Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Dolfijnjes: Ahhhhhh.... Wat onwijs snoezig!!!

2. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @karine vond ik dus ook. Wordt telkens zo verliefd als ik haar zie slapen. Zo schattig. Dus dacht dat moet ik ff delen

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ach gossie!

4. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Superschattig hoor Dolfijnjes! :)

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Rica, wat tof dat je het hartje al hebt kunnen horen via de angel sound.

Sahi, topper. Grappig sinds L. loopt kroop hij ook vrijwel nooit meer...

Dolfijnjes, Aaaaah smelt, heerlijk zo'n moment samen!
    Zolder dus bijna klaar?

Karine, vroeeeggg! Manlief er het weekend uit zodat jij eht weekend een ochtendje uit kan slapen?

Poookie, Oma's zijn zo leukkkk! De nachten zijn niet dramatisch, maar wel de hele week 's nachts wakker, helemaal overstuur, na een flesje en detionox slaapt hij wel vrij makkelijk weer in. Wat fijn dat het bij jullie weer wat beter lijkt te gaan.

Linda, aaah wat fijn, hij heeft echt een tijdje lopen kwakkelen he? Genoten van het carnaval?

Vaneke, serieus? een tuinfeest?

Gejanne, you're welcome. Beterschap met je kleine, grote mannetje!

Babyr, de jongenskleding is in de winkels wat saaier/standaard, maar online is er veel leuks te vinden! En een jongensnaam met een W. kan ook niks leuks bedenken... Aaah lees nu dat R. zijn contract niet word verleng, balen, per wanneer? Hopelijk vind hij voor die tijd wat anders..

Daantje, ontzettend lief, was het leuk? F. ook genoten?

L. vanmorgen een extra dagje mee naar het kdv, zijn vaste dag is een hele rustige ochtend met alleen maar oude kids. Vandaag een vrij drukke groep met veel kids van zijn eigen leeftijd. Hij vond het helemaal leuk, heeft echt zichtbaar genoten. Zo leuk!

6. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt voor de leuke ontvangst ;)!!

Dolfijnjes wat een schattige foto's, dan smelt je he als je ziet slapen :)

7. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Oooh Dolfijnjes wat een onwijs lieve foto!!! Smelt :)

8. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Rrianne, ja heb qua verven is alles klaar. Moet nog schoonmaken en dan alles weer opruimen. Als dat klaar is moet de trap nog 1x in de verf. Maar dat moet ook wel lukken.

9. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Wat een rust hier zeg. Normaal kletsen jullie er op los. Iedereen is gewoon bekaf en zit lekker onderuit gezakt op de bank.

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    rrianne: vandaag wel weer veel gekropen, maar ze was ook niet helemaal lekker in dr hummetje
    wat leuk dat L een extra dagje is mee geweest :D

dolfijnjes: ja vond het ook al rustig hier vandaag ;)

11. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Jeetje totale rust. Er heeft vanochtend nog niemand iets gemeld. Hier een wisselend meisje. Vanochtend heel Lief en net heel jengelig en poging tot bijten :(.

Verder al een aantal dingen gedaan. Heb het hele huis al gestofzuigd, wasje gedraaid en de eerste spulletjes al op zolder gebracht. Als mirthe straks slaapt verder aan de opruim en vanavond snert eten bij m'n ouders

12. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ow ja voor de z8 liefhebbers die geen mail hebben gehad. Morgen vanaf 12 uur 50% korting. Dus leuk shoppen

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ja wat een rust hier? ik heb uitgeslapen, ja tot 8u! pfff hahah. yanna was bij papa em met veel bombarie weer terug gekomen, breek me de bek niet open. zal jullie niet lastig vallen met de details...

14. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Wherona lief dat je vraagt maar was niet zo goed bij kno hij heeft nog of weer een ontsteking in het oor!! De dokter zei nog hij is heel hard vanzich zelf want dit doet echt heel erg veel pijn!! Maar ja vanaf okt al bewezen dat hij oorontsteking heeft en daar went hij ook aan (die pijn)
    Maar vannacht was weer erg gezellig 😁😱

Rica heb ook geen keus hè we moeten door middags slapen lukt niet andere kinds thuis :(

Sahi jeetje toch weer thuis?? Wat een gedoe zeg!! Ik moet wel zeggen als ik in jou schoenen stond had ik de knoop denk ik door gehakt want je bent geen stuiterbal hè maar snap ook dat ik als iemand aan de zijlijn makkelijk heeft praten!!

