: ja ik heb ook nog steeds hoop dat het goed komt, maar wie zal t zeggen. En wie weet moet ik wel een langere termijn in gedachten hebben dan dat ik zou willen. Dat het misschien pas over een jaar een kans heeft, terwijl ik het liefst volgende maand ofzo weer wat wil proberen. snap je?

wherona en meikie: ik zag jullie berichtjes op FB, leuk joh!

vaneke: had Bumba inderdaad al gezien, heerlijk joh!!

meikie: heeeeej wat goed je weer te zien!! Last van de winterdip :( Balen joh! Laat je niet gekmaken meid!
    oh heel veel sterkte met Jordy!! Is ook niet niks he?

Yanna heeft overduidelijk een sprongetje gehad, vandaag weer helemaal een top humeur! Ik kwam bij de oppas binnen, Yanna zat op de bank een appel te eten (lekker zelf afhappen :D) en brabbelde iets tegen me en wees naar haar beker. Dus ze was helemaal gelukkig toen ik begreep dat ze drinken wilde :D
    later toen ik wilde gaan zei ik: Yanna doe jij de beker in de tas? Dan pak ik alvast je jas. ik wachtte even af wat er zou gebeuren, ze liep zo los op de tas af en plantte de beker erin!
    dat ze daarna andere dingen uit de tas haalde zeg ik er maar niet bij :p
    Maar Yanna is helemaal blij dat ik haar snap en ik ben helemaal blij dat zij ineens dingen snapt en doet en weer zo gelukkig is :)

11. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Sahi, Fijn dat je moeder beetje bij beetje weer opknapt. Ook goed bericht bij de hypotheker gehad lees ik. Ook wel goed om te horen. Op zich vind ik het ook niet heel erg hoor als ze zo vroeg wakker is. Het is wel eens jammer dat als je mag uitslapen dat het dan niet kan. Maar pluk de dag. Vind het soms ook wel lekker. Zitten we in ieder geval goed in het ritme. Hoef ik haar ook niet wakker te maken als ik moet werken.

@mbtc, ja is prima. Je hoort nog van me. Kom je ook op de meet?

@Wherona, Wat een leuke foto op fb en wat is hij veranderd. Mooi koppie hoor. Ik hoop dat het gezellig was.

@pookie, Hier de kinderstoel Poang van de Ikea. Mirthe kan daar ook heel mooi voor de televisie zitten. Half uurtje red ze net niet. Mickey Mouse clubhuis vaak wel (kleine 20 min).

@Rrianne, Anders moeten we eens halverwege mini meeten als je dat niet erg vind. In Drachten zit van alles qua leuke dingen voor de kinderen. Is mooi halverwege voor ons beide. Ideeetje?

@EB, Heerlijk dat hij toch nog goed heeft gegeten. ’s Avonds lekker een broodje en dan lekker op bed.

@Meikie, Wie is dat??? Kennen we die :p :D Nee hoor meid geeft niets. 1 tip neem ff een zonnebankje of ff lekker aan de vitamine D. Dit kan een hele hoop schelen tegen je winterdip. Er zijn meer mensen hoor die er last van hebben.

@2e, Ik denk wij dat als vrouwen wel aankunnen nog één erbij. Volgens mij hebben we allemaal wel een beetje koudwatervrees. Andere vrouwen kunnen het ook dus moet het ons ook zeker lukken. En je hebt straks weer een heel ander ritme waardoor je de aandacht zeker wel kunt verdelen (lijkt mij).

@kleding, ze zit nu nog niet zo heel lang in maat 80 qua broeken, maar al heel lang in shirts 80. Maar ze maakt een groeispurt door. Broekjes worden te klein/kort en shirts net zo. Dus ben nu druk aan het opruiming shoppen (zo leuk).

@foto’s zag alweer een heleboel langs komen op fb. Zo leuk om te zien hoe ze gegroeid zijn en vooral ook weer veranderd. Vond het wel jammer dat ik de laatste meet er niet bij was. Dus ben heel nieuwsgierig naar 6 april.

@hier, Gaat z’n gangetje. Mirthe is de laatste 2 nachten wat aan het dromen volgens mij. Soms 2x in de nacht zomaar huilen en wakker. Na de speen nog even huilen en later valt ze wel weer in slaap. Ik denk ook dat het een combi is van de laatste hoektanden die door komen. Lopen doet ze steeds meer. Recht naar voren vertrouwd ze het nog niet helemaal, dus doet ze voorzichtig stapjes opzij. Maar ze doet het super. Ben zo trots. Verder geen nieuws :D.

12. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @sahi, Heel herkenbaar dat ze nu veel meer snapt maar ook laat merken wat ze wil. Mirthe is ook zo'n slimme meid. Ze weet vaak donders goed wat ik zeg of bedoel. Maar is wel makkelijk hoor. Maar wat je zegt ze doen niet alleen die fles in de tas maar dan weer leeg halen is ook super leuk. Lekker aan het ontdekken.

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Yanna heeft wat nieuws, heel hard praten, schreeuwen, lachen en.gillen. vannacht om half 1 en om half7. Ik laat dr lekker liggen, maar je ben dan toch weer wakker he...
    ik ben dat echt niet gewend!
    hopelijk gaat dat weer over, anders gaat ze dit weekend lekker een nachtje naar papa ;)

14. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier ook al een onrustige nacht... Micah wakker van 3 uur tot bijna 4 uur... En weer om 6.25 uur...

