Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    oh en eindelijk reactie op de mail naar t zaaltje.
    de datum staat gereserveerd en ze zorgen dat het open is, ze komt iets eerder omdat we van ver komen (sommigen), als je vroeg bent sta je niet buiten ;)
    Ik ga halverwege maart even naar iedereen mailen over wie er definitief wel of niet mee gaan, het lijstje voor de lunch en dat soort dingen.

2. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Rica, We zijn er al eens eerder geweest. Toen wouden we al naar die kant van het meer (Bij Verbania, meerdere campings). Maar omdat we toen verkeerd waren gereden waren we naar het dorpje Maccagno gegaan. Het beviel ons toen al heel erg. Vriendelijke mensen en een heel mooi en vooral schoon meer. Leuk het hartje horen. Wanneer heb je weer de volgende controle/ echo.

@Rrianne, had als een van bombini gehoord. Moet idd heel leuk zijn. Zou er binnenkort al heen met m’n vriendin. Die kinderboerderij is deels binnen en buiten. Maar denk dat eerst Bombini leuker is of niet. Ik pb je nog wel even.

@EB, wat geweldige foto’s van een trotse T. met z’n nieuwe schoenen.

@Gejanne, Hey leuk dat je er ook weer bent. Jaaaa wordfeuten doen we weer :D. Fijn om te lezen dat alles goed gaat bij jullie.

@BabyR, wat tof een jongetje. Zat er dan toch echt naast. Maar beide is leuk als het maar gezond is toch. Nu maar lekker genieten op je blauwe wolk.

@Sahi, Heb toch het idee dat Mirthe en Y een beetje gelijk op gaan. Super leuk. Vanavond had ze de sokken uitgedaan en daarmee ontdekte ze dat het toch wat makkelijker liep. Maar als ze wil stappen geeft ze duidelijk aan dat de slofjes aan moeten :D. Ook hier een trotse mamma. Ik wacht nog even met schoentjes kopen. Wil toch graag dat ze dan helemaal goed loopt. Het is nu toch vaker nog kruipen. Vind het niet netjes van K dat hij eerst na het gesprek met de hypotheker je wat hoop geeft met een goed gesprek. En dan nu je weer laat zakken in de stront. Jammer dat hij dan ook niet even doorpakt.

@hier, een lekker dagje gehad. Helaas niet veel in huis kunnen doen, maaaar heb eindelijk het grove verfwerk klaar. Moet alleen de trap nog. Dus daar moet ik maar even de tijd voor nemen. En dan is de zolder klaar. Kan ik maar schoonmaken en weer inruimen :D:D:D. Dus beetje bij beetje komt er schot in de roos.

3. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Goedemorgen
    Hier net wakker en ben er eigenlijk een beetje van geschrokken. Meestal is ze al lang wakker. Dus het is een mooi begin van valentijnsdag. Zo lekker in de kleren. Eten en dan lekker te zwemmen en dan vanmiddag weer werken.

4. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Dát is lekker Dolfijnjes!!! *Jaloers! ;)

Goedemorgen!! Hier een rustige nacht gehad, om 5.45 uur waren beide boys wakker. Dus we hebben een enorm lange dag, kunnen we van genieten :D Hahahaha

@ Sahi: Wat onwijs flauw van hem dat hij niet wil praten!! Is hij ergens bang voor??

@ EB: Schattig, T met zijn schoenen!!

@ BabyR: Een jongetje.... Wat leuk!!!! Inderdaad zoals Rrianne zei is dat wel véél makkelijker met een W als dat nog in de ideeënbus ligt ;)

@ Rica: Ben je nog misselijk?? Of is het al minder??

@ MBTC: Hoe is het met jou???

@ Gejanne: Wij doen ook nog wordfeud en heb je op FB, maar leuk dat je nog meeleest en het goed gaat ;)

Hier dus vroeg en een lange dag, maar het is alweer bijna weekend :D Hahahaha... Fijne donderdag allemaal!

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Karine ik denk at hij bang is voor gezeur. maar hoe langer hij wacht, hoe meer ik straks te zeuren heb... hij durft denk ik ook niet eerlijk tegrn mij te zeggen wat er in hem omgaat. geen idee waarom, als hij negatief wil doen is hij bang om me te kwetsen, als hij posotieve dingen te zeggen heeft schaamt hij zich misschien. Dat is mijn gedachte...
    maar wordt er een beetjr gek van.

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Snap dat je er gek van wordt!! Zou ook niks voor mij zijn ;) Vervelend dat hij dus zelf ook niet echt weet hoe&wat... Maar ik ben het met je eens dat het wel erg lang duurt zo...
    Positief punt is dat je zelf weet dat je niet meer afhankelijk van hem bent... Maar ook dat is dan dus wel een verandering in jullie relatie...
    Hoop dat hij er snel uit is voor jullie drietjes!!

