Pookie denk goed om jezelf meid. Ik verlang ook naar het voorjaar. Lekker lange enden te fietsen of lopen. Zal hopelijk niet lang meer duren. Poetse
Iedereen is wel toe aan voorjaar geloof ik! Zal vast niet heel lang meer duren ik hoop dat dit de laatste koude dagen waren. Morgen nog een slechte dag, overgang naar warmer weer, en dan het weekend weer mooi en iets warmer. Wherona, goed dat je naar de huisarts bent geweest, net op tijd dus. BabyR, spannend en leuk straks! Ben je al zenuwachtig? Omdat iedereen denkt een meisje denk ik een jongetje
Dames ben helemaal in m'n nopjes. Heb namelijk zo goed als een campingplaats gereserveerd in noord Italië. Aan het Lago magiorre. We zitten vlak aan het meer en er is een groot zwembad nog bij. Er is een animatie team (niet dat het ons daar om gaat) en heel veel andere leuke dingen voor mirthe. Dus ben helemaal blij. Aangezien het echt een liefhebbers camping is (blijkt). We zullen het zien en ervaren
dolfijnjes ohhhh jarloers!!! lijkt me prachtig daar, en zeker aan een meer! Dat is vaak ook een eis van mij! *kruip stiekem bij jullie in de koffer* POOKIE griepje op komst? het heerst enorm, beginnend met koppijn.... wat een snertnachten voor sommige dames zeg!!! Vanacht gaat het beter!! meikie, he meid!! was je er ook weer eens vaneke haha leuke foto zeg, dat ze die muts opwou zeg! Lois wil dat absoluut niet!! In de kou heeft ze een muts die ik met touwtjes onder haar kin vastmaak anders trekt ze het zo af... voorjaar jaaaaaaaaaaaaa kom maar op!!!! Lekker achterthuis zitten en spelen Baby r ik wacht op HAMBURGERNIEUWWSSSSSSSS
Meikie, leuk om wat van je te horen. Wat ontzettend sneu, steeds aan het eind van de dag koorts, arm schaap. En met jou ook niet op en top, dikke knuff! Laat dat voorjaarszonnetje maar gauw komen, ben ook helemaal zat van die grauw, trieste en koude weer.. Mum, zag je berichtje op fb en wat voor leuks is het geworden? Jullie hebben een abbo op de efteling of niet, super gaaf! Vind de efteling helemaal leuk, kan niet wachten tot L. wat ouder is en we weer een x heen kunnen. Babyr, ik ben zo benieuwdddddd..... Nog 2,5 uur. Ik gok nog steeds op een meisje! Dolfijnjes, ja ik vind het een leuk idee! Wij zijn laatst met L. naar Bombi geweest (indoorspeeltuin), maar je hebt ook een hele leuke kinderboerderij met van alles en nog wat er bij, lijkt me leuk als het mooie weer er weer aan komt. Zo sneu als ze 's nachts gillend wakker worden. L. doet het ook regelmatig, ga niet meer gelijk heen en meestal slaapt hij binnen een paar minuten weer. Heerlijk wta een leuk vooruitzicht, jullie vakantieplannen naar Italie. Eb, migraine minder? Wherona, oh bha! Hopelijk slaat de kuur gauw aan, beterschap. Vaneke, Liefste Bumba meisje tot nu toe! Leuk om de 'details' over je zwangerschap te lezen. Blijf daar toch altijd helemaal enthousiast door worden, alle zwangerschapsverhalen en de rest er om toe. Dus vooral niet mee stoppen hihih. Poookie, successss! Sahi, snap je heel goed. Maar heb helaas geen advies voor je... Heb je een btje steun van de mensen om je heen? Heerlijk he dat je nu zo lekker samen kunt communiceren. Ben stiekem ook altijd helemaal trots als L. snapt wat ik hem vraag en het uitvoert. Mijn uitslaap-jongentje is sinds een weekje verdwenen, het is weer half 7 a 7 uur ipv van 9uur (ja ik weet het, heb niks te klagen en ben verwend hoor), wel weer even wennen. Hij wordt overigens op en top vrolijk wakker, kletst me de oren van het hoofd haha heel gezellig. Vanmorgen op verjaardag geweest bij mijn broer, hij hield het super vol en vond het bere gezellig, is pas om half 2 naar bed gegaan, ben benieuwd of hij nu een lange ruk maakt. Maar vermoed het niet slaapt toch een stuk onrustiger sinds hij met zijn kiezen bezig is. L. is momenteel druk met kletsen en woordjes. Vanmorgen zei ik tegen hem; heb jij een poepie? Zei hij heel trots; poeppieee, poeeppiee. Hihih vond het zo'n schattig moment!
Weten jullie wat ik ongeveer het leukste vind aan ons forum? De herkenbaarheid. In mindere periodes is het een steun, maar zoals nu vind ik het vreselijk leuk om te lezen dat alle kindjes op dezelfde manier uit hun sprongetje komen en ook op dezelfde manier. Meer praten, maar vooral meer begrijpen. Minder baby en al echt meer peuter. Alles wat jullie schrijven herken ik zo vreselijk als ik naar mijn eigen mannetje kijk. Oh, en een hele belangrijke dag vandaag. Wij gaan Timo's eerste schoenen kopen! Vind het echt een moment . Ik heb het meeste werk nu wel gedaan en als ik me rustig hou valt de hoofdpijn ook wel mee. Dus tijd voor stoere stappers! Komend weekend gaan we naar Bergen, dan is het leuk als hij in de duinen zelf kan lopen.