Dolfijntje ohhh wat lief zeg!!!! En heerlijk van genieten dat ze zo nog lekker wil slapen bij je!!!

Babyr jeetje balen zeg!!!!!!! En heeft hij een beroep waar veel werk in is??
    Heb je in belang bij jongens kleren maat 62 ;)) vraag er niet veel voor maar wel wat voor de spaarpot voor j!!

Oh ik zit te wachten dat mijn nieuwe tel klaar is mijn iPhone 5 ohhhh ben zo blij als klein kind!!!!! Erg hè

15. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Tis echt heel rustig hier, iedereen lekker aan t genieten van het weekend?

@Sahi als je van je af wil praten mag dat best hoor, je valt er niemand mee lastig, dat weet je toch :)

Ik mocht vanmorgen lekker lang blijven liggen, R ging eruit, zonder dat ik het had gevraagd. Soms issie wel lief, haha ;) Heb alleen niet meer geslapen, maar gewoon lekker luieren in bed is ook fijn. R is weg gegaan toen Stijn naar bed ging voor zijn middagdutje, om een zandbak op te halen die we van een vriendin hebben gekregen :) Ze is pas verhuisd, en heeft nu een speeltuin met zandbak recht voor de deur, dus haar eigen zandbak was overbodig. Is een mooi ding, met afdekplaat zodat er geen katten in kunnen plassen. Zal wel ff een fotootje maken als ie op de plek staat :) Toen hij weg was ben ik maar eens aan de poets gegaan. Huisje weer lekker fris en fruitig. Alleen is Stijn wakker geworden van de stofzuiger, hopelijk valt ie zo weer in slaap. Hij slaapt zo licht de laatste tijd 's middags, word van elk dingetje wakker...

Verder aan t rondkijken voor accessoires voor Stijn zijn nieuwe kamer straks. We hebben besloten dat we de bovenverdieping gaan aanpakken. Stijn heeft een inimini kamertje, daar gaan we straks een inloopkast van maken. Planken aan de muur, en een kledingrek voor de overhemden enzo. Onze kledingkast begint het nu echt te begeven, dus het word nu wel tijd haha. Heb er wel zin in, leuk project om een stoere jongenskamer te maken :)

Zo, nou hier laat ik het maar even bij! Dikke knuffel voor iedereen :)

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ja mama, ik heb nu toch weer een verhaal, ik schaam me bijna om het te vertellen, omdat het te erg is.
    Maar ik begin nu te snappen waarom sommige vrouwen in een bepaalde relatie blijven zitten.

Yanna is dus met een hoop bombarie naar huis gebracht vanmorgen, meneer heeft een brommer gekocht, of ik het even met de verzekering wil regelen? Sorry meneer, je bent volwassen, los het zelf op.
    Hier te kort en daar te lang, dat ik altijd alle administratie doe en dat hij dus niet weet hoe het moet. Jammer, hij weet precies waar alles ligt en hoe het moet, ik vertik t.
    Mijn vriendinnetje was er ook, wij gingen even thee drinken en hij met een lang gezicht de verzekering bellen, werd ie boos dat wij aan t kletsen waren. En hij gooide gewoon een tas naar mn hoofd toe!! Is hij gek geworden!
    Hij was nog aan de telefoon, dus heb niet meteen gereageerd, ik wil geen gedoe, maar daarna kwam hij meteen een knuffel geven en sorry zeggen. Is hij gek geworden? Sowieso voel ik me zwaar vernederd dat mijn vriendinnetje hier bij moest zijn, maar ik begrijp ineens dat hij gewoon een anger-issue heeft!! En meteen sorry komt zeggen...?? Ik voel me net zo'n mishandeld vrouwtje die meteen alles maar pikt.
    Dus nu ben ik boos en dat vindt hij heel irritant. Constant sorry zeggen en zeggen dat ik het niet groter moet maken dan het is.
    Maar helaas is hij al veel te vaak over de schreef gegaan met zijn woede, nu dit met Yanna en mijn vriendin erbij en heb ook serieus pijn aan mn nek, dus die mafkees moet eens snel zn mond gaan houden!
    Hij heeft het voor elkaar hoor, ik zal niet meer bidden en smeken of hij alsjeblieft weer terug komt.
    Maar als ik hiermee naar de dokter moet, dan heeft hij echt een heel groot probleem. T zullen ook vast spanningen zijn, maar mn hele nek zit vast. En ik ga bij een dokter niet liegen waarom ik dit heb.