En ik las al dat mama05 ook een prutnacht had...

Sahi dus ook.... Gaat lekker met die kleintjes.... :)

15. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Meikie, hiiiii! Zp helpt goed tegen een winterdip hoor!

Sahi, zo herkenbaar! Timo is ook door zijn sprong hern en begrijpt en praat zoveel meer. Zelfs op de crèche zeiden ze het, nadat ze hem 2 weken niet gezien hadden.
    Warm eten is een pilot, als je niet mee wilt doen is het ook goed. Masr wij vinden het handig. We kunnen twee dagen iets eten wat Timo niet lust en hij eet altijd zijn brood op, vindt hij heerlijk! Geeft ook wel rust 's avonds.

Balen van de slechte nachten. Hier gelukkig prima. Gisteren heel even eruit, denk een droompje.

Ik werk thuis vandaag. Kreeg gisterenavond migraine en het is nog niet helemaal weg.

16. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @dolfijntjes ja ik kom naar de meet.
    @meikie, zwaai! Vervelend dat ie nog steeds zon koorts heeft. Leuk zon meet met wherona!

Zo net mn auto voor apk weggebracht nu maar duimen dat t me niet te veel gaat kosten…

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    nog een keer alles weg grrrr.
    hier ook een prutnacht Davey was constant wakker en huilen vanochtend maar besloten naar de ha te gaan hij zit tegen een longontsteking aan arm ventje nu een ab kuurtje gehad

18. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

Hier gelukkig een OK nachtje maar had ook een moeilijke verwacht...veel wakker en huilen in de avond, uiteindelijk rond 23.30 wel in slaap gevallen en doorgeslapen. Hier ook last van verkouden en dan liggend meer lopen snot in haar keeltje, hoest ze zichzelf hele tijd wakker, bedje met hoofdeind uiteindelijk weer omhoog gezet en toen ging het weer beter...Door de dag lijtk ze er weinig last van te hebben, alleen paar grote snottebellen maar geen loopneusje ofzo...
    Balen dat er bij meer zo'n lastige nacht geweest is...

@babyR: ik las later pas dat ge vandaag pas de echo had!! Dacht gisteren, was me al beetje zorgen aant maken...vond het al zo gek dat er nog niemand anders achter had gevraagd :D
    Doet ge dan straks ook weer ff het lijstje ophalen en aanpassen??

@meikie: halllloooooo! Leuk dat ge weer ff aan komt waaien, en zoals EB zegt...zp is goed voor een winterdipje, ff lekker hier alles kwijt gooien ;) Balen dat Y. zo sukkelt met die koorts, hopen dat ie er snel vanaf is!! Hij is wel een lekker actief ventje geloof ik he als ik het zo lees, heerlijk!! :)

@wherona: gelukkig dat ge naar de HA gegaan zijt dan, hopen dat kuurtje nu snel effect heeft, beterschap voor jullie kleine mannetje hoor!!

@EB: beterschap voor u ook, vervelend zo'n migraine, manlief heeft het hier ook wel eens, heb er zelf gelukkig nog nooit last van gehad!!

@sahi: inderdaad, hier ook heel herkenbaar...leuk he om die ontwikkeling te zien, na deze sprong vond ik ze voor het eerst echt baby-af...

@hier: met Elke verder weinig bijzonders, die gaat lekker haar gangetje, kan makkelijk zelf spelen maar doet dat meestal toch niet op te verre afstand van 1 van ons, opmerkelijk aangezien ze dat eerst niet zo had. Bij mij begint mijn buik echt hard te groeien nu, hij voelt ook echt soort van "vol" en zwaar, heel anders als bij Elke vind ik zelf...heb het idee dat ik nu ook al waggel als een hoogzwangere!! hahaha, aan de ene kant erg leuk dat het zwanger zijn nu al zo duidelijk is, aan de andere kant moet ik toch nog een tijdje, dus ben benieuwd hoe het nog gaat worden! :)

19. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Zooo even kort om te laten weten dat ik er nog ben... Even energieloos de laatste dagen (word tijd voor voorjaar!!!), en moet nog zoveel doen in huis. Dus ik sluit de laptop af en ga maar eens aan de gang. Hopelijk daarna nog ff dutje doen als Stijn het toelaat... Pffff...

Zwaai en knuffel voor iedereen...

20. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @nachten jakkes die prutnachten. Hier er maar 1x eruit. Alleen de speen en was het weer klaar. Hopelijk vannacht weer een betere nacht vor iedereen.

@eb dat is inderdaad wel ideaal. Vooral als hij lekker van z'n brood smult. En beterschap voor jou

@wherona, fijn dat je nu een ab hebt gekregen. Nu hopen dat hij snel opknapt.

@hiet. Wasje al gedraaid. Al 1 gevouwen. In mirthe haar korte slaapje alvast aan het opruimen en schoon maken geweest. Vanmiddag niet heel veel op de planning

@babyr succes vanmiddag. Mijn gevoel zegt een meisje

Deel Deze Pagina