*breekt in* Wat hebben jullie het hier altijd nog gezellig, lees stiekem altijd nog mee, maar het ontbrak me vorig jaar even aan tijd om verder te kletsen! Maar wat EB zegt, vind ik nou ook zo leuk, die herkenning! Jullie zullen me vast niet meer kennen, heb hier ook niet zoveel meegeschreven, schreef in het andere oktober-topic van 2011 mee. Heb hier wel even geschreven in de tijd dat een jongetje door mishandeling in het ziekenhuis lag, we hebben toen gezamelijk een kaart en teddybeer gestuurd! Speel met sommigen van jullie volgens mij nog wel steeds WordFeud en heb een aantal van jullie op FB. Wilde ik even zeggen *breekt weer uit*
Hoi Gejanne, ik ken je nog wel hoor! Net schoenen gekocht, maat 23! Meneer leeft op grote voet. Echt zo leuk, bruine met klittenband. Zal zo een foto op fb plaatsen. De ballon die hij kreeg was eigenlijk favoriet...
Gejanne, jaaaa ik heb je ook nog op fb, zie af en toe je knappe mannetjes voorbij komen. Eb, grappig zelfs hun voetjes gaan gelijk op, wij gaan het weekend weer op pad voor nieuwe schoenen, maat 21 wordt nu krap (dit model viel groot), dus zal een 22 of 23 worden. Babyr, super tof! Had je zelf ook een voorgevoel? Hier net vriendlief verrast voor valentijn, 3 gangen menu gemaakt (ja mum, heb je idee gejat voor valentijn hihih). Hij was helemaal verrast toen hij thuis kwam, zo leuk.
Oh wat gaaf babyr een jongen!! Je hebt echt leuke jongensnamen met de w!!! Veel leuker als meisjesnamen mocht dat idee er nog zijn!
ja ik zei het toch al!! het wordt een jongen!!!!!!! nee ik had het net als jou niet verwacht gezien de aangename verassing ver voor de eisprong maar super joh, meisje jongen maakt niks uit, beiden leuk! ik heb het hartje gehoord via mn angelsound Ik ben zooooooooooooo opgelucht!!! Ik kon hem gister nog niet vinden maar nu hoorde ik die sneltrein weer en ik wist het zeker.... wat een uitvinding zeg!
karine: ik ben die gebroken nachten dus echt niet gewend, pff. Heb nu extra medelijden met jullie hoor! EB: aha een pilot, nou als het jullie goed uitkomt is het handig natuurlijk oooh schoenen kopen, leuk mbtc: en heeft je auto de apk overleefd? wherona: he jakkes, t blijft maar kwakkelen he? vaneke: ja de buik gaat nu hard he? Misschien kom ik 'm binnenkort weer even bekijken poookie: rustig aan joh! @voorjaar: ja dat wil ik ook! scheelt vast ook de helft in mn humeur dolfijnjes: oh heerlijk, die vakantie plannen ik wil ook mee!! Ik wil zo graag naar italie, maar dat wordt 'm dit jaar natuurlijk niet... rrianne: ja ik kan gelukkig lekker van me afpraten gejanne: zwaai babyr: jaaaa een jongen rica: ik maakte mezelf ook altijd gek met die angel sounds, pff Maar jij hoort t ook al vroeg dan! Ik hoorde Yanna met ruim 11 weken. zo alles weer bijgelezen Yanna is steeds meer aan het stappen Zo stoer Dus dat wordt schoenen kopen voor kinderbijslag yanna heeft me beloofd om vannacht beter te slapen ben benieuwd (ik zei; vannacht wel slapen he, en anders heeeeeel zachtjes zingen. en toen deed ze iets in de vorm van 'uhu...') K zou komen praten, maar had hij opeens geen zin meer in, tot zondag geen tijd meer voor, bleeggh Begin m nou een beetje zat te worden, hij blijft t uitstellen... als hij nu niet wil werken aan 'ons', dan is t wel klaar voor mij. of nu werken en anders niet... Maar als hij nooit wil komen praten, gebeurt er nooit wat. we hebben nog steeds niks afgesproken over ons geld en het huis enzo, ggrrr
ja lois ook pas voor het eerst rond de 11 weken en maar 1 keer daarna niet weer gehoord tot de 12 a 13 weken ik hem weer vond dus ja gek is dat! Maar ik weet het zeker
Babyr Whauw super zeg!! Maar was verder alles goed met jullie boy is ook erg belangrijk!!! Rica Whauw gaaf zeg nu al ik kon k pas met 15 weken horenaat Ja ik heb ook meer vet 😲 Sahi jeetje niet leuk!!! Maar Misschien wel beter om met de vuist op tafel te slaan en dat joj het voortouw neemt want als je op hem moet wachten kun je volgens mij lang wachten!! Karine jou nacht ook al zo gezellig zeg maar grrr hopen op een betere nacht voor iedereen!!! Ga weer vandoor even lekker saampjes tv kijken
mama: ja inderdaad, hij wil helemaal niks, pff en dan vraag ik m dus om eens een afspraak te maken wanneer we elkaar gaan spreken, maar daar zijn dan anderen bij en die vinden mij dan een zeikerd dat ik zo doorhamer... ik probeer me er maar niet te veel van aan te trekken, maar t is wel irritant. nu hij dus weet dat je na de toekenning van NHG weer mag samen wonen, wil hij voorlopig apart wonen en later weer verder kijken. Maar ik denk nu; het is nu of nooit, als hij nu weg wil, dan is het ook klaar. ik ga geen maanden lopen afwachten en hopen. dus als hij nu niet in therapie wil, dan is het gewoon klaar. Die knoop durf ik nu wel door te hakken. rica: super cool toch dat je het nu al hoort! En dan kan je meteen horen dat het nog goed zit ik kwam er gewoon met tanden poetsen van yanna pas achter dat ze boven 2 kiezen heeft en beneden ook bijna 2 Niet zo gek dus, dat ze zo slecht slaapt