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Dolfijnjes Heerlijk zeg zo een vakantie

@voorjaar ja doe mij die ook maar, het sneeuwt hier nu weer (zucht)

@Sahi misschien moet je wat “strenger” tegen hem zijn en zelf afspraak maken om te praten wel vervelend hoor dat ie het steeds uitstelt

@Rica wat gaaf zeg dat je het hartje al hebt gehoord, ik mag maandag weer hopelijk dan ook een kloppend hartje

8. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Thanks voor jullie lieve reakties meiden.....
    Hier een puberpeuter volgens mij.... Gillen als hij iets niet mag, overdag steeds maar willen en eten warm eten wil hij dan niet...

Zo meteen heb ik vergadering dus mag hij bij de go eten en slapen. Vind ie wel heel gezellig hahaha

@ rica, gaaf zeg dat je het hartje hebt gehoord, blijft toch bijzonder he!

@ EB, jordy had in december al maat 24, hahaha. Binnenkort ook weer ff shoppen voor schoenen.... Leuk he die eerste schoenen!

@ Sahi, het is dus toch niet goed gekomen.... Jammer hoor, sterkte in deze moeilijke tijd!

Nou ik ga weer, jordy warm inpakken en dan weg!
    Tot later meiden!

9. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Middag... weer even kort, tis lunchtijd hihi.

@Gejanne hoiii, leuk dat je weer ff meeschrijft :)

@Sahi jeetje wat vervelend dat ie echt totaal niet mee werkt. Vind dat je nog steeds erg sterk overkomt. Krijg het idee of hij er niet voor wil gaan, zo jammer, maar zo te lezen red je je prima alleen met Y! Nog maar een keer een dikke knuffel voor jou, tis niet niks...

@BabyR zo gaaf een jochie, gefeliciteerd!

@Rica wat vroeg dat je dat al kunt horen, wel super gaaf. Ik hoorde het pas met 15 weken geloof ik ofzo, vrij laat in elk geval. Later bleek dat de placenta ervoor lag, vandaar dat we t niet goed konden horen zei de gyn.

@EB ik heb gezwijmeld bij de foto's van T met zijn schoenen, zo gaaf!!!

@slapen hier alweer een paar redelijke nachten achter de rug, ik hoop dat t zo blijft, hier kan ik wel aan wennen. Alleen 's avonds laat nog wakker (rond half elf) en 's morgens vroeg (tussen 5 en 6) vaak eventjes wakker. Heerlijk! Beter dan midden in de nacht :)

Mijn mamsie heeft vanochtend op Stijn gepast toen ik naar de oogarts moest, ze is met hem wezen wandelen en heeft hem weer onwijs verwend! Een knisperboekje van Bumba, en een stapel shirtjes, sokken en een broek. Toe maar weer haha.

Nou ik ga maar eens lunchen, tot later dames.

10. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

hier heerlijk ochtendje gehad, vandaag werken, dus ik mocht uitslapen en manlief heeft me laten liggen tot 9.30, kost hem dan straks wel een vakantieuur omdat ie ook op tijd bij de GO moet zijn om Elke op te halen, maar voor Valentijn mag het wel ;)

Hebben gisteren al soort van valantijn gedaan, hadden alleen kaartje voor elkaar, vandaag zagen we elkaar toch alleen ochtend en avond...stond er vanmorgen wel nog een megagrote kaart voor me in de woonkamer, superlief gedaan van hem :D
    Zouden normaal samen lunchen vanmiddag maar dat moest naar morgen omwille van overleg op zijn werk...hebben we valantijn beetje verspreid over 3 dagen gedaan ;)

Gisterenavond wel weer opnieuw gehuil en last met in slaap komen, uiteindelijk weer pas 23.30 en dan weer doorgeslapen, hoesten blijft ook beetje. Kijk het nog even aan, anders volgende week toch maar even naar de HA! hoorde vorige week op nieuws dat er toch ook weer een piek is in kinkhoest, zelfs al zijn de kids gevaccineerd, dus ben toch beetje alert...

@achter gesloten deuren: had gisteren iemand de aflevering van achter gesloten dueren gezien?? Ging over kindje wat door iedereen gedacht werd dat door wiegedood gestorven was maar geheim was dat de moeder het door elkaar geschud had...vond het best een heftige aflevering, heb hem halverwege ook afgezet...