Moet zo naar mn moeders verjaardag, leuk met mn blije bakkes, gadver. We hadden gisteren al afgesproken dat we op haar verjaardag niet hierover gaan praten.

zo pff moest echt even mn woede kwijt!

En toch vind ik het gewoon zo klote dat het echt over is (zou moeten zijn...)
    Ik zou hem zo met open armen weer in huis nemen als hij weer met zn spulletjes voor de deur staat...

mijn vriendinnetje gaat hem nu dwingen om maandag avond te komen praten, want hij stelt het nu al weken uit, t is gewoon wel welletjes.

17. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Sahi jeetje heftig zeg!!! Ik vind dit toch een soort van mishandeling is het niet fysiek dan wel geestelijk!! Als ik zo vrij mag zijn zou ik je adviseren maak het zelf uit en pak je leven op met y hij zal je aan het lijntje blijven houden!!! En hij maakt je alleen maar ongelukkig!! En je vriendin gaat hem dwingen je moet hem zelf bellen ben je maandag om bv 20 uur hier niet ga ik dinsdag alles in gang zetten om er een punt achter te zetten!!! Jij moet de touw in handen nemen!!
    Hopelijk stoot ik je niet tegen je borst was zeker niet de bedoeling maar eigenlijk zo je eens jou berichtjes allemaal achter elkaarmoeten lezen voor jezelf!!

18. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Pookkie leuk een nieuwe kamer maken!!! En dan ook al in groter bed???

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    stoot je me zeker niet mee tegen de borst hoor meis, ik denk dat ik het nodig heb dat anderen het tegen mij zeggen.
    Mijn vriendin zit in een enorme spagaat, omdat ze ook voor hem een goede vriendin is, maar hiervan is ze echt geschrokken, dit kan gewoon niet!
    Ik weet met mn verstand heel goed dat dit alle grenzen over gaat, en toch he...
    En eigenlijk is hij ook nooit anders geweest, ben ik bang...

maar maandagavond ga ik ook tegen hem zeggen dat het niet meer langer kan. Maar voor hem wel makkelijk, dat ik uiteindelijk die knoop doorhak, want hij durft het niet...
    en ergens hoop ik gewoon dat het hem ook wat doet, maar dat is denk ik gewoon anders voor zijn kant...

naja, ik probeer het nu even los te laten, Yanna is net wakker, ik ga lekker naar mn moedertje toe. Ik ben echt blij dat ik hier mn verhaal kwijt kan, want anders blijf ik malen.

20. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @mama05 jeetje die J. toch weer of nog steeds een oorontsteking hoe kan dat nou toch steeds zo sneu eigenlijk dat hij went aan de pijn. en nu?

@Sahi meid ik geef je ook effe mijn mening op basis van jouw verhalen hak hem door beter voor jou en voor Y. en waarschijnlijk ook voor hem. Dit kan toch niet zo door gaan. Zal hem inderdaad nog 1 kans geven maandag te komen praten zo niet dan is het over. Denk aan jezelf en Y. en niet meer aan hem. Zal heel moeilijk zijn maar denk echt het beste want jullie zullen altijd wat met elkaar te maken hebben en dan kun je maar beter met elkaar overweg kunnen, vrees dat het anders alkeen maar van kwaad tot erger wordt en dat maakt het er niet makkelijker op als jullie met flinke ruzie uit elkaar gaan omwille Y. dikke knuf meid je hebt het niet makkelijk.

Deel Deze Pagina