Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Wladimir :D

Karine: heerlijk vooruitzicht die vakantie. Ben zelf niet zo van het kamperen maar zou het best een jaartje willen doen om kosten te besparen. Wij gaan dit jaar weer niet waarschijnlijk of hooguit een weekje last minute.

Daantje: wat een super leuke verrassing!!

BabyR: bedankt, hopelijk knapt hij snel op!!

Morgen dus onverwachts een dagje thuis werken! J.arno kwam ziek uit school. Zou morgen nog een half dagje moeten, maar breng m niet weg zo. En anders daarna naar de oppas. Ff kijken hoe t morgen gaat, missch kan hij nog rond een uur of tien naar de oppas, rij ik nog ff naar mn werk. Heb nl niet zoveel meegenomen om thuis te doen ;)

2. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Ben moe, moe en nog eens moe! Morgen nog één dagje de wekker om 05.45 en dan lekker weekend. Even bijtanken van de onderbroken nachten en het vroege opstaan van afgelopen week.

Las je berichtje Vaneke, ben de aflevering aan het terug kijken, klinkt heftig!

Kom morgen weer wat uitgebreider reageren.
    Goeie nacht allemaal!

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja zag hem vaneke, en die van vanavond is ookal zo sneu (jammer dat kinderen altijd de duoe worden)

4. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ babyR, je kunt je kind tegenwoordig ook Woest en Wolf noemen zag ik :D. Dus welke gaat het worden? Wel mannelijk :).

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    karine: ja ik kan er ook niet tegen, maar heb nog geen goed moment gehad om het hem ook te zeggen. Ik wil het ook niet stuk maken door het op een lullige manier te zeggen, ik wil het netjes brengen en uitspreken...

wherona: ja ik moet ook wel strenger zijn, vind het lastig, want als ik weer te hard zeur, maak ik het ook weer lastig...

meikie: het is nog niet helemaal duidelijk hoor, maar de kansen lijken aardig verkeken ja...
    hier ook een gillende keukenmeid als er iets niet gaat zoals zij wil ;)

poookie: ik ben heel wisselend in hoe ik me voel. Ik red me goed, maar soms overvalt het verdriet me ineens. Ik vind het zo ontzettend jammer dat het zo moet. En ik krijg inderdaad niet het idee dat hij er zoveel zin in heeft. Maar ik ben nu echt zover dat ik ga voor 'nu of nooit', ik ga niet meer afwachten.
    wat lief van je mams! En wat super dat de nachten wat beter gaan!
    haha, jij bent grappig met die namen, haha, lig echt helemaal slap hier :p :D :D

vaneke: heerlijk toch, zo'n verspreide valentijn :)
    ja Yanna begrijpt ineens een hoop, ik denk dat het echt anders is dan de vorige keer :) Al is ze wel een enorme plakkerd nog steeds, hihi
    mn schoonouders (zo blijf ik ze voorlopig maar noemen) willen Yanna ook een keer een weekendje en ik ga nog met wat dordtse forummers van een andere lijst naar de kinderboerderij, dus even kijken wanneer een mini-meet uitkomt, hihi

gejanne: natuurlijk ben je gewoon welkom!! Leuk toch :D
    we gaan 6 april meeten trouwens, wie weet kan jij ook?

babyr: hihi, een blauwe wolk, leuk joh! :D

daantje: wat een geweldige verrassing! Ik ken die schrik wel als zijn wekker niet afgaat, haha! Ik heb een interne klok en ben daarom zo'n vreselijk vroege vogel...

@achter gesloten deuren: vind dat zo'n gek programma, waargebeurd en dan wel nagespeeld, beetje raar...

hier ijsregen vanmiddag :( En glad!!! En na elk huisbezoek (4 stuks) moeten krabben... blegghhh

jullie hebben het vast gezien, die knappe meid loopt ineens de hele kamer door!
    Ik zei altijd al dat ze dingen pas doet als ze het goed kan en ze heeft het weer bewezen. Nog niet gevallen, af en toe een beetje wankel, maar nu bijna geen gekruip meer! Ik ben helemaal verbaasd :D

vanavond na het douchen me even gewogen, was ineens 62 kg... En dat in de avond, terwijl ik vorige week nog ruim 64 kg woog en de afgelopen week echt heb gezondigd.

6. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey meiden alles wel gelezen maar net als Rrianne bekaf. Morgen weer een dag. Zal dan kijken of ik weer kan reageren

Slaap lekker

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik ga mirgen even op de baby en peuter van de buurvrouw passen. vind t zo leuk :D dus wou t even kwijt, hihi

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen!!

En wéér zo'n heerlijk vroeg tijdstip.... Wel 5 min later dan gisteren (5.50u) :D We gaan dus "flink" vooruit... Whahahaha...

@ BabyR: En dan noem je mij een gek mens?? Heb je de laatste berichten al van Poookie gelezen?? Whahahaha ;)

@ Poookie: Echt supernamen gevonden meis!! Hahahaha... Is maar goed dat jullie tóch gekozen hebben voor S. Hihihi ;)

@ Sahi: Je bent inderdaad wel heel sterk hoor!! Ik snap dat je het netjes wilt zeggen en houden, respect!
    En wat gaaf van Y!!! Superleuk! Veel oppasplezier vandaag!!!

@ Gejanne: Beterschap voor J!! Wel lekker dat je kan thuiswerken... Ow ja,spullen om te werken is dan ook wel handig... :D
    En wat er gezegd werd: Als je mee wil op de a.s. meeting van 6 april ben je natuurlijk van harte welkom!

@ Rrianne: Sterkte vandaag meis! Laatste dagje ;)

@ VanEke: Nee heb het niet gezien, maar ik vind het waargebeurde nagespeeld ook zo vaag...

@ Daantje: Prachtige namen voor bij R van BabyR ;) Staat zo lekker in verhouding... Hahaha ;)

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik wil t leed even delen hoor, hoe houden jullie die gebroken nachten vol? ik ben.gesloopt en zo belachelijk vroeg is t nou ook weer niet.
    ik ga eerder hieraan kapot dan aan de relatiebreuk, whaha

10. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ik geloof nooit dat het went hoor sahi. Vaak ben ik op het einde van de dag ook wel op. Even een knippertje op de bank vanmiddag als zij ook op bed ligt.

En idd een toppertje hoor die Y. Zo snel dat ze in eens gaat. Ook hiet steeds een grotere afstaand

11. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Sahi niet zo zeuren haha, ben er vannacht alweer 2x uit geweest.
    Hier trouwens stress, R zn contract is niet verlengd wegens reorganisatie. Zat eraan te komen maar toch.. pffff echt klote zooi dit.

Namen, mennen hou op zeg! Hahahaha jullie noemen.weer wat op zeg :D :D

12. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Karine: toch maar gaan werken, heb hem vroeg eten gegeven, hij heeft goed gegeten en gedronken, heeft geen koorts, geen last meer ergens van en hij wilde zo graag naar de oppas, heb hem maar niet naar school gedaan. Dus rond 10 uur was ik toch op kantoor, kan ik daar lekker ff doorwerken ;)

BabyR: wat vervelend zeg, baan kwijt, welk werk deed hij? Hopelijk vind hij snel iets terug!!

13. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @sahi wat ontzettend knap van Y. enne tsja dat vroeg opstaan weet niet ik ben der inmiddels wel aan gewend het is hier standaard 7 uur met soms een uitschieter naar 7.30. In het begin had ik der ook moeite mee maar inmiddels al zo een tijd dat ik het gewend ben.

@Daantje wat een super leuke verasing zeg van je man, hoe was het in Artis? vond je het niet koud en nat

@Karine lekker vroeg weer zo heb je wat aan je dag he :cool: die kids van jouw hebben echt mega veel energie. Maar gelukkig wel 5 min. later gaat de goede kant op ;)

@Poookie vrolijk muziek opzetten wilt ook nog wel eens werken tenminste bij mij wel hihi en zoveel als mogelijk naar buiten. Nog effe volhouden het gaat de goede kant op de lente komt er echt aan. Hoe is het met S.?

@BabyR whahahaha wat een prachtige namen kun je wel een keuze maken zijn er zoveel leuke ;)

@mama05 was het vandaag met J. naar de KNO?

@MBTC hoe voel je je? last van zw. kwaaltjes?

14. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @Gejanne fijn om te lezen dat t vandaag beter gaat met J.arno! :)

@Rrianne beetje goede nacht gehad?

@Karine hahaha, tja BabyR vroeg om namen met een W, dan krijgt ze ze :p

@Sahi ik zag dat Y loopt, zo geweldig dat filmpje!!! Enne gebroken nachten wennen nooit, 's avonds vroeg naar bed is de enige optie die misschien een beetje werkt, en even gaan liggen als je de kans hebt.