@Sahi: blijft wel heel lastig hoor als ik het zo lees...wel goed dat ge voor uzelf er uit zijt hoe ge er in staat, anders wordt het nog lastiger!! Gewoon ook zo duidelijk naar hem uitspreken denk ik, kan ie achteraf niet zeggen dat hij niet wist waar hij aan toe was of wat de gevolgen van zijn keuzes zijn...kan me voorstellen dat ge hem aan andere kant ook niet te zeer onder druk wilt zetten met idee dat ge hem dan net wegduwt, maar dat is hij nu soort van zelf ook aan het doen toch...
    Leuk om weer eens wat af te spreken idd binnenkort!! Zeker nu Y. ook weer sprongetje gemaakt heeft, ben erg benieuwd hoe ze deze keer op elkaar reageren :)

@karine: heerlijk die positiviteit van u altijd, steekt me wel aan...altijd als ik u opmerkingen lees lukt het me meteen om mijn eigen dingetjes te relativeren!! Ik blijf er echt van opkijken hoe ge dat blijft doen hoor!!

@Rica: heerlijk dat hartje horen, kan me voorstellen dat het erg geruststeld ja!!

@Gejanne: ik ken u ook nog ja, leuk dat ge wel even wat laat weten, volgens mij heb ik u ook nog wel op FB, alleen niet zeker welke precies, want heb er meer van jullie topic :)

@meikie: in december al maat 24!! Toch een ventje wat op grote voet leeft geloof ik bij u ;) Komt gij ook naar de meet, wel weer leuk om jullie weer te zien!

@vakantie: wij gaan niet dit jaar, zal straks in de zomer al druk genoeg worden met aanpassen met z'n 4tjes, wel weekje naar België naar mijn ouders, dus das toch ook beetje vakantie...kijk er wel naar uit ook te gaan snel, ben zelf ook erg van het kamperen, wij doen dan wel altijd zo'n tent huren daar, anders heel gesleep iedere keer.

@voorjaar, ja mag van mij ook beginnen, hier vandaag ook weer sneeuw en ijskoud...ik heb het er wel mee gehad!! Zaterdag moeten we naar een tuinfeest, hoop dat we niet bevriezen!!

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    VanEke, zou kunnen dat we nog vriendjes op FB zijn hoor, zou zo ook even niet weten welke naam bij jou hoort ;)

Leuk dat een aantal me nog herkennen, lijkt me gezellig om weer mee te komen schrijven, maar als jullie t liever niet willen ook prima hoor :D

12. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Ik vind het prima hoor als ge weer wilt meeschrijven...iedereen is welkom wat mij betreft!

13. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Gejanne ik heb jou ook op fb geloof ik. Gezellig meid als je weer lekker komt kletsen.

Aaahhh ik.zit helemaal op een blauwe wolk! Zo leuk en zo niet verwacht haha!
    Ga morgen ff shoppen denk ik hihi. Tjobge een jongen, wie had dat gedacht he? Daar gaat mb roze kinderwagen!
    Vanaf morgen heb ik weer internet op de laptop dus dan reageer ik weer hoor. Voel.me.wel een ego de laagste tijd maar op de tel is het zo lastig reageren op iedereen.

14. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    BabyR, jaaa onze kids zijn allebei 19 okt jarig, dat vergeet ik niet ;)!
    En zo leuk, een jochie!!

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ VanEke: Bedankt voor het grote compliment!! Leuk om te horen! :)
    Aanpassen naar een gezin met vier personen gaat redelijk rap, maar ben met je eens dat dan op vakantie gaan niet in het ritme ligt ;)
    En inderdaad... Naar jouw ouders terug is ook soort van op vakantie gaan :D

Wij gaan deze zomer 2 weken in een stacaravan kamperen in Luxemburg. Zo'n zin in!!!

@ BabyR: Ik snap dat je even moet omschakelen, maar een jongen is óók zó leuk!! Ik had ook best een meid willen hebben ;)
    En het valt me wel flink van je tegen dat je niet op iedereen reageert hoor!! Ego-tripper!!! :p Whahahaha.... *knuf!

Ga met Micah even opruimen hier, straks Ryano weer halen ;)

16. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Even snel voordat ik naar bed ga (ben gezegd met drie nachtdiensten).

Vriend had vandaag vrij genomen als verrassing en heeft ons meegenomen naar Artis. Ik schrok me wild dat zijn wekker niet af was gegaan en had echt niets door. Vind ik echt te lief.

F heeft net haar eerste valentijnskaart gehad van het zoontje van een vriendin. Te schattig, dat ik daar zelf niet opgekomen ben haha.

@ babyR, daar gaat je roze donkey duo haha. Zijn ze er ook in deels babyblauw?

17. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Daante, leuk! Zowel artis als de kaart hihi
    Werk ze!
    Ik heb eigenlijk geen idee, heb alleen.naar roze gekeken haha

Gejanne, beterschap met J! En idd ja onze kids beide 19 okt hihi

Karine, hahaha gek mens! Dikke knjf terug

Wat zijn dan leuke jongens namen.met een W? Ik.ken alleen William bedenken haha

18. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Wes? Wesley? Werner? Wessel? Wouter? Wout? Walter? Waldemar?

Hier nog meer Jongensnaam met de W

19. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hahaha pookie vreselijk zeg..

Zal eens kijken.op.je link

20. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010