@BabyR balen van het contract... Hopelijk kan ie snel iets anders vinden!

@Wherona ik moet zeggen *afkloppen* dat het goed gaat met Stijn! Hij slaapt al een nacht of 4 redelijk door. Word 's avonds laat een keer wakker, en 's morgens heel vroeg (tussen 5 en 6) eventjes. Maar gelukkig niet meer midden in de nacht... Hoop zo dat ie dit volhoud! Hoe voel jij je verder? En hoe is het met D?

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    dolfijnjes: ja ineens als een speer joh, gekke meid :D

babyr: oh haha, ik zal niet meer zeuren ;) Jeetje, 2x eruit vannacht, ik heb geen recht van spreken om 630 nee...

gejanne: nu mag het nog, lekker naar de oppas in plaats van school ;)

wherona: ik ben op zich wel een vroege vogel van mezelf, maar ik wordt nu gewoon zo abrupt gewekt steeds...

poookie: het gaat wel vooruit dan toch, die nachten?

Yanna doet nu een ochtendslaapje, nou ik snap er niks meer van ;) Zal wel iets onder de leden hebben.
    de baby en peuter zijn net weg, nou ik vind het wel prima dat er voorlopig geen baby komt :p T is echt een schatje hoor, maar Yanna komt met snottebellen de baby wegduwen, terwijl ik een fles aan het geven ben enzo. ik ben het niet gewend ;)

16. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Hier gaat het gelukkig weer beter met de nachten (afkloppen) hij is ook weer helemaal fit en gezellig dus zal toch combinatie geweest zijn van niet lekker in orde en een fase

@mbtc alles goed?

@gejanne welkom!

@ daantje ahh wat lief en romantisch is jouw man!

@ babyr de namen vallen toch wel mee? Haha een vriendje van ons heet W.essel daar moest ik in begin best wel aan wennen en nu vind ik het echt een leuke naam ook omdat je hem niet veel hoort net zoals jullie R! Wa verschrikkelijk balen van het werk van je vriend! Hopelijk heeft hij snel wat anders!

@ karine wat vroeg weer wakker!! En klopt wat andere zeggen je ben altijd zo vrolijk en positief!

@sahi val echt in verbazing als ik je verhalen hoor over jou en je vriend! Wat wil hij nou eigenlijk! Mijn mening hij behandel je echt niet normaal en houd je zo behoorlijk aan het lijntje! Je mag inmiddels wel weten waar je aan toe bent toch!

Hier vanochtend naar mijn vriendinnetje geweest. De kids lekker samen gespeeld. Ik dacht dat die van ons een draak was maar haar zoontje die zeven weken jonger is als Gijs kan er ook wat van zeg hahaha. Die van mij heeft zich voorbeeldig gedragen totdat we weer thuis waren toen weer continue aan de tv en apparatuur zitten pfff boefje. Nu ligt die lekker te slapen en liggen er 2 manden strijk te wachten op me. Tja carnaval he dan gebeurt er niet zoveel in huis hier haha.

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou net als mama... dat is al maanden zo vreselijk.. Nacht in nacht uit en dan niet even maar doms uren achtereen. dat lijkt mij pas vreselijk.
    Sahi ik denk dat ik daar ook aan onderdoor zou gaan.
    denk welleens wat als de 2e ook nachten niet slaapt maarja :)

baby r lastig hoor met de w, ik heb niet een naam in gedachten met de w.
    wat klote zeg van de reorganisatie! kan me voorstellen dat het stress opleverd.

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @poookie ow wat heerlijk laten we het hopen liever in de avond dan nacht. met mij gaat het goed weinig klachten, met Davey gaat het iets beter nog wel erg benauwd en snel moe en mopperig.

@Sahi ow nee dat is niet leuk hou ik ook niet van om zo wakker te worden

@Linda sterkte met de strijk

Ik heb hier een tv verslaafde vraagt constant of hij een tekenfilmpje mag kijken begibt nu al en ik maar nee zeggen of negeren hihi

19. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ooooohhh ik zou zoveel ff doen in huis terwijl mirthe slaapt. Met ben eerst zelf ff lekker op de bank gaan liggen en ja in slaap gevallen en na een half uur werd mirthe huilend wakker. Dus lekker saampjes naar bene en nu ligt ze heerlijk bij me op schoot te slapen. Net maar ff op de bank gelegd. Kreeg dorst. Huishouden komt nog wel :)

20. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hier ff een foto